преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Retro Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Никога не съм виждал толкова много очевидно фалшиви отзиви. Casino Giru е помийна яма от ботове и фалшиви отзиви от казина. Моля, по-добре
I have never seen so many obviously fake reviews. Casino Giru is a cesspool of bots and fake reviews from Casinos. Please do better
2 от 30 отзива са легитимни, доколкото мога да преценя. 94% фалшиви отзиви. Как изобщо е възможно това? Как 28 очевидно фалшиви рецензии се изплъзват през пукнатините
2 of 30 reviews are legitimate as far as I can tell. 94% fake reviews. How is this even possible? How do 28 obviously fake reviews slip through the cracks
Може би би било чудесно, ако можете да помогнете на нашия екип да разбере как стигнахте до това, моля?
Как можете да сте толкова сигурни, че тези отзиви са фалшиви?
Би било наистина полезно да знаем и със сигурност ще ни помогне в работата ни.
Имате ли опит от това казино, който искате да споделите с нас?
Maybe it would be great if you could help our team understand how you got to this, please?
How can you be so sure that those reviews are fake?
It would be really helpful to know, and it surely would help us in our work.
Do you have any experience from this casino you would like to share with us?
Здравей,
В петък, 19 септември, спечелих по-голяма сума и сега имам 4 чакащи тегления, общо около 60 000 норвежки крони. Тегленията ми бяха анулирани отново и отново и след това се изкушавам да играя, когато се върнат в сметката ми, така че играх с част от тях. Верифицирах сметката преди и получавах по-малки тегления. Но сега трябваше да верифицирам отново и имаше много спорове с неодобрени документи, но не се отказах и най-накрая получих поздравления, че сметката е верифицирана. След 17 имейла, сега получавам този имейл:
„Изглежда, че случаят ви е малко по-сложен, отколкото първоначално се смяташе. Заявката ви в момента се разглежда от нашия отговорен отдел. Бъдете сигурни, че ще ви предоставя нова информация веднага щом е налична."
Добре съм запознат с тактиките за теглене на средства от казината, които не искат да изплатят парите и залагат, че клиентите ще изиграят всичките си печалби, така че просто искам да ви информирам, че Retro Bet Casino е едно от тези измамни казина.
Hello,
On Friday, September 19th, I won a larger amount and now have 4 pending withdrawals, a total of about NOK 60,000. My withdrawals have been canceled time and time again and I am then tempted to play when it comes back to my account, so I have played on some of it. I have verified the account previously and received smaller withdrawals. But now I had to verify again and there was a lot of back and forth with not approved documents, but I did not give up and finally received congratulations that the account was verified. After 17 emails back and forth, I now receive this email:
"It appears that your case is a bit more complex than initially thought. Your request is currently being reviewed by our responsible department. Rest assured that I will provide you with new information as soon as it is available."
I am well aware of the withdrawal tactics of casinos that do not want to pay out the money and are betting that customers will play through all their winnings, so I just want to inform you that Retro Bet Casino is one of these scam casinos.
Hei,
Fredag 19.september vant jeg et større beløp og har nå 4 pending uttak, totalt ca NOK 60000. Uttakene mine har blitt kansellert gang på gang og jeg blir da fristet til å spille når det kommer tilbake til kontoen min, så jeg har spilt på en del av det. Jeg har verifisert kontoen tidligere og fått utbetalt mindre uttak. Men nå måtte jeg verifisere igjen og det var mye frem og tilbake med ikke godkjente dokument, men jeg ga ikke opp og fikk tilslutt gratulasjoner med at kontoen var verifisert. Etter 17 mailer frem og tilbake får jeg nå denne mailen:
"Det ser ut til at saken din er litt mer kompleks enn først antatt. Forespørselen din blir for øyeblikket vurdert av vår ansvarlige avdeling. Vær trygg på at jeg vil gi deg ny informasjon så snart den foreligger."
Jeg kjenner godt til uthalingstaktikker fra casinoer som ikke vil utbetale pengene og satser på at kundene spiller opp hele gevinsten, så jeg vil bare informere om at Retro Bet Casino er et av disse svindlercasinoene.
Днес, 24 септември, получих имейл от [email protected] който каза, че всичките ми тегления са били анулирани отново и ме помоли да се свържа с чата на живо. Там ми казаха, че има технически проблем с тегленията ми по такъв начин, че звучеше сякаш съм направил грешка. Това беше изяснено, като се позоваха на предварително одобрени тегления, направени по същия начин, и беше признато, че техническият проблем е бил в Retro Bet Casino. Това е класически метод за забавяне на тегленията, за да се накарат клиентите да играят с печалбите си, нали?
Today, September 24th, I received an email from [email protected] who said that all my withdrawals had been cancelled again, and asked me to contact live chat. There I was told that there was a technical problem with my withdrawals in such a way that it sounded like I had made a mistake. This was clarified by referring to previously approved withdrawals that had been made in the same way, and it was admitted that it was at Retro Bet Casino that the technical problem was. This is a classic method of delaying withdrawals to get customers to play their winnings, right?
I dag 24. september fikk jeg en mail fra [email protected] som sa at alle mine uttak var kansellert igjen, og ba meg ta kontakt med livechat. Der fikk jeg vite at det var tekniske problem med uttakene mine på en slik måte at det hørtes ut som jeg hadde gjort en feil. Dette ble avklart ved å vise til tidligere godkjente uttak som var gjort på samme måte, og det ble innrømmet at det var hos Retro Bet Casino at det tekniske problemet var. Dette er vel en klassisk uthalingsmetode for å få kundene til å spille opp gevinsten sin?
Уау, в момента, в който публикувах последното съобщение тук, получих нов имейл, потвърждаващ, че тегленията ми са одобрени и са на път към банката!
Благодаря ви, CasinoGuru, че сте тук и ни давате място да публикуваме проблемите си с различните казина. Определено помага.
wow, the moment I posted the last message here I received a new email confirming that my withdrawals have been approved and are on their way to the bank!
Thank you, CasinoGuru, for being here and for giving us a place to publicize our problems with different casinos. It definitely helps.
wow, i samme øyeblikk jeg postet siste melding her fikk jeg ny mail der de bekrefter at uttakene mine er godkjent og på veg til banken!
Takk, CasinoGuru for at dere er her og vi har en plass å offenligjøre våre problemer med forskjellige casinoer. Det hjelper tydeligvis.
Хей, това е страхотно. Харесва ми, че можем да помогнем дори по този начин и че казиното най-накрая одобри тегленията ти.
Колко време отне общо?
Моля, уведомете ни, когато го получите.
Hey, that is great. I like that we can help even this way and that the casino finally approved your withdrawals.
How long did it take altogether?
Please let us know when you receive it.
Да, днес получих парите в сметката си 🙂
Yes, I got the money in my account today 🙂
Ja, fikk pengen på konto i dag 🙂
Хубаво.
Ако желаете, можете да напишете потребителското си мнение за цялото преживяванетук . Това наистина може да помогне на другите, знаете.
Ще продължиш ли да играеш там сега? 🤔
Nice.
If you wish, you can write your user review about the whole experience here. It really can help others, you know.
Will you continue playing there now? 🤔
Не, не искам повече да играя в Retrobet Casino, те направиха всичко възможно, за да затруднят тегленията. Не знам колко пъти са анулирали тегленията ми без никакво обяснение защо. Но изглежда, че много казина следват същата тактика на забавяне и мисля, че това е лоша реклама за казиното. Има сериозни казина, които правят проверката лесна, а изплащанията - за кратко време.
No, I don't want to play at Retrobet Casino anymore, they did everything to make it difficult to get the withdrawals. I don't know how many times they canceled my withdrawals without any explanation why. But it seems like many casinos follow the same delaying tactics and I think it's bad advertising for the casino. There are serious casinos that make verification easy and payouts in a short time.
Nei, jeg vil ikke spille hos Retrobet Casino mer, de gjorde alt for at det skal være vanskelig å få uttakene. Jeg vet ikke hvor mange ganger de kansellerte uttakene mine uten noen forklaring på hvorfor. Men det virker som at mange casinoer følger samme uthalingstaktikk og jeg mener det er dårlig reklame for casinoet. Det finnes seriøse casinoer som gjør verifisering enkelt og utbetalinger i løpet av kort tid.
Разбирам какво искаш да кажеш. Точно затова потребителските отзиви са важни и полезни, защото само играчите могат да пишат за подобни преживявания, нали знаеш. 😉
I surely understand your point here. That is exactly why user reviews are important and helpful, because only players can write about such experiences, you know. 😉
Тези изключително положителни отзиви са 100% фалшиви.
Това казино е просто ужасно. Не можеш да спечелиш тук.
These overwhelmingly positive reviews are 100% fake.
This casino is simply awful. You can't win here.
Diese überschwänglich guten Bewertungen sind 100%ig nicht echt.
Dieses Casino ist einfach nur furchtbar. Man kann hier nicht gewinnen.
Ще го пробвам там.
Проверката не беше проблем в Retro Bet. В началото спечелих 300 евро.
За съжаление, оттогава изобщо нямах късмет. А това са почти 100 депозита. Всеки път губя много бързо. Това е вбесяващо.
I'll give it a try there.
Verification wasn't really a problem at Retro Bet. I won €300 at the beginning.
Unfortunately, I haven't had any luck at all since then. And that's been almost 100 deposits. I'm losing really quickly every time. It's infuriating.
Ich werde es dort einmal probieren.
Bei Retro Bet war die Verifizierung gar nicht so das Problem. Ich hab zu Anfang Mal 300€ gewonnen.
Leider habe ich seitdem überhaupt kein Glück mehr. Und es waren nahezu 100 Einzahlungen. Ich verliere sogar jedesmal wirklich flott. Das ist zum Kotzen
Здравейте, моля, не обръщайте внимание на такива линк билдери. Това не са играчи, които препоръчват сайтове; това са хора, на които им се плаща, за да го правят. 🙏
Успех следващия път, все пак.
Hello, please do not pay attention to such link builders. Those are not players recommending sites; those are people who get paid to do so. 🙏
Best of luck next time, though.
Здравейте, моля, не обръщайте внимание на такива линк билдери. Това не са играчи, които препоръчват сайтове; това са хора, на които им се плаща, за да го правят. 🙏
Успех следващия път, все пак.
Hello, please do not pay attention to such link builders. Those are not players recommending sites; those are people who get paid to do so. 🙏
Best of luck next time, though.
Най-накрая спечелих нещо! Любопитен съм да видя какво ще се случи по-нататък. Защото, разбира се, загубих много повече, отколкото спечелих. Ще ви държа в течение.
I finally won something! I'm curious to see what happens next. Because, of course, I've lost far more than I've won. I'll keep you posted.
Ich habe jetzt endlich einmal gewonnen. Ich bin gespannt wie es jetzt weitergeht. Denn natürlich habe ich vielmehr verloren als gewonnen. Ich halte euch auf dem Laufenden.
Чудесни новини, надявам се всичко да мине по план и да си получиш парите.
Знам, че с това казино понякога може да отнеме известно време, така че се надявам, че при вас няма да е така.
Очаквам с нетърпение актуализацията ти. 🙂
Great news, I hope everything goes as planned and you get your money.
I know that with this casino it can sometimes take a while, so I hope that won't be the case for you.
I look forward to your update.🙂
В такъв случай всичко е чудесно, надявам се да продължи така. 🙂
In that case, everything is great, I hope it will continue.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.