НачалоФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 44)

 от Fabi84
|
321 649 преглеждания 1 852 отговора |
|
1...43 44 45...93
Scatterhall Casino

Здравейте,

Току-що ви изпратих имейл отново. Моля, отговорете ми. Потребителски имена: rekin777 (Scatterhall) и rekin87 (Spinpirate)

за разбирането

Автоматичен превод:

предполагам, че има във всеки магазин ^ ^

Автоматичен превод:

Всичко е толкова блокирано, че бързо да вземете повече пари със себе си! Получих първото си изплащане тогава като "Sofort". Така че, ако вашите странни проблеми са уж отстранени, значи много повече плащания трябваше да са пристигнали отдавна. Тъй като изглежда, че работи с вас с незабавно прехвърляне. Те просто искат да издържат и да избършат още пари, докато всичко рухне.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer

Накрая направете екранна снимка на контактите си в Skype!

Наистина не разбирам защо се обръщате към нещо толкова важно и не качвате нищо, въпреки че няколко пъти са ви питали за това.

Качете снимката!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

сякаш „контактът" няма да създаде нов скайп контакт 😅 нищо по-лесно от това

Автоматичен превод:
Chasiti

Това все пак.


Но колкото и блестящи да са проектирали своите казина, не бих се изненадал, ако просто сменят името на Skype, вместо да направят ново.

Просто не разбирам защо се обръща към нещо такова и не предоставя нищо 🙂

Автоматичен превод:

Тук ли е бъдещето?))

Автоматичен превод:
arammeis

??????

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino

И парите изтичат утре? Дотук всичко оправено?

Автоматичен превод:
TinoElina

звучеше по-скоро така, сякаш ще "започнат" да обработват плащанията отново в понеделник.

надяваме се 😅

Автоматичен превод:

Да, днес е понеделник 😄, така че ми е любопитно дали ще се случи нещо днес!

Автоматичен превод:

Плащането току-що беше обработено, надявам се, че сега също ще влезе в сметката.

Автоматичен превод:

Току-що получих изплащане...

Мисля, че решиха проблема...

сега трябва да пристигнат само парите от отворените плащания 😉

Автоматичен превод:
Marzi

Да, надявам се, че моите отворени плащания, които никога не са пристигнали от 8 и 10 март, също ще излязат отново или ще пристигнат!

Автоматичен превод:

моята чака от 16-ти 😭😭😭 още нищо не се е променило

Автоматичен превод:
Chasiti

Сигурен съм, че всичко ще бъде наред 😊 Добър знак е, че някои от вас вече са казали, че заявките ви за теглене вече са обработени.

Автоматичен превод:

Колко жалко, че моята чака дори 10 дни и все още не са разрешили тегленето на 2844 реала

Автоматичен превод:
Lars1291

надявам се 🙂

поне нещо се случва с някои. Вълнувам се ^^


Автоматичен превод:

Скъпи ценен играч,


Бихме искали да използваме тази възможност, за да изразим нашата искрена признателност за вашето търпение и разбиране по време на скорошното забавяне на обработката на плащанията. Разбираме, че това е било разочароващо време за вас и искаме да ви уверим, че работим неуморно, за да разрешим проблема възможно най-бързо.


Бихме искали да се извиним за неудобството, което това може да ви е причинило, както и за стреса или тревогите, които може да е причинило. За съжаление, имахме по-сериозен проблем с един от нашите портали за плащане, което повлия на способността ни да обработваме плащанията толкова ефективно, колкото бихме искали.


Имаме удоволствието обаче да съобщим, че плащанията се движат отново и днес ще обработваме теглене за нашите играчи. Знаем, че тази новина ще дойде като облекчение за вас и работим усилено, за да гарантираме, че това забавяне няма да се повтори в бъдеще.


В знак на нашата признателност за вашето разбиране, бихме искали да ви уведомим, че всеки играч ще намери малък бонус в своя акаунт през следващите дни. Надяваме се, че този жест ще ви помогне да компенсирате причиненото неудобство и ще можете да се насладите на времето си, докато играете на нашата платформа.


Още веднъж се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на обработката на плащанията. Пожелаваме ви късмет с екстрите, които ще получите скоро, и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме възможно най-доброто игрово изживяване.


Благодарим ви за постоянната подкрепа и разбиране.


На Ваше разположение,

Скатърхол / Спинпират


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino

Добре, бихте ли прегледали случая ми, когато имате време, за да видите дали максималното ми теглене може да премине от 500 BRL на 2822 BRL?

Автоматичен превод:
1...43 44 45...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини