ФорумКазинаQassino Casino - обща дискусия

Qassino Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от xSerious169
|
1293 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца

Не мога повече. Днес имах активирана кредитна карта от моята банка, така че по изключение могат да се правят депозити по тази кредитна карта.


Многократно съм обяснявал проблема си на казиното, предоставих всички необходими документи за проверка на кредитната карта, с която искам да тегля, и поисках теглене.


Отново тегленето ми беше отхвърлено на основание, че трябва да използвам същата кредитна карта, която използвах за депозиране. Вече четири пъти се опитах да обясня на казиното, че кредитната карта, която използвах за депозиране, е просто онлайн кредитна карта, която мога да използвам за плащане, но на която не мога да правя депозити, защото всяко плащане, което използвам в момента с парична карта, се дебитират директно от моята сметка.

Вече наистина не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че когато се опитахте да обясните ситуацията си и да поискате алтернативи, не мисля, че е честно спрямо вас, когато казиното просто ви каже, че не може да ви помогне. Това не е достатъчно голям проблем, за да намерят решение или поне да се опитат да ви помогнат.

Нищо от това обаче не се случва въпреки вашите усилия, така че, както казах, щеподам жалба и ще видя дали нашият екип може да ви помогне с вашата ситуация. Това е може би най-разумното нещо.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще го направя така, тъй като вчера изпратих документите си за новата кредитна карта в казиното за проверка, днес ще изчакам да видя дали поне ще се опитат да ми изтеглят. Ако не, ще пусна жалба.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Добре, нека изчакаме още малко. Стискам ти палци и дано се справиш без проблеми.

Ако не, знаете къде да ни намерите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, сега подадох жалба. Чатът на живо ми каза, че мога да плащам и с друга кредитна карта. И отново ми казаха по имейл, че номерът на кредитната карта трябва да е същият, който използвах за депозиране. Обяснението ми защо това не е възможно не беше разбрано и предложението ми, че мога да направя и крипто депозит, който ще бъде изплатен, беше игнорирано.


Много се надявам на вашата подкрепа

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Не разбирам дали казиното също не получава този случай. Първо ти казват, че можеш да теглиш на друга карта и след това ти казват, че им трябват подробности за друга карта.

Така или иначе, радвам се, че подадохте жалба и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне.

Ако случайно получите повече информация, не се колебайте да я споделите.

Късмет. ☘️✌️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

И аз се надявам; че можете да ми помогнете.

И аз не го разбирам, казах на казиното всичко, което е уместно, но те все още не плащат.

В момента се чувствам наистина неспокоен

и съм разочарован дали изобщо ще си получа парите...

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Споделям чувствата ви, особено когато се опитахте добросъвестно да разрешите проблема си и също така предложихте няколко алтернативи. Разбира се, знам, че казиното първо ви каза, че можете да използвате такъв, а след това отново прибягна до твърдението, че трябва да теглите по същия метод и карта, които сте използвали за депозиране.

Ще видим обаче какво може да се направи и твърдо вярвам, че всичко ще се реши справедливо. Засега ще трябва да сме търпеливи и да изчакаме, за да видим как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Казиното опитва всички средства да не ми плати. Той отказва да обработи тегленето ми и е готов само да възстанови сумата на депозита ми.


Наистина съм потресен. Опитах се да сътруднича на казиното възможно най-добре и да осигуря всичко, което беше поискано от мен. Сега наистина имам нужда от вашата помощ.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Здравейте, защо казиното изведнъж иска да възстанови само депозита, казаха ли ви конкретна причина? Струва ми се, че цялата тази ситуация е омагьосан кръг и ще се изнервя.

Въпреки това, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и вие сте постъпили правилно, като я актуализирате.

Така че ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Оправданието на казиното беше, че веднъж се опитах да направя депозит в сестринско казино с друга, трета кредитна карта.

Тогава изявлението беше, че следователно казиното подозира пране на пари, което разбира се е пълна глупост.

След това предоставих на казиното доказателство за всичките 3 кредитни карти, които притежавах, и дори казах на казиното от кой доставчик ги имам. Предложих също да верифицирам всичките 3 кредитни карти.

Техният аргумент беше, че съм от Германия, но един от доставчиците на кредитни карти ми е базиран в Лондон. Което е просто защото тази кредитна карта е от crypto.com.

Това са просто напълно безпочвени обвинения, само за да не се налага казиното да ми плаща.

Всички кредитни карти са на мое име и мога да ги проверя. Това е просто тотална измама от казиното.


Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Виждам, че казиното има други проблеми, така че ще изчакаме да видим докъде ще стигнете с жалбата си и какво можем да разрешим, защото не ми се струва правилно казиното да се държи така. Надявам се всичко да се оправи възможно най-скоро и справедливо, за да не се налага отново да се сблъсквате с подобни проблеми.

Ако отново получите нова информация, не забравяйте да я споделите. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Сега просто блокираха акаунта ми и нямам абсолютно никаква представа защо.

Това е абсолютна катастрофа. Просто искам да си получа парите.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Съжалявам да го чуя. Проверихте ли имейла си, няма никакво обяснение, нали? За съжаление, когато става дума за тези, както бих могъл да ги нарека, "по-малко безопасни" казина, този подход не е нищо необичайно. Какво мога да кажа, наистина? Ще видим дали казиното ще сътрудничи на нашия екип за оплаквания при разрешаването на този проблем. Със сигурност ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте, причината беше, че се опитах да направя депозит в дъщерно казино с кредитна карта, но не се получи и не използвах тази кредитна карта в текущото казино Qassino, а друго.

Затова бях обвинен в нарушаване на разпоредбите за пране на пари. Пълен абсурд...


Сега трябваше да предоставя доказателство за транзакции от въпросната кредитна карта, което, разбира се, направих. И сега чакам отговор от казиното. Надявам се, че след това ще мога да плащам с тази кредитна карта.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Така че ни уведомете как се получи и дали сте успели да потвърдите транзакцията успешно и следователно дали ще можете да изтеглите.

Ако не, имате открита жалба и както каза Роми, надявам се всичко да бъде разрешено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В момента някой получава ли парите си от това казино?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Здравейте, тъй като виждам само една отворена жалба за това казино, не мога да кажа със сигурност как е. Вероятно най-доброто нещо, което може да се случи, е играчите да излязат напред с опита си.

Въпреки това, като погледна индекса за безопасност на това казино, бих казал, че може да има проблеми с това.

Както и да е, имате ли теглене тук, което чакате?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Проблемът ми е свързан с Qassino, който е от същия доставчик. Аз също пуснах жалба за това.

За съжаление, никой не отговаря на имейлите ми и жалбата не получава отговор.

Попитах само това казино, защото е по-популярно и може би един или двама играчи могат да споделят опита си тук.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Виждам, че на казиното вече е дадено удължено време за отговор и не знам как го виждам. Ще се радвам много, ако си вземете парите, но не съм сигурен как ще стане. Би било най-добре, ако знаем къде стоите, но тъй като казиното все още не е отговорило на вас или на жалбата, не знаем много.

Така че ще бъде важно да изчакаме и да видим дали това ще се промени.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини