НачалоФорумКазинаПокерСтарс казино - обща дискусия

ПокерСтарс казино - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Audreyechene
|
7 104 преглеждания 49 отговора |
|
1 2 3
Jaro
преди 6 месеца

Обясних им, че моята лична карта е напълно наред и всички компании я приемат и сега чакам да ми отговорят за алтернативно решение.

Обясних им всичко подробно.

Как решават, че личната ми карта е изтекла?

Моята лична карта важи до десет години

Така или иначе начинът им на работа е неприемлив.

Започнах жалбата в сайта им

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Те имат база в Ирландия и Bet365 в Обединеното кралство, но Bet365 приема моя ID, а те не?

Автоматичен превод:
dimitrisbli2019
преди 6 месеца

Нямате ли някъде на личната ви карта да пише срок на годност? Мисля, че това е задължение, така че ако го имате там, може би това е причината. Но ще видим дали казиното предлага алтернатива, както обявихте, и дали може да бъде решена, мисля, че сте постъпили правилно и е важно да им кажете всичко в подробности. Надявам се, че ще разберат и ще можете да верифицирате и изтеглите парите.

Когато те уведомят и отговорят, не се колебайте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Нашата национална лична карта не пише дата на изтичане

През следващите 10 години сме длъжни да го променим

Надявам се всичко да мине добре

Благодаря ви за отделеното време

Ще ви актуализирам скоро

Автоматичен превод:
dimitrisbli2019
преди 6 месеца

Разбирам, така че ми хрумва, че това може да е проблем за казиното, но това е само мое предположение, така че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да разберете от тях и да проверите с тях какво ще направят и дали ще е възможно да осигурете нещо друго или ако ще го решат по някакъв начин.

Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация и се надявам, че ще бъде положителна.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Така че продължавам да ги питам и питам и след като ми казаха за алтернативно решение днес, изпращам отново и те ми казаха това, че личната ми карта е изтекла

Така че ги докладвах в гръцкия комитет по хазарта и това е всичко

Pokerstars е измама и измама

Докладва ги за измамна дейност

Автоматичен превод:
dimitrisbli2019
преди 6 месеца

Здравейте, това е ужасно сложна ситуация и напълно разбирам, че искате да докладвате. Просто искам да знаете, че трябва да започнете с официалния доставчик на лиценз, който е Малта 👈

Гръцкият комитет по хазарта официално няма отношение към това казино, защото то няма гръцки лиценз.

Ако мога да ме посъветвам, ще изчакам жалбата да приключи и тогава ще информирам лицензиращия орган.

Пожелавам ти бързо и честно решение!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

възможно ли е да няма чат в този сайт??

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, и аз не мисля, че го намерих.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

възможно ли е да няма чат в този сайт??

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, регистриран ли сте вече в това казино? Виждам в нашия преглед, че чатът на живо е достъпен само след този процес. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

да, регистриран съм

Автоматичен превод:
toffee
преди 1 месец

Добре, а ако не го виждате никъде, опитахте ли да напишете имейл и да попитате защо е така? Може би това може да са технически затруднения, но това може да е само мое предположение и затова би било най-добре да разберете от тях защо е така.

можеш ли да пробваш 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам 14 000 в казиното на pokerstars и съм на чек...

Бих искал да имам вашата подкрепа точно сега, така че плащането да върви както трябва

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам €14 000 в pokerstars

Проверяват ме

Затова моля за вашата подкрепа (ако е необходимо)

Автоматичен превод:
dadan
преди 3 седмици

Здравейте, знаете ли на кой чек сте? Казиното проверява ли вашата игра или документи? Колко време продължава този процес?

Що се отнася до помощта, можем да направим това само ако имате оплакване, но ако казиното комуникира с вас и следователно контролира необходимите неща, ще се опитам да бъда търпелив и да видя какво ще ви кажат. След това организирайте съответно и ни уведомете дали наистина имате нужда от него или не.

Ще бъде ли добре? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

печалбата е реализирана преди три дни

казиното комуникира с мен

Изпратих им ID и информация от банката

Точно това си помислих, както ти каза да имаш търпение, но трябваше да те информирам...

Автоматичен превод:
dadan
преди 3 седмици

Няма проблем, дръжте ме в течение за всичко останало, което се случва, защото ще информирате и другите играчи.

Според това, което казвате, преминавате през процес на проверка, така че първо трябва да е успешен, за да можете да се оттеглите. Така че ще изчакаме да видим дали всички документи са приети и тогава ще продължим.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

точно така

ако платя и загубя, никой не е направил нищо, а сега, когато плащането е дължимо, трябва да се потим и не знам какво да направя, за да получа плащане

Автоматичен превод:
dadan
преди 3 седмици

Само за да сте сигурни, срещате ли конкретни проблеми с проверката? Или проблемът е по-скоро свързан с общо забавяне на проверката на акаунта?

Вярно ли е, че в момента чакате приемането на вашите документи?

Някои казина не обработват KYC заявки и свързани задачи през уикендите, така че ако не знаете друго, за да отмените по-нататъшно разочарование, не бих очаквал много до понеделник. Това е само мое мнение; Не искам да си по-раздразнен, отколкото си сега

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имах 14 430 евро

Платих 14 000 евро

Имам останали 430€ в сметката си и съм блокиран за проверка на документи

Снимах си личната карта и акта за раждане с вчерашната дата и всички данни (bic, iban, адрес и т.н.) и сега съм на изчакване


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини