ФорумКазинаRocketPlay Casino - обща дискусия

RocketPlay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от kawun26
|
25543 преглеждания 161 отговора |
|
1...4 5 6...9
Добавете пост
преди 1 година

Радваме се, че сте част от семейството на RocketPlay! С пожелание за безкраен късмет и безкрайно забавление във вашите игрови приключения!

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
leemaree86
преди 1 година

Какво искаш да кажеш, моля?

Знам, че хората казват, че една снимка струва повече от хиляда думи, но бих казал, че това е различна ситуация.

Има ли нещо грешно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

И аз не разбрах смисъла.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация на моя опит


така че изглежда, че изчисленията на бонусите за връщане на пари не са толкова прозрачни, колкото Rocketplay прави. Така че в момента имам 7% кешбек. Не приемам бонуси за депозит от това казино или което и да е друго по този въпрос. Основната причина е, че не ми харесва да бъда хванат в условията на залагане на минимум x40 превъртане. Въпреки това ще взема случайни безплатни завъртания, които предлагат, знаейки, че условията за преобръщане x40 никога няма да бъдат изпълнени. Но като повечето от нас обичам да залагам. Така че, когато вземам тези бонуси за безплатно завъртане, това е по-скоро за забавление да видя колко близо мога да стигна до тези бонус залози.


Приемам предложения бонус за връщане на пари, тъй като е само x5 преобръщане и това определено е постижимо и съм имал много големи печалби с възможност за теглене, правейки това с други казина в миналото. Но изглежда, че начинът, по който тези бонуси за връщане на пари се изчисляват от компютърен алгоритъм, определено не е това, което Rocketplay ви казва в правилата и условията на бонусите и опитът да получите вашата информация за депозити, заложени суми, приети бонус суми и изтеглени средства, които допринасят за това, е почти невъзможно. Един агент ми казва едно, а друг - друго. Никога не съм имал проблем с достъпа до този вид информация за моите акаунти в други казина в миналото.

Особено като се има предвид, че информацията е само лична за моя собствен акаунт. Свързах се с екипа за поддръжка на Rocketplays по отношение на достъпа до тази информация, но все още чакам отговор от тях.

Да кажем, че отново съм на лов за казино, достъпно за Австралия, което е прозрачно за техните клиенти и отговаря на това, което предлагат.


Очаквайте още актуализации и, надявам се, няколко отговора в тази тема.




Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

Актуализация на моя опит


така че изглежда, че изчисленията на бонусите за връщане на пари не са толкова прозрачни, колкото Rocketplay прави. Така че в момента имам 7% кешбек. Не приемам бонуси за депозит от това казино или което и да е друго по този въпрос. Основната причина е, че не ми харесва да бъда хванат в условията на залагане на минимум x40 превъртане. Въпреки това ще взема случайни безплатни завъртания, които предлагат, знаейки, че условията за преобръщане x40 никога няма да бъдат изпълнени. Но като повечето от нас обичам да залагам. Така че, когато вземам тези бонуси за безплатно завъртане, това е по-скоро за забавление да видя колко близо мога да стигна до тези бонус залози.


Приемам предложения бонус за връщане на пари, тъй като е само x5 преобръщане и това определено е постижимо и съм имал много големи печалби с възможност за теглене, правейки това с други казина в миналото. Но изглежда, че начинът, по който тези бонуси за връщане на пари се изчисляват от компютърен алгоритъм, определено не е това, което Rocketplay ви казва в правилата и условията на бонусите и опитът да получите вашата информация за депозити, заложени суми, приети бонус суми и изтеглени средства, които допринасят за това, е почти невъзможно. Един агент ми казва едно, а друг - друго. Никога не съм имал проблем с достъпа до този вид информация за моите акаунти в други казина в миналото.

Особено като се има предвид, че информацията е само лична за моя собствен акаунт. Свързах се с екипа за поддръжка на Rocketplays по отношение на достъпа до тази информация, но все още чакам отговор от тях.

Да кажем, че отново съм на лов за казино, достъпно за Австралия, което е прозрачно за техните клиенти и отговаря на това, което предлагат.


Очаквайте още актуализации и, надявам се, няколко отговора в тази тема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация на моя опит


така че изглежда, че изчисленията на бонусите за връщане на пари не са толкова прозрачни, колкото Rocketplay прави. Така че в момента имам 7% кешбек. Не приемам бонуси за депозит от това казино или което и да е друго по този въпрос. Основната причина е, че не ми харесва да бъда хванат в условията на залагане на минимум x40 превъртане. Въпреки това ще взема случайни безплатни завъртания, които предлагат, знаейки, че условията за преобръщане x40 никога няма да бъдат изпълнени. Но като повечето от нас обичам да залагам. Така че, когато вземам тези бонуси за безплатно завъртане, това е по-скоро за забавление да видя колко близо мога да стигна до тези бонус залози.


Приемам предложения бонус за връщане на пари, тъй като е само x5 преобръщане и това определено е постижимо и съм имал много големи печалби с възможност за теглене, правейки това с други казина в миналото. Но изглежда, че начинът, по който тези бонуси за връщане на пари се изчисляват от компютърен алгоритъм, определено не е това, което Rocketplay ви казва в правилата и условията на бонусите и опитът да получите вашата информация за депозити, заложени суми, приети бонус суми и изтеглени средства, които допринасят за това, е почти невъзможно. Един агент ми казва едно, а друг - друго. Никога не съм имал проблем с достъпа до този вид информация за моите акаунти в други казина в миналото.

Особено като се има предвид, че информацията е само лична за моя собствен акаунт. Свързах се с екипа за поддръжка на Rocketplays по отношение на достъпа до тази информация, но все още чакам отговор от тях.

Да кажем, че отново съм на лов за казино, достъпно за Австралия, което е прозрачно за техните клиенти и отговаря на това, което предлагат.


Очаквайте още актуализации и, надявам се, няколко отговора в тази тема.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Може ли да поставите и двата отговора, които сте получили от операторите? Бих казал, че това е основното, което липсва.

Освен отговора от неговия екип за поддръжка, разбира се.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Първи агент


Сряда, 21:45 Профилна снимка на агент

Бот RocketPlay.

Скъпи приятелю, моля, изчакайте, докато търсим свободен агент.

Профилна снимка на агент

Джаяш

здрасти Казвам се Джаяш и ще се радвам да ви помогна!

Благодаря ви за търпението!

Можем да ви предложим персонален бонус от 5 AUD!


🔼Залог x40;

💲Максимална печалба 500 AUD;

⏰Продължителност на бонуса 3 дни;


Освен това можете да очаквате връщане на пари този четвъртък в 8 сутринта до UTC, това ще бъде приблизително 260$

Благодаря ви, че попитахте, днес е спокойно, мисля, че е хубаво😊

Мога да ви добавя 5$ веднага, ако желаете😎


аз

предполагам, че 5 долара са нещо


Сряда, 21:50 Профилна снимка на агент

Джаяш

Бонусът е добавен!

Моля, използвайте го и се насладете на нашите услуги!😊

Джаяш


аз

можете ли да ми кажете колко съм депозирал през последния месец

и също моята заложена сума от откриването на сметката ми, моля


Сряда, 21:52 Профилна снимка на агент

Джаяш

Съжалявам, Тобиас, но не ми е позволено да споделям такава информация чрез чат, ако желаете, можем да подадем доклад и да ви го изпратим по имейл, но може да отнеме до 30 дни

аз

наистина, че шевовете streange

искам да изпратя този отчет, моля


Сряда, 21:53 Профилна снимка на агент

Джаяш

Законът GDPR не ни позволява да го правим, съжалявам🙏


аз

всичко добро лошо изчакайте 30 дниa


Сряда, 21:53 ч. Профилна снимка на агент Сряда, 21:54 ч

Джаяш

Моля, имайте предвид, че информацията за нашите играчи, както и техните лични данни са поверителни и ние се стремим да защитим вашата лична информация и да уважаваме поверителността ви в съответствие с най-добрите бизнес практики и приложимите разпоредби.


За да Ви предоставим такава информация, любезно Ви молим да напишете заявката си под формата на писмо, изпратено от Вашия имейл за регистрация. В писмото трябва да ни предоставите следната информация:


име


дата на раждане


адрес


мобилен телефон


използвани методи на плащане


игри, които сте играли най-много с нас


Допълнително, моля, посочете информацията, която желаете да получите и желания период от време.


Писмо с гореспоменатата информация може да бъде изпратено от вашия имейл за регистрация до support@rocketplay.com.

можете ли да предадете информацията относно доклада, моля

наздраве]

Сряда, 21:54 Профилна снимка на агент

Джаяш

Тобиас, трябва да ни изпратите имейл с такова искане и да посочите информацията, която искате да получите🙏


аз

в момента пиша един

Благодаря за вашата помощ


Сряда, 21:55 Профилна снимка на агент

Джаяш

Вие сте добре дошъл!

Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна или други въпроси, които може да имате? 😊

това е всичко благодаря

Сряда, 21:55 Профилна снимка на агент

Джаяш

Благодаря, че се свързахте! Пишете ни по всяко време☄️

Винаги съм тук, за да помогна и да намеря начин за разрешаване на всеки проблем!😎

Ако нямате нищо против - ще съм много благодарен, ако оцените помощта ми!🙌

RocketPlay — Увеличете печалбите си🚀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Втори агент



Тори

Хей Тобиас! Как върви? Казвам се Тори и ще направя всичко възможно да ви помогна днес🌞


АЗ

Здравей, Тори, можеш ли да обясниш как работи това? Казаха ми едно, а след това ми казаха друго


Четвъртък, 20:03 ч


Тори

Бихте ли ми казали повече за ситуацията, в която сте се сблъскали?


АЗ

file



Заложих и загубих няколко хиляди през последната седмица


Четвъртък, 20:05 ч


Тори

Тобиас, съжалявам за неудобството, мисля, че беше техническа грешка, затова колегата ми ви информира за грешна сума😌

Само едно любезно напомняне, че кешбекът се отчита по следния начин – ние вземаме вашите реални залози (залози с бонус баланс не са включени) и приспадаме от тях вашите тегления. Числото, което получаваме, умножаваме по %, което зависи от вашето ниво на кешбек.😉


АЗ

Не приемам бонус баланси.

И не са нарисували нищо

Можете ли да ми кажете моята заложена сума през последната седмица. Минус случайния бонус за безплатно завъртане


Четвъртък, 20:08 ч


Тори

Уважаеми Тобиас, моля, имайте предвид, че кешбекът се изчислява автоматично от нашата система. Моля, обърнете внимание, че нашият екип за поддръжка не носи отговорност за този процес. Благодаря за разбирането.


АЗ

Аз разбирам, че

Но бих искал да разбера процеса

И как той генерира тази цифра


Четвъртък, 20:10 ч


Тори

Кешбекът се изчислява, като се вземат предвид действителните ви залози (с изключение на залозите, направени с бонус баланс) и се извадят вашите тегления. След това получената цифра се умножава по процент, който се определя от вашето ниво на кешбек. 😊

Иска ми се да мога да ви добавя информация за заложената сума, но нямам право да го направя


АЗ

Мога ли да попитам защо не отговарям на условията за моя заложен баланс 😔


Четвъртък, 20:12 ч


Тори

Нямаме такава информация в нашата система🙍

Този отчет е вътрешна информация за системата

Все още ли сте в чата и се нуждаете от допълнителна помощ?🥺


АЗ

Така че 100÷7=14,2857. 14,2857×88=1257,3.

Нека само да проверя депозитите си

След това ще преработя това към фигурата. Това няма да включва бонуси

Дайте ми момент, моля


Четвъртък, 20:19 ч


Тори

Моля, уведомете ме, ако мога да ви помогна.


АЗ

file



Това са моите депозити за седмицата.

Не включва заложените суми.

Всички те се депозират без приемане на бонус

Но моите 7% казват, че спечелих и заложих $1257

Нещо не върви

И да, разбирам, че е генериран от компютърна система, която не е във ваш контрол


Четвъртък, 20:26 ч


Тори

Сумата за връщане на пари се определя, като се вземат предвид вашите реални залози (с изключение на тези, направени с бонус баланс) и се приспаднат вашите тегления. След това получената цифра се умножава по процент, който съответства на вашето ниво на връщане на пари.🤔


АЗ

Нито един от тях не е направен с бонус баланс

И не съм се оттеглил


Четвъртък, 20:28 ч


Тори

Уважаеми Тобиас, със съжаление трябва да ви информирам, че кешбекът не може да бъде изчислен по този начин, тъй като се основава на сумата на залога, а не на депозита.


АЗ

Така че сумата на залога ще бъде значително по-голяма от това, което е депозирано

Ще изпратя имейл и ще поискам информацията чрез правилния отдел.

Моите залози са мнозинство луди в $5 / $25 действащи лица


Четвъртък, 20:33 ч


Тори

Моля, имайте предвид, че информацията за нашите играчи, както и техните лични данни са поверителни и ние се стремим да защитим вашата лична информация и да уважаваме поверителността ви в съответствие с най-добрите бизнес практики и приложимите разпоредби.


За да Ви предоставим такава информация, любезно Ви молим да напишете заявката си под формата на писмо, изпратено от Вашия имейл за регистрация. В писмото трябва да ни предоставите следната информация:

- име

-дата на раждане

- адрес

-мобилен телефон

- използвани методи на плащане

-игри, които сте играли най-много с нас


Допълнително, моля, посочете информацията, която желаете да получите и желания период от време.

Така че имам имейл до правилния отдел, за да преследвам тази информация.


Четвъртък, 20:34 ч


Тори

Писмо с горепосочената информация може да бъде изпратено от вашия имейл за регистрация до support@rocketplay.com .📧


АЗ

Благодаря, че ме информирахте

Това е всичко, от което се нуждая за момента


Четвъртък, 20:35 ч


Тори

Напълно сте прав, тази информация трябва да бъде поискана от отговорния отдел👆

Благодаря ти за разбирането, скъпи Тобиас, може би мога да ти помогна с нещо друго? Ще се радвам💕


АЗ

Всичко е наред сега. Сигурен съм, че ще говорим отново в бъдеще. Ако реша да остана с това казино.

Това може да се промени в бъдеще

Наслади се на деня си


Четвъртък, 20:37 ч


Тори

Радвам се за възможността да ви помогна днес 💕

Имайте и вие прекрасен ден🌤😊

Благодаря, че се свързахте! Пишете ни по всяко време. Винаги сме тук за вашата помощ.


Приятно прекарване!


RocketPlay — Увеличете печалбите си 🚀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

Здравейте, изглежда, че сте получили информацията за връщане на пари, която искахте досега. Предполагам, както си написал, щеше да искаш да е различно. Ще останете ли в това казино и ще му дадете ли шанс?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още чакам отговор

Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

От подкрепата? Хм, чудя се накъде отива това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nestlife
преди 12 месеца

Скъпи nestlife,

Благодаря за вашето запитване. Оценяваме интереса ви към нашето казино. Нека изясним изчислението на нашия кешбек.

Съгласно нашите правила, седмичният кешбек се изчислява въз основа на игровата активност в слотовете през изминалата седмица. Само реални залози се вземат предвид за изчисляване на връщането на парите. Формулата за изчисляване на кешбек е вашите залози минус печалби * % кешбек според вашето ниво в RocketPlay. Моля, обърнете внимание, че в изчислението са включени само залози, направени с истински пари без бонус.

Ако има несъответствия в информацията, предоставена от нашия екип за поддръжка, извиняваме се за евентуално объркване. Дълбоко съжаляваме за грешката, допусната от нашия агент по поддръжката по отношение на прогнозната сума за връщане на средства, тъй като тя наистина се различава значително. Ще работим усърдно с нашите агенти по поддръжката, за да осигурим по-добра последователност в бъдеще. Вашата обратна връзка ни помага да се подобрим и ви благодарим за това!

По отношение на документите, които поискахте, вече ви изпратихме имейл със следните данни: история на транзакциите по проекта, история на получените бонуси и история на получените безплатни завъртания.

Що се отнася до други искания, ние също така обяснихме защо технически не можем да предоставим цялата информация, която поискахте. Ние ценим вашата игра и сме тук, за да отговорим на всички допълнителни въпроси, които може да имате. Надяваме се, че тази информация изяснява вашите запитвания и ви позволява да се наслаждавате на нашите услуги с повече прозрачност.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино буквално ме ограбва! Загубих повече от 3000 хиляди и нито един нормален победител! и постоянно чувам едно и също: те нямат нищо общо с това! По този начин ще загубите всичките си клиенти! Не можете наистина да спечелите! Вашата програма за лоялност не работи! Дори не искате да давате подаръци, въпреки факта, че губите много пари! Изключително съм разочарован! Не съветвам никой да се свързва с вас

Автоматичен превод:
pipiag680
преди 10 месеца

Уважаеми pipiag680,

Благодаря ви, че се свързахте. Съжаляваме за неудобството, което сте изпитали. Имаме независим сертификат eCOGRA, който потвърждава RTP. Можете да го проверите на нашия уебсайт, като превъртите надолу и следвате връзката. Притежавайки валидни лицензи и сертификати, ние не можем да повлияем на вашата печалба.

Бихме искали да изясним, че печалбата в казино винаги е произволна и никога не е гарантирана. Вашето удовлетворение е наш приоритет и вашата обратна връзка е важна за нас, играйте отговорно!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

добре, ако нямате нищо общо с играта или казиното, или каквото и да било, дори и да не показвате лоялност, тогава защо ми отговаряте тук? и каква е вашата функция? какво правиш ? просто взема пари от играчите и това е? а другото не те засяга? Просто съм изумен, когато ми кажат, че не сме замесени :) едно нормално казино иска играчите да са щастливи и да се чувстват комфортно, някои дори глезят играчите си с подаръци. но всичко е много тъжно при вас, какъв RTP ми казвате? Всъщност загубих повече от 3000 хиляди долара от вас и нямах нито едно нормално теглене или печалба. Мисля, че в едно нормално казино биха обърнали внимание не на удовлетворението на клиента си, а просто отговаряте на всеки с две думи, които сте копирали от всички :)

Автоматичен превод:
pipiag680
преди 10 месеца

За една година съм загубил 100 евро и не съм спечелил нищо. Казвам, че има нещо в игрите. Копирах и поставих готовия отговор. Не можах да обясня проблема си.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, страхотно брилянтно и много хубаво казино ... Мисля, че всеки трябва. Присъединете се ..Аз съм с тях от 5 години без проблем с теглене и депозит.. всичко работи страхотно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

добре, ако нямате нищо общо с играта или казиното, или каквото и да било, дори и да не показвате лоялност, тогава защо ми отговаряте тук? и каква е вашата функция? какво правиш ? просто взема пари от играчите и това е? а другото не те засяга? Просто съм изумен, когато ми кажат, че не сме замесени :) едно нормално казино иска играчите да са щастливи и да се чувстват комфортно, някои дори глезят играчите си с подаръци. но всичко е много тъжно при вас, какъв RTP ми казвате? Всъщност загубих повече от 3000 хиляди долара от вас и нямах нито едно нормално теглене или печалба. Мисля, че в едно нормално казино биха обърнали внимание не на удовлетворението на клиента си, а просто отговаряте на всеки с две думи, които сте копирали от всички :)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, присъединявам се към този разговор, защото мисля, че казиното говори за това как по някакъв начин не контролира игрите и следователно дали печелите или губите. Написахме доста полезно ръководство за това как работят слотовете и RTP , така че можете да прочетете за тях.

Фактът, че губите пари в казиното, за съжаление казиното винаги има предимство пред играча и това е факт. Ако говорите за подаръци, тогава казиното просто не е длъжно да прави нещо подобно. Ако можете да намерите казино, което го прави, защо не се придържате към него?

Разбира се, съжалявам, че загубихте, но ако това е всичко, което се случва, няма ли да е по-добре да си вземете почивка?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За една година съм загубил 100 евро и не съм спечелил нищо. Казвам, че има нещо в игрите. Копирах и поставих готовия отговор. Не можах да обясня проблема си.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, ако имате някакъв проблем в казиното, можете да опитате да използвате преводача. Трябва да бъде преведен на нашия уебсайт и ако имате проблем с това, можете да използвате преводача, наличен в интернет. Бих искал да знам какво се е случило.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини