ФорумКазинаRoyal Ace Casino - обща дискусия

Royal Ace Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
3651 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца

Направих каквото поискаха и не получих моите $400,00 Писна ми и от тях, и от тях! Минаха 4 проклети седмици! Службата за обслужване на клиенти по имейл не отговаря никога, „чатът" дори не работи!! Как все още работят и приемат плащания на ppls

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей, какво конкретно иска казиното от теб и какво им изпрати? Предполагам, че това може да са някакви документи за проверка, но бих предпочел да ги потвърдите. Не ти ли казаха причина защо отнема толкова време? Питам, защото даваме на казината 14 дни да направят всички необходими неща около тегленето и проверката и тъй като сте надхвърлили това време, препоръчвам да подадете жалба.

Ако проявявате интерес можете да го направитена този линк . ⬅️

Разбира се, ако имате някакви въпроси относно това или ако нещо не работи, можете да ме уведомите и аз ще се опитам да помогна.

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че минаха само десет дни, откакто започнах тегленето си за 780 долара, но все още не съм одобрен и знам, че тогава ще кажат, че сте одобрени.... сега изчакайте още 7 до 10 дни за теглене на биткойни! ? Това е нелепо и толкова разочароващо!

Освен това финансовият отдел НИКОГА не отговаря на имейли

Автоматичен превод:
bleek31484
преди 2 месеца

Съжалявам, че трябва да преживееш това отново.

Същата ли е ситуацията като в другото казино? Каква е обаче причината за това?

Наистина трябва да е по-бързо, както казвате.🤷‍♀️

Трябваше ли да преминете през процеса на проверка тук?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

8 септември и все още не съм получил тегленето си. Казаха бързо теглене на биткойни и скоро ще получите тегленето си! Не, това не е нито едно от тези. Освен това имат онлайн помощ от трета страна, която е груба и просто изпраща предварително написани съобщения за правилата, които крият, докато не си поискате парите. Тегленето на биткойни НИКОГА не трябва да отнема толкова време. Освен това те никога не отговарят на имейли, аз изпратих пет и нито веднъж не отговорих. 730 долара. Те никога повече няма да видят нито стотинка от мен и съветвам най-големия си враг никога да не играе там!

Автоматичен превод:
bleek31484
преди 1 месец

Ако казиното не може да ви каже подходяща причина, поради която нямате парите си и ви игнорира, тогава бих пуснал жалба, защото това не ми се струва нормално. Мисля, че чакахте доста и затова бяхте търпеливи.

И така, какво мислите, ще продължите ли и ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини