преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ПокерСтарс казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Връщам се отново във форума за същия проблем!
През ноември 2022 г. дойдох да обясня проблема си с казиното на POKERSTARS.
Казиното беше блокирало сметката ми без причина, но бях приключил с всички чекове и бях заложил максимум 5 пари и кутията беше блокирала моите $1116.
След няколко оплаквания само 8 месеца по-късно получих връщане и те ме упълномощиха да се оттегля и това беше през МАЙ 2022 г.
На 5 юли правя депозит този път в евро 2000 € Правя залог, печеля и те блокират акаунта ми отново след игра след отключването на акаунта ми! Така че на техния сайт съм играл едва 10 пъти и съм изкарал една година с блокиран баланс и винаги ми казват 5 минути рутинна проверка, но това са месеци.
В момента от юли 2022 г. парите ми са блокирани и не ми искат нищо, нито документи, нито документи, нищо, когато им пиша, получавам само автоматични съобщения изминаха 3 месеца, откакто съм там, без отговор от тях без заявка за документи без нищо.
Избягвайте това казино, ако не искате да пилеете парите си! Това се случва за втори път за по-малко от година
Hello,
I come back to this forum again for the same problem!
In November 2022 I came to explain my problem with the POKERSTARS casino.
The casino had blocked my account for no reason yet I had finished all the checks and I had bet a maximum of 5 Paris and the box had blocked my $1,116.
After several complaints it was only 8 months later that I had a return and they authorized me to withdraw and it was in MAY 2022.
On July 5 I make a deposit this time in euro 2000 € I make a bet I am winning and they block my account again just after a game since the unlocking of my account! So on their site I've played barely 10 times and I've done a year with my balance blocked and they always tell me a 5 min routine check but that's months.
Currently since July 20222 my money is blocked and they do not ask for my Nothing neither papers nor documents nothing when I write to them I only receive automatic messages it has been 3 months that I have been there without an answer from them without a request for documents without anything.
Avoid this casino if you don't want to waste your money! This is the second time in less than a year
Bonjour,
Je reviens encore sur ce forum pour le même problème !
En novembre 2022 je suis venu expliquer mon problème avec le casino POKERSTARS.
Le casino avait bloqué mon compte sans raisons pourtant j'avais finis toutes les vérifications et j'avais misé maximum 5 Paris et le caisson avait bloqué mes 1,116$.
Après plusieurs plaintes c'est seulement 8 mois plus Tard que j'ai eu un retour et ils m'ont autorisée à retirer et c'était en MAI 2022.
Le 5 juillet je fais un dépôt cette fois en euro 2000€ je fais un paris je suis gagnante et ils bloquent mon compte encore juste après un jeux depuis le déblocage de mon compte ! Du coup sur leur site j'ai jouer a peine 10 fois et j'ai fais un an avec mon solde bloqué et ils me disent toujours vérification de routine de 5 min mais qui fais des mois.
Actuellement depuis Juillet 20222 mon argent est bloqué et ils ne mon Rien demandés ni papiers ni documents rien quand je leur ecris je reçois que des messages automatique ce fais 3 mois que je suis la sans réponse de leur part sans demande de documents sans rien.
Évitez ce casino si vous ne voulez pas perdre votre argent ! C'est la deuxième fois en moins de 1 ans
Здравейте,
Само ако намерите друго казино, след като сте изпитали първия проблем .
Чувствайте се свободни да отворите жалбата му или може би да изпратите нова. Може би този път ще можем да ви помогнем. 🤔
Hello,
If only you find your self another casino after you experienced the first issue.
Feel free to open his complaint or maybe submit a new one. Maybe we will be able to help you this time. 🤔
Но дали току-що изпратих един или трябва да го направя някъде другаде?
But did I just submit one or do I have to do it somewhere else?
Mais je viens d'en soumettre une ou je dois le faire ailleurs ?
Здравейте,
Виждам, че новата жалба е подадена, така че ще изчакам нашия екип за жалби и по-нататъшно развитие.
Hello,
I can see that the new complaint has been submitted, so I'd wait for our complaint team and further development.
И аз съм в същото положение като теб човече, от 5 месеца получавам само автоматични съобщения и не ми искат никаква информация. подиграват ни се. Току-що подадох жалба с надеждата да получа помощ
I'm in the same situation as you man, I've only been receiving automatic messages for 5 months and they don't ask for any information. they are making fun of us. I just filed a complaint in hopes of getting help
Sono nella tua stessa situazione amico, ricevo solo messaggi automatici da 5 mesi e loro non chiedono nessuna informazione. ci stanno prendendo in giro. ho appena aperto un reclamo nella speranza di ricevere un aiuto
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Прочетох накратко жалбата ви и изглежда, че ще ни трябва известно време, за да проучим допълнително. Доколкото разбирам, казиното подозира някаква измамна дейност в сътрудничество с други хора, прав ли съм?
Имате ли представа за какво става въпрос?
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
I read your complaint briefly and it seems we will need some time to investigate further. As far as I understand the casino suspected some fraudulent activity in cooperation with other people, am I correct?
Do you have any idea what this is about?
Добро утро. Казаха ми, че автоматизираната им система е избрала моя профил за рутинна проверка и след 4 месеца ме попита какви са отношенията ми с този играч, който никога не съм виждал. Тъй като след моя отговор им отне само 10 минути, за да закрият акаунта ми напълно, предполагам, че не са направили ръчна проверка. Достатъчно беше просто да погледна историята на ръцете с този играч, за да разбера, че нямам нищо общо с това!
поддръжката на pokerstars почти не съществува
Good morning. They told me that their automated system chose my profile for a routine checkup and after 4 months asked me what my relationship is with this player that I have never seen. As after my answer it took them only 10 minutes to close my account completely, I assume they did not do a manual check. It was enough just to look at the hand history with this player to understand that I have nothing to do with it!
pokerstars support has become almost non-existent
Buongiorno. Loro mi hanno detto che il loro sistema automatico ha scelto il mio profilo per un controllo di routine e dopo 4 mesi mi ha chiesto in che rapporti sono con questo giocatore che non ho mai visto. Siccome dopo la mia risposta ci hanno impiegato solo 10 minuti a chiudermi il conto completamente, deduco che non hanno fatto un controllo manuale. Bastava solo guardare le hand history con questo player per capire che non ho nulla a che farci!
il supporto di pokerstars è diventato inesistente quasi purtroppo
Добро утро. Казаха ми, че автоматизираната им система е избрала моя профил за рутинна проверка и след 4 месеца ме попита какви са отношенията ми с този играч, който никога не съм виждал. Тъй като след моя отговор им отне само 10 минути, за да закрият акаунта ми напълно, предполагам, че не са направили ръчна проверка. Достатъчно беше просто да погледна историята на ръцете с този играч, за да разбера, че нямам нищо общо с това!
поддръжката на pokerstars почти не съществува
Good morning. They told me that their automated system chose my profile for a routine checkup and after 4 months asked me what my relationship is with this player that I have never seen. As after my answer it took them only 10 minutes to close my account completely, I assume they did not do a manual check. It was enough just to look at the hand history with this player to understand that I have nothing to do with it!
pokerstars support has become almost non-existent
Buongiorno. Loro mi hanno detto che il loro sistema automatico ha scelto il mio profilo per un controllo di routine e dopo 4 mesi mi ha chiesto in che rapporti sono con questo giocatore che non ho mai visto. Siccome dopo la mia risposta ci hanno impiegato solo 10 minuti a chiudermi il conto completamente, deduco che non hanno fatto un controllo manuale. Bastava solo guardare le hand history con questo player per capire che non ho nulla a che farci!
il supporto di pokerstars è diventato inesistente quasi purtroppo
Здравейте,
за мен изглежда, че трябва да е имало някои общи модели (като еднакви IP адреси или подобен стил на игра - неща като тези) и казиното може да е убедено, че е имало или има някаква връзка.
Въпреки това е доста трудно да се докаже несъмнено, че е вярно. Когато екипът за жалби се занимава с жалби, те винаги се опитват да прегледат всички доказателства, които могат да получат от казиното.
Предполагам, че сега трябва да изчакаме някакъв напредък.
Hello,
to me, it seems that there must have been some common patterns (like the same IP addresses, or similar playstyle - things like these), and the casino may be convinced that there was or is some sort of connection.
It's pretty tricky to undoubtedly prove it true, however. When the complaint team deals with complaints, they always try to go through all the pieces of evidence they can get from the casino.
I guess that we have to wait for some advancement now.
Добро утро,
Знам за какво говориш, IP адресът трябва да бъде изключен, тъй като не познавам въпросния играч. Дори не знам дали живее в Украйна като мен. Вероятно подобен стил на игра, но това показва, че Pokerstars не са направили ръчна проверка и са оставили автоматичната им система да реши всичко.
За 13 години игра те са открили един и същ IP адрес два пъти с друг играч, майка ми и бивш приятел съсед. И проблемът беше реален и се реши след 1 ден. В случая обаче наистина ми се подиграват.
Помолих ги да се заемат сериозно с моя случай и да побързат да ми върнат парите предвид непрекъснатите бомбардировки като снощи и още снощи в моя град, но те се правят, че не съществувам 🙁
Good morning,
I know what you're talking about, IP address is to be excluded since I don't know the player in question. I don't even know if he resides in Ukraine like me. Similar play style, likely, but this shows that Pokerstars didn't do a manual check and let their automatic system decide everything.
In 13 years of playing, they have detected the same IP address twice with another player, my mother and a former neighbor friend. And the problem was real and solved after 1 day. In this case, however, they are really making fun of me.
I asked them to take my case seriously and to hurry up to give me back the money given the continuous bombings like last night and more last night in my city, but they pretend that I don't exist 🙁
Buongiorno,
So di cosa parli, indirizzo IP è da escludere visto che non conosco il player in questione. Non so nemmeno se risiede in Ucraina come me. Stile di gioco simile, probabile, ma questo dimostra che Pokerstars non ha fatto un controllo manuale ed ha fatto decidere tutto al loro sistema automatico.
In 13 anni di gioco, due volte hanno rilevato lo stesso indirizzo IP con un altro giocatore, con mia madre ed un amico ex vicino di casa. Ed il problema era vero e risolto dopo 1 giorno. In questo caso invece mi stanno proprio prendendo in giro.
Li ho chiesto di occuparsi seriamente del mio caso e di sbrigarsi a ridarmi i soldi visto i continui bombardamenti come ieri sera e altro ieri notte nella mia città, ma fanno finta che non esisto 🙁
О, благодаря ти за тези подробности.
Наистина се надявам, че казиното скоро ще започне да ни сътрудничи, наистина се нуждаем от това, за да продължим с жалбата. 🙁
Oh, thank you for those details.
I truly hope that the casino will start cooperating with us soon, we truly need that to proceed with the complaint. 🙁
Здравей, разбирам, че си играл в това казино и си получил плащане в деня, в който си изтеглил? Знам, че тук има тема, в която играчите имат много проблеми с това казино, затова питам.
Има ли още нещо, което бихте искали да кажете за това казино?
Hi, I understand that you played at this casino and got paid on the day you made your withdrawal ? I know there's a thread here where players are having a lot of problems with this casino, so that's why I'm asking.
Is there anything else you would like to say about this casino ?
Какво не е наред с Pokerstars?
Изпращах всичките си документи много пъти и не получих никакъв отговор.
Играх и спечелих и сега не мога да тегля, защото акаунтът ми не е верифициран.
Моят акаунт ще бъде закрит след 15 дни, ако не бъда потвърден и ще загубя всичките си печалби.
Изпратих дузина имейли и оплаквания, но сякаш никой не работи там.
Някакви предположения?
Whats wrong with Pokerstars?
Ive sent all my documents many times and i havent received any response.
I played and i won and now i cant withdraw because my account is not verified.
My account will close in 15 days if i dont get verified and i will lose all my winnings.
I sent a dozen emails and complaints but its like theres noone working there.
Any suggestions?
Здравейте, от колко време продължава цялата тази ситуация? Исках да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене и KYC, но ако смятате да затворите акаунта си след 15 дни, ако не ви верифицират, това ще бъде доста пагубно. Нямате причина или контакт с казиното?
Ако смятате, че имате нужда от помощ, ще се опитам дапусна жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Може също да се интересувате от тази тема за това казино, мисля, че можете да разберете какво може да се случи: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not- доброволен
Hi, how long has this whole situation been going on ? I wanted to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process but if you are going to get your account closed after 15 days if they don't verify you then it will be quite detrimental. You have no reason or contact with the casino ?
If you think you need help, I would try to open a complaint on this link and our team will try to help you.
You might also be interested in this thread about this casino, I think you can find out what might be going on: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary
Вече отворих жалба
Аз също се свързвам с тях в Twitter, но те ми изпращат, че трябва да изчакам.
Изпращам документите на 15 май.
Надявам се до края на седмицата акаунтът ми да бъде верифициран.
Сметката ми се затваря на 11 юни
Не знам какво друго мога да направя
Може би можете също да отворите жалба.
I already opened a complaint
I also contact them in twitter but they send me that i should wait.
I send the documents on 15 of May.
I hope until the end of the week my account get verified.
My account closes on June 11
I dont know what else i can do
Maybe you can also open a complaint.
Не мога да направя никакво теглене без KYC
I cant do any withdrawal without the KYC
Отговориха ми след 12-13 дни, че личната ми карта е изтекла
Те изискват нов тип ID
Гръцката държава не ни задължава да използваме нови.
Мога да използвам законно тази лична карта през следващите 10 години.
Всички мои акаунти са с този национален идентификатор, включително BET365, която е компания, за която се предполага, че е извън ЕС.
Процедурата за придобиване на нов ще отнеме минимум 2-3 месеца, същото важи и за паспортите.
Така че да, Pokerstars е измама и не го препоръчвам на никого.
Ще информирам гръцкия комитет по хазарта за това.
Не мога да направя нищо...просто ще трябва да изчакам, докато затворят акаунта ми и ми откраднат печалбите.
They answered me after 12-13 days that my National ID has expired
They require new ID type
The Greek State doesn't obligate us to use new ones.
I can use legally this ID for the next 10 years.
All my accounts are with this National ID including BET365 which is a company suppose to be outside from EU.
The procedure to acquire a new one will take minimum 2-3 months and the same goes for passports.
So yes Pokerstars is a scam and i dont recommend to noone.
I will inform the Greek Gambling Committee for this.
I cannot do anything...i will just have to wait until they close my account and steal my winnings.
Откъде започнахте оплакването си, защото тук не виждам такива, но ако се интересувате, можете да го направите на този линк и ще видим дали нашият екип ще може да ви помогне.
Що се отнася до KYC, да, обикновено е така, че освен ако не се потвърдите, парите не могат да бъдат изтеглени. Но вие казахте на казиното как работи ID във вашата страна? Предполагам, че ако не сте имали проблем да се регистрирате някъде другаде и да преминете успешно през процеса на потвърждение, тогава предполагам, че може да бъде решен и в този случай.
Все още ли общувате с казиното?
Where did you start your complaint because I don't see any here, but if you are interested you can do so on this link and we will see if our team will be able to help you.
As far as KYC is concerned, yes, it is usually the case that unless you verify yourself, the money cannot be withdrawn. But you told the casino how does ID work in your country ? I guess if you had no problem registering somewhere else and going through the verification process successfully, then I guess it could be solved in this case as well.
Are you still communicating with the casino ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.