преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Reels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Е, мисля, че разбрах съобщението, все пак това е форум, така че можем да използваме повече подробности - това е сигурно.
Искате да посъветвате или да споделите притеснение, може би?
Well, I think I got the message, yet this is a forum, thus we could use more details - that's for sure.
Care to advise or share a concern, perhaps?
Спечелих $4100 в четвъртък сутринта и в събота, това показа, че транзакцията е завършена от тяхна страна, все още не съм получил средства, но вече са минали 4 дни.
I won $4100 Thursday morning & Saturday it showed the transaction as being completed on their end, haven't yet received funds yet has its been 4 days already.
Здравей. За кое казино говориш, ако мога да попитам? Освен това, когато казвате „завършено от тяхна страна", правилно ли разбирам, че те всъщност са изпратили парите по вашата сметка, да? Позволете ми само да отбележа, че одобрението се случи през уикенда и обикновено казината, както и банките, не обработват никакви плащания. В този случай се опитайте да бъдете малко търпеливи, обикновено даваме на казината 14 дни, за да изпълнят заявките за теглене, можете ли да го направите 🙏? Винаги можете да се консултирате с поддръжката на казиното и дори с вашата банка или доставчик на плащания, за да се уверите, че всичко е наред.
Моля, уведомете ни как върви, ще чакаме вашия отговор🙂.
Hello there. About which casino are you talking about, if I may ask? Also when you say "completed on their end", do I understand it correctly, that they have actually sent the money to your account, yes? Just let me kindly point out that the approval happened during the weekend, and usually the casinos, as well as the banks, do not process any payments. In this case try to be little bit patient, usually we give casinos 14 days to proceed the withdrawal requests, could you do that 🙏? You can always check with he support of the casino and even with your bank or your payment provider to make sure everything is ok.
Please let us know how it's going, will be waiting for your reply🙂.
Да, казах, завършено в края им в събота, предполагам, че са необходими 1-3 работни дни за обработка?? Също така това са кралски макари.
Yes said completed on their end Saturday, I'm guessing 1-3 business days to process?? Also it's royal reels.
Благодаря ви за отговора и преместих публикациите ви под конкретното казино, което споменавате.
Що се отнася до тегленето ви, няма причина за паника, тъй като остават само няколко дни и както Роми писа, възможно е казиното да не обработва тегления през уикенда. Така че може да отнеме няколко дни и аз твърдо вярвам, че ще получите парите си възможно най-скоро. Какъв метод на плащане използвахте?
Въпреки това, ако имате проблеми и не можете да изтеглите парите си, можете да се обърнете към нас.
Ще чакам актуализация.
Thank you for your reply and I have moved your posts under the specific casino you mention.
As far as your withdrawal is concerned, there is no reason to panic as it is only a few days away and as Romi wrote, it is possible that the casino does not process withdrawals over the weekend. So it may take a few days, and I firmly believe that you will get your money as soon as possible. What payment method did you use ?
However, if you have any trouble and can't withdraw your money, you can turn to us.
I will wait for an update.
Здравей Гуру 🙂
Имам въпрос. Намерих това на страницата с преглед:
"Предупреждение: Royal Reels Casino има определени раздели от правилата и условията за бонуси, които считаме за несправедливи към играчите на казиното. Те могат да ви създадат проблеми, ако решите да се възползвате от бонусите или промоциите на казиното. Поради това ви съветваме да потърсите казино с честни правила или поне да обърнете специално внимание на Правилата и условията на това казино, ако решите да играете в него."
Разгледах техните Правила и условия и не видях нищо необичайно, но може би беше следното:
"13. Играчът няма право да използва никакви стратегии, докато играе с активен бонус, за да изпълни изискванията за залагане на бонуса. Ако Играчът използва такива стратегии и ако Казиното има достатъчно основания да смята, че действията на Играча са насочени единствено към получаване на финансови ползи, използвайки бонус предимството, тогава Казиното си запазва правото да анулира всички печалби на Играча."
Това е доста неясен термин, нали 😛
Както и да е, може би имаше още нещо, което пропуснах и бих се радвал на пояснение защо имате това предупреждение.
Докато съм тук, исках също да отбележа, че те не споменават максимален размер на залога, докато залагат бонуса. Което е странно.
И едно последно нещо. Условията за залагане от само 30 пъти сумата на бонуса изглеждат едни от най-справедливите, предлагани от казината в наши дни.
Благодаря за отделеното време
Тони
Hi Guru 🙂
I have a question. I found this on the Overview page:
"Warning: Royal Reels Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players. These might cause you issues if you decide to take advantage of the casino's bonuses or promotions. Because of this, we advise you to look for a casino with fair rules or at least pay special attention to this casino's Terms and Conditions if you decide to play at it."
I looked at their Terms and Conditions and didn't see anything out of the ordinary, but perhaps it was this:
"13. The Player is not allowed to use any strategies while playing with an active bonus in order to fulfil the requirements to wager the bonus. If the Player uses such strategies, and if the Casino has sufficient grounds to believe that the Player's actions are aimed solely to obtain financial benefits using the bonus advantage, then the Casino reserves the right to cancel all Player's winnings."
It's quite a vague term isn't it 😛
Anyway perhaps there was something else I missed and would love a clarification as to why you have this warning.
Whilst I am here I also wanted to point out that they don't mention a max bet size while wagering the bonus. Which is odd.
And one last thing. The wagering terms of only 30x the bonus amount seems to be one of the fairest available from casinos these days.
Thanks for your time
Tony
Така че направих $60 депозит с 50% бонус. Първият бонус, който ударих при залог от 30 цента:
Завърши залагането с $6069. Изтеглено в неделя вечерта, в банковата ми сметка във вторник следобед.
Много щастлив 🙂
So I made a $60 deposit with a 50% bonus. Very first bonus I hit on a 30 cent bet:
Completed the wagering with $6069. Withdrew on Sunday night, in my bank account Tuesday afternoon.
Very happy 🙂
Е, това ме прави много щастлив и поздравления за страхотната победа. Към бонуса не се прилага максимално теглене и можете да изтеглите всичко, което сте качили? Бих казал, че това не е толкова често.
Освен това парите дойдоха при вас бързо, какъв метод използвахте, за да ги изтеглите? Предполагам, че ще опитате отново, ако успеете да го направите.
Пожелавам ти късмет и нека се случи отново. ☘️☘️
Well, that makes me very happy and congratulations on a great win. No max cashout applied to the bonus and you could withdraw everything you uploaded ? I'd say that's not that common.
Also the money came to you quickly, what method did you use to withdraw it ? I suppose you'll try it again if you managed to do that.
I wish you the best of luck and let it happen again. ☘️☘️
Благодаря Jaro 🙂 това е печалба веднъж в живота.
Това е правилно, няма максимално теглене! $6069,25 изтеглени чрез банков превод за по-малко от 48 часа.
Наздраве за късмета. Надявам се на най-доброто за вас и целия екип на Casino Guru🙂
Thanks Jaro 🙂 it is a once in a lifetime win.
That's correct, no max cashout! $6069.25 withdrawn via Bank Transfer in under 48 hours.
Cheers for the luck. I hope for the best for you and all of the Casino Guru team🙂
Благодаря ти.
Да, прав си, такава победа се случва веднъж на синя луна. Затова сигурно щях да взема парите и да избягам възможно най-далеч, защото не бих повярвал, че ще имам същия късмет.
Но аз вярвам с теб, че може да бъде различно. 😉
Thank you.
Yes you are right such a victory happens once in a blue moon. That's why I would probably take the money and run as far away as possible because I would not believe that I would have the same luck.
But I believe with you that it can be different. 😉
Здравейте, първо бих искал да ви попитам дали имате проблем с казино Rocknreels или Royal Reels, защото пишете в една тема, но имате оплакване от другото казино.
Относно вашето оттегляне, на какъв етап е, моля? Виждате ли го чакащ някъде или има някакъв друг статус? Попитахте ли казиното дали вече са изпратили парите? Кога поискахте оттеглянето?
Моля да ме уведомите.
Hi, first of all I would like to ask you if you have a problem with Rocknreels or Royal Reels casino because you are writing in one thread but you have a complaint with the other casino.
Regarding your withdrawal, at what stage is it please ? Do you see it pending somewhere or does it have some other status ? Have you asked the casino if they have sent the money yet ? When did you request the withdrawal ?
Please let me know.
Не, моето оплакване е за кралски макари, а не за люлеещи се макари.
И по двата начина
Не мога да кажа дали моето теглене предстои, тъй като няма признак за това в нито една от моите транзакционни истории. Въпреки че, когато го взех, каза, че е успешно изтеглено и това беше 25 май.
Така че не знам дали е било пълно изчакване. О, защото нито един не съществуваше в моя акаунт. Дори играта, която играе тази, която спечели 6k, дори не е на пътя ми, история на акаунта, не мога да говоря с никого, защото никой не отговаря, а вие говорите нейния робот, който можете да задавате само търсещи въпроси, които те избират като опции. Дори им изпратих имейл с контакта като част от уебсайта и без помощ, това никога не ми се е случвало преди. Похарчих хиляди долари за това казино, аз съм много лоялен клиент
No, my complaint is with royal reels, not rocking reels.
Either way
I can't say if my withdrawal is pending Because there is no sign of it in any of my transaction history. Although when I did collect, it said it was successfully withdrawn and this was the 25th of May.
So I don't know if it's been complete pending. Oh, because none existed on my account.Even the game play the one it won the 6k is not even on my way account history i cant Speak to anyone because nobody replies back and you are speaking her robot that you can only ask searching questions that they choose as options. I've even emailed them with the contact as part of the website and no help this has never happened to me before. Spent thousands of dollars on this casino im a a very Loyal customer
Благодаря, разбирам ситуацията ви. Това, което ме озадачава е, че не виждате теглене или игра никъде в историята, надявам се, че това няма да е проблем в крайна сметка.
Комуникацията също е важна, а виждам, че нямате такава, което е жалко.
Въпреки това ще видим дали казиното изпраща парите или как се държи и, разбира се, ако нищо не се случи, можете да докладвате всичко на нашия екип, който ще се опита да ви помогне.
Ще чакам с нетърпение актуализация.
Thanks, I understand your situation. What puzzles me is that you don't see a withdrawal or gameplay anywhere in the history, I hope that won't be a problem after all.
Communication is also important, and I see you don't have any, which is a shame anyway.
However, we'll see if the casino sends the money or how it behaves and of course if nothing happens, you can report it all to our team who will try to help you.
I'll be eagerly awaiting an update.
Royal reels rock n reels thepokies.net всички едни и същи сайтове дъщерни сайтове едни и същи собственици и персонал amd издава групови действия начален имейл amy.lee190@yahoo.com с вашите проблеми, моля
Royal reels rock n reels thepokies.net all same sites sister sites same owners and staff amd issues class action starting email amy.lee190@yahoo.com with your issues please
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.