преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RANT Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
най -лошото казино досега. Изчаквам 6 дни, за да одобря моите документи за велосипеди и 8 дни за теглене. Няма помощ от никого
worst casino ever. Waiting 6 days to get my kyc documents approved and 8 days for a withdrawal. No help from anyone
sämsta casinot ever. Väntar 6 dagar på få godkänt mina kyc dokument och 8 dagar på ett uttag. Ingen hjälp från någon
Казиното общува ли с вас относно оттеглянето ви? Разбирам ли правилно, че профилът Ви вече е потвърден?
Does the casino communicate with you regarding your withdrawal? Do I understand it correctly that your account has already been verified?
Тогава, ако акаунтът е потвърден, би трябвало да бъде много по -лесно да изтеглите сега.
Then if the account is verified, it should be much easier to get your withdrawal now.
Здравейте, спечелих в Rant точно преди 2 седмици и също изплатих сумата, само откакто се обработва. Написал съм безброй имейли и трябва да представя документи, за да може акаунтът ми да бъде проверен. Вчера получих имейл, че трябва да ви обясня дали парите от приятели или семейство са заем или подарък, аз също ги направих, но печалбата не идва. Какво трябва да направите някой има съвет. Става въпрос за прилична сума. В моя акаунт на играч също има голяма сума, която не мога да изтегля, защото акаунтът ми е блокиран за игра и всичко останало. Моля, дайте ми съвети. Lg
Hello, I won at Rant exactly 2 weeks ago and have also paid out the amount, only since it has been in processing. I've written countless emails and I should submit documents so that my account can be verified. The day before yesterday I received an email that I should explain to you whether the money from friends or family is a loan or a gift, I also made it, but the profit does not come. What should you do someone has a tip. It's about a decent amount. There is also a large amount on my player account that I cannot withdraw because my account has been blocked from playing and everything else. Please give me tips. Lg
Hallo ich habe vor genau 2 Wochen bei Rant gewonnen und habe den Betrag auch auf Auszahlung gemacht nur seit dem steht da in Bearbeitung. Ich habenunzählige Mails geschrieben und ichbsollte Unterlagen einreichen damit mein Konto verifiziert wird habe das auch gemacht . Vorgestern kommt eine Mail das ich dich erklären soll ob das geld von Freunden oder Familie ein Darlehen oder Geschenk ist diese have ich auch gemacht aber der Gewinn kommt nicht. Was soll uch machen hat jemand einen Tipp. Es geht schon um eine ordentlichen Betrag. Auf meinem Spieler Konto steht auch noch ein hoher Betrag den ich nicht auszahlen kann da rant mein Konto zum spielen und alles andere gesperrt hat. Gebt mir bitte Tips. Lg
Вероятно бих се опитал да се свържа с тях всеки ден и да ги попитам дали има още нещо, от което се нуждаят от вас, за да потвърдите акаунта. Вероятно отнема повече време от стандартните тегления, защото чака на опашка, докато специалистът по плащанията на казиното ще разгледа документите, които сте им изпратили.
I'd probably try contacting them every day and asked them if there's still anything else they need from you in order to verify the account. It probably takes longer than standard withdrawals, because it's waiting in a queue until the casino's payments specialist will look into the documents you sent them.
Пиша в казино rant всеки ден или с чата ми се казва само да изчакам, докато сметката ми бъде потвърдена и след това изплащането ми ще бъде обработено. Става въпрос за 12 000 евро. Ще получа имейл от специализираните отдели
I write to rant casino every day or with the chat I am only told to wait until my account is verified and then my payout would be processed. It is about 12,000 euros. I would receive an email from the specialist departments
Ich schreibe jeden Tag nach rant casino oder mit dem Chat immer wird mir nur gesagt ich soll mich gedulden bis mein Konto verifiziert ist und dann würde meine Auszahlung bearbeitet .Es geht hier um 12000 Euro ich würde von der Fachabteilungen eine Mail erhalten
Те са лицензирани в Малта, което винаги е по -добрият вариант. Тъй като са минали повече от 2 седмици, бих казал, че можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Не би трябвало да отнеме толкова време, ако не сте направили нищо лошо.
They're licensed in Malta, which is always the better option. Since it's been over 2 weeks, I'd say you could submit a complaint on our website. It shouldn't take that long if you did nothing wrong.
Здравейте, можете да го създадете тук: https://casino.guru/complaints
Hi, you can create it here: https://casino.guru/complaints
Все още не получавам печалбата си от Rant, която беше преди почти 4 седмици. МОЛЯ, помогнете ми, наистина има много пари.
Still not getting my profit from Rant that was almost 4 weeks ago. PLEASE help me, there is really a lot of money involved.
Bekomme immer noch nicht meinen Gewinn von Rant das ist jetzt fast 4 Wochen her . BITTE helfen Sie mir es geht um wirklich sehr viel Geld.
Над 24 часа и моето оттегляне не беше одобрено. KYC готов проверен и поддръжката не дава конкретен отговор кога и как получавам парите си.
Over 24 hours and my withdrawal was not approved. KYC ready verified and support does not give a specific answer when and how I get my money.
Über 24 Stunden und meine Auszahlung wurde nicht genehmigt. KYC bereit verifiziert und Support gibt keine konkreten Antwort wann und wie ich mein Geld bekomme.
Не бих казал, че 24 часа е голям проблем. В някои казина може да отнеме няколко дни.
I wouldn't say 24 hours is a big issue. It can take few days in certain casinos.
Здравейте, какво е положението днес? Някакви входящи печалби?
Hello, what is the situation today? Any incoming winnings?
На 25 декември спечелих 250 евро и поисках изплащане. Успешно потвърдих акаунта си. Тогава трябва да депозирам и да заложа 10 евро. Аз също. Оттогава нищо не се е случило и винаги получавате едни и същи отговори. Поддръжката е приятелска, но няма да намерите решение. Според поддръжката, тя ще бъде изплатена след максимум 48 часа. Но той е в профила, откакто заявката за изтегляне се обработва.
On December 25th, I won 250 euros and requested a payout. I have successfully verified my account. Then I should deposit and wager 10 euros. I did too. Nothing has happened since then and you always get the same answers. Support is friendly but you won't find a solution. According to support, it will be paid out after a maximum of 48 hours. But it has been in the profile since the withdrawal request is being processed.
Am 25.12 habe ich 250 Euro gewonnen und eine Auszahlung beantragt. Mein Konto habe ich erfolgreich verifizieren können. Dann sollte ich 10 Euro einzahlen und umsetzen. Habe ich auch getan. Seit dem passiert nix mehr und man erhält ständig die selben Antworten. Support ist zwar freundlich aber eine Lösung finden Sie nicht. Laut Support wird nach maximal 48 Stunden ausgezahlt. Es steht aber seit Auszahlungsantrag wird bearbeitet im Profil.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.