НачалоФорумКазинаПокерСтарс казино - обща дискусия

ПокерСтарс казино - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Audreyechene
|
7 440 преглеждания 49 отговора |
|
12 3
dadan
преди 1 месец

Да, така че всъщност чакате класическо одобрение на документ. Както Радка каза, повечето време казината не правят тези процеси през уикенда, така че ще трябва да изчакате, въпреки че знам, че не е приятно.

Както и да е, тъй като си получил почти всичко, не бих се притеснявал много, тоест ако разбирам правилно, че си получил 14к. В такъв случай вероятно ще бъде въпрос на време да получите останалото.

Ако от друга страна не сте го получили, тогава ще трябва да изчакаме чека, защото често е нормално играч да бъде верифициран с голяма печалба като тази.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Няма 14000 в процес на плащане

430 блокирани на уебсайта им


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Написах го грешно

Чакам 14 000 евро

И 430 е блокиран на покер звезди


Автоматичен превод:
dadan
преди 1 месец

Аз също си мислех, че е така, че е добре. Въпреки това това, което казах, все още е в сила и можем да се придържаме към него. Надявам се, че процесът на потвърждаване ще премине без проблеми и ще получите парите си.

Ако се случи нещо непредвидимо, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Създадох акаунт преди 15 дни, изпратих документите, които искаха, след това изпратих още, но докато ми казаха, че документите са правилни, те не ги потвърдиха и не мога да направя теглене.


Изпратих това, което искаха и ми казаха, че трябва да изчакам поради обема на работа в отдела, който прави проверката. 15 дни!!!


Автоматичен превод:
Greco
преди 3 седмици

Здравейте, търсих да видя дали сте подали жалба и от това, което видях, сте. Постъпихте правилно, защото ние даваме на казината точно 2 седмици, за да разрешат както тегления, така и KYC, когато е необходимо. Мисля, че това е достатъчно време, за да бъдат одобрени документите и въпреки че бяха, не разбирам защо проверката не беше успешна.

Има ли още документи, които трябва да изпратите или не? Попитахте ли каква е конкретната причина да не бъдете потвърдени?

Както и да е, нашият екип ще бъде тук сега, за да се опита да ви помогне.

Ще видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проблемът беше решен преди няколко минути. благодаря ви

Автоматичен превод:
Greco
преди 3 седмици

Много благодаря за добрите новини! Радвам се, че свърши за теб.

В случай, че някога имате нужда от нещо друго, ние ще сме тук 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей


Направих два депозита и не стигам до баланса си. В центъра за помощ никой не отговаря. Моля, помогнете ми! filefile

Автоматичен превод:
roncsekmate78888
преди 3 седмици

Искате да кажете, че депозитът не е достигнал вашата казино сметка? нали

Опитахте ли да се свържете и с чата на живо и поддръжката по имейл?

Какво ще кажете за вашия доставчик на плащания? Опитайте се да попитате дали всичко е наред и от тяхна страна и ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини