преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Ace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казвам се Майкъл, спечелих джакпот от моя бонус за добре дошли, който те обработиха, за да ми обяснят играта, така че си мислех, че няма начин да имам пари за теглене, но накрая имах 200.oo долара, които можех получи, но доколкото ми е известно, няма начин да го получа всичко, което направих, те казват, че съм одобрен, тогава ми липсват документи, загубих часове днес, опитвайки се, всякакви предложения ще бъдат много оценени
My name is Michael I won a jackpot on my welcome bonus they processed to explain the playthrough thing to me so I was like there is no way I'll have money to cash out but at the end I did have 200.oo dollars I could get but to my knowledge there is no way to get it everything I've done they say I'm approved then I miss documents ive wasted hours today trying any suggestions would greatly be appreciated
Здравейте,
Съжалявам, но не мога да отгатна дали сте преминали проверката или не. Можете ли да уточните какво ви кара да мислите, че няма да получите печалбата, моля?
Бих искал да разбера по-добре, така че любезно ме уведомете.
Hello,
I'm sorry but I'm unable to guess whether you passed the verification or not. Can you specify, what makes you think that you will not get the winnings, please?
I'd like to understand better, so kindly let me know.
Имам месец или малко повече да искам да изтегля печалбата си и един или два часа по-късно те отменят тегленето ми без никакво обяснение и ако ги помоля, те ме игнорират, изпращам им имейл и те ми казват да изчакам 72 часа, Минават 72 часа и да чакаме още 72 часа и т.н. Вече бях ПРОВЕРЕН И ОДОБРЕЕН, не знам какво друго да правя. Това са 2500 USD, които изглежда никога няма да събера
I have a month or a little more wanting to withdraw my earnings and one or two hours later they cancel my withdrawal without any explanation, and if I ask them they ignore me, I send them an email and they tell me to wait 72 hours, 72 hours go by and to wait another 72 hours, and so on. I was already VERIFIED AND APPROVED, I don't know what else to do. It is 2500 USD that it seems I will never collect
Tengo un mes o un poco más queriendo retirar mis ganancias y una o dos horas después me cancelan el retiro sin ninguna explicación, y si les pregunto me ignoran, les mando mail y me dicen que espere 72 horas, pasan las 72 horas y que espere otras 72 horas, y asi. Ya fui VERIFICADO Y APROVADO, no se que mas hacer. Son 2500 USD que tal parece nunca cobrare
Здравейте.
Някои тегления може да се нуждаят от няколко дни, за да бъдат обработени и изпълнени - това зависи от избраното плащане. За съжаление бих могъл да използвам точна дата, за да науча кога е изпратено оттеглянето.
Бихте ли ме уведомили?
Hello.
Some withdrawals may need a few days to get processed and fulfilled - it depends on the payment selected. Sadly, I could use an exact date to learn when the withdrawal was submitted.
Could you let me know?
Първият ден, в който беше интересно да направя теглене и Казиното го отмени за мен, беше 18 април в 4:18 сутринта. И от този ден всеки ден се опитвам да направя теглене, което също се отменя. В момента едното е в процес на преглед, но съм почти сигурен, че също ще бъде отказано, последното беше на 14 май в 3:26 сутринта за 2000 USD
The first day that it was interesting to make a withdrawal and the Casino canceled it for me was April 18 at 4:18am. And since that day every day I try to make a withdrawal which is also cancelled. Currently one is under review, but I'm almost sure it will also be denied, this last one was on May 14 at 3:26 am for 2000 USD
El primer dia en que interesante hacer un retiro y me lo cancelo el Casino fue el 18 de abril alas 4:18am. Y desde ese día todos los dias intento hacer un retiro el cual también es cancelado. Actualmente esta uno en revisión, pero estoy casi seguro que también sera denegado, este último fue el 14 de mayo alas 3:26am por 2000 USD
Моят казино акаунт е със следния имейл:
My casino account is with the following email:
Mi cuenta en el casino esta con el siguiente correo:
Колко време чакаш? Верифицирани ли сте вече в казиното?
How long time have you been waiting? Are you already verified in the casino?
Здравейте!
може би можете да помогнете: намерих списък с rtg казина и играх бонус без депозит.
Забранено ли е да играете повече от 1 RTG казино?
3 казина имах късмет и спечелих, заложих и потвърдих акаунта си. Така беше и с Royal ACE. Мислех, че всичко е наред, бях верифициран и дори депозирах 10$ за проверка.
Веднага след като започнах теглене на 100 $, вече нямам достъп до казиното. Получавам странно съобщение за грешка „Ups, нещо лошо се случи". Няма имейл, няма информация.
Поздрави, Гертрауд
Hello!
maybe you can help: i found a list of rtg casinos and played no deposit bonus.
Is it forbidden to play more than 1 RTG casino?
3 casinos i was lucky and won, wagered and verified my account. So was Royal ACE. I thought everything was OK, i was verified and i even deposited 10$ for verification.
Right after i started a withdrawal of 100$ i cannot access the casino anymore. I get a strange "Ups, something bad happened" error message. No Email, no information.
Greets, Gertraud
Здравейте, не трябва да бъдете възпрепятствани да се регистрирате в множество RTG казина.
Що се отнася до невъзможността да стигнете до сайта на казиното, това е доста странно. Щях да попитам дали казиното има технически проблеми, но виждам, че не сте успели да се свържете с тях и без информация можем само да гадаем какво се е случило.
Както и да е, беше добра стъпка да подадете жалба и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне. Ако имате нова информация, възможно ли е да ни актуализирате, моля?
Hi, you shouldn't be prevented from signing up to multiple RTG casinos.
As for not being able to get to the casino site, that's pretty strange. I was going to ask if the casino had any technical problems, but I see that you have not been able to contact them and without information we can only guess what happened.
Anyway, it was a good step to file a complaint and I hope that our team will be able to help you. If you have any new information would it be possible to update us please ?
Случайно погледнах акаунта си в Enclave и забелязах, че казино Royal ace е отворено и активно. Не помня да съм отварял това казино и това не се случва за първи път. След като прочетох отзивите за royal ace и връзката с Raging Bull Slot Casino, реших да не депозирам и да играя. Свързах се със CS и им казах, че след това анклавът ми отвори акаунта и можете ли да го затворите. Те отговориха и казаха, че се нуждаят от документите ми в yoohoo, за да закрият акаунта ми. Тогава казах, че не споделям тази информация, освен ако не съм победител тук. Те отговориха и казаха, че за да закрият акаунта ви, им трябват документите ми със селфи, на което държа личната си карта. Отговорих и казах, че няма начин. Можете да оставите сметката отворена за 100 години. Няма да депозирам и да играя.
Сега получавам имейли от тях, че имам 3 дни, за да завърша yoohoo kyc или процеса, като започна отначало с касата. НЯМАМ ЧАСАЩИ ТЕГЛЕНИ ПРИ ТЯХ. Екип на казино гуру. Знаеш ли, не би трябвало да давам документите си, за да закрия акаунт. Това се случи веднъж преди с друго казино, за което ми помогнахте.
Виж отдолу................
Скъпи, Джей
Изпращаме ви това напомняне, за да ви информираме, че трябва да потвърдите самоличността си (ID), преди да можете да изпратите заявката си за теглене в Royal Ace.
Отнема само няколко минути - започнете, като натиснете бутона по-долу. След това ще бъдете насочени към нашия доверен сайт за проверка на трета страна, HooYu, където можете да следвате инструкциите на екрана, за да започнете процеса.
Все още имате 3 дни, за да завършите проверката си. Ако не започнете/завършите през следващите 3 дни, тази сесия ще изтече и ще бъдете пренасочени към касата на Royal Ace, за да рестартирате процеса на проверка.
Не сте сигурни как да изпратите данните си в HooYu? Гледайте това кратко видео за ръководство стъпка по стъпка.
Или щракнете върху бутона "Първи стъпки" по-долу ПЪРВИ СТАНОВИ
Тали Хо,
Кралски асо
Електронна поща: help@royalacemail.com
Чат: Чат на живо
I happened to look at my Enclave account and noticed that Royal ace casino was open and active. I do not remember opening this casino and this isn't the first time this happened. After reading the reviews about royal ace and the relation with Raging Bull Slot Casino, I decided not to deposit and play. I contacted CS and told them then enclave opened my account and can you please close it. They responded and said they need my yoohoo documents to close my account. I told then I do not share this information unless I am a winner here. They responded and said in order to close your account they need my documents with a selfie of my holding my ID. I responded and said no way. You can leave the account open for 100 years . I will not be depositing and playing.
Now, I am getting emails from them saying I have 3 days to complete the yoohoo kyc or the process with start all over again with the cashier. I HAVE NO PENDING WITHDRAWALS WITH THEM. Team at casino guru. You know, I shouldn't have to give my documents in order to close an account. This happened once before with another casino which you helped me with.
See below................
Dear, Jay
We're sending you this reminder to inform you that you must verify your identity (ID) before you can submit your withdrawal request at Royal Ace.
It only takes a few minutes - start by pressing the button below. You will then be directed to our trusted third-party verification site, HooYu, where you can follow the instructions on the screen to start the process.
You still have 3 days to complete your verification. If you do not start/complete within the next 3 days, this session will expire, and you will be redirected to the Royal Ace cashier to restart the verification process.
Not sure how to submit your details on HooYu? Watch this short video for a step-by-step guide.
Or click on the "Get Started" button below GET STARTED
Tally Ho,
Royal Ace
Email: help@royalacemail.com
Chat: Live Chat
Здравейте, не е обичайно казиното да иска документи от играч, когато искате да закриете акаунт, но това също не е нещо, което е погрешно за казиното. Имах работа с играч не много отдавна и той първоначално не искаше да предостави документите, но всичко се оправи и той закри акаунта си, когато ги предостави.
Мисля, че зависи от вас и ако не искате да дадете на казиното документите за закриване на акаунта ви, не е нужно и можете да го оставите така и да оставите акаунта си отворен и да не играете.
Ако искате да го затворите, очевидно ще трябва да потвърдите. В крайна сметка решението ще бъде ваше.
Hi, it's not usual for a casino to ask for documents from a player when you want to close an account, but it's not something that's wrong of the casino either. I dealt with a player not too long ago and he didn't want to provide the documents at first, but everything worked out fine and he closed his account when he supplied them.
I think it's up to you and if you don't want to give the casino the documents to close your account, you don't have to and you can leave it that way and keep your account open and not play.
If you want to close it you will obviously have to verify. Ultimately the decision will be yours.
Вижте моя преглед на mgm vegas. Същият проблем, но вие ми помогнахте да закрия акаунта си, без да изпращам документи.
Look at my review of mgm vegas. Same issue but you guys helped me to close my account without me sending documents.
Да, видях го, ако смятате, че не е възможно от казиното и имате нужда от помощ, знаете, че можете да се свържете с нас. Споменах обаче примера в предишната си публикация, защото беше скорошна и също попитах нашия екип какво би било най-доброто нещо, което да препоръчаме. И в крайна сметка играчът верифицира и затвори акаунта.
Но ако го виждате различно, можете да опитате с оплакване. 🙂
Yes I have seen it, if you feel that it is not possible from the casino and you need help, you know that you can contact us. However, I mentioned the example in my previous post because it was recent and I also asked our team what would be the best thing to recommend. And in the end the player verified and closed the account.
But if you see it differently, you can try a complaint. 🙂
Разбирам, но не трябваше да се удостоверявам, за да се присъединя към казиното. Ако спечелех там, щях да събера всички документи и да ги изпратя, за да получа парите си, но не спечелих и като се замисля, също не мисля, че съм депозирал. Това е моят аргумент и изглежда, че не им харесва за изплащане. Няма да мина отново през това. Вече загубих 2 спора по 2 жалби, които ми отнеха близо 10 хиляди. Повечето законни казина не изискват документи за закриване на акаунт. Вместо това те искат вашето пълно име, физически адрес, имейл адрес, телефонен номер, дата на раждане, за да видят дали съвпада с това, което е посочено в акаунта ви. Кой би знаел тази информация освен теб. Правил съм това много пъти без проблеми, но някои казина като MGM и Royal Ace не са законни. Това са тези, които искат вашата чувствителна информация за нищо. Какво правят с тази информация? Продайте го на трети страни. Да го продам на черния пазар? Не говоря за всички казина, а само за онези, които искат вашата информация без причина.
I understand, But I didn't have to verify myself to join the casino. If I won there I would get all documents together and send them to get my money but I didn't win and come to think of it I don't think i deposited either.That is my argument and it seems they don't like to payout. I will not go through that again. I have already lost 2 arguments on 2 complaints that took close to 10K from me. Most legitimate casinos don't ask for documents to close an account. Instead they ask you for your full name, physical address, email address, phone number, date of birth to see if it matchs to what is listed on your account. Who would know this infor except you. I have done this many times with no issues but some casinos like MGM and Royal Ace are not legitimate. These are the ones that want your sensitive information for nothing. What do they do with this info? Sell it to 3rd parties. Sell it on the black market? I am not talking about all casinos only the ones that want your info for no reason.
Не мисля, че тази информация се злоупотребява по този начин. Въпреки това и двамата имаме определена позиция по този въпрос и зависи от вас да решите как искате да продължите напред с него. Ако имате проблем със затварянето на акаунта си, знаете, че можете да се свържете с нас. Ако искате да го държите отворен, но да не играете тук, не мисля, че това също е лошо нещо. Така че не забравяйте да ни уведомите какво сте решили. 🙂
I don't think this information is being misused in this way. However, we both have a certain stance on this and it is up to you to decide how you want to go forward with it. If you have a problem closing your account, you know you can contact us. If you want to keep it open but not play here, I don't think that's a bad thing either. So be sure to let us know what you decide. 🙂
Направих каквото поискаха и не получих моите $400,00 Писна ми и от тях, и от тях! Минаха 4 проклети седмици! Службата за обслужване на клиенти по имейл не отговаря никога, „чатът" дори не работи!! Как все още работят и приемат плащания на ppls
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Чакам моите 400.oo, но изпратих моите 10.00 обратно в портфейла на Coinbase, без проблем! Какво по дяволите!? Искам си парите! Те не трябва да работят
I’m waiting for my 400.oo but sent my 10.00 back to Coinbase wallet no problem ! What the f !? I want my money ! They shouldn’t be operating
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.