НачалоФорумКазинаRouge Casino - обща дискусия

Rouge Casino - обща дискусия

 от Testlol99
|
10 443 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rouge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Не получих печалбата си от 1 месец. 1300 евро все още чакат изплащане

Автоматичен превод:
Sero123

Съжалявам, че направи толкова лош избор...

Можете да опитате да подадете жалбата тук , но не можете да обещаете никакъв резултат.

Имате ли връзка с казиното, моля?

Автоматичен превод:

Да, имам само чат на живо, но винаги казват, че трябва да имам търпение. Финансовият отдел не ми дава отговор от 3 седмици. Игнорират ме

Автоматичен превод:
Sero123

Това е лошо.

Те работят под фалшив лиценз, така че предполагам, че е защото не ги е грижа много за играчите или честността 🙁 Да видим дали ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:

Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
Sero123

Знам, че е трудно, но изглежда, че не сте единственият със същия проблем в това казино, опасявам се...

Опитайте се да бъдете позитивни, моля.

Автоматичен превод:

Имам същия проблем. Чакам изплащането си от 1520 евро от 15.01.22. Което също ме изненадва, защото вече имах успешно изплащане от 900 евро там в рамките на една седмица.....отговорът от чата на живо винаги е: Все още работим по това. За съжаление, не можем да дадем точна времева рамка, тъй като това зависи от много фактори, напр. Б. броя на заявките, които нашите колеги трябва да обработят.

Надяваме се, че разбирате, че процесът на теглене има предварително дефинирани стъпки и процедури, включително проверка на акаунт, история на играта и финансова история. Понякога може да има забавяне, но не трябва да е дълго.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Не мисля, че ще спечелим нашата печалба.. Не познавам някой, който е имал пари.. Можем да забравим победата.. Никой не може да ни помогне

Автоматичен превод:

един и същ текст ми чат на живо всеки ден.. никога не получавате нормален отговор. днес попитах след 45 дни какво изплащането ми все още не е в процес чат на живо колко забавяне е максималното време за обработка и тя ми писа, трябва да имам търпение.. От на живо чат не получаваш директен нормален отговор само същото лайна търпение, търпение, имай търпение.. Днес също попитах дали печалбата ми ще бъде изплатена изобщо до 1 година и чатът на живо отново написа имайте търпение.. Истински задници те са.. И още нещо..Писах директно във финансов отдел кога ще ми бъде изплатена наградата и не получих отговор от 3 седмици

Автоматичен превод:

Най-смешното е, че вече получих 900 евро от тях. Затова си помислих, че пак ще е добре.....но този път отнема известно време...последния път мина много бързо.....

Автоматичен превод:

Имате същите проблеми в казиното Ares.

Изчаква се плащане от 25 януари.

Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.

Всички измамници.

Те трябва да бъдат извадени от решетката.

Трябва да има нещо, че са затворени.


Получете едни и същи отговори.

Автоматичен превод:

Да, смешното е, че вече ми бяха платили 900 евро. Затова пак платих. На 12 януари кандидатствах за изплащане на 900 евро и на 13 януари парите бяха в сметката ми....

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Karkusk

Имаше и 3 изплащания до миналата година

И това се случи много бързо. 4-5 работни дни вече беше в сметката ми.

Суми от 5000 евро всяка.

Но сега минаха почти 2 месеца и все още хапеш

Винаги получавайте едни и същи стандартни отговори от поддръжката и чата на живо

Автоматичен превод:

Имате същите проблеми в казиното Ares.

Изчаква се плащане от 25 януари.

Мисля, че rouge casino са същите оператори като казиното Ares.

Всички измамници.

Те трябва да бъдат извадени от решетката.

Трябва да има нещо, че са затворени.


Получете едни и същи отговори.

Автоматичен превод:

Арес вече е в нашия черен списък. Те не плащат и изглежда, че са просто измамници.

Автоматичен превод:
Karkusk

Здравейте, чакам от 2 месеца и поддръжката винаги пише едно и също нещо.. получихте ли вече наградата си или не.. Не мисля, че ще бъде изплатена

Автоматичен превод:
Sero123

Здравейте,


не се колебайте да проверите жалбата на Karkusk , тя все още е в ход - в очакване на реакцията на казиното.



Автоматичен превод:

НЕ използвайте и не играйте на този фалшив уебсайт. Всички връзки не работят. Има фалшив лиценз. Те се преструват, че имат център за обслужване на клиенти, но това е едно и също лице, наречено Фил, Лана или Елизабет (звучащи имена на английски), но тази ИЗМАМА е базирана на Шенжен Китай. Те не прилагат транзакцията ви към акаунта ви в играта и смятате, че това е грешка, така че продължавайте да правите повече транзакции и никога няма да ги получите обратно. ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСЯКА ЦЕНА. Никога не получавате парите си обратно и британските банки не могат да ги върнат, след като сте платили. Това е дребна измама!! Избягвайте избягвайте избягвайте!!

Автоматичен превод:
Dem457

Здравейте,

ние също предупреждаваме играчите:

file


Автоматичен превод:
Sero123

И аз се чувствам по същия начин с 2000 евро

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини