преди 2 години
И аз получавам същите извинения
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
0
И аз получавам същите извинения
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
Здравейте. Съжалявам да кажа, че сте избрали грешно 🙁.
Ще се изненадам, ако ви бъде платено изцяло.
Hello. I'm sorry to say you chose poorly 🙁.
I'd be surprised if you got paid in full.
Не мисля, че ще получа парите
I don't think I'll get the money
ich denke nicht das ich das geld bekomme
Вероятно не.
Моля ви да проверите списъка с препоръчани казина , трябва да сте много по-безопасни, докато играете в някое от тях. Винаги проверявайте казиното, преди да депозирате там, моля.
Probably don't.
I ask you kindly to check the list of recommended casinos, you should be much safer while playing in one of those. Always check the casino before depositing there, please.
Започнах теглене от казино Rogue на 4 декември 2022 г., говорих с тях няколко пъти със същия резултат, „бъдете търпелив", имате ли съвет?
i initiated a withdrawal from Rogue casino on the 4th of December 2022, i have spoken to them several times with the same out come, "be patient", do you have any advice?
Здравей,
Би било добре да знаете повече подробности, като например дали проверката на акаунта е завършена - проверена е историята ви на игри и т.н. В случай, че акаунтът не е потвърден, най-добрият съвет е да си сътрудничите, за да получите плащане.
Виждам, че Ник ви е задал същия въпрос 🙂 не се колебайте да отговорите, като използвате тази връзка .
Даваме на казината 14 пълни дни, за да покрият проверката и да изплатят печалбите, така че ни уведомете как изглежда.
Hello there,
Would be good to know more details, like if the account verification is completed - your gaming history checked, and so on. In case the account is not verified, the best advice is to cooperate to get paid.
I can see that Nick asked you the same question 🙂 feel free to answer using this link.
We allow casinos 14 full days to cover the verification and pay the winnings, so let us know what it looks like.
Здравейте
Моят акаунт беше потвърден и изпълних всички изисквания за залагане на 4 декември 2022 г., така че изтеглих £2000. Имам копия от разговорите с тяхната "Поддръжка" и трите имейла, които изпратих, но не получих отговор. Ако искате, мога да ги препратя на имейл адрес, ако желаете.
за разбирането
Антонио
Hello
My account has been verified, and i met all the Wagering requirements on the 4th of December 2022, so i withdrew £2000. I have copies of the conversations with their "Support", and the three E-Mails i sent, and received no response. If you would like, i could forward them to an E-Mail address if you would like.
Regards
Antonio
Здравейте,
Ник вероятно ще намери цялата тази информация много по-удобна от мен, той се грижи за вашата жалба.
Щракнете/докоснете тази връзка и предоставете всички неща, които вече сте споменали тук във форума, директно към жалбата.
Благодаря ви 🙂
Hello,
Nick would probably find all those pieces of information much handier than I do, he is taking care of your complaint.
Click/tap this link, and provide all things you already mentioned here on the forum directly to the complaint as well.
Thank you 🙂
Е, момчета, измина една година, откакто се опитах да се оттегля от ROUGE CASINO, все още получавам същите глупости, „трябва да е скоро", какво мога да направя……. ?
Well guys that’s been a year since I attempted to withdraw from ROUGE CASINO, still getting the same crap, " it should be soon", what can I do……. ?
Виждам, че сте подали жалба до нас срещу това казино в началото на тази година и в крайна сметка тя не е разрешена, което е доста жалко. Виждам, че индексът на безопасност на казиното е доста нисък и има много предупреждения на нашия сайт.
Що се отнася до това, което можете да направите, вероятно не можете да направите много, тъй като казиното работи без лиценз и следователно няма лицензиращ орган, към който да се обърнете.
Въпреки това, това, което определено мога да препоръчам, е да внимавате в какво казино играете и винаги да правите някои проучвания, преди да депозирате някъде. Най-малкото ще намали шансовете за възникване на такава ситуация.
Съжалявам, че все още не сте получили нищо и съм много притеснен дали наистина ще получите парите си.
Виждам обаче, че сте били в контакт с казиното, от колко време ви казват, че трябва да получите парите си скоро?
I see that you had a complaint filed with us against this casino at the beginning of this year and it ended up being unresolved, which is quite unfortunate. I see that the casino's safety index is quite low and it has a lot of warnings on our site.
As far as what you can do, there is probably not much you can do since the casino operates without a license and thus there is no licensing authority to turn to.
However, what I can definitely recommend is to be careful what casino you play in and always do some research before you deposit somewhere. It will at least reduce the chances of such a situation occurring.
I'm sorry you still haven't received anything and I'm quite worried if you will actually get your money.
However, I see that you have been in contact with the casino, how long have they been telling you that you should get your money soon ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.