ФорумКазинаRouge Casino - обща дискусия

Rouge Casino - обща дискусия

преди 2 години от Testlol99
|
8388 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rouge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Не получих печалбата си от 1 месец. 1300 евро все още чакат изплащане

Автоматичен превод:
Sero123
преди 2 години

Съжалявам, че направи толкова лош избор...

Можете да опитате да подадете жалбата тук , но не можете да обещаете никакъв резултат.

Имате ли връзка с казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, имам само чат на живо, но винаги казват, че трябва да имам търпение. Финансовият отдел не ми дава отговор от 3 седмици. Игнорират ме

Автоматичен превод:
Sero123
преди 2 години

Това е лошо.

Те работят под фалшив лиценз, така че предполагам, че е защото не ги е грижа много за играчите или честността 🙁 Да видим дали ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
Sero123
преди 2 години

Знам, че е трудно, но изглежда, че не сте единственият със същия проблем в това казино, опасявам се...

Опитайте се да бъдете позитивни, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам същия проблем. Чакам изплащането си от 1520 евро от 15.01.22. Което също ме изненадва, защото вече имах успешно изплащане от 900 евро там в рамките на една седмица.....отговорът от чата на живо винаги е: Все още работим по това. За съжаление, не можем да дадем точна времева рамка, тъй като това зависи от много фактори, напр. Б. броя на заявките, които нашите колеги трябва да обработят.

Надяваме се, че разбирате, че процесът на теглене има предварително дефинирани стъпки и процедури, включително проверка на акаунт, история на играта и финансова история. Понякога може да има забавяне, но не трябва да е дълго.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мисля, че ще спечелим нашата печалба.. Не познавам някой, който е имал пари.. Можем да забравим победата.. Никой не може да ни помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

един и същ текст ми чат на живо всеки ден.. никога не получавате нормален отговор. днес попитах след 45 дни какво изплащането ми все още не е в процес чат на живо колко забавяне е максималното време за обработка и тя ми писа, трябва да имам търпение.. От на живо чат не получаваш директен нормален отговор само същото лайна търпение, търпение, имай търпение.. Днес също попитах дали печалбата ми ще бъде изплатена изобщо до 1 година и чатът на живо отново написа имайте търпение.. Истински задници те са.. И още нещо..Писах директно във финансов отдел кога ще ми бъде изплатена наградата и не получих отговор от 3 седмици

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-смешното е, че вече получих 900 евро от тях. Затова си помислих, че пак ще е добре.....но този път отнема известно време...последния път мина много бързо.....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имате същите проблеми в казиното Ares.

Изчаква се плащане от 25 януари.

Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.

Всички измамници.

Те трябва да бъдат извадени от решетката.

Трябва да има нещо, че са затворени.


Получете едни и същи отговори.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, смешното е, че вече ми бяха платили 900 евро. Затова пак платих. На 12 януари кандидатствах за изплащане на 900 евро и на 13 януари парите бяха в сметката ми....

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Karkusk
преди 2 години

Имаше и 3 изплащания до миналата година

И това се случи много бързо. 4-5 работни дни вече беше в сметката ми.

Суми от 5000 евро всяка.

Но сега минаха почти 2 месеца и все още хапеш

Винаги получавайте едни и същи стандартни отговори от поддръжката и чата на живо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имате същите проблеми в казиното Ares.

Изчаква се плащане от 25 януари.

Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.

Всички измамници.

Те трябва да бъдат извадени от решетката.

Трябва да има нещо, че са затворени.


Получете едни и същи отговори.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Арес вече е в нашия черен списък. Те не плащат и изглежда, че са просто измамници.

Автоматичен превод:
Karkusk
преди 2 години

Здравейте, чакам от 2 месеца и поддръжката винаги пише едно и също нещо.. получихте ли вече наградата си или не.. Не мисля, че ще бъде изплатена

Автоматичен превод:
Sero123
преди 2 години

Здравейте,


не се колебайте да проверите жалбата на Karkusk , тя все още е в ход - в очакване на реакцията на казиното.



Автоматичен превод:
преди 2 години

НЕ използвайте и не играйте на този фалшив уебсайт. Всички връзки не работят. Има фалшив лиценз. Те се преструват, че имат център за обслужване на клиенти, но това е едно и също лице, наречено Фил, Лана или Елизабет (звучащи имена на английски), но тази ИЗМАМА е базирана на Шенжен Китай. Те не прилагат транзакцията ви към акаунта ви в играта и смятате, че това е грешка, така че продължавайте да правите повече транзакции и никога няма да ги получите обратно. ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСЯКА ЦЕНА. Никога не получавате парите си обратно и британските банки не могат да ги върнат, след като сте платили. Това е дребна измама!! Избягвайте избягвайте избягвайте!!

Автоматичен превод:
Dem457
преди 2 години

Здравейте,

ние също предупреждаваме играчите:

file


Автоматичен превод:
Sero123
преди 2 години

И аз се чувствам по същия начин с 2000 евро

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини