преди 1 година
1500 определено ми стигат, за да кажа, че отивам там 😀
1500 is definitely enough for me to say I'm going there 😀
1500 , ist auf jeden Fall genug für mich um zu sagen ich flieg hin 😀
0
1500 определено ми стигат, за да кажа, че отивам там 😀
1500 is definitely enough for me to say I'm going there 😀
1500 , ist auf jeden Fall genug für mich um zu sagen ich flieg hin 😀
Ясно е, че рекламират. 🙂
Основното нещо е да насърчите играчите да плащат пари, но в същото време да не обработват плащания в продължение на 3 седмици ^^
Краят на песента ще бъде горчив.
It is clear that they advertise. 🙂
The main thing is to encourage the players to pay money but at the same time not process payments for 3 weeks ^^
The end of the song will be bitter.
Das sie Werbung schalten ist ja klar. 🙂
Hauptsache schön die Spieler dazu animieren Geld zu bezahlen aber parallel dazu 3 Wochen lang Auszahlungen nicht bearbeiten ^^
Das Ende von dem Lied wird bitter.
Не би си струвало.
Намирането му ще бъде по-трудно, отколкото си мислите. 🙂
Wouldn't be worth it.
Finding it will be harder than you think. 🙂
Würde sich nicht lohnen.
Die zu finden wird schwerer als du denkst. 🙂
но са регистрирани на този адрес.
Теоретично тук имаме 20+ играчи, които искат парите си, не мислите ли, че това е достатъчно?
but they are registered to this address.
Theoretically we have 20+ players here who want their money, don't you think that's enough?
aber die sind doch auf diese adresse da registriert.
Theoretisch haben wir hier 20 Spieler + , die ihr Geld haben wollen, meinste nicht das reicht ?
Какво мислите, че е онлайн казино? Нормална фирма? Все още вярваш в доброто в света... Добре дошъл си там, ако ти е скучно, но за съжаление това няма да ти помогне.
What do you think an online casino is? A normal company? You still believe in the good in the world... You're welcome to go there if you're bored, but unfortunately that won't do you any good.
Was glaubt ihr denn was ein Online Casino ist? Ein normales Unternehmen ? Ihr glaubt auch noch an das Gute in der Welt ... Du kannst da gerne hin wenn du lange weile hast aber das wird dir leider nix bringen.
Хахахаха, да, наистина го мислех. Ще си стегна багажа утре и ще летя натам!
Hahahaha, yes, I really meant it. I'll pack my bags tomorrow and fly there!
Hahahaha, ja hab das richtig Ernst gemeint. Werde direkt morgen Koffer packen und dorthin fliegen !
Не разбирам какво искаш да постигнеш с изказванията си
I don't understand what you want to achieve with your statements
Ich verstehe nicht was du mit deinen Aussagen erreichen willst
Според отговора на Scatterhall на моята жалба, всички плащания ще бъдат дължими в понеделник, 27.03. възобновено.
According to Scatterhall's response to my complaint, all payments will be due on Monday 3/27. resumed.
Laut der Stellungnahme von Scatterhall auf meine Beschwerde werden alle Zahlungen am Montag 27.03. wieder aufgenommen.
По дяволите, 2 седмици не е лошо, в понеделник за мен стават 4 седмици...все си мисля, че е добре, може би още 2 месеца, какво по дяволите 😀
Damn, 2 weeks isn't bad, on Monday it's 4 weeks for me...I still think it's ok, maybe 2 more months, what the heck 😀
Damn 2 Wochen nicht schlecht, am Montag sind es bei mir 4 Wochen...find ich noch ok, meinetwegen noch 2 Monate drauf, was solls 😀
Уважаеми играчи,
Бихме искали да ви информираме, че последните етапи на тестването започнаха тази сутрин и всички плащания и обработка ще бъдат възобновени в понеделник, 27 март. Разбираме, че това е било разочароващо преживяване за всички и се извиняваме за причиненото неудобство.
Както споменахме по-рано, всички вие скоро трябва да намерите подарък във вашите акаунти на играчи в знак на нашата признателност за вашето търпение и разбиране. Надяваме се, че този жест ще помогне да се компенсират смущенията, причинени от неотдавнашните проблеми.
Отново се извиняваме за цялата бъркотия и ви уверяваме, че правим всичко възможно, за да разрешим ситуацията възможно най-бързо. Благодарим ви за съдействието и постоянната подкрепа.
С Най-Добри Пожелания,
Скатърхол
Dear Players,
We would like to inform you that the final stages of testing have started this morning, and all payments and processing will resume on Monday, March 27th. We understand that this has been a frustrating experience for everyone, and we apologise for the inconvenience caused.
As mentioned previously, you should all soon find a goody in your player accounts as a token of our appreciation for your patience and understanding. We hope that this gesture will help make up for the disruption caused by the recent issues.
Again, we apologise for the entire mess and assure you that we are doing everything we can to resolve the situation as quickly as possible. Thank you for your cooperation and continued support.
Best regards,
Scatterhall
Ще се радвам и това да стане.
Може би бихте могли да увеличите изплащането ми...4 седмици време за изчакване 😉
I would be happy if that happens too.
Maybe you could give my payout a boost...4 weeks waiting time 😉
Würde mich freuen wenn das auch so passiert.
Vielleicht könntet ihr mal meiner Auszahlung ein Boost geben...4 Wochen Wartezeit 😉
Работи върху вашето грубо обслужване на клиенти (Джони), това, което правите с нея, е чиста наглост и след това това грубо обслужване на клиенти. Невероятно.
Works on your rude customer service (johns), what you do to her is a pure impertinence and then this rude customer service. Unbelievable.
Arbeitet an eurem unfreundlichen Kundendienst (johns), was ihr ihr macht ist eine reine Zumutung und dann noch dieser freche Kundendienst. Unglaublich.
Искам да кажа, дали всичките ни плащания ще бъдат на 27-ми?
I mean, would all our payments be on the 27th?
osea que el 27 estarian todos nuestros pagos?
хахахахахахахахахаха
ВИНАГИ имаш нови извинения!!!!
и след това се заглушите за дни!
hahahahahahahahahahaha
you ALWAYS have new excuses!!!!
and then mute yourself for days!
hahahahahahahahahahahaha
ihr habt IMMER neue ausreden!!!!
und stellt euch dann tagelang stumm!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.