ФорумКазинаRoyal Ace Casino - обща дискусия

Royal Ace Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
3715 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Ace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Казвам се Майкъл, спечелих джакпот от моя бонус за добре дошли, който те обработиха, за да ми обяснят играта, така че си мислех, че няма начин да имам пари за теглене, но накрая имах 200.oo долара, които можех получи, но доколкото ми е известно, няма начин да го получа всичко, което направих, те казват, че съм одобрен, тогава ми липсват документи, загубих часове днес, опитвайки се, всякакви предложения ще бъдат много оценени

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
michaeldykes132
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, но не мога да отгатна дали сте преминали проверката или не. Можете ли да уточните какво ви кара да мислите, че няма да получите печалбата, моля?

Бих искал да разбера по-добре, така че любезно ме уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам месец или малко повече да искам да изтегля печалбата си и един или два часа по-късно те отменят тегленето ми без никакво обяснение и ако ги помоля, те ме игнорират, изпращам им имейл и те ми казват да изчакам 72 часа, Минават 72 часа и да чакаме още 72 часа и т.н. Вече бях ПРОВЕРЕН И ОДОБРЕЕН, не знам какво друго да правя. Това са 2500 USD, които изглежда никога няма да събера

Автоматичен превод:
Rishii
преди 1 година

Здравейте.

Някои тегления може да се нуждаят от няколко дни, за да бъдат обработени и изпълнени - това зависи от избраното плащане. За съжаление бих могъл да използвам точна дата, за да науча кога е изпратено оттеглянето.

Бихте ли ме уведомили?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Първият ден, в който беше интересно да направя теглене и Казиното го отмени за мен, беше 18 април в 4:18 сутринта. И от този ден всеки ден се опитвам да направя теглене, което също се отменя. В момента едното е в процес на преглед, но съм почти сигурен, че също ще бъде отказано, последното беше на 14 май в 3:26 сутринта за 2000 USD

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят казино акаунт е със следния имейл:

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: личните данни бяха изтрити
Автоматичен превод:
Rishii
преди 1 година

Моля, не споделяйте публично данните си за вход. Не е безопасно. 🙏

Да се надяваме, че жалбата ще помогне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам 1601, все още чакам. Не съм използвал бонус само парите си.

Автоматичен превод:
Kellkell29
преди 1 година

Колко време чакаш? Верифицирани ли сте вече в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!


може би можете да помогнете: намерих списък с rtg казина и играх бонус без депозит.

Забранено ли е да играете повече от 1 RTG казино?


3 казина имах късмет и спечелих, заложих и потвърдих акаунта си. Така беше и с Royal ACE. Мислех, че всичко е наред, бях верифициран и дори депозирах 10$ за проверка.


Веднага след като започнах теглене на 100 $, вече нямам достъп до казиното. Получавам странно съобщение за грешка „Ups, нещо лошо се случи". Няма имейл, няма информация.


Поздрави, Гертрауд

Автоматичен превод:
wingert
преди 1 година

Здравейте, не трябва да бъдете възпрепятствани да се регистрирате в множество RTG казина.

Що се отнася до невъзможността да стигнете до сайта на казиното, това е доста странно. Щях да попитам дали казиното има технически проблеми, но виждам, че не сте успели да се свържете с тях и без информация можем само да гадаем какво се е случило.

Както и да е, беше добра стъпка да подадете жалба и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне. Ако имате нова информация, възможно ли е да ни актуализирате, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Случайно погледнах акаунта си в Enclave и забелязах, че казино Royal ace е отворено и активно. Не помня да съм отварял това казино и това не се случва за първи път. След като прочетох отзивите за royal ace и връзката с Raging Bull Slot Casino, реших да не депозирам и да играя. Свързах се със CS и им казах, че след това анклавът ми отвори акаунта и можете ли да го затворите. Те отговориха и казаха, че се нуждаят от документите ми в yoohoo, за да закрият акаунта ми. Тогава казах, че не споделям тази информация, освен ако не съм победител тук. Те отговориха и казаха, че за да закрият акаунта ви, им трябват документите ми със селфи, на което държа личната си карта. Отговорих и казах, че няма начин. Можете да оставите сметката отворена за 100 години. Няма да депозирам и да играя.

Сега получавам имейли от тях, че имам 3 дни, за да завърша yoohoo kyc или процеса, като започна отначало с касата. НЯМАМ ЧАСАЩИ ТЕГЛЕНИ ПРИ ТЯХ. Екип на казино гуру. Знаеш ли, не би трябвало да давам документите си, за да закрия акаунт. Това се случи веднъж преди с друго казино, за което ми помогнахте.

Виж отдолу................



Скъпи, Джей


Изпращаме ви това напомняне, за да ви информираме, че трябва да потвърдите самоличността си (ID), преди да можете да изпратите заявката си за теглене в Royal Ace.


Отнема само няколко минути - започнете, като натиснете бутона по-долу. След това ще бъдете насочени към нашия доверен сайт за проверка на трета страна, HooYu, където можете да следвате инструкциите на екрана, за да започнете процеса.


Все още имате 3 дни, за да завършите проверката си. Ако не започнете/завършите през следващите 3 дни, тази сесия ще изтече и ще бъдете пренасочени към касата на Royal Ace, за да рестартирате процеса на проверка.


Не сте сигурни как да изпратите данните си в HooYu? Гледайте това кратко видео за ръководство стъпка по стъпка.


Или щракнете върху бутона "Първи стъпки" по-долу ПЪРВИ СТАНОВИ

Тали Хо,

Кралски асо


Електронна поща: help@royalacemail.com

Чат: Чат на живо


Редактиран от Romi преди 8 месеца
Причина: Направи връзките пасивни. Видеото не е налично.
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Здравейте, не е обичайно казиното да иска документи от играч, когато искате да закриете акаунт, но това също не е нещо, което е погрешно за казиното. Имах работа с играч не много отдавна и той първоначално не искаше да предостави документите, но всичко се оправи и той закри акаунта си, когато ги предостави.

Мисля, че зависи от вас и ако не искате да дадете на казиното документите за закриване на акаунта ви, не е нужно и можете да го оставите така и да оставите акаунта си отворен и да не играете.

Ако искате да го затворите, очевидно ще трябва да потвърдите. В крайна сметка решението ще бъде ваше.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Вижте моя преглед на mgm vegas. Същият проблем, но вие ми помогнахте да закрия акаунта си, без да изпращам документи.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Да, видях го, ако смятате, че не е възможно от казиното и имате нужда от помощ, знаете, че можете да се свържете с нас. Споменах обаче примера в предишната си публикация, защото беше скорошна и също попитах нашия екип какво би било най-доброто нещо, което да препоръчаме. И в крайна сметка играчът верифицира и затвори акаунта.

Но ако го виждате различно, можете да опитате с оплакване. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Разбирам, но не трябваше да се удостоверявам, за да се присъединя към казиното. Ако спечелех там, щях да събера всички документи и да ги изпратя, за да получа парите си, но не спечелих и като се замисля, също не мисля, че съм депозирал. Това е моят аргумент и изглежда, че не им харесва за изплащане. Няма да мина отново през това. Вече загубих 2 спора по 2 жалби, които ми отнеха близо 10 хиляди. Повечето законни казина не изискват документи за закриване на акаунт. Вместо това те искат вашето пълно име, физически адрес, имейл адрес, телефонен номер, дата на раждане, за да видят дали съвпада с това, което е посочено в акаунта ви. Кой би знаел тази информация освен теб. Правил съм това много пъти без проблеми, но някои казина като MGM и Royal Ace не са законни. Това са тези, които искат вашата чувствителна информация за нищо. Какво правят с тази информация? Продайте го на трети страни. Да го продам на черния пазар? Не говоря за всички казина, а само за онези, които искат вашата информация без причина.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Не мисля, че тази информация се злоупотребява по този начин. Въпреки това и двамата имаме определена позиция по този въпрос и зависи от вас да решите как искате да продължите напред с него. Ако имате проблем със затварянето на акаунта си, знаете, че можете да се свържете с нас. Ако искате да го държите отворен, но да не играете тук, не мисля, че това също е лошо нещо. Така че не забравяйте да ни уведомите какво сте решили. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих каквото поискаха и не получих моите $400,00 Писна ми и от тях, и от тях! Минаха 4 проклети седмици! Службата за обслужване на клиенти по имейл не отговаря никога, „чатът" дори не работи!! Как все още работят и приемат плащания на ppls

Автоматичен превод:
Rishii
преди 6 месеца

Чакам моите 400.oo, но изпратих моите 10.00 обратно в портфейла на Coinbase, без проблем! Какво по дяволите!? Искам си парите! Те не трябва да работят

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини