преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rarebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей момчета, наистина се страхувам има ли начин да получа помощ от който и да е персонал възможно най-скоро, като се свържа с това казино там, което държи парите ми и не ми плаща и дори няма да отговаря повече, въпреки че казаха, че ще проверят и ще ми платят днес. Те са оставили 50 прочетени съобщения само днес.
Hey guys, I’m really scared is there any way I can get any help from any staff asap by contacting this casino there holding my money and not paying me and won’t even reply anymore even though they said they would verify and pay me today. They’ve left 50 messages read today alone.
здравей
Първо, вероятно сте забравили да споменете казиното. Можете ли да ни кажете името му, моля? Виждам 3 отворени жалби под профила ви.
Мога ли да знам също колко време чакате? Изглежда, че проверката не е приключила или съм разбрал погрешно?
Hello,
first of all, you probably forgot to mention the casino. Can you tell us its name, please? I see 3 open complaints under your profile.
May I also know how long you have been waiting? It appears the verification has not finished, or did I get that wrongly?
Rare.bet е името, на което дори няма да ми отговорят, а акаунтите ми не се отварят и изобщо няма да отговорят, въпреки че имам Xrp на него.
Rare.bet is the name they won’t even reply to me and my accounts not open and they won’t reply at all even though I have Xrp on it.
здравейте
Сега, след като знаем за кое казино става въпрос, преместих целия разговор тук в официалната тема.
Според нашата информация те работят под Кюрасао (GCB) . Можете да прочетете пълния преглед на казиното, като щракнете върху името на казиното в горната част на тази тема.
Видях жалбата ви и нашият екип вече започна да разследва въпроса.
Бихте ли ни казали, моля, дали сте успели да завършите KYC или все още сте в процес?
Hello there.
Now that we know which casino is all this about, I have moved the whole conversation here to the official thread.
According to our information, they operate under the Curaçao (GCB). You can read the full review of the casino when you click on the name of the casino on the top of this thread, as well.
I saw your complaint, and our team has already started to investigate the matter.
Could you just tell us, please, if you were able to complete the KYC or are still in the process?
Здравей Роми, честита нова година! Те вече изобщо не ми отговарят и игнорират всички съобщения от мен, независимо дали става дума за чат на живо или имейл, дори след като ми казаха, че този ден по-специално всичко ще бъде направено.
Hi romi, happy new years! They do not reply to me at all anymore and are ignoring any messages from me whether it be live chat or email even after they had told me that day in particular everything would be done.
Освен това те не са ми отговорили почти 2 дни в чат на живо или в имейл. Което е много необичайно, мисля, че бях измамен. Никога не съм получавал никаква актуализация, въпреки че те казаха, че ще го направя преди ден.
Also on top of that they have not replied to me in almost 2 days in live chat or in email. Which is very unusual I think I got scammed. I never got any update even though they said I would a day ago.
разбирам Сега трябва да изчакаме вашият отговорник по жалби да ви информира какви ще бъдат следващите стъпки.
Моля, бъдете търпеливи, тъй като имаме много чакащи жалби и със сигурност скоро ще получите отговор на жалбата си.
Мога ли да попитам дали това е първият ви опит за теглене от това казино и от колко време играете там?
I understand. Now we need to wait for your complaint resolver to inform you what the next steps would be.
Please be patient, as we have many complaints pending, and surely soon you'll get the reply to your complaint.
May I also ask if this is your first withdrawal attempt from this casino and how long have you been playing there?
Здравейте, преди съм теглил успешно от казиното. Изтеглих миналия петък без проблем, докато не се опитах да изтегля отново, което предизвика проблеми. Играя в сайта максимум от няколко седмици.
Hi, I have successfully withdrawn from the casino before. I withdrew last Friday without issue until I tried to withdraw again which they caused issues. I’ve only been playing on the site for a couple weeks max.
Което направи жалбата отличен избор. Според това, което прочетох тук досега, ще имаме нужда от някой от казиното, за да обясни дъното на това. Надяваме се, че няма да отнеме много време.
Винаги е толкова разочароващо да се види как казината не успяват да комуникират със своите играчи. Разбирам, че негативните чувства могат да бъдат намесени; от друга страна, поддръжката трябва да е готова да обяви лоши новини, каквито и да са те, да не говорим за прилично ниво на комуникация, което винаги съм смятал за необходимо за такава работа. Оставянето на играчите несигурни и безпомощни, по мое мнение, няма да е от полза за кредитоспособността на никое казино в дългосрочен план.
Which made the complaint an excellent choice. According to what I've read here so far, we will need someone from the casino to explain the bottom of this. Hopefully it won't take too long.
It is always so frustrating to see how casinos fail to communicate with their players. I understand negative feelings might get involved; on the other hand, support should be ready to announce bad news, whatever it may be, not to mention a decent level of communication I always thought was necessary for such a job. Leaving players uncertain and helpless would, in my opinion, not benefit any casino's creditability in the long term.
Те държат 1554 xrp и не отговарят изобщо. Можете ли да се свържете с тях вместо мен, защото последния път имаха проблеми с a. Може ли вашият екип да им изпрати имейл и да се справи с това? Напълно съм съгласен, че трябва да има добро ниво на комуникация между отбора и играча. Най-лошото е, че няма да ми отговорят дори на едно съобщение. Много е несправедливо. Щастлив съм, че вашият екип се е справил с тях преди, така че трябва да е лесно да получа парите си. Аз се моля за това.
They are holding 1554 xrp and not replying whatsoever. Can you guys contact them for me because last time they had issues with a. Could your team emailed them and dealt with it? I agree completely there should be a good level of communication between the team and a player. The worst part is they won’t reply whatsoever to me not even one message. It’s very unfair. I’m just happy your team has dealt with them before so it should be easy to get my money. I am praying for that.
Напълно съм съгласен, че трябва да има ниво на доверие и комуникация от екипа на казиното и играчите. Вече цяла седмица чакам дори отговор. Но те дори няма да отговорят и да ми дадат новини. Последното нещо, което ми казаха, беше хей, твоят kyc ще бъде разгледан утре, когато дойде утре, те ме призрачиха и никога повече не отговориха. Щастлив съм да знам, че вашият екип е разговарял с тях преди, така че трябва да е добре, тъй като трябва да мога да получа изплащане.
I agree completely there should be a level of trust and communication from the casino team and the players. I’ve been waiting a week now even for a reply. However they won’t even reply and give me any news. Last thing they told me was hey your kyc will be looked at tomorrow, when tomorrow came they ghosted me and never replied again. I’m just happy to know your team has talked to them before so it should be good as in I should be able to get paid out.
Моля, изчакайте нашия екип да се заеме с този случай, както обикновено, и скоро ще се свържем с казиното. Надяваме се, че ще има някаква актуализация от тях относно вашия проблем.
Разбирам, че не е лесно да чакаме, но за съжаление със стотиците жалби, с които нашият екип се занимава всеки ден, не е възможно да разгледаме само тази една жалба.
Please wait for our team to deal with this case as we usually do, and we'll contact the casino soon. Hopefully there will be some update from them regarding your issue.
I understand that it is not easy to wait, but unfortunately, with the hundreds of complaints our team deals with every day, it is not possible to look at only this one complaint.
Звучи добре, просто е много нервно да знаем, че цената продължава да се покачва и пада. Просто искам да изтегля парите си, тъй като не съм направил нищо лошо, благодаря много за отделеното време и подкрепата по този въпрос.
Sounds good, it’s just very nerve racking knowing the price keeps going up and down. I just want my cash out as I did nothing wrong, thanks so much for your time and support in this matter.
Напълно разбираемо е, че се чувствате по този начин. Ще направим всичко възможно да го разрешим.
It is totally understandable that you feel this way. We'll do everything possible to get it solved.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.