ФорумКазинаRouge Casino - обща дискусия

Rouge Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Testlol99
|
8399 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Karkusk
преди 2 години

И аз получавам същите извинения

Автоматичен превод:
thereserombach
преди 2 години

Здравейте. Съжалявам да кажа, че сте избрали грешно 🙁.

Ще се изненадам, ако ви бъде платено изцяло.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не мисля, че ще получа парите



Автоматичен превод:
thereserombach
преди 2 години

Вероятно не.

Моля ви да проверите списъка с препоръчани казина , трябва да сте много по-безопасни, докато играете в някое от тях. Винаги проверявайте казиното, преди да депозирате там, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започнах теглене от казино Rogue на 4 декември 2022 г., говорих с тях няколко пъти със същия резултат, „бъдете търпелив", имате ли съвет?

Автоматичен превод:
tjkeeper1
преди 1 година

Здравей,

Би било добре да знаете повече подробности, като например дали проверката на акаунта е завършена - проверена е историята ви на игри и т.н. В случай, че акаунтът не е потвърден, най-добрият съвет е да си сътрудничите, за да получите плащане.

Виждам, че Ник ви е задал същия въпрос 🙂 не се колебайте да отговорите, като използвате тази връзка .

Даваме на казината 14 пълни дни, за да покрият проверката и да изплатят печалбите, така че ни уведомете как изглежда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Моят акаунт беше потвърден и изпълних всички изисквания за залагане на 4 декември 2022 г., така че изтеглих £2000. Имам копия от разговорите с тяхната "Поддръжка" и трите имейла, които изпратих, но не получих отговор. Ако искате, мога да ги препратя на имейл адрес, ако желаете.

за разбирането

Антонио

Автоматичен превод:
tjkeeper1
преди 1 година

Здравейте,

Ник вероятно ще намери цялата тази информация много по-удобна от мен, той се грижи за вашата жалба.

Щракнете/докоснете тази връзка и предоставете всички неща, които вече сте споменали тук във форума, директно към жалбата.

Благодаря ви 🙂


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, момчета, измина една година, откакто се опитах да се оттегля от ROUGE CASINO, все още получавам същите глупости, „трябва да е скоро", какво мога да направя……. ?

Автоматичен превод:
tjkeeper1
преди 11 месеца

Виждам, че сте подали жалба до нас срещу това казино в началото на тази година и в крайна сметка тя не е разрешена, което е доста жалко. Виждам, че индексът на безопасност на казиното е доста нисък и има много предупреждения на нашия сайт.

Що се отнася до това, което можете да направите, вероятно не можете да направите много, тъй като казиното работи без лиценз и следователно няма лицензиращ орган, към който да се обърнете.

Въпреки това, това, което определено мога да препоръчам, е да внимавате в какво казино играете и винаги да правите някои проучвания, преди да депозирате някъде. Най-малкото ще намали шансовете за възникване на такава ситуация.

Съжалявам, че все още не сте получили нищо и съм много притеснен дали наистина ще получите парите си.

Виждам обаче, че сте били в контакт с казиното, от колко време ви казват, че трябва да получите парите си скоро?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини