НачалоФорумКазинаRarebet Casino - обща дискусия

Rarebet Casino - обща дискусия

 от Romi
|
1 623 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rarebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Хей момчета, наистина се страхувам има ли начин да получа помощ от който и да е персонал възможно най-скоро, като се свържа с това казино там, което държи парите ми и не ми плаща и дори няма да отговаря повече, въпреки че казаха, че ще проверят и ще ми платят днес. Те са оставили 50 прочетени съобщения само днес.

Автоматичен превод:
sati725

здравей

Първо, вероятно сте забравили да споменете казиното. Можете ли да ни кажете името му, моля? Виждам 3 отворени жалби под профила ви.

Мога ли да знам също колко време чакате? Изглежда, че проверката не е приключила или съм разбрал погрешно?

Автоматичен превод:

Rare.bet е името, на което дори няма да ми отговорят, а акаунтите ми не се отварят и изобщо няма да отговорят, въпреки че имам Xrp на него.

Автоматичен превод:

Чаках почти 6 дни и последните 28 часа не ми отговориха нито веднъж, просто ме оставиха да чета.

Автоматичен превод:

Те дори направиха неверни твърдения, както посочих в жалбата

Автоматичен превод:

Здравейте, има ли изобщо валиден лиценз, толкова съм изгубен, защото не отговарят изобщо.

Автоматичен превод:
sati725

здравейте

Сега, след като знаем за кое казино става въпрос, преместих целия разговор тук в официалната тема.

Според нашата информация те работят под Кюрасао (GCB) . Можете да прочетете пълния преглед на казиното, като щракнете върху името на казиното в горната част на тази тема.

Видях жалбата ви и нашият екип вече започна да разследва въпроса.

Бихте ли ни казали, моля, дали сте успели да завършите KYC или все още сте в процес?


Автоматичен превод:

Здравей Роми, честита нова година! Те вече изобщо не ми отговарят и игнорират всички съобщения от мен, независимо дали става дума за чат на живо или имейл, дори след като ми казаха, че този ден по-специално всичко ще бъде направено.

Автоматичен превод:

Освен това те не са ми отговорили почти 2 дни в чат на живо или в имейл. Което е много необичайно, мисля, че бях измамен. Никога не съм получавал никаква актуализация, въпреки че те казаха, че ще го направя преди ден.

Автоматичен превод:
sati725

разбирам Сега трябва да изчакаме вашият отговорник по жалби да ви информира какви ще бъдат следващите стъпки.

Моля, бъдете търпеливи, тъй като имаме много чакащи жалби и със сигурност скоро ще получите отговор на жалбата си.

Мога ли да попитам дали това е първият ви опит за теглене от това казино и от колко време играете там?

Автоматичен превод:

Здравейте, преди съм теглил успешно от казиното. Изтеглих миналия петък без проблем, докато не се опитах да изтегля отново, което предизвика проблеми. Играя в сайта максимум от няколко седмици.

Автоматичен превод:

В момента дори не мога да вляза или нещо друго, те също не отговарят и средствата ми са блокирани.

Автоматичен превод:
sati725

Което направи жалбата отличен избор. Според това, което прочетох тук досега, ще имаме нужда от някой от казиното, за да обясни дъното на това. Надяваме се, че няма да отнеме много време.

Винаги е толкова разочароващо да се види как казината не успяват да комуникират със своите играчи. Разбирам, че негативните чувства могат да бъдат намесени; от друга страна, поддръжката трябва да е готова да обяви лоши новини, каквито и да са те, да не говорим за прилично ниво на комуникация, което винаги съм смятал за необходимо за такава работа. Оставянето на играчите несигурни и безпомощни, по мое мнение, няма да е от полза за кредитоспособността на никое казино в дългосрочен план.



Edited
Автоматичен превод:

Те държат 1554 xrp и не отговарят изобщо. Можете ли да се свържете с тях вместо мен, защото последния път имаха проблеми с a. Може ли вашият екип да им изпрати имейл и да се справи с това? Напълно съм съгласен, че трябва да има добро ниво на комуникация между отбора и играча. Най-лошото е, че няма да ми отговорят дори на едно съобщение. Много е несправедливо. Щастлив съм, че вашият екип се е справил с тях преди, така че трябва да е лесно да получа парите си. Аз се моля за това.

Edited
Автоматичен превод:

Напълно съм съгласен, че трябва да има ниво на доверие и комуникация от екипа на казиното и играчите. Вече цяла седмица чакам дори отговор. Но те дори няма да отговорят и да ми дадат новини. Последното нещо, което ми казаха, беше хей, твоят kyc ще бъде разгледан утре, когато дойде утре, те ме призрачиха и никога повече не отговориха. Щастлив съм да знам, че вашият екип е разговарял с тях преди, така че трябва да е добре, тъй като трябва да мога да получа изплащане.

Автоматичен превод:
sati725

Моля, изчакайте нашия екип да се заеме с този случай, както обикновено, и скоро ще се свържем с казиното. Надяваме се, че ще има някаква актуализация от тях относно вашия проблем.

Разбирам, че не е лесно да чакаме, но за съжаление със стотиците жалби, с които нашият екип се занимава всеки ден, не е възможно да разгледаме само тази една жалба.

Автоматичен превод:

Звучи добре, просто е много нервно да знаем, че цената продължава да се покачва и пада. Просто искам да изтегля парите си, тъй като не съм направил нищо лошо, благодаря много за отделеното време и подкрепата по този въпрос.

Автоматичен превод:
sati725

Напълно разбираемо е, че се чувствате по този начин. Ще направим всичко възможно да го разрешим.

Автоматичен превод:

Много се притеснявам, тъй като те дори няма да ми изпратят имейл или да отговорят на съобщенията ми, тъй като имат 1554 xrp, който направих.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини