Току-що проверих дали сме имали още оплаквания с това казино, за да разбера как обикновено реагират на нашия екип, но за съжаление не успях да стигна до това. Това е ново казино в нашата система и все още нямаме много опит с тях.
Само се надявам да отговорят скоро, защото в противен случай жалбата ще остане неразрешена и това ще се отрази негативно на рейтинга им тук. Което не мисля, че биха им харесали.
Също така, разбира се, надявам се, че те са готови да разрешат всичко вместо вас. Просто трябва да изчакаме и да видим още малко.
Стискам палци.🤞
I just checked if we've had any more complaints with this casino to find out how they usually respond to our team, but unfortunately couldn't get to this. It is a fresh casino in our system, and we don't have much experience with them yet.
I just hope that they will reply soon, because otherwise the complaint will get unresolved and it will negatively affect their rating here. Which I don't think they would like.
Also, of course, I hope that they are willing to get it all solved for you. We just need to wait and see a little bit longer.
I am keeping my fingers crossed.🤞
Автоматичен превод: