ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 43)

преди 1 година от Fabi84
|
119571 преглеждания 1846 отговора |
|
1...42 43 44...93
Добавете пост
CasinoStreamer88
преди 1 година

1500 определено ми стигат, за да кажа, че отивам там 😀

Автоматичен превод:
Lars1291
преди 1 година

Имам 2400 на скоростомера

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте и 2600 отворени

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Ясно е, че рекламират. 🙂

Основното нещо е да насърчите играчите да плащат пари, но в същото време да не обработват плащания в продължение на 3 седмици ^^

Краят на песента ще бъде горчив.

Автоматичен превод:
Lars1291
преди 1 година

Не би си струвало.

Намирането му ще бъде по-трудно, отколкото си мислите. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

но са регистрирани на този адрес.

Теоретично тук имаме 20+ играчи, които искат парите си, не мислите ли, че това е достатъчно?

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

Какво мислите, че е онлайн казино? Нормална фирма? Все още вярваш в доброто в света... Добре дошъл си там, ако ти е скучно, но за съжаление това няма да ти помогне.

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Хахахаха, да, наистина го мислех. Ще си стегна багажа утре и ще летя натам!

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

Не разбирам какво искаш да постигнеш с изказванията си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според отговора на Scatterhall на моята жалба, всички плащания ще бъдат дължими в понеделник, 27.03. възобновено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, парите ми от Spinpirate току-що пристигнаха след 2 седмици XD

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

По дяволите, 2 седмици не е лошо, в понеделник за мен стават 4 седмици...все си мисля, че е добре, може би още 2 месеца, какво по дяволите 😀

Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

file 😂😂😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми играчи,


Бихме искали да ви информираме, че последните етапи на тестването започнаха тази сутрин и всички плащания и обработка ще бъдат възобновени в понеделник, 27 март. Разбираме, че това е било разочароващо преживяване за всички и се извиняваме за причиненото неудобство.


Както споменахме по-рано, всички вие скоро трябва да намерите подарък във вашите акаунти на играчи в знак на нашата признателност за вашето търпение и разбиране. Надяваме се, че този жест ще помогне да се компенсират смущенията, причинени от неотдавнашните проблеми.


Отново се извиняваме за цялата бъркотия и ви уверяваме, че правим всичко възможно, за да разрешим ситуацията възможно най-бързо. Благодарим ви за съдействието и постоянната подкрепа.


С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Ще се радвам и това да стане.


Може би бихте могли да увеличите изплащането ми...4 седмици време за изчакване 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите, които спечелих по сметката, щяха да ми стигнат като подарък 😁

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Работи върху вашето грубо обслужване на клиенти (Джони), това, което правите с нея, е чиста наглост и след това това грубо обслужване на клиенти. Невероятно.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Искам да кажа, дали всичките ни плащания ще бъдат на 27-ми?


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

хахахахахахахахахаха


ВИНАГИ имаш нови извинения!!!!



и след това се заглушите за дни!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Да, и ти не вярвай в това. Все такива глупости.

Автоматичен превод:
1...42 43 44...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини