ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 44)

преди 1 година от Fabi84
|
238361 преглеждания 1852 отговора |
|
1...43 44 45...93
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте,

Току-що ви изпратих имейл отново. Моля, отговорете ми. Потребителски имена: rekin777 (Scatterhall) и rekin87 (Spinpirate)

за разбирането

Автоматичен превод:
Gomezvero91
преди 1 година

предполагам, че има във всеки магазин ^ ^

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е толкова блокирано, че бързо да вземете повече пари със себе си! Получих първото си изплащане тогава като "Sofort". Така че, ако вашите странни проблеми са уж отстранени, значи много повече плащания трябваше да са пристигнали отдавна. Тъй като изглежда, че работи с вас с незабавно прехвърляне. Те просто искат да издържат и да избършат още пари, докато всичко рухне.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Накрая направете екранна снимка на контактите си в Skype!

Наистина не разбирам защо се обръщате към нещо толкова важно и не качвате нищо, въпреки че няколко пъти са ви питали за това.

Качете снимката!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

сякаш „контактът" няма да създаде нов скайп контакт 😅 нищо по-лесно от това

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Това все пак.


Но колкото и блестящи да са проектирали своите казина, не бих се изненадал, ако просто сменят името на Skype, вместо да направят ново.

Просто не разбирам защо се обръща към нещо такова и не предоставя нищо 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук ли е бъдещето?))

Автоматичен превод:
arammeis
преди 1 година

??????

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

И парите изтичат утре? Дотук всичко оправено?

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

звучеше по-скоро така, сякаш ще "започнат" да обработват плащанията отново в понеделник.

надяваме се 😅

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, днес е понеделник 😄, така че ми е любопитно дали ще се случи нещо днес!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Плащането току-що беше обработено, надявам се, че сега също ще влезе в сметката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих изплащане...

Мисля, че решиха проблема...

сега трябва да пристигнат само парите от отворените плащания 😉

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Да, надявам се, че моите отворени плащания, които никога не са пристигнали от 8 и 10 март, също ще излязат отново или ще пристигнат!

Автоматичен превод:
преди 1 година

моята чака от 16-ти 😭😭😭 още нищо не се е променило

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Сигурен съм, че всичко ще бъде наред 😊 Добър знак е, че някои от вас вече са казали, че заявките ви за теглене вече са обработени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко жалко, че моята чака дори 10 дни и все още не са разрешили тегленето на 2844 реала

Автоматичен превод:
Lars1291
преди 1 година

надявам се 🙂

поне нещо се случва с някои. Вълнувам се ^^


Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи ценен играч,


Бихме искали да използваме тази възможност, за да изразим нашата искрена признателност за вашето търпение и разбиране по време на скорошното забавяне на обработката на плащанията. Разбираме, че това е било разочароващо време за вас и искаме да ви уверим, че работим неуморно, за да разрешим проблема възможно най-бързо.


Бихме искали да се извиним за неудобството, което това може да ви е причинило, както и за стреса или тревогите, които може да е причинило. За съжаление, имахме по-сериозен проблем с един от нашите портали за плащане, което повлия на способността ни да обработваме плащанията толкова ефективно, колкото бихме искали.


Имаме удоволствието обаче да съобщим, че плащанията се движат отново и днес ще обработваме теглене за нашите играчи. Знаем, че тази новина ще дойде като облекчение за вас и работим усилено, за да гарантираме, че това забавяне няма да се повтори в бъдеще.


В знак на нашата признателност за вашето разбиране, бихме искали да ви уведомим, че всеки играч ще намери малък бонус в своя акаунт през следващите дни. Надяваме се, че този жест ще ви помогне да компенсирате причиненото неудобство и ще можете да се насладите на времето си, докато играете на нашата платформа.


Още веднъж се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на обработката на плащанията. Пожелаваме ви късмет с екстрите, които ще получите скоро, и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме възможно най-доброто игрово изживяване.


Благодарим ви за постоянната подкрепа и разбиране.


На Ваше разположение,

Скатърхол / Спинпират


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Добре, бихте ли прегледали случая ми, когато имате време, за да видите дали максималното ми теглене може да премине от 500 BRL на 2822 BRL?

Автоматичен превод:
1...43 44 45...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини