преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Пауър плей казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей Искам само да спомена няколко неща за powerplay казиното, аз играя много там и никога не съм имал проблеми с депозит или теглене, тегленето за 4 часа всеки път никога не е имало проблем, а обслужването на клиентите е 24/7, те получават за секунди
това е много добро казино
Hi. I just want to mention a few things about powerplay casino , I play a lot there and I never had issues with deposit or withdrawal , withdrawal in 4 hours every time never had a problem , and costumer service is 24/7 they awnser in seconds
it's a very good casino
Здравейте,
Благодаря за споделянето. Оценявам го. 🙂 Виждаме PowerPlay като съмнителен, но никога не пречи да научим повече подробности, бих казал.
Мога ли да знам кой метод на плащане използвахте, моля?
Hello,
thank you for sharing. Much appreciated. 🙂 We see PowerPlay as a questionable one, but it never hurts to know more details, I'd say.
May I know which payment method did you use, please?
Звучи добре.
Знаете ли, че можете да напишете свой собствен потребителски отзив за Casin Guru?
Когато нещо е добро или грешно, можете да го споделите с други 🙂
Sounds good.
Did you know you can write your own user review on Casin Guru?
When something is good or wrong, you can share it with others 🙂
Същото нещо и при мен. Получих огромна печалба и беше потвърдена за по-малко от час, бяха необходими само документ за самоличност със снимка и банково извлечение и теглех тегленето ми чрез etransfer в моята банка 45 минути след това.
Same thing with me. Had a massive win and was verified in under an hour, only photo ID and bank statement needed and had my interact etransfer withdrawal in my bank 45 minutes after that.
Здравейте,
това е много обещаващо. Доволен ли сте и от наличните игри там, чудя се?
Hello,
this is very promising. Are you also satisfied with the amount of games available there, I wonder?
Всъщност бях сигурен, че повече доставчици ще бъдат сладки, но те имат microgaming и други, това ме принуди да играя игри, които може да нямам и има повече от достатъчно, за да опитам. Освен това имах серия от победи, така че не можех да се оплача. 😀
С всички проблеми с проверката, които могат да възникнат, винаги има момент, в който си мислите Нека това върви гладко. Имах късмет в това отношение, само веднъж - Betzest ме прекара през изцеждането, но в крайна сметка ми плати - така че винаги има това опасение, всички се справяме с него. Ето защо, когато тук бяха толкова приятелски настроени и щастливи, че съм спечелил, плюс заплащането за бързо взаимодействие, само в Tsars получавам теглене в същия ден чрез interact, което просто исках всички да знаят.
I was actually, sure more providers would be sweet but they have microgaming and others, it forced me to play games I might not have and there’s more than enough to ever try. Plus I was on a winning streak so I couldn’t complain. 😀
With all the verification problems that may arise there’s always that moment where you think Let this go smoothly. I’ve been fortunate in this regard, only once- Betzest put me through the wringer but eventually paid me- so there’s always that apprehension, we all deal with it. That’s why when here they were so friendly and happy I’d won, plus the quick interact pay, only at Tsars do I get same day withdrawal using interact, that I just wanted everyone to know.
Звучите като опитен играч, който вече има някои интересни преживявания в джоба.
Сигурен съм, че останалите ще оценят споделената информация.
Всички искаме да знаем кое казино плаща моментално и кое изобщо не плаща, бих казал. 🙂
You sound like an experienced player who already has some interesting experiences in the pocket.
I'm sure the others will appreciate the shared information.
We all crave to know which casino pays instantly and which does not pay at all, I'd say. 🙂
Открих казино power play и бях толкова впечатлен от това, че тегленията бяха бързи, дизайнът им е страхотен и обслужването на клиентите е прекрасно. Така че казах на жена ми за това и тя направи сметка. И двамата играехме заедно, като нямахме никакви проблеми с правенето на депозити, докато и двамата не опитахме да изтеглим средства. Когато се опитахме да изтеглим средства, това е съобщението, което получихме
12.3.PowerPlay не позволява на двама или повече притежатели на сметки да правят залози от един IP-адрес (от един и същи компютър или една и съща локална мрежа). В такива случаи PowerPlay има право да блокира акаунта на такъв Потребител и да поиска от него да изпрати документите, удостоверяващи неговата регистрирана самоличност.
Проверихме всичко и вече направих 2 тегления.
Затова ни блокираха и замразиха сметките ни.
Получих имейл след 2 седмици и успях да изтегля моите 900,00.
На жена ми казаха, че са й конфискували печалбите за нарушаване на правилата.
Как мога да получа моето теглене, но тя не може да получи своите от 1980,00.
Тя е изпратила 5 имейла с молба да изяснят правилата, които е нарушила, но те не могат да дадат отговор, така че са я игнорирали. Сега тази вечер тя получава това.
PowerPlay си запазва общото право по всяко време и по наше усмотрение да спре или прекрати вашия акаунт (или да ви изключи от някоя от нашите услуги) без допълнителни обяснения, ако сметнем за необходимо да го направим.
НО ЗАБРАВИХА ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ, КОЕТО Е СЛЕДВАЩОТО...
При такива обстоятелства, когато сметнем за подходящо от нас, PowerPlay си запазва правото да премахне всички бонус пари от вашия акаунт.
ТЯ ИМА 25,00 В СПОРТЕН БОНУС И 10,00 В СЛОТОВЕ.
Така че всъщност те казват, че някой има лош ден, защото е разбрал, че жена му му изневерява, или не харесва начина, по който изглежда името ти, или са го застреляли в бара вечерта, преди да могат да ти дадат да стартирате и да запазите печалбата си?
Ако случаят е такъв, ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСИЧКА ЦЕНА POWER PLAY CASINO. Тя трябва да получи парите си честно и справедливо, те не са спечелени от бонус средства.
Ако постъпят правилно и я оставят да изтегли средствата си, ще актуализирам това, но е подло, особено като оставим последния ред в правилото. Пренебрегването на нейните 4 имейла, докато сънуват нещо, показва техния характер. Безсмислено е да наемам адвокат, но дъщеря ми работи за глобални новини и завършва стажа си, това би било добра история. Случва се твърде често и хората трябва да знаят, че това казино затваря акаунти, защото те са 3 и избухват. Правилата са правила не за един играч, нито за другия.
I found power play casino and was so impressed with it withdrawals were fast ,they're designed is great and customer service is wonderful. So I told my wife about it and she made an account. Both of us played along, not having any problems making deposits until we both tried to withdraw funds. When we tried to do our withdrawals this is the message that we received
12.3.PowerPlay does not allow two or more Account Holders to place bets from one IP-address (from the same computer or the same local area network). In such cases PowerPlay has the right to block the account of such a User and ask them to send the documents verifying their registered identity.
We verified everything and I already made 2 withdrawals.
So they blocked us and froze our accounts.
I received an email after 2 weeks and was able to withdraw my 900.00.
My wife was told they confiscated her winnings for breaking rules.
How can I get my withdrawal but she can't get hers of 1980.00.
She has sent 5 emails asking them to clarify the rules she broke and they can't come up with an answer so they have ignored her. Now tonight she gets this.
PowerPlay reserves the general right at any time, and in our sole discretion, to suspend or terminate your account (or exclude you from any of our services) without further explanation if we consider it necessary to do so.
BUT THEY FORGOT THE LAST SENTENCE THAT IS THE FOLLOWING...
In such circumstances, where deemed appropriate by us, PowerPlay reserves the right to remove any bonus monies in your account.
SHE HAS 25.00 IN SPORTS BONUS AND 10.00 IN SLOTS.
So are they basically saying that somebody has a bad day because they found out their wife was cheating on them, or they don't like the way your name looks, or they got shot down at the bar the night before they can give you the boot and keep your winnings?
If that is the case AVOID POWER PLAY CASINO AT ALL COSTS. She should get her money fair and square it wasn't won on bonus funds.
If they do the right thing and let her withdraw her funds I will update this but it's sneaky especially leaving out the last line in the rule. Ignoring her 4 emails while they dream something up shows their character. It is pointless to get a lawyer but my daughter works for global news and is finishing her internship this would make for a good story. It happens too often and people should be made aware this casino closes accounts because they are 3 and are throwing a temper tantrum.Rules are rules not for one player and not the other.
Здравей efg22,
Позволете ми да започна с факта, че това е съвсем нормално правило, което обикновено гласи, че е разрешен само един акаунт на домакинство. Това е така, защото казиното просто не може да бъде сигурно кой точно играе и такива акаунти могат да бъдат злоупотребени за лов на бонуси.
Винаги питайте казиното дали и двамата можете да играете там едновременно - винаги правете екранна снимка на изявлението на казиното.
Доколкото виждам потвърждение в жалбата , вашите печалби вече са изплатени, така че в крайна сметка не е нанесена вреда. Това е страхотно!
Въпреки това, любезно запазете това като добро изживяване, винаги първо се консултирайте с казиното, за да избегнете по-късни проблеми.
Казината проверяват сметките в момента, в който тегленето е подадено, а не когато е направен депозитът, можете и двамата да поискате от казиното да ви потвърди незабавно, но честните казина биха позволили това.
Hello efg22,
Allow me to start with the fact, that this is quite a normal rule usually stating that only one account per household, is allowed. It's because the casino simply can't be sure about who is exactly playing and such accounts can be misused for bonus hunting.
Always ask the casino whether you both can play there at the same time - always make a screenshot of the casino statement.
As far as I can see confirmed in the complaint, your winnings were already paid, so no harm was done in the end. That's great!
Nevertheless, kindly keep this as a good experience, always consult with the casino first to avoid later issues.
Casinos verify accounts the moment the withdrawal is submitted not when the deposit is made, you can both ask the casino to verify you immediately though, honest casinos would allow that.
Добре, не разбирам какво казваш. Power play казва, че е добре двама различни души да играят на един и същи IP адрес. Но те няма да й дадат печалбите. Не съм сигурен къде виждаш, че е взела печалбите си. Те дори не могат да й дадат причина защо..
OK I don't understand what you are saying. Power play says it is alright for two different people to play on the same IP address. But they won't give her winnings to her. I'm not sure where you see she got her winnings. They can't even give her a reason as to why..
Е, казахте, че ситуацията е добра за казиното, въпреки че вторият човек няма да получи печалбата. Така че очевидно не е наред, не мислите ли?
Споменахте ли това правило? (това е стандартно правило - много често):
"12.3.PowerPlay не позволява на двама или повече Притежатели на сметки да правят залози от един IP-адрес (от един и същ компютър или една и съща локална мрежа). В такива случаи PowerPlay има право да блокира сметката на такъв Потребител и да поиска да им изпратят документите, удостоверяващи регистрираната им самоличност."
За да избегнете възможни проблеми: Винаги питайте казиното дали и двамата можете да играете там едновременно - винаги правете екранна снимка на изявлението на казиното.
Тъй като в момента, в който казиното каже, че и двамата можете да играете, е много важно да вземете този отговор като доказателство. 🙂
Това е всичко.
Може би жена ви също може да подаде жалбата, за да видим каква е причината да не й изплатим печалбите. Какво мислиш?
Well, you said that the situation is ok for the casino though the second person won't get the winnings. So it is obviously not all right, don't you think?
Did you mention this rule? (it's a standard rule - very comon):
"12.3.PowerPlay does not allow two or more Account Holders to place bets from one IP-address (from the same computer or the same local area network). In such cases PowerPlay has the right to block the account of such a User and ask them to send the documents verifying their registered identity."
To avoid possible issues: Always ask the casino whether you both can play there at the same time - always make a screenshot of the casino statement.
Because the moment the casino says that you can both play, it is very important to capture this answer as proof. 🙂
That's all.
Maybe your wife can submit the complaint as well, so we can see what is the reason for not paying her the winnings. What do you think?
ето екранната снимка на имейла, в който затвориха акаунта ми, защото ми се стори, че имат скапан ден. ДОСТА НИСКО, АКО ПИТАТЕ МЕН. БИХ ИЗБЯГНАЛ POWER OLAY НА ВСЯКА ЦЕНА.
here is the screenshot of the email where they closed my account because they are having a shitty day felt like it. PRETTY LOW IF YOU ASK ME.I WOULD AVOID POWER OLAY AT ALL COSTS.
Здравейте
Въпреки че разбирам вашето разочарование, аз също съм убеден, че трябва да има нещо зад това окончателно решение.
Наясно ли си с нещо? Както беше посочено, имате право на възстановяване на суми, така че е логично тегленето да е оставено непроменено.
справедливо ли е Това е съвсем друг въпрос .
Ще кажа, че както си е, ако сте убедени, че това е несправедливо, ви призовавам да подадете жалба. Това е безплатен процес, който ни дава възможност да се намесим и да проучим. За да намерите повече подробности, предлагам ви да прочетете това ръководство: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
За да изпратите самата жалба, използвайте друга: https://casino.guru/complaints/create
Hey there.
Though I understand your frustration, I'm also convinced there must be something behind this final decision.
Are you aware of anything? As stated, you are entitled to refunds, so it makes sense that the withdrawal was left untouched.
Is it fair? This is a completely different question.
I'll say that just as it is, if you are convinced this is unfair, I urge you to submit a complaint. This is a free process, giving us the possibility to step in and investigate. To find more details, I suggest you read this guide: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
For submitting the complaint itself, use another one: https://casino.guru/complaints/create
Видях жалбата ви и тя беше затворена като отхвърлена, защото изглежда, че сте спрели да отговаряте, докато жалбата на жена ви беше затворена като неразрешена (което основно води до понижаване на рейтинга на казиното в зависимост от сериозността на случая), трябваше да продължите да общувате с гуру , може да си мислите, че затварянето на жалба като нерешено не помага, но наистина е така: предупреждава другите играчи, ако това причини загуби на потенциални потребители за казиното, можете да считате, че това е вашето отмъщение.
Нямам пълния контекст и за двата ви случая, но предполагам, че не сте имали намерение да изградите някакво предимство пред казиното, като и двамата имате акаунти там, най-вече защото кой нормален би създал два акаунта с точно същия домашен адрес и точно същия IP адрес, за да се възползвате от всяко казино? Ще се доверя на решението на гуруто по случая на жена ви и да предположим, че не се е случило нищо подозрително с който и да е от двата акаунта, както казах: трябваше да продължите да общувате с гуру и щяха да бъдат добавени повече отрицателни точки към казиното
Saw your complaint and it was closed as rejected because it seems you stopped replying, while your wife's complaint was closed as unsolved (which basically cause the casino's rating to be lowered accordingly to the severity of the case), you should have kept communicating with guru, you may think that a complaint getting closed as unsolved doesn't help but it truly does: it warns other players, if that causes losses of potential users for the casino, you can consider that your retaliation.
I don't have the full context for both of your cases, but I suppose you had no intention of building any edge over the casino by both of you having accounts there, mostly because who in their right mind would set up two accounts with the exact same home address and the exact same IP address to take advantage of any casino? I will trust guru's ruling on your wife's case and suppose there was nothing fishy going on with any of the two accounts, like I said: you should have kept communicating with guru and more negative points would have been added to the casino
Приятелю, не следи темата за липсата на кредит в сметката след депозиране на парите в темата на Metaspace. Моля, помогнете ми колкото е възможно по отношение на блокирането на акаунта ми и насърчете казиното да зачита правата ми. Никога не искам да подкрепям правото си да се защитавам. и подкрепа.
My friend, don't follow the issue of lack of credit to the account after depositing the money in the Metaspace thread. Please help me as much as possible regarding the blocking of my account and encourage the casino to respect my rights. I never mean to support my right to defend myself. and support.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.