преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rouge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Съжалявам, че направи толкова лош избор...
Можете да опитате да подадете жалбата тук , но не можете да обещаете никакъв резултат.
Имате ли връзка с казиното, моля?
I'm sorry you made such a poor choice...
You can try submitting the complaint here, can't promise any result, however.
Are you in touch with the casino, please?
Да, имам само чат на живо, но винаги казват, че трябва да имам търпение. Финансовият отдел не ми дава отговор от 3 седмици. Игнорират ме
Yes, I only have live chat, but they always say that I have to be patient. The finance department has not given me an answer for 3 weeks. They ignore me
Ja habe nur mit live chat aber die schreiben immer gleich das ich muss geduld hsben.Finanzeabteilung hat mir seir 3 woche keine antwort gegeben..Die ignorieren mich
Това е лошо.
Те работят под фалшив лиценз, така че предполагам, че е защото не ги е грижа много за играчите или честността 🙁 Да видим дали ще можем да помогнем.
That is bad.
They operate under a fake license so I'd assume it's because they do not much care about players or fairness 🙁 Let's see if we would be able to help.
Знам, че е трудно, но изглежда, че не сте единственият със същия проблем в това казино, опасявам се...
Опитайте се да бъдете позитивни, моля.
I know it's hard but it seems that you are not the only one with the same problem in this casino, I'm afraid...
Try to be positive, please.
Имам същия проблем. Чакам изплащането си от 1520 евро от 15.01.22. Което също ме изненадва, защото вече имах успешно изплащане от 900 евро там в рамките на една седмица.....отговорът от чата на живо винаги е: Все още работим по това. За съжаление, не можем да дадем точна времева рамка, тъй като това зависи от много фактори, напр. Б. броя на заявките, които нашите колеги трябва да обработят.
Надяваме се, че разбирате, че процесът на теглене има предварително дефинирани стъпки и процедури, включително проверка на акаунт, история на играта и финансова история. Понякога може да има забавяне, но не трябва да е дълго.
I have the same problem. I've been waiting for my payout of 1520 euros since 01/15/22. Which also surprises me because I've already had a successful payout of 900 euros there within a week.....the answer from the live chat is always: We're still working on it. Unfortunately, we cannot give an exact time frame, as this depends on many factors, e.g. B. the number of requests that our colleagues have to process.
We hope you understand that the withdrawal process has predefined steps and procedures including verification of account, game history and financial history. There can be a delay sometimes, but it shouldn't be long.
Ich habe das gleiche Problem ä. Warte seit dem 15.01.22 auf meine Auszahlung i.H.v. 1520 Euro. Was mich auch wundert da ich schonmal innerhalb von einer Woche eine Auszahlung von 900 Euro dort erfolgreich hatte.....antwort vom live chat lautet immer: Daran wird noch gearbeitet. Einen genauen Zeitrahmen können wir leider nicht nennen, da dieser von vielen Faktoren abhängt, wie z. B. der Anzahl der Anfragen, die unsere Kollegen bearbeiten müssen.
Wir hoffen, dass Sie verstehen, dass der Auszahlungsprozess vordefinierte Schritte und Verfahren hat, einschließlich der Überprüfung des Kontos, des Spielverlaufs und der Finanzhistorie. Es kann manchmal zu Verzögerungen kommen, aber es sollte nicht lange dauern.
Не мисля, че ще спечелим нашата печалба.. Не познавам някой, който е имал пари.. Можем да забравим победата.. Никой не може да ни помогне
I don't think we'll get our win..I don't know anyone who got money..We can forget win..No one can help us
Ich glaube nicht das wir unsere gewin bekommen..Kenne niemand welche hat geld bekommen..Wir kann gewin denke vergesen..Niemand kann uns helfen
един и същ текст ми чат на живо всеки ден.. никога не получавате нормален отговор. днес попитах след 45 дни какво изплащането ми все още не е в процес чат на живо колко забавяне е максималното време за обработка и тя ми писа, трябва да имам търпение.. От на живо чат не получаваш директен нормален отговор само същото лайна търпение, търпение, имай търпение.. Днес също попитах дали печалбата ми ще бъде изплатена изобщо до 1 година и чатът на живо отново написа имайте търпение.. Истински задници те са.. И още нещо..Писах директно във финансов отдел кога ще ми бъде изплатена наградата и не получих отговор от 3 седмици
the same text me live chat every day..you never get normal reply.today i asked after 45 days what my payout is still not in process live chat how lag is maximum time for processing and she wrote me must have patience.. From live chat you don't get direct normal answer just the same shit patience, patience, have patience.. Today I also asked if my win will be paid out at all up to 1 year and live chat has written again have patience.. Real assholes they are.. And one more thing..I wrote directly to the finance department when will my prize be paid and I haven't received an answer for 3 weeks
das gleiche schreibt mir live chat jede tag..bekommst du nie normale antwort.Heute habe ich nach 45 tage was meine auszahlung immer nocht in bearbeiten ist gefragt live chat wie lag ist maximale zeit für bearbeitung und die hat mir geschrieben muss geduld haben..Von live chat bekommst du nicht direkte normale antwort nur die gleiche scheise geduld,geduld,geduld haben..Heute habe auch gefragt ob uberhaupt bis 1 jahr meine gewin ausbezahlt wird und live chat hat swieder geschrieben geduld haben..Richtige arschlocher sind das..Und noch etwas..ich habe direkt finanzeabteilung geschrieben wann wird meine gewin bezahlt und seit 3 woche habe keine antwort bekommen
Най-смешното е, че вече получих 900 евро от тях. Затова си помислих, че пак ще е добре.....но този път отнема известно време...последния път мина много бързо.....
The funny thing is that I've already received 900 euros from them. That's why I thought that it's going to be good again.....but this time it takes a while...it went really fast the last time.....
Das komische ist dass ich von denen schonmal 900 Euro ausgezahlt bekommen habe. Deswegen dachte ich dass es jetzt auch wieder was wird.....aber diesmal dauert es...beim letzten mal ging es echt schnell.....
Имате същите проблеми в казиното Ares.
Изчаква се плащане от 25 януари.
Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.
Всички измамници.
Те трябва да бъдат извадени от решетката.
Трябва да има нещо, че са затворени.
Получете едни и същи отговори.
Have the same problems at ares casino.
Waiting for payment since January 25th.
I think rouge casino are the same operators as ares casino.
All scammers.
They should be taken off the grid.
There must be something that they are closed.
Get the same answers.
Hab die gleiche Probleme bei ares casino.
Warte seit 25 Januar auf die Auszahlung.
Ich denke rouge casino sind die gleiche Betreiber wie bei ares casino.
Alle Betrüger.
Die sollten mal von Netz raus genommen werden.
Es muss ja was geben das sie dicht gemacht werden .
Bekomme die gleichen Antworten.
Да, смешното е, че вече ми бяха платили 900 евро. Затова пак платих. На 12 януари кандидатствах за изплащане на 900 евро и на 13 януари парите бяха в сметката ми....
Yes, the funny thing is that they had already paid me 900 euros. That's why I paid again. Had applied for a payout of 900 euros on January 12th and on January 13th the money was in my account....
Ja das komische ist nur dass die mir schonmal 900 euro ausgezahlt hatten. Deswegen habe ich ja auch nochmal eingezahlt. Hatte am 12.1 900 Euro Auszahlung beantragt und am 13.1 war die Kohle auf meinem Konto....
Имаше и 3 изплащания до миналата година
И това се случи много бързо. 4-5 работни дни вече беше в сметката ми.
Суми от 5000 евро всяка.
Но сега минаха почти 2 месеца и все още хапеш
Винаги получавайте едни и същи стандартни отговори от поддръжката и чата на живо
Also had 3 payouts up to last year
And that happened very quickly. 4-5 working days it was already on my account.
Amounts of 5000 euros each.
But now it's been almost 2 months and you're still biting
Always get the same standard answers from support and live chat
Hatte auch bis letzte Jahr 3 Auszahlung
Und das ging sehr schnell. 4-5 Werktagen war schon auf mein konto drauf.
Beträge jeweils von 5000 Euro.
Aber jetzt sind fast 2 Monate vergangen und immer noch bichst
Bekomme von Support und live chat immer die gleichen Standard Antworten
Имате същите проблеми в казиното Ares.
Изчаква се плащане от 25 януари.
Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.
Всички измамници.
Те трябва да бъдат извадени от решетката.
Трябва да има нещо, че са затворени.
Получете едни и същи отговори.
Have the same problems at ares casino.
Waiting for payment since January 25th.
I think rouge casino are the same operators as ares casino.
All scammers.
They should be taken off the grid.
There must be something that they are closed.
Get the same answers.
Hab die gleiche Probleme bei ares casino.
Warte seit 25 Januar auf die Auszahlung.
Ich denke rouge casino sind die gleiche Betreiber wie bei ares casino.
Alle Betrüger.
Die sollten mal von Netz raus genommen werden.
Es muss ja was geben das sie dicht gemacht werden .
Bekomme die gleichen Antworten.
Здравейте, чакам от 2 месеца и поддръжката винаги пише едно и също нещо.. получихте ли вече наградата си или не.. Не мисля, че ще бъде изплатена
Hello, I've been waiting for 2 months and support always writes the same thing.. have you already received your prize or not.. I don't think it will be paid
Halo ich warte auch seit 2 monat und support schreibt immer das gleich..hast du schon deine gewinn bekommen oder noch nicht..Ich denke wird nicht bezahlt
Здравейте,
не се колебайте да проверите жалбата на Karkusk , тя все още е в ход - в очакване на реакцията на казиното.
Hello,
feel free to check Karkusk's complaint, it is still in progress - waiting for the casino's reaction.
НЕ използвайте и не играйте на този фалшив уебсайт. Всички връзки не работят. Има фалшив лиценз. Те се преструват, че имат център за обслужване на клиенти, но това е едно и също лице, наречено Фил, Лана или Елизабет (звучащи имена на английски), но тази ИЗМАМА е базирана на Шенжен Китай. Те не прилагат транзакцията ви към акаунта ви в играта и смятате, че това е грешка, така че продължавайте да правите повече транзакции и никога няма да ги получите обратно. ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСЯКА ЦЕНА. Никога не получавате парите си обратно и британските банки не могат да ги върнат, след като сте платили. Това е дребна измама!! Избягвайте избягвайте избягвайте!!
DO NOT use or play at this fake website. All the links are not working. It has a fake license. They pretend to have a customer service centre but it’s the same person called phil, Lana or Elizabeth (English sounding names) but this SCAM is based on Shenzhen China. They don’t appply your transaction to your game account and you think it’s an error so keep doing more transactions and you never get them back. AVOID AT ALL COSTS. You never get your money back and British banks can’t get it back once you paid. This is small fry fraud!! Avoid avoid avoid!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.