Чувствайте се свободни да поискате жалбата да бъде отворена отново. Използвайте връзката, която имате в имейла си, или отговорете на Tomas.
Както каза SunsetGaze, никога не оставяйте отворена жалба незасегната; имаме нужда от вашето съдействие, за да го обработим.
🙏
Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas.
As SunsetGaze said, never leave an open complaint untouched; we need your cooperation to process it.
🙏
Здравейте.
Можете ли да опишете какво се е случило, моля? Научих само, че акаунтът ви изглежда е блокиран по някаква причина.
Hello.
Can you describe what has happened, please? I only learned that your account seems to be blocked for some reason.
Бих искал да го отворя отново. На първо място, двамата с приятеля ми имахме акаунт с power play. И двамата бяхме спечелили и нямахме проблем да приберем печалбите си. Тогава и двамата спечелихме прилична сума и те отказаха да ми изплатят печалбата. Те платиха на гаджето ми. Когато попитах защо, казаха, че не искат. Сега ще добавя, че по това време никъде в техните правила не пишеше, че 2-ма души от едно домакинство не могат да играят на техния сайт. Уверих се, че не използват това извинение, защото правилата им не гласят, че това е забранено. Най-смешното е, че платиха на приятеля ми, но не и на моите печалби. Казаха ми няколко пъти, че ще ми платят и след това промениха решението си. Това беше най-непрофесионалният контакт, който някога съм имал с казино. Те просто пренебрегнаха казино гуруто, когато се включиха. Мисля, че е кражба, ако ви вземат парите и откажат да ви дадат причина, поради която не искат да ви изплатят печалбата. Те трябва да бъдат санкционирани за такова поведение.
I would love to have it reopened. First of all my boyfriend and I both had an account with power play. We both had won and had no problem collecting our winnings. Then we both won a decent amount and they refused to pay me my winnings. They paid out my boyfriend.When I asked why they said because they didn't want to. Now I will add at that time no where on their rules did it say 2 people from the same household could not play on their site. I made sure that they were not using that excuse because their rules didn't state that it was not allowed. The funny thing is they paid our my boyfriend but not my winnings.They told me a few times they would pay me and then changed their mind. It was the most unprofessional contact I have ever had with a casino. They just ignored casino guru when they got involved. I think it is theft if they take your money and refuse to give you a reason why they won't pay out your winnings. They should be penalized for that kind of behavior.
Не разбирам, тъй като гуруто на казиното ми каза, че не могат да направят нищо друго за мен. Има ли начин това да се отвори и да ми се изплатят печалбите?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Наистина исках да продължа, все още го правя. Казино гуру каза, че не могат да направят нищо, тъй като power play спря да комуникира. Бих искал да отворя това резервно копие, но как можете да ми помогнете, ако не ви отговорят. Казаха ми, че не мога да продължа, тъй като имат пълното право да ме уволнят без основателно извинение. Година по-късно все още съм ядосан.
Really I wanted to continue I still do. Casino guru said they couldn't do anything as power play stopped communicating. I would love to open this back up but how can you help me if they don't reply to you. I was told I couldn't go any further as they have every right to terminate me without a good excuse. I'm still angry a year later.
Не разбирам, тъй като гуруто на казиното ми каза, че не могат да направят нищо друго за мен. Има ли начин това да се отвори и да ми се изплатят печалбите?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Здравейте.
Само за да съм сигурен, че не съм пропуснал последните събития, когато за последен път отговорих преди около 5 месеца, казвайки: „Чувствайте се свободни да поискате жалбата да бъде отворена отново. Използвайте връзката, която имате в имейла си, или отговор на Томас."
Ти ли направи това?
Защото ако не сте го направили, трябва да започнете с това действие; в противен случай изобщо няма да има повторно отваряне.
Също така съм малко объркан относно тази част: „Те просто пренебрегнаха казино гуруто, когато се намесиха." Що се отнася до тази жалба 👈, ти беше този, който замълча.
Ще съм благодарен, ако ми помогнете да разбера контекста. 🙏
Благодаря ти.
Hello.
Just to be sure I haven't missed the recent events, when I replied to the last time 5 months or so ago, saying, "Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas."
Did you do that?
Because if you did not, you have to start with this action; otherwise, there will be no reopening at all.
I'm also a bit confused about this part: "They just ignored casino guru when they got involved." As far as this complaint 👈 is concerned, you were the one who went silent.
I would appreciate it if you could help me understand the context. 🙏
Thank you.
Получих имейл, че Power play спря да отговаря и не можете да ми помогнете. Тази властна игра трябваше да ми плати, за да подобря рейтингите им.
I got an email saying power play stopped responding and you could not help me. That power play would have to go god on paying me to have their ratings improved.
Видях, че имате две оплаквания за това казино. В един случай казиното не отговори, но това беше през 2022 г. В случаи като този не можем да направим много повече, защото ако казиното не сътрудничи или не отговаря, едва ли можем да помогнем. В друг случай не сте отговорили и жалбата е приключена.
И така, какво се опитвате да кажете с поста си? 🤔
I saw that you had two complaints about this casino. In one case, the casino did not respond, but that was back in 2022. In cases like this, there is not much more we can do, because if the casino is not cooperating or not responding, then we can hardly help. In another case, you did not answer and so the complaint was closed.
So what are you trying to say with your post ? 🤔
Нуждаете се от помощ при решаването на загадката на казината Powerplay.
„На диво място, където живеят същества,
С живи цветове и истории за разказване.
Отидете дълбоко, където са съкровищата,
какво съм аз Ела да разбереш, ти си звезда!"
Need help solving powerplay casinos riddle.
"In a wild place where creatures dwell,
With vibrant colors and stories to tell.
Venture deep where the treasures are,
What am I? Come find out, you’re a star!."
Здравейте, доста интересно, но за съжаление не се сещам за нищо в момента. Можете ли да получите нещо за него, ако познаете? Имате ли само един опит или можете да познаете за определен период от време? 😀
Hi, quite interesting but unfortunately I can't think of anything at the moment. Can you get something for it if you guess? Do you only have one try or can you guess for a certain period of time? 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.