здравейте всички
Регистрирах се в RantCasino по-рано тази седмица и направих депозити от банковата си сметка, използвайки Sofortüberweisung. Обърнете внимание предварително, че играя без бонус пари.
Още първия ден се верифицирах напълно, т.е. изпратих личната си карта и доказателство за адрес. Те бяха обработени и приети много бързо (в рамките на няколко часа).
След като играх малко в казиното, загубих, така че депозирах малко повече пари.
Така спечелих общо около 100 евро над моите депозити. Реших да осребря това, така че имах 476 евро, изплатени по банковата ми сметка.
В чата казаха, че всичко е наред, защото сметката ми вече е верифицирана и не трябва да се притеснявам дали ще получа парите. След повече от 30 часа получих имейл, че имат нужда от доказателство от моята банка....
1. Въпрос: Защо изведнъж имаме нужда от доказателство сега?
2. Защо само след повече от 30 часа? За мен това е ясна тактика за забавяне, тъй като мога да анулирам сумата и да продължа да играя, но не планирам да го правя, докато не получа парите си!
3. Изпратих и извлечението от банковата ми сметка и доказателство за плащанията, но сега не чувам нищо. В чата казват търпение, търпение, търпение... обичайното!
Така че започвам да се съмнявам дали ще видя парите си.
Ще ви държа в течение как се развиват нещата тук - казиното всъщност предлага добри игри и изглежда добре структурирано, но това забавяне на изплащането е наистина лошо!
Честно казано, никога не съм изпитвал нещо подобно в други казина!
Ще се свържа с вас, когато има новини!
Забележка: В чата пише, че след проверка на банковото извлечение трябва да изчакам още 48 часа, докато се обработи от финансовия отдел... така че след проверка на документите всичко започва отначало. Това е лоша шега!
Hello everyone,
I registered at RantCasino earlier this week and made deposits from my bank account using Sofortüberweisung. Note in advance that I am playing without bonus money.
I verified myself completely on the first day, i.e. I sent my ID and proof of address. These were processed and accepted very quickly (within a few hours).
After playing a bit in the casino I lost so I deposited some more money.
So I won a total of around 100 euros over and above my deposits. I decided to cash this out, so I had 476 euros paid out to my bank account.
They said in the chat that everything was OK because my account had already been verified and I didn't have to worry about receiving the money. After more than 30 hours I received an email saying that they needed proof from my bank....
1. Question: Why do we suddenly need proof now?
2. Why only after more than 30 hours? For me this is a clear delaying tactic as I could cancel the amount and carry on playing, but I don't plan to do that until I get my money!
3. I also sent the statement from my bank account and proof of the payments, but now I'm not hearing anything. In the chat they say patience, patience, patience... the usual!
So I'm starting to have doubts about seeing my money.
I'll keep you updated on how things develop here - the casino actually offers good games and seems well structured, but this delay in paying out is really bad!
To be honest, I have never experienced anything like this in other casinos!
I'll get back to you when there's news!
Note: In the chat it says that after the bank statement has been checked, I have to wait another 48 hours until it is processed by the finance department... so after the documents have been checked, it starts all over again. That's a bad joke!
Hallo zusammen,
ich habe mich Anfang dieser Woche im RantCasino registriert und Einzahlungen von meinem Bankkonto mit Sofortüberweisung vorgenommen. Anmerkung vorab ich spiele ohne Bonusgeld.
Ich habe mich gleich am ersten Tag vollständig verfiziert also Ausweis und Adressnachweis zugesendet. Diese wurden auch sehr rasch bearbeitet und aktzeptiert (innerhalb weniger Stunden).
Nachdem ich etwas im Casino spielte verlor ich zu nächst so das ich nochmal etwas Geld einzahlte.
Ich gewann dann also in Summe um die 100 euro über meinen Einzahlungen. Ich beschloss diese nun zur Auszahlung zu stellen also das ich nun 476 euro auf mein Bankkonto auszahlen lies.
Es hies im Chat das alles ok ist da mein Konto ja bereits verifiziert sei und ich mir keine Sorgen mache müsse das Geld zuerhalten. Nach gut über 30 stunden erhielt ich dann eine Email das Sie einen Nachweis von meiner Bank brauchen....
1. Frage wieso jetzt auf einmal noch einen Nachweis?
2. Warum erst nach gut über 30 Stunden? für mich ist das glasklare Hinhaltetaktik da ich den Betrag auch wieder stornieren und weiterspielen könnte was ich jedoch erstmal nicht vorhabe bis ich mein Geld erhalte!
3. Auch den Kontoauszug von meinem Bankkonto und Nachweis von den Einzahlungen habe ich nachgereicht nun höre ich nichts mehr. Im chat heist es wieder Geduld Geduld Geduld..... das übliche eben!
Also langsam habe ich Zweifel mein Geld zu sehen.
Ich halte Euch auf dem Laufenden wie es hier weiter geht - das Casino bietet eigentlich gute Games und wirkt gut strukturiert aber eben das hier mit dem Hinhalten bei Auszahlung ist schon sehr schlecht!
Sowas habe ich ehrlich gesagt noch nicht in anderen Casinos erlebt !
Ich melde mich wieder wenn es Neues dazu gibt!
Anmerkung: Im Chat heist es das ich nach erfolgte Prüfung des Kontoauszugs nochmals wieder 48 h Stunden warten muss bis es von der Finanzabteilung bearbeitet wird.... also nach der Prüfung der Unterlagen gehts dann wieder von vorne los. Das ist doch ein schlechter Witz!
Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод: