ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от Fabi84
|
240136 преглеждания 1852 отговора |
|
1...7 8 9...93
Isco33
преди 1 година

Уважаеми Isco33,

Имам удоволствието да ви информирам, че вашият KYC на Spinpirate е завършен успешно и плащането ви ще бъде изпратено утре. Оценяваме вашето търпение и съдействие през целия процес.

Трябва обаче да се извиня, тъй като не можах да намеря вашето потребителско име в Scatterhall. Продължавайки напред, бих искал да помоля да запазим нашата нишка за комуникация тук за двете казина, за да избегнем объркване или неправилна комуникация.

Благодарим ви за разбирането и, моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни притеснения или запитвания.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Много благодаря !

страхотно се получи, ако сега работи с плащанията, мога само да ви препоръчам

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Моля! Радвам се да чуя, че всичко се е развило добре за вас. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения относно плащанията, не се колебайте да ме уведомите. И благодаря, че ме препоръчахте, това означава много!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми ценени играчи,

Пиша, за да ви уведомя, че съм на разположение, за да ви помогна с всякакви проблеми или проблеми с тегленето, които може да имате. Въпреки това, за да мога да го направя, ще ми трябва вашето потребителско име на играч. Моля, изпратете ми личен имейл със заглавие „От Casino Guru" до support@scatterhall.com или support@spinpirate.com. Бъдете сигурни, че аз лично ще се погрижа за вашите имейли.

Извинявам се за всички проблеми с плащането, които може да сте имали през последните няколко седмици. Бих искал също така да ви напомня, че процедурата за KYC може да отнеме от 1 до 5 работни дни поради големия брой играчи, които искат KYC. Ако имате въпроси относно процеса KYC, моля, не се колебайте да се свържете с мен.

Моля, имайте предвид, че е важно да проявите търпение и разбиране, тъй като големият обем заявки може да доведе до забавяне на времето за обработка. Оценяваме вашето търпение и сътрудничество по този въпрос.

Благодарим ви, че избрахте да играете с нас и очакваме с нетърпение да разрешим всички проблеми, които може да имате.

С Най-Добри Пожелания

Скатърхол


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Страхотно е това, което правите тук, като подкрепяте всички тези играчи.

Също така би било добре да споменете тази информация в основната тема на Spinpirate . 🙂



Автоматичен превод:
преди 1 година

не те ли е срам


Вие сте разкрити като Wild Pharaoh 2.0!!!!


Колкото и да е странно, вие не отговаряте на обвиненията!



Вие сте просто престъпници!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Пропуснах да забележа, че казиното е "разкрито". Четох постовете ти и ми звучи като твое мнение.

Предполагам, че би било честно да посочите някои факти, доказващи вашите прокламации, не мислите ли?

Например, никога не съм забелязвал Wild Pharao да е толкова активен във форума, но Scatterhall Casino е.

Ние сме повече от щастливи да позволим на играчите да обсъждат мненията си, но вие сте опасно близо до това да бъдете просто обидни.

Учтиво Ви моля да обмислите твърденията си.

Автоматичен превод:
Sebst1986
преди 1 година

Кратко допълнение към моя случай: Получих първото плащане от 500 евро (заявка за плащане от 02/17) вчера вечерта. Тъй като депозирам и тегля само чрез крипто, парите бяха повече или по-малко незабавно в портфейла ми, след като тегленето ми беше обработено от Scatterhall.

Надявам се, че и следващите плащания ще пристигнат без проблеми и бързо.

Обичам да държа всички в течение тук.

Благодаря досега @Scatterhall Casino.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Кратка обратна връзка, първото изплащане от €500 беше обработено от вас днес и маркирано като изплатено, страхотно благодаря, ако следващите изплащания продължат по този начин, шапки долу! Засега съм много доволен

Благодаря

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Хей, изплащането ми отново се забави. Вече изпратих имейл.

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Уважаеми The_Gamble_Lawyer,

Съжаляваме да научим за лошия ви опит с Wildpharao. Трябва обаче да поясня, че не сме свързани с Wildpharao или неговата администрация.

Любезно ви молим да се въздържате от по-нататъшни негативни коментари за нашето казино, тъй като ние се стремим да поддържаме положителна репутация и да осигурим безопасно и приятно изживяване за всички наши клиенти.

Разбираме, че хазартният опит на всеки може да е различен и се надяваме, че ще продължите да посещавате други казина в бъдеще, включително нашето, ако решите да го направите. Желаем ви всичко най-добро в бъдещите ви начинания.

На Ваше разположение,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Уважаеми Isco33,

Моля! Радвам се да чуя, че сте доволни от процеса на изплащане и че първото изплащане от €500 е обработено гладко. Ще направя всичко по силите си, за да гарантирам, че следващите изплащания се обработват също толкова ефективно и гладко, колкото това. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, не се колебайте да ме уведомите.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Това е страхотно изказване и наистина се надявам на вашата подкрепа!

Благодарим ви за вашата подкрепа

Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Колко време чакате след успешно теглене от казиното, докато то бъде кредитирано по вашата банкова сметка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

3-6 дни

Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Леле, това е дълго, знам, че когато превеждате пари, парите са точно там след един ден! Е, важното е, че нещо идва 😉

Имам и 5 плащания, за които да кандидатствам, ще стане

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента съм доволен от скоростта на изплащане, надявам се да остане същата, тогава мога и трябва да препоръчам scatterhall

Автоматичен превод:
преди 1 година

Второто ми теглене на 500 евро вече е обработено в рамките на един ден и вече е в портфейла ми.

Благодаря! Казино @Scatterhall.

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Благодаря ви за милите думи! Радваме се да чуем, че сте имали положителен опит да играете с нас. Ние ще обработим вашето плащане възможно най-бързо. Оценяваме вашата подкрепа и се надяваме скоро отново да играете с нас!

Автоматичен превод:
Sebst1986
преди 1 година

Ние сме развълнувани да научим, че вашето теглене на 500 евро е обработено бързо и ефективно от Scatterhall Casino и че вече сте ги получили в портфейла си! Винаги е страхотно да получаваме положителни отзиви от нашите играчи и се радваме да знаем, че сте доволни от нашата услуга.

Още веднъж ви благодарим, че избрахте Scatterhall Casino и се надяваме да продължим да ви предоставяме изключително игрово изживяване.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Четейки последните съобщения за бързи изплащания (някои дори в рамките на един ден), бих искал да се надявам, че моето теглене на средства няма да се забави ...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изплащането също стана много по-бързо за мен - благодаря за този Scatterhall - надявам се да остане така


Рекордът беше изплащане след един ден в сметката 👍


Засега мога само да кажа - топ казино и 100% препоръчително

Ще ви позволя да се чуете отново веднага щом се случи нещо положително или отрицателно 😉

Благодаря Марио

Автоматичен превод:
1...7 8 9...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини