ФорумКазинаПауър плей казино - обща дискусия

Пауър плей казино - обща дискусия

преди 2 години от atukov
|
6836 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Пауър плей казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравей Искам само да спомена няколко неща за powerplay казиното, аз играя много там и никога не съм имал проблеми с депозит или теглене, тегленето за 4 часа всеки път никога не е имало проблем, а обслужването на клиентите е 24/7, те получават за секунди

това е много добро казино

Автоматичен превод:
atukov
преди 2 години

Здравейте,

Благодаря за споделянето. Оценявам го. 🙂 Виждаме PowerPlay като съмнителен, но никога не пречи да научим повече подробности, бих казал.

Мога ли да знам кой метод на плащане използвахте, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Използвам etransfer за депозит и за теглене е много бързо

Автоматичен превод:
atukov
преди 2 години

Звучи добре.

Знаете ли, че можете да напишете свой собствен потребителски отзив за Casin Guru?

Когато нещо е добро или грешно, можете да го споделите с други 🙂




Автоматичен превод:
преди 2 години

Същото нещо и при мен. Получих огромна печалба и беше потвърдена за по-малко от час, бяха необходими само документ за самоличност със снимка и банково извлечение и теглех тегленето ми чрез etransfer в моята банка 45 минути след това.

Автоматичен превод:
Cliffnotes
преди 2 години

Здравейте,

това е много обещаващо. Доволен ли сте и от наличните игри там, чудя се?


Автоматичен превод:
преди 2 години

да, може да има повече игри, но говорих с тях за това и по някаква причина те не могат да добавят няколко игри, които аз също предложих


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Всъщност бях сигурен, че повече доставчици ще бъдат сладки, но те имат microgaming и други, това ме принуди да играя игри, които може да нямам и има повече от достатъчно, за да опитам. Освен това имах серия от победи, така че не можех да се оплача. 😀


С всички проблеми с проверката, които могат да възникнат, винаги има момент, в който си мислите Нека това върви гладко. Имах късмет в това отношение, само веднъж - Betzest ме прекара през изцеждането, но в крайна сметка ми плати - така че винаги има това опасение, всички се справяме с него. Ето защо, когато тук бяха толкова приятелски настроени и щастливи, че съм спечелил, плюс заплащането за бързо взаимодействие, само в Tsars получавам теглене в същия ден чрез interact, което просто исках всички да знаят.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Cliffnotes
преди 2 години

Звучите като опитен играч, който вече има някои интересни преживявания в джоба.

Сигурен съм, че останалите ще оценят споделената информация.

Всички искаме да знаем кое казино плаща моментално и кое изобщо не плаща, бих казал. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Открих казино power play и бях толкова впечатлен от това, че тегленията бяха бързи, дизайнът им е страхотен и обслужването на клиентите е прекрасно. Така че казах на жена ми за това и тя направи сметка. И двамата играехме заедно, като нямахме никакви проблеми с правенето на депозити, докато и двамата не опитахме да изтеглим средства. Когато се опитахме да изтеглим средства, това е съобщението, което получихме


12.3.PowerPlay не позволява на двама или повече притежатели на сметки да правят залози от един IP-адрес (от един и същи компютър или една и съща локална мрежа). В такива случаи PowerPlay има право да блокира акаунта на такъв Потребител и да поиска от него да изпрати документите, удостоверяващи неговата регистрирана самоличност.

Проверихме всичко и вече направих 2 тегления.

Затова ни блокираха и замразиха сметките ни.

Получих имейл след 2 седмици и успях да изтегля моите 900,00.

На жена ми казаха, че са й конфискували печалбите за нарушаване на правилата.

Как мога да получа моето теглене, но тя не може да получи своите от 1980,00.

Тя е изпратила 5 имейла с молба да изяснят правилата, които е нарушила, но те не могат да дадат отговор, така че са я игнорирали. Сега тази вечер тя получава това.


PowerPlay си запазва общото право по всяко време и по наше усмотрение да спре или прекрати вашия акаунт (или да ви изключи от някоя от нашите услуги) без допълнителни обяснения, ако сметнем за необходимо да го направим.

НО ЗАБРАВИХА ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ, КОЕТО Е СЛЕДВАЩОТО...


При такива обстоятелства, когато сметнем за подходящо от нас, PowerPlay си запазва правото да премахне всички бонус пари от вашия акаунт.

ТЯ ИМА 25,00 В СПОРТЕН БОНУС И 10,00 В СЛОТОВЕ.


Така че всъщност те казват, че някой има лош ден, защото е разбрал, че жена му му изневерява, или не харесва начина, по който изглежда името ти, или са го застреляли в бара вечерта, преди да могат да ти дадат да стартирате и да запазите печалбата си?

Ако случаят е такъв, ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСИЧКА ЦЕНА POWER PLAY CASINO. Тя трябва да получи парите си честно и справедливо, те не са спечелени от бонус средства.

Ако постъпят правилно и я оставят да изтегли средствата си, ще актуализирам това, но е подло, особено като оставим последния ред в правилото. Пренебрегването на нейните 4 имейла, докато сънуват нещо, показва техния характер. Безсмислено е да наемам адвокат, но дъщеря ми работи за глобални новини и завършва стажа си, това би било добра история. Случва се твърде често и хората трябва да знаят, че това казино затваря акаунти, защото те са 3 и избухват. Правилата са правила не за един играч, нито за другия.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
efg22
преди 2 години

Здравей efg22,

Позволете ми да започна с факта, че това е съвсем нормално правило, което обикновено гласи, че е разрешен само един акаунт на домакинство. Това е така, защото казиното просто не може да бъде сигурно кой точно играе и такива акаунти могат да бъдат злоупотребени за лов на бонуси.

Винаги питайте казиното дали и двамата можете да играете там едновременно - винаги правете екранна снимка на изявлението на казиното.

Доколкото виждам потвърждение в жалбата , вашите печалби вече са изплатени, така че в крайна сметка не е нанесена вреда. Това е страхотно!

Въпреки това, любезно запазете това като добро изживяване, винаги първо се консултирайте с казиното, за да избегнете по-късни проблеми.

Казината проверяват сметките в момента, в който тегленето е подадено, а не когато е направен депозитът, можете и двамата да поискате от казиното да ви потвърди незабавно, но честните казина биха позволили това.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, не разбирам какво казваш. Power play казва, че е добре двама различни души да играят на един и същи IP адрес. Но те няма да й дадат печалбите. Не съм сигурен къде виждаш, че е взела печалбите си. Те дори не могат да й дадат причина защо..

Автоматичен превод:
efg22
преди 1 година

Е, казахте, че ситуацията е добра за казиното, въпреки че вторият човек няма да получи печалбата. Така че очевидно не е наред, не мислите ли?

Споменахте ли това правило? (това е стандартно правило - много често):

"12.3.PowerPlay не позволява на двама или повече Притежатели на сметки да правят залози от един IP-адрес (от един и същ компютър или една и съща локална мрежа). В такива случаи PowerPlay има право да блокира сметката на такъв Потребител и да поиска да им изпратят документите, удостоверяващи регистрираната им самоличност."

За да избегнете възможни проблеми: Винаги питайте казиното дали и двамата можете да играете там едновременно - винаги правете екранна снимка на изявлението на казиното.

Тъй като в момента, в който казиното каже, че и двамата можете да играете, е много важно да вземете този отговор като доказателство. 🙂

Това е всичко.

Може би жена ви също може да подаде жалбата, за да видим каква е причината да не й изплатим печалбите. Какво мислиш?


Автоматичен превод:
преди 1 година

file ето екранната снимка на имейла, в който затвориха акаунта ми, защото ми се стори, че имат скапан ден. ДОСТА НИСКО, АКО ПИТАТЕ МЕН. БИХ ИЗБЯГНАЛ POWER OLAY НА ВСЯКА ЦЕНА.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file и това казва, че ще получа оттеглянето си, никога не съм го правил.

Автоматичен превод:
efg22
преди 1 година

Здравейте

Въпреки че разбирам вашето разочарование, аз също съм убеден, че трябва да има нещо зад това окончателно решение.

Наясно ли си с нещо? Както беше посочено, имате право на възстановяване на суми, така че е логично тегленето да е оставено непроменено.

справедливо ли е Това е съвсем друг въпрос .

Ще кажа, че както си е, ако сте убедени, че това е несправедливо, ви призовавам да подадете жалба. Това е безплатен процес, който ни дава възможност да се намесим и да проучим. За да намерите повече подробности, предлагам ви да прочетете това ръководство: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

За да изпратите самата жалба, използвайте друга: https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох жалба, че беше загуба на време, те просто пренебрегнаха казино гуруто. Защо са платили едното, а не другото?

Автоматичен превод:
efg22
преди 1 година

Видях жалбата ви и тя беше затворена като отхвърлена, защото изглежда, че сте спрели да отговаряте, докато жалбата на жена ви беше затворена като неразрешена (което основно води до понижаване на рейтинга на казиното в зависимост от сериозността на случая), трябваше да продължите да общувате с гуру , може да си мислите, че затварянето на жалба като нерешено не помага, но наистина е така: предупреждава другите играчи, ако това причини загуби на потенциални потребители за казиното, можете да считате, че това е вашето отмъщение.

Нямам пълния контекст и за двата ви случая, но предполагам, че не сте имали намерение да изградите някакво предимство пред казиното, като и двамата имате акаунти там, най-вече защото кой нормален би създал два акаунта с точно същия домашен адрес и точно същия IP адрес, за да се възползвате от всяко казино? Ще се доверя на решението на гуруто по случая на жена ви и да предположим, че не се е случило нищо подозрително с който и да е от двата акаунта, както казах: трябваше да продължите да общувате с гуру и щяха да бъдат добавени повече отрицателни точки към казиното

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година



Приятелю, не следи темата за липсата на кредит в сметката след депозиране на парите в темата на Metaspace. Моля, помогнете ми колкото е възможно по отношение на блокирането на акаунта ми и насърчете казиното да зачита правата ми. Никога не искам да подкрепям правото си да се защитавам. и подкрепа.


file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини