Направих каквото поискаха и не получих моите $400,00 Писна ми и от тях, и от тях! Минаха 4 проклети седмици! Службата за обслужване на клиенти по имейл не отговаря никога, „чатът" дори не работи!! Как все още работят и приемат плащания на ppls
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Хей, какво конкретно иска казиното от теб и какво им изпрати? Предполагам, че това може да са някакви документи за проверка, но бих предпочел да ги потвърдите. Не ти ли казаха причина защо отнема толкова време? Питам, защото даваме на казината 14 дни да направят всички необходими неща около тегленето и проверката и тъй като сте надхвърлили това време, препоръчвам да подадете жалба.
Ако проявявате интерес можете да го направитена този линк . ⬅️
Разбира се, ако имате някакви въпроси относно това или ако нещо не работи, можете да ме уведомите и аз ще се опитам да помогна.
Готови ли сте за това?
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Така че минаха само десет дни, откакто започнах тегленето си за 780 долара, но все още не съм одобрен и знам, че тогава ще кажат, че сте одобрени.... сега изчакайте още 7 до 10 дни за теглене на биткойни! ? Това е нелепо и толкова разочароващо!
Освен това финансовият отдел НИКОГА не отговаря на имейли
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Съжалявам, че трябва да преживееш това отново.
Същата ли е ситуацията като в другото казино? Каква е обаче причината за това?
Наистина трябва да е по-бързо, както казвате.🤷♀️
Трябваше ли да преминете през процеса на проверка тук?
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8 септември и все още не съм получил тегленето си. Казаха бързо теглене на биткойни и скоро ще получите тегленето си! Не, това не е нито едно от тези. Освен това имат онлайн помощ от трета страна, която е груба и просто изпраща предварително написани съобщения за правилата, които крият, докато не си поискате парите. Тегленето на биткойни НИКОГА не трябва да отнема толкова време. Освен това те никога не отговарят на имейли, аз изпратих пет и нито веднъж не отговорих. 730 долара. Те никога повече няма да видят нито стотинка от мен и съветвам най-големия си враг никога да не играе там!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Ако казиното не може да ви каже подходяща причина, поради която нямате парите си и ви игнорира, тогава бих пуснал жалба, защото това не ми се струва нормално. Мисля, че чакахте доста и затова бяхте търпеливи.
И така, какво мислите, ще продължите ли и ще подадете жалба?
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.