ФорумКазинаPlayZax Casino - обща дискусия

PlayZax Casino - обща дискусия

преди 2 години от Natav
|
11054 преглеждания 59 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayZax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

АКТУАЛИЗАЦИЯ НА 25/10/2022

В чата сега ме задържат и вече не отговарят, тегленето все още предстои в допълнение към баланса от около 1100,00 €!

Tic Tac Toe BV вече не е регистрирана в Търговската камара на Кюрасао от 18 октомври 2021 г.:


Търговски регистър на Кюрасао

Извлечение от Търговския регистър

Регистрационен номер: 150724 (0)

Дата: 25 октомври 2022 г. Час: 8:43:40 ч


Регистрацията е прекратена от 18 октомври 2021 г

---

Второ теглене на € 1 500,00 предстои от 11 октомври 2022 г. Първото теглене на по-ниска сума се извърши след 4 дни от заявката без никакъв проблем (изпращат имейл в рамките на максимум 72 часа). Свързвам се с тях почти всеки ден, като им отговарям, че са унизени от забавянето, но до днес плащането все още не е извършено, въпреки факта, че ме уведомихме, че те биха направили същото в същия ден.

Покажи по-малко


не плащат в установените срокове (3 дни максимум)


помощ към 25.10.2022 г. вече не отговаря

Автоматичен превод:
Natav
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за тази актуализация, въпреки че не намерих нищо публикувано преди това от ваша страна.

Опитахме се да проверим и потвърдим този лиценз, но не успяхме. Поради тази причина не можем да сме сигурни, че казиното наистина има този лиценз - така че изглежда, че нашата информация е доста точна.

Само за да обобщим нещата по-добре, колко време чакате за теглене и дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля?

Позволете ми да кажа, че казиното си спечели лоша репутация, така че предполагам, че трябва да проверите следващото казино, което искате да посетите, предварително, за да избегнете проблеми. Просто използвайте инструмента за търсене на казино в горната част на страницата и разглеждайте добрите казина 😉.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е второто теглене, което правя, като първото ме помолиха да депозирам 20,00 €, за да изтегля 400,00 € от наличните 1290,00 €. За второто теглене ми предложиха да депозирам поне 100,00 €, за да мога да изтегля всичко. На този етап, за да пропусна правилото за 20 пъти депозит, депозирах 185,00 евро за общо 205,00 евро. В техните правила и условия правилото за 20-кратен депозит отпада, когато общата сума на историческите депозити надвиши 200,00 €. След това продължих да играя след втория депозит, печелейки отново и спрях да чакам плащането на първото теглене. Днес в чата ме информираха, че мога да изтегля само 400,00 € от исканите 1500,00 € и че ще трябва да депозирам още 20,00 € и след това да изтегля още 400,00 € !!! С този метод те се опитват да ви накарат да играете спечелените пари няколко пъти с надеждата да загубите всичко. Отговорих, че повече няма да отменя таксата и ще докладвам този факт на Комисията за онлайн игри в Кюрасао, ако не платят исканата сума до утре.


filefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е второто теглене, което правя, като първото ме помолиха да депозирам 20,00 €, за да изтегля 400,00 € от наличните 1290,00 €. За второто теглене ми предложиха да депозирам поне 100,00 €, за да мога да изтегля всичко. На този етап, за да пропусна правилото за 20 пъти депозит, депозирах 185,00 евро за общо 205,00 евро. В техните правила и условия правилото за 20-кратен депозит отпада, когато общата сума на историческите депозити надвиши 200,00 €. След това продължих да играя след втория депозит, печелейки отново и спрях да чакам плащането на първото теглене. Днес в чата ме информираха, че мога да изтегля само 400,00 € от исканите 1500,00 € и че ще трябва да депозирам още 20,00 € и след това да изтегля още 400,00 € !!! С този метод те се опитват да ви накарат да играете спечелените пари няколко пъти с надеждата да загубите всичко. Отговорих, че повече няма да отменя таксата и ще докладвам този факт на Комисията за онлайн игри в Кюрасао, ако не платят исканата сума до утре.


filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес се свързах отново с поддръжката в чата и намерих определен Кристиан Вип мениджър (който управлява файла за мен е определен Силвио). Вчера вместо това говорих директно в чат с референта на практиката (SIlvio), който ме успокои, като ми каза, че би се свързал отново с Финансовия отдел, за да разбере дали мога да изтегля парите си (€ 1500,00 общо € 2588,72) от игралната сметка , като ме информира, че мога да изтегля само още 400,00 евро, да депозирам още 20,00 евро и след това да изтегля още 400,00 и така нататък до безкрайност... В техните правила и условия това правило не съществува и е написано, че мога теглете € 1500,00 седмично без никакви ограничения, тъй като общата сума на депозитите надвишава сумата от € 200,00 (следователно правилото за тегления: депозит x 20 максимум за теглене не трябва повече да се прилага). На този етап съм ги предупредил законно да извършат плащането на същия ден, в противен случай ще се свържа с компетентните органи на мястото. Междувременно пуснах и жалба във вашия сайт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Natav
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че би било по-добре да оставите оплакването си да продължи напред или може би да помолите казиното да се присъедини към него. Да видим какво следва, защото казиното не е сред най-добрите и предупреждаваме, че:

„Нечестно правило за максимална печалба въз основа на общата сума на депозитите. Това казино има нечестно правило, което ограничава колко играчи могат да спечелят въз основа на тяхната обща депозирана сума (дори когато играете без бонус). Ако депозирате само малка сума, вашият потенциал печалбите ще бъдат ограничени ."

Предполагам, че трябва да избирате казината по-внимателно, не се колебайте да прочетете отзивите за казина тук на Casino Guru, за да сте добре подготвени предварително.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, нечестното правило е записано в следната точка от техните условия:

7.7. Ако доживотните депозити на играч са по-малки или равни на € 200, тяхната максимална сума за теглене е 20 (X) пъти общата сума на доживотните им депозити, минус всички такси. Например, играч, чиито общи депозити за цял живот са 20 €, има право да тегли само максимум 20 x 20 = 400 €.

file

След депозиране на обща сума от € 205,00 това правило не трябва да се прилага.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Natav
преди 2 години

Здравейте и благодаря за това.

Повече причина да намерите казино, което не прилага такива правила толкова умишлено, нали? Предполагам, че казиното може да спомене някои такси, които намаляват доживотния ви депозит до слънцето под €200, какво ви казаха?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не се прилага комисионна, направих 3 депозита за общо € 205,00. За да можете да изтеглите първите печалби от прибл. 1300,00 евро. В чата VIP мениджърът Силвио ми каза, че е достатъчно да депозирам втори път поне 100,00 € (дори депозирах 95 + 90 = 185,00 €). Таксите се прилагат според техните T & Cs извън 4-те тегления, необходими за месеца. Този месец поисках 3 тегления, от които само едно одобрено, едно отменено за по-висока сума, а другото чака вече почти месец. Междувременно акаунтът в играта беше спрян за вътрешна проверка след изпращане на известие за плащане и парите ми бяха незаконно задържани! Ако закрия акаунта си, те трябва да ми платят пълната сума в акаунта, в противен случай ще ги докладвам на местната комисия за регулиране на онлайн игрите. Ако не греша, те работят (може би) с един единствен правителствен лиценз, издаден от Gaming Curacao, точно n. 8048 / JAZ2021-065, който обаче не мога да намеря никъде и дори го няма на сайта. Ако подам жалба в GC, те почти сигурно няма да я приемат, така че търся асоциация на онлайн играчи, която може да се намеси директно срещу това измамно казино и като последна мярка мога да се свържа с някой местен министър (финанси или правосъдие ). Определено няма да спра до тук!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Natav
преди 2 години

В този случай бих изчакал жалбата да се развие по-нататък по отношение на лиценза, не знам къде трябва да се обърнете: „Опитахме се да проверим и потвърдим този лиценз, но не успяхме да го направим. Поради тази причина не можем бъдете сигурни, че казиното наистина има този лиценз."

Казиното вече си е спечелило лоша репутация и намирам също едно оплакване срещу честния хазарт - добре, не е най-доброто място за игра. И все пак, ако лицензът е толкова неясен сега, бих дал на Ник повече време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ПОВЕЧЕ ОТ МЕСЕЦ СЛЕД КАЗИНОТО, ВЪПРЕКИ ЧЕ МИ ДАДЕ ПРАВО (ВИЖТЕ ОТВОРЕНАТА ЖАЛБА), НЕ ОБРАБОТИ ТЕГЛЕНЕТО НА 1500,00 ЕВРО И ЗАТВОРИ МОЯ ИГРАЛЕН АКАУНТ С ДРУГИ ЗАКОННО СПЕЧЕЛЕНИ ВЪТРЕ ПАРИ. ОТКАЗАХ СЕ ГИ ДА ПЛАЩАТ ПЪЛНАТА СУМА (ПРЕДСТАВЕНА ЩЕТА) В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ СЕ ЗАЯВЯ ДО ФОНДАЦИЯТА SBGOK В ВИЛЕМЕНСТАД (КЮРАКАО), КАКТО И ДА ПРЕДУПРЕЖДЯ ВСИЧКИ МЕСТНИ ВЛАСТИ. ПОЛУЧАВАМ ОБАЖДАНИЯ ОТ INTENSE КАЗИНА, КЪДЕТО НИКОГА СЪМ ОТВАРЯЛ СМЕТКА ЗА ИГРИ, ЯВНО PLAYZAX СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ТЯХ, ПРОТИВНО НА ТОВА, КОЕТО Е ПУБЛИКУВАНО НА ТЕХНИЯ САЙТ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Здравейте,

казиното все още има малко време, за да представи доказателства в подкрепа на изявлението, че сте създали няколко акаунта.

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи 🙏

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще бъде трудно за казиното да докаже нещо, което не съществува, тъй като долуподписаният е открил само една сметка и след направеното теглене би било лудост да отваря други, както твърдят. Освен това IP, който използвам, тъй като е PUBLIC (BASIC DYNAMIC) може да бъде използван след моята регистрация от други клиенти на телефонния доставчик! Твърдението, че други са използвали моя IP адрес, ми изглежда очевидно, тъй като IP адресът е публичен и е нает по природа! Във всеки случай те съобщиха в жалбата, че ще изплатят печалбите, но помощта по-късно по имейл каза точно обратното!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Точно това е причината, поради която имаме нужда казиното да покаже нещо по-уместно, ако искаме да се съгласим по този въпрос. Обикновено не приемаме едно и също IP като доказателство, просто не е достатъчно.

Засега бих казал, че е най-добре да изчакаме по-нататъшното развитие.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Playzax се управлява от Sterinvest SE (Чехия), тази финансова компания също управлява Casino Intense, въпреки че не е публично оповестено. Tic Tac Toe BV не работи от няколко години, очевидно е включено в гореспоменатото дружество, но не е уредено според закона. И двете казина не изплащат печалби и затова ще бъда принуден да се свържа с Фондацията на жертвите на онлайн игрите във Вилемстад, както и да информирам министър-председателя, Министерството на финансите и правосъдието на Кюрасао какво се е случило.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Здравейте,

доста информация. За съжаление не можахме да потвърдим лиценза, това означава, че ако казиното не е лицензирано от органа на Кюрасао, вероятно никой няма да го е грижа и ще ми е много интересно, ако изобщо получите някакъв отговор. 🙁

„От наша гледна точка, следващата стъпка за вас би била да се свържете със самия Орган за игри на Кюрасао ( complaints@curacao-egaming.com ). Моля, уведомете ме как са отговорили ( tomas@casino.guru ). Съжалявам, че не можах бъдете повече полезни по този повод."

Съжалявам, но ако казиното не сътрудничи, ние не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте Радка, Казиното ще бъде докладвано от мен на правителството на Холандия и Кюрасао, тъй като незаконно удържа парите ми и работи под фиктивни компании като Tic Tac Toe BV. Разбира се, няма да спра до тук и ще се свържа с пълномощния министър на Кюрасао и, ако е уместно, също и с правителството на Нидерландия, от което Кюрасао зависи, за да хвърли светлина по въпроса. Междувременно Sterinvet SE вече не плаща за Playzax Casino и Casino Intense и това говори много за това измамно управление!

Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, защото не познаваме тези "фиктивни компании", нямаме информация за тях. Бих пожелал успех и да видим дали някой ще говори с вас, моля, информирайте ни, ако получите нова информация. Благодаря ти

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини