преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Savanna Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, можете ли да опишете ситуацията малко по-подробно? Какво се случи в казиното? Оттегляне ли е или нещо подобно?
Hello, can you please describe the situation a bit more? What happened in the casino? Is it a withdrawal or something like that?
Да, чаках теглене от 24 август, което отнема 5 - 21 работни дни според Savanna win casino, те отговарят при запитване с общи имейли, за да ви накарат да чакате, изпращат информация за KYC и просто спират да ви отговарят, ужасно. обслужване на клиенти и нито един човек, с когото говорите, няма принос за изясняване на ситуацията. Избягвайте Избягвайте Избягвайте!!
Yes I have been awaiting a withdrawal since the 24th of August which takes 5 - 21 buisness days according to Savanna win casino,they respond when queried with generic emails to keep you waiting,Sent KYC info and they just stop responding to you ,awful.customer service and not one person you speak to has any input to making the situation clear.Avoid Avoid Avoid!!
Благодаря ви, че описахте ситуацията.
Видях, че сте успели да подадете жалба, така че чакаме отговор от казиното. Чудя се дали в крайна сметка ще го отпишат или не, защото видях, че имат още няколко дни.
Колкото до оттеглянето, вие го чакате от доста време и не разбирам защо са спрели да отговарят.
Бих искал да видя решение в крайна сметка, но ще видим след време.
Thank you for describing the situation.
I saw that you managed to file a complaint, so we are waiting for a response from the casino. I wonder if they will eventually write it off or not because I saw that they have a few more days.
As for the withdrawal, you have been waiting for it for quite a long time and I don't understand why they have stopped responding.
I would like to see a solution eventually, but we'll see in time.
О, наистина, това ме натъжава и бих казал, че е ужасно дълго време. Със сигурност не бих чакал повече и бих ви препоръчал да подадетеоплакване тук на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Както и да е, свързвали ли сте се с казиното? Казаха ли ти защо чакаш толкова дълго? Трябваше ли да проверявате?
Oh it really, it makes me sad and I would say it's an awfully long time. I certainly wouldn't wait any longer and I would recommend that you make a complaint here on this link and our team will try to help you.
Anyway, have you been in touch with the casino? Did they tell you why you're waiting so long? Did you have to verify?
Те са дали общи отговори, сякаш имат голям брой заявки в момента и са щателни, когато става въпрос за проверка на играта, за да се уверят, че няма измама. Имах предишно теглене, прието и получено след 9 дни и преминах проверка
They have given generic responses like they have a high number of requests at the moment and they are meticulous when it comes to checking gameplay to ensure there is no fraud. I have had a previous withdrawal accepted and received after 9 days and I have passed verification
О, добре, тогава може малко да промени ситуацията, ако говорите, че вашият геймплей е проверен. Ако зависи от доставчика на играта, казиното трябва да изчака той да каже нещо подходящо.
Въпреки това, знаете ли защо правят такова разследване? Играхте ли с някакъв бонус? Като алтернатива, знаете ли дали това е свършило или не?
Бих казал, че не е необичайно, но от друга страна за едно казино да направи чек за повече от месец е достатъчно за мен.
Ето защо ви предложих да подадете жалба, където нашият екип да ви попита за важните неща и по-късно да се свърже с казиното.
какво мислиш
Oh well, then it might change the situation a bit if you are talking about your gameplay being checked. If it's up to the game provider, the casino has to wait for them to say something relevant.
Nevertheless, do you know why they are making such an investigation? Did you play with any bonus? Alternatively, do you know if this is over or not?
I would say it's not unusual, but on the other hand, for a casino to make a check for more than a month is enough for me.
That's why I suggested you to open a complaint, where our team would ask you about the important things and later contact the casino.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.