ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от frabello40
|
34544 преглеждания 246 отговора |
|
1...9 10 11...13
Anonymized534
преди 9 месеца

Все още ги чакам да ми отговорят, не реагират много бързо. Благодаря ви за цялата ви помощ и съвети, ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Добре, ние, комарджиите, трябва да се държим заедно, особено когато някой има проблем 😁

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Току-що получих това от финансовия отдел, тогава ще трябва да заложа x10, толкова нечестно

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Радвам се, че споменахте това в жалбата си и се опитайте да изчакате известно време за препоръки, защото ако вашият депозит трябва да бъде заложен 10x, това е твърде много според мен. Особено, когато трябваше да използвате различен метод, не поради ваша грешка. 🤔

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря, направих буквално всичко, което поискаха и дори повече. Независимо от залагането, наистина не съм в състояние да депозирам повече пари, особено когато ще загубя добра част след конвертиране на валута и т.н. Не съм чул нищо за оплакването си от няколко дни. Аз съм търпелив човек, просто е толкова разочароващо, когато не е по моя вина. Вярвам, че ако искат, те абсолютно могат да изплатят парите ми, без да се налага да депозирам отново. Ще видим! Благодарим ви за обратната връзка 😀

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Няма да загубите толкова много с преобразуването на валутата, вероятно около £10, би било жалко да загубите печалбата си от тези оператори на казино SLIMY SLUGS. Ако трябва да заложите само x10 вашия крипто депозит, а не вашите печалби от £250, изпратете ми имейл в сряда на nigeljc59@gmail.com и аз ще ти помогна, ако искаш. Не мога да направя нищо преди сряда. Не можете да бъдете ограбени. Ще го оставя при теб. 😢

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Не се притеснявай, Ник прави всичко възможно, за да стигне до теб. Въпреки това получаваме много оплаквания от нашия екип, така че понякога отнема малко време, но определено ще получите отговор скоро.

Въпреки това ще видим как ще е и какво ще ви каже казиното отново и какво ще е необходимо. Надявам се, че ще получите парите си без допълнителни проблеми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте на всички, само бърза актуализация за вас. Rollino отговори на моята жалба тук, като каза, че няма да има нужда да депозирам, за да тегля, така че направих тегленето в крипто портфейла, което все още чака от тази сутрин. Току-що проверих имейлите си и ме посрещнаха с това

file

като се има предвид, че съм потвърден и не ми е позволено да тегля към банковата си сметка, от което започна всичко, чувствам се обиден, че искат всички тези подробности! Вие какво мислите?

Благодаря

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

СЛИЗКО, като се има предвид, че теглите в крипто портфейл, но поне не трябва да депозирате, така че просто им изпратете това, което искат, и вземете парите!! 😁

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

😆😆😆 Не мислите ли, че е наистина странно? Искат екранни снимки, което моята банка не позволява, просто се показва като черен екран. Освен това искат да напиша информацията на ръка, наистина е странно 🙃

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Изпратете им pdf файл с първата страница на вашето банково извлечение с всички ваши данни върху него. Те очевидно се опитват да го направят възможно най-трудно, но упорствайте. Не можете да правите екранни снимки в нито едно банково приложение. Обяснете

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте на всички, само бърза актуализация за вас. Rollino отговори на моята жалба тук, като каза, че няма да има нужда да депозирам, за да тегля, така че направих тегленето в крипто портфейла, което все още чака от тази сутрин. Току-що проверих имейлите си и ме посрещнаха с това

file

като се има предвид, че съм потвърден и не ми е позволено да тегля към банковата си сметка, от което започна всичко, чувствам се обиден, че искат всички тези подробности! Вие какво мислите?

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря за актуализацията, мисля, че щях да направя както nigeljc59 каза. Бих работил с казиното и бих предоставил това, което се изисква, и твърдо вярвам, че ще можете да направите гладко теглене след това.

Уведомете ни, когато успешно потвърдите, че всичко е минало добре и сте успели да получите парите. 🤞😊

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро, не мислиш ли, че това, което искат, е странно? Искат информацията, но я искат и на ръка? Освен това те не правят тегления към банкови сметки, така че информацията е без значение за тях. Имат доказателство за моята самоличност и адрес. Просто е странно

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изпратих всичко, което поискаха, тъй като моята банка не позволява екранни снимки, изпратих екранна снимка на първата страница от банковото си извлечение, съдържаща всички подробности, които поискаха. Те няма да приемат това и искат екранна снимка!

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Идва ми да изкрещя 💆🏻‍♀️

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Има начин да изтеглите банковото си извлечение на безплатен pdf четец, отворете го и направете екранна снимка на първата страница с всички ваши данни върху нея. Работи, току-що го направих. Странно е, тъй като повечето казина искат pdf. Както и да е, твой близък, надявам се, успех

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Точно това направих! Те искат екранна снимка на профила ми за онлайн банкиране, докато съм влязъл, съдържащ цялата информация, която е в извлечението! Ще ми падне главата!

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Не мога да направя това, така че мисля, че те се държат гадно КРЕТИНИТЕ. Както казахте, сега не теглите към банковата си сметка, така че защо биха настоявали за такава информация, когато сега имате крипто портфейл, към който да теглите. Сега се чудя какво да посъветвам.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Единствените документи, които някога са ми искали да предоставя и аз се присъединих много!! на казината е доказателство за лична карта = паспорт. Доказателство за адрес Изпращам pdf с банково извлечение и начин на плащане = лицева и задна страна на дебитна карта. Нищо от глупостите, от които се иска да предоставите. 😡

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

И тук е така! Имам чувството, че полудявам 🙃🤪😆

Автоматичен превод:
Victory
преди 9 месеца

Казино без gamstop ли са или UKGC?

Автоматичен превод:
1...9 10 11...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини