ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Fabi84
|
240057 преглеждания 1852 отговора |
|
1...5 6 7...93
nightm4
преди 1 година

Скъпа nightm4,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да ви информирам за състоянието на вашето плащане. Имам удоволствието да ви информирам, че плащането ви е обработено и е на път към вас.

Моля, имайте предвид, че в зависимост от начина на плащане и вашето местоположение, може да отнеме няколко дни, преди плащането да бъде кредитирано във вашия акаунт. Ако имате някакви притеснения или въпроси относно плащането, моля, не се колебайте да се свържете с мен и аз ще направя всичко възможно, за да отговоря на вашите притеснения.

Благодарим ви за вашия бизнес и с нетърпение очакваме да ви служим в бъдеще.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се оставяйте да бъдете заслепени! Това е съмнително казино! и оператора му от предшественика "wild pharao" все още ми дължи 30 000 евро.


Издърпвате един и същи бод отново и отново!


Всички, моля, сравнете напредъка на тази публикация във форума с публикацията във форума на Wild Pharaoh!


В един момент отново ще бъдете упорити и няма да плащате повече и ще отворите ново казино!




НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

От 16 февруари пак чакам. Там беше одобрено изплащане, но, странно, все още не е в моята сметка. И новото изплащане отново чака одобрение. При запитване, за съжаление винаги едно и също изявление, че ще бъде препратено. Всъщност добро казино, ако не бяха тези забавяния.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Парите са получени, благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Същата процедура като тогава с дивия фараон...


Не трябва да играеш повече там...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук гледат да се спасяват, без оплакване така или иначе нищо не се изплаща. След като хванат достатъчно играчи, вече няма да им се изплаща. Повръща ми се, когато пишете: Наистина съжаляваме, че плащането ви още не е пристигнало и т.н. Такава лъжа... не е искрена. Това е моето мнение и наистина се надявам Casinoguru да го признае скоро. Как е възможно да получа съобщението Bad Gateway Wild Pharaoh, когато се опитвам да депозирам в Scatterhall. Това означава ли, че парите вероятно отиват там или техните техници не са успели да го прикрият.... Мислех, че все още имам снимка на екрана, но за съжаление вече я нямам. И не лъжа, играя от 8 години и това е най-лошото казино някога. Не се хващайте на лицемерното им поведение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте само оплакванията на Wildpharaoh. Но по-старите, които бяха решени! това са почти същите отговори, които Scatterhall дава сега. чатът също е същият както беше тогава със същите времена. Не знам друго казино, което да има поддръжка само за няколко часа. "финансовият отдел" на Scatterhall също има подозрително подобен имейл адрес и там също никога не отговарят... определено НЕ е съвпадение

Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Уважаеми asgard18,

Разбирам, че сте чакали изплащането си от 16 февруари и се извиняваме за причиненото неудобство. Нашето казино имаше някои системни проблеми през последните няколко седмици, което доведе до забавяне на обработката на изплащанията. Искам обаче да ви уверя, че плащането ви ще бъде обработено скоро и препратено към вашия акаунт възможно най-скоро.

Разбирам, че това забавяне е разочароващо за вас, но ви уверяваме, че правим всичко възможно, за да ускорим процеса на плащане. Ние ви ценим като клиент и оценяваме вашето търпение и разбиране през това време.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти и ние ще направим всичко възможно, за да ви предоставим информацията, от която се нуждаете. Благодарим ви, че избрахте нашето казино и се надяваме да продължим да ви обслужваме и в бъдеще.

На Ваше разположение,

Скатърхол


Автоматичен превод:
pozndarya
преди 1 година

Уважаеми pozndarya,

Няма за какво, радвам се да чуя, че сте получили парите си. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти. Ние ви ценим като клиент и оценяваме вашето търпение и разбиране по време на процеса на изплащане. Благодарим ви, че избрахте нашето казино и се надяваме да продължим да ви обслужваме и в бъдеще. Приятен ден!

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още го няма стандартното ви извинение, че имате проблеми заради войната в Украйна... Или този път е виновен земетресението в Турция?

Автоматичен превод:
Gmbl
преди 1 година

https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-the-player-account-was-banned



виждате ли прилики? 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих и двете плащания след по-малко от седмица, така че всичко отново изглежда страхотно, благодаря ви много



Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Парите бяха в сметката във вторник следобед, благодаря ☺️

Автоматичен превод:
Gmbl
преди 1 година

Уважаеми Gmbl,

Благодарим ви, че се свързахте с нас. За да ви помогнем допълнително, можете ли да ни изпратите вашето потребителско име на играч чрез лично съобщение? Това ще ни позволи да получим достъп до информацията за вашия акаунт и да отговорим на всички притеснения или проблеми, които може да имате.

Моля, бъдете сигурни, че ние приемаме поверителността и сигурността на нашите играчи много сериозно и всяка информация, която предоставите, ще се пази поверителна и защитена.

Благодарим ви за съдействието и очакваме скоро да се свържем с вас.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да попитам колко време ви отне KYC процесът, докато бъдете верифицирани? Изпратих документи преди 2 дни, но все още нищо. Само тогава плащанията ми могат да бъдат обработени???

Автоматичен превод:
manuelwandt1604
преди 1 година

Уважаеми manuelawandt1604,

Благодаря ви за вашето съобщение. Радвам се да чуя, че сте получили и двете плащания за по-малко от седмица и че всичко отново изглежда чудесно. Винаги е удоволствие да чуем положителни отзиви от нашите играчи и оценяваме, че отделихте време, за да ни уведомите.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Винаги сме тук, за да ви помогнем по всякакъв начин.

Благодарим ви, че избрахте да играете с нас и очакваме с нетърпение да ви предоставим възможно най-доброто игрово изживяване.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Скъпо казино, с вас или също със Spinpirate Casino, защо отнема повече от 2 дни, за да проверя моите KYC документи? Най-накрая искам да платя

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

това им е номера като тогава с ДИВИЯ фараон...


Отлагате изключително много. Ако след това всички играчи имат общо X, да кажем „10 милиона ЕВРО" като отворено плащане ПЛЮС новите депозити от други играчи, нищо не се изплаща и казиното затваря. Ти, див фараон. В крайна сметка същите хора стоят зад това 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но някои вече са получили парите си тук

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

разбира се... все пак 😉 същото беше и с wildpharao тогава 😉

Автоматичен превод:
1...5 6 7...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини