преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ShinyWilds Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Към това казино трябва да се подхожда с изключително внимание. Игрите може да са манипулирани или пиратски. Всички игри, независимо от доставчика, забавят и често показват грешки, но все пак ви вземат парите. По принцип също няма RTP. Също така, няма начин да запазите taas върху действителния си баланс, тъй като и той изостава. Ужасно.
This casino should be approached with extreme caution. The games might be rigged or pirated. All games no matter the provider lag and often show errors but still take your money. Basically no RTP either. Also, no way to keep taas on your actual balance since that lags as well. Awful.
Здравейте
Някой играл ли е игри с бонус условия на shiny wilds и бонус заключени игри...?
Това са най-подвеждащите и непрозрачни правила и условия, които някога съм срещал. Това е произволна измама и граничи с измама
Hello
Has anyone played games with the shiny wilds bonus conditions and bonus locked games...?
These are the most misleading and opaque terms and conditions I have ever come across. This is arbitrary deception and borders on fraud
hallo
hat jemand mit den shiny wilds Bonusbedingungen und für bonus gesperrte spiele gemacht...?
das sind die irreführendsten und undurchsichtigsten agb die mir je untergekommen sind. das ist willkürliche Täuschung und grenzt an betrug
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.
Както и да е, що се отнася до бонусните условия, на какво сте се натъкнали, че е подвеждащо?
Забелязах, че вече сте подали жалба за този случай и чакаме отговора на казиното, така че се чудя как ще се справят с това, въпреки че не са отговорили 4 дни.
Въпреки това ти пожелавам успех и се надявам всичко да се разреши скоро.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
Anyway, as far as the bonus conditions are concerned, what have you come across that is misleading ?
I noticed that you have already filed a complaint about this case, and we are waiting for the casino's response, so I wonder how they will deal with it, even though they haven't responded for 4 days.
Nevertheless, I wish you the best of luck and I hope that everything will be resolved soon.
Регистрирах се преди няколко месеца в ShinyWilds и опитът ми не беше най-добрият... но влязох отново миналата седмица и трябва да кажа, че подобренията са забележими!
Игрите вече са бързи и някои промени в дизайна също правят това казино наистина приятно място за игра! .... стискам палец нагоре!
I have registered a few months ago with ShinyWilds and my experience was not the best... but logged in again last week and I have to say the improvements are duly noticeable!
Games are fast now and some design changes are also making this casino a nice place to play actually! .... def a thumbs up!
Това казино отхвърли моето теглене и каза, че съм играл слот, който е забранен за бонус игра. Този слот дори не се споменава в техните бонус условия. Изобщо не препоръчвам това казино.
This casino rejected my withdrawal and told that I have played slot which is banned for bonus play. This slot is not even mentioned in their bonus terms. I don't recommend this casino at all.
Би било добре, ако запазите техните T&C и техния списък с ограничени игри, докато е активен бонус, в случай че списъкът бъде редактиран, след като сте изиграли тази игра.
Ограничените игри трябва да се блокират автоматично, когато се опитате да влезете в тях, това е, което правят много казина, като също незабавно блокират вашите залози, ако се опитате да заложите над максималния разрешен залог, докато ние като потребители трябва да проверяваме всичко сами, казината все пак трябва налагат техните ограничения автоматично, представете си, че трябва да запомните кои игри не можете да играете или трябва да проверявате списъка със забранени игри всеки път, когато искате да играете. Казвате, че играта не е била забранена, когато сте проверили, нали? Може би това казино налага забранени игри със задна дата, спомням си, че видях такъв случай в друго казино
It would be good if you save their T&C and their restricted game list while a bonus is active in case the list is edited after you played said game.
Restricted games should be blocked automatically when you try to get into them, this is what many casinos do, also immediately blocking your bets if you try to bet above the max bet allowed, while we as users must check everything by ourselves, casinos should still enforce their restrictions automatically, imagine having to memorize which games you can't play or having to check the forbidden games list everytime you want to play any game. You say the game wasn't banned when you checked right? Maybe this casino enforces banned games retroactively, I remember seeing one case like this in other casino
Това казино отхвърли моето теглене и каза, че съм играл слот, който е забранен за бонус игра. Този слот дори не се споменава в техните бонус условия. Изобщо не препоръчвам това казино.
This casino rejected my withdrawal and told that I have played slot which is banned for bonus play. This slot is not even mentioned in their bonus terms. I don't recommend this casino at all.
Здравейте, аз също проверих Общите условия и не намерих такава игра в ограничените. Казиното обясни ли дали е имало грешка?
Видях обаче, че сте подали жалба преди малко и в момента чакате отговор от казиното за случилото се. Надявам се, че това недоразумение ще бъде разрешено възможно най-скоро. Ако имате нова информация, моля, уведомете ме.
Hi, I checked the Terms and Conditions as well and I didn't find any such game in the restricted. Did the casino explain if there was any mistake ?
However, I saw that you filed a complaint a while ago and are currently waiting for a response from the casino about what happened. I hope that this misunderstanding will be resolved as soon as possible. If you have any new information please let me know.
Тогава ми обясниха, че трябва да разбера, че това е ограничена игра, защото името на този слот е почти същото. Това изобщо няма смисъл.
They explained then that I should understand that it is restricted game because the name of that slot is almost same. This doesnt make any sense at all.
О, това не ми се струва разумен отговор от казиното, защото ако има ограничена игра, тя трябва да бъде посочена изцяло и особено ако казиното има две игри, които са само минимално различни, така че играчът не се обърква.
Както вече казах, имате открита жалба и съм любопитен да чуя от казиното.
Oh, that doesn't seem to me to be a reasonable answer from the casino, because if there is a restricted game, it should be listed in full and especially if the casino has two games that are only minimally different, so that the player doesn't get confused.
As I have already said, you have an open complaint and I am curious to hear from the casino.
Здравейте, искам да кажа, че казиното е свободно. Аз също играх там и изтеглих €500 🙂
Hello, I wanted to say that the casino is available. I also played there and withdrew €500 🙂
Guten tag, ich wollte sagen dass das casino wird aufrufbar ist. Ich habe dort auch gespielt und 500€ ausgezahlt 🙂
Добра новина, ще го дам на нашия екип за данни, за да го редактира.
Казвате, че сте имали добър опит и какъв метод сте използвали за теглене? 🙂
Good news, I'll give it to our data team to edit it.
You say you had a good experience, and what method did you use to withdraw? 🙂
Платих на банката с кредитната си карта.
I paid out to my credit card bank.
Ich habe auf meine kreditkarten bank ausgezahlt.
Продължи ли дълго или дори не? Играли ли сте в това казино преди?
Did it last long or not even? Have you played at this casino before?
Така че направих тегленето вечерта около 18:00 ч., след това тегленето беше отменено на следващия ден около 15:00 ч. поради грешка, след което направих нова заявка за теглене, която след това беше успешно обработена на следващия ден, трябва да кажа, че отнема доста време, пазарът живее от бързи тегления, има казина, които изплащат за минути и това не е ограничено само до крипто казината.
So I made the withdrawal in the evening around 6:00 p.m., the withdrawal was then canceled the next day around 3:00 p.m. due to an error, then I made a new withdrawal request, which was then successfully processed the next day, I have to say it takes quite a long time, the market lives from fast withdrawals, there are casinos that pay out in minutes, and that is not just limited to crypto casinos.
Also ich habe die auszahlung am abend gegen 18:00 gestellt, die auszahlung wurde dann am nächsten tag gegen 15:00 einmal abgebrochen durch ein fehler, dann habe ich eine neue auszahlungsanfrage gestellt, die wurde dann am nächsten tag erfolgreich bearbeitet, ich muss sagen es dauert ganz schön lang, der markt lebt von schnellen auszahlungen, es gibt casinos die zahlen in minuten aus, und das ist nicht nur auf crypto casino beschränkt.
Интересна гледка. Каква беше грешката, от страна на казиното ли беше или сте въвели нещо грешно? 🤔
Interesting view. What was the error, was it on the casino side or did you enter something wrong? 🤔
Това беше грешка от тяхна страна
That was a mistake on their side
Das war ein fehler auf deren seite
Разбирам, мислиш ли, че все пак ще останеш тук?
I see, so do you think you'll stay here anyway?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.