преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayZax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
АКТУАЛИЗАЦИЯ НА 25/10/2022
В чата сега ме задържат и вече не отговарят, тегленето все още предстои в допълнение към баланса от около 1100,00 €!
Tic Tac Toe BV вече не е регистрирана в Търговската камара на Кюрасао от 18 октомври 2021 г.:
Търговски регистър на Кюрасао
Извлечение от Търговския регистър
Регистрационен номер: 150724 (0)
Дата: 25 октомври 2022 г. Час: 8:43:40 ч
Регистрацията е прекратена от 18 октомври 2021 г
---
Второ теглене на € 1 500,00 предстои от 11 октомври 2022 г. Първото теглене на по-ниска сума се извърши след 4 дни от заявката без никакъв проблем (изпращат имейл в рамките на максимум 72 часа). Свързвам се с тях почти всеки ден, като им отговарям, че са унизени от забавянето, но до днес плащането все още не е извършено, въпреки факта, че ме уведомихме, че те биха направили същото в същия ден.
Покажи по-малко
не плащат в установените срокове (3 дни максимум)
помощ към 25.10.2022 г. вече не отговаря
UPDATE ON 25/10/2022
In chat now they put me on hold and no longer answer, the withdrawal is still pending in addition to the balance of about € 1,100.00!
Tic Tac Toe BV is no longer registered at the Curacao Chamber of Commerce since October 18, 2021:
Curaçao Commercial Register
Excerpt from the Commercial Register
Registration number: 150724 (0)
Date: October 25, 2022 Time: 8:43:40 AM
The registration is discontinued as of October 18, 2021
---
Second withdrawal of € 1,500.00 pending from 11 October 2022. The first withdrawal of a lower amount took place in 4 days from the request without any problem (they send an email within a maximum of 72 hours). I contact them almost daily, replying that they are mortified by the delay but to date the payment has not yet been made, despite the fact that we have informed me that they would have done the same on the same day.
Show less
do not pay within the established times (3 days maximum)
assistance as of 10/25/2022 no longer responds
AGGIORNAMENTO AL 25/10/2022
In chat adesso mi mettono in attesa e non rispondono piú, il prelievo é ancora in sospeso oltre al saldo di circa euro 1.100,00!
Alla Camera di Commercio di Curacao la Tic Tac Toe BV risulta non piú registrata dal 18 ottobre 2021:
Curaçao Commercial Register
Excerpt from the Commercial Register
Registration number: 150724 (0)
Date: October 25, 2022 Time: 8:43:40 AM
The registration is discontinued as of October 18, 2021
---
Secondo prelievo di euro 1.500,00 in sospeso dall'11 di ottobre 2022. Il primo prelievo di importo inferiore é avvenuto in 4 giorni dalla richiesta senza alcun problema (loro inviano ua email con tempistica di massimo 72 ore). Li contatto quasi quotidianamente rispondendomi che sono mortificati del ritardo ma ad oggi il pagamento acora non é stato effettuato nonnostante mi abbiamo comunicato che avrebbero provveduto in giornata allo stesso.
Mostra meno
non pagano nei tempi stabiliti (3 giorni massimo)
l'assistenza al 25/10/2022 non risponde piú
Здравейте,
благодаря ви за тази актуализация, въпреки че не намерих нищо публикувано преди това от ваша страна.
Опитахме се да проверим и потвърдим този лиценз, но не успяхме. Поради тази причина не можем да сме сигурни, че казиното наистина има този лиценз - така че изглежда, че нашата информация е доста точна.
Само за да обобщим нещата по-добре, колко време чакате за теглене и дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля?
Позволете ми да кажа, че казиното си спечели лоша репутация, така че предполагам, че трябва да проверите следващото казино, което искате да посетите, предварително, за да избегнете проблеми. Просто използвайте инструмента за търсене на казино в горната част на страницата и разглеждайте добрите казина 😉.
Hello,
thank you for this update though I did not find anything previously posted from your side.
We tried to check and verify this license, but we were unable to do so. For this reason, we cannot be certain that the casino actually has this license - so it seems, that our info is quite accurate.
Just to summarize things better, how long are you waiting for the withdrawal, and has your account been fully verified, please?
Allow me to say that the casino earned a bad reputation so I presume that you should check the next casino you like to visit in advance to avoid any problems. Just use the casino finder at the top of the page and browse good casinos 😉.
Това е второто теглене, което правя, като първото ме помолиха да депозирам 20,00 €, за да изтегля 400,00 € от наличните 1290,00 €. За второто теглене ми предложиха да депозирам поне 100,00 €, за да мога да изтегля всичко. На този етап, за да пропусна правилото за 20 пъти депозит, депозирах 185,00 евро за общо 205,00 евро. В техните правила и условия правилото за 20-кратен депозит отпада, когато общата сума на историческите депозити надвиши 200,00 €. След това продължих да играя след втория депозит, печелейки отново и спрях да чакам плащането на първото теглене. Днес в чата ме информираха, че мога да изтегля само 400,00 € от исканите 1500,00 € и че ще трябва да депозирам още 20,00 € и след това да изтегля още 400,00 € !!! С този метод те се опитват да ви накарат да играете спечелените пари няколко пъти с надеждата да загубите всичко. Отговорих, че повече няма да отменя таксата и ще докладвам този факт на Комисията за онлайн игри в Кюрасао, ако не платят исканата сума до утре.
It is the second withdrawal I make, the first they asked me to deposit € 20.00 in order to withdraw € 400.00 of € 1,290.00 available. For the second withdrawal they suggested that I deposit at least € 100.00 to be able to withdraw everything. At this point, to skip the 20 x deposit rule, I deposited 185.00 euros for a total of 205.00 euros. In their terms and conditions the 20 x deposit rule lapses when the total of historical deposits exceeds € 200.00. I then continued to play after the second deposit, winning again and stopped waiting for the payment of the first withdrawal. Today in chat they informed me that I could only withdraw € 400.00 of the € 1,500.00 requested and that I would have to deposit another € 20.00 and then withdraw another € 400.00 !!! With this method they try to make you play the won money several times in the hope of losing everything. I replied that I will no longer cancel the levy and will report this fact to the Online Gaming Commission in Curacao if they do not pay the requested sum by tomorrow.
E' il secondo prelievo che faccio, il primo mi hanno chiesto di depositare euro 20,00 per poter prelevare euro 400,00 di euro 1.290,00 disponibili. Per il secondo prelievo mi hanno suggerito di depositare almeno euro 100,00 per poter prelevare tutto. A questo punto per saltare la regola del deposito x 20 ho depositato ben euro 185,00 per un totale di euro 205,00. Nei loro termini e condizioni la regola del deposito x 20 decade nel momento in cui il totale dei depositi storici è superiore ad euro 200,00. Ho continuato a giocare quindi dopo il secondo deposito vincendo ancora e mi sono fermata in attesa del pagamento del primo prelievo. Oggi in chat mi hanno informato che potevo prelevare solo altri 400,00 euro dei 1.500,00 richiesti e che avrei dovuto depositare altri euro 20,00 per poi prelevare altri euro 400,00!!! Con tale metodo cercano di farti giocare più volte i soldi vinti nella speranza di perdere tutto. Ho risposto che non annullerò più il prelievo e denuncerò tale fatto alla Commissione dl gioco on line in Curacao se non provvederanno entro domani al pagamento della somma richiesta.
Това е второто теглене, което правя, като първото ме помолиха да депозирам 20,00 €, за да изтегля 400,00 € от наличните 1290,00 €. За второто теглене ми предложиха да депозирам поне 100,00 €, за да мога да изтегля всичко. На този етап, за да пропусна правилото за 20 пъти депозит, депозирах 185,00 евро за общо 205,00 евро. В техните правила и условия правилото за 20-кратен депозит отпада, когато общата сума на историческите депозити надвиши 200,00 €. След това продължих да играя след втория депозит, печелейки отново и спрях да чакам плащането на първото теглене. Днес в чата ме информираха, че мога да изтегля само 400,00 € от исканите 1500,00 € и че ще трябва да депозирам още 20,00 € и след това да изтегля още 400,00 € !!! С този метод те се опитват да ви накарат да играете спечелените пари няколко пъти с надеждата да загубите всичко. Отговорих, че повече няма да отменя таксата и ще докладвам този факт на Комисията за онлайн игри в Кюрасао, ако не платят исканата сума до утре.
It is the second withdrawal I make, the first they asked me to deposit € 20.00 in order to withdraw € 400.00 of € 1,290.00 available. For the second withdrawal they suggested that I deposit at least € 100.00 to be able to withdraw everything. At this point, to skip the 20 x deposit rule, I deposited 185.00 euros for a total of 205.00 euros. In their terms and conditions the 20 x deposit rule lapses when the total of historical deposits exceeds € 200.00. I then continued to play after the second deposit, winning again and stopped waiting for the payment of the first withdrawal. Today in chat they informed me that I could only withdraw € 400.00 of the € 1,500.00 requested and that I would have to deposit another € 20.00 and then withdraw another € 400.00 !!! With this method they try to make you play the won money several times in the hope of losing everything. I replied that I will no longer cancel the levy and will report this fact to the Online Gaming Commission in Curacao if they do not pay the requested sum by tomorrow.
E' il secondo prelievo che faccio, il primo mi hanno chiesto di depositare euro 20,00 per poter prelevare euro 400,00 di euro 1.290,00 disponibili. Per il secondo prelievo mi hanno suggerito di depositare almeno euro 100,00 per poter prelevare tutto. A questo punto per saltare la regola del deposito x 20 ho depositato ben euro 185,00 per un totale di euro 205,00. Nei loro termini e condizioni la regola del deposito x 20 decade nel momento in cui il totale dei depositi storici è superiore ad euro 200,00. Ho continuato a giocare quindi dopo il secondo deposito vincendo ancora e mi sono fermata in attesa del pagamento del primo prelievo. Oggi in chat mi hanno informato che potevo prelevare solo altri 400,00 euro dei 1.500,00 richiesti e che avrei dovuto depositare altri euro 20,00 per poi prelevare altri euro 400,00!!! Con tale metodo cercano di farti giocare più volte i soldi vinti nella speranza di perdere tutto. Ho risposto che non annullerò più il prelievo e denuncerò tale fatto alla Commissione dl gioco on line in Curacao se non provvederanno entro domani al pagamento della somma richiesta.
Днес се свързах отново с поддръжката в чата и намерих определен Кристиан Вип мениджър (който управлява файла за мен е определен Силвио). Вчера вместо това говорих директно в чат с референта на практиката (SIlvio), който ме успокои, като ми каза, че би се свързал отново с Финансовия отдел, за да разбере дали мога да изтегля парите си (€ 1500,00 общо € 2588,72) от игралната сметка , като ме информира, че мога да изтегля само още 400,00 евро, да депозирам още 20,00 евро и след това да изтегля още 400,00 и така нататък до безкрайност... В техните правила и условия това правило не съществува и е написано, че мога теглете € 1500,00 седмично без никакви ограничения, тъй като общата сума на депозитите надвишава сумата от € 200,00 (следователно правилото за тегления: депозит x 20 максимум за теглене не трябва повече да се прилага). На този етап съм ги предупредил законно да извършат плащането на същия ден, в противен случай ще се свържа с компетентните органи на мястото. Междувременно пуснах и жалба във вашия сайт.
I contacted the Chat Support again today and found a certain Christian Vip Manager (who manages the file for me is a certain Silvio). Yesterday I had instead spoken directly in chat with the referent of the practice (SIlvio) who had reassured me by telling me that he would have contacted the Financial Department again to find out if I could withdraw my money (€ 1,500.00 total € 2,588.72) from the gaming account , informing me that I could only withdraw another 400.00 euros, deposit another 20.00 euros and then withdraw another 400.00 and so on ad infinitum .... In their terms and conditions this rule does not exist and it is written that I can withdraw € 1,500.00 weekly without any restrictions as the total of deposits exceeds the sum of € 200.00 (therefore the rule on withdrawals: deposit x 20 maximum withdrawable, must no longer be applied). At this point I have legally warned them to make the payment on the same day otherwise I will contact the competent authorities of the place. In the meantime, I have also filed a complaint on your site.
Ho contattato nuovamente oggi l'Assistenza in chat trovando un certo Christian Vip Manager (chi mi gestisce la pratica invece è un certo Silvio). Ieri avevo invece parlato direttamente in chat con il referente della pratica (SIlvio) che mi aveva rassicurato dicendomi che avrebbe nuovamente contattato il Dipartimento Finanziario per sapere se potevo prelevare i miei soldi ( euro 1.500,00 di totali euro 2.588,72 ) dal conto gioco, comunicandomi che avrei potuto prelevare solamente altri euro 400,00, depositare atri euro 20,00 per poi prelevare altri 400,00 e così all'infinito.... Nei loro termini e condizioni questa regola non esiste e vi è scritto che posso prelevare settimanalmente euro 1.500,00 senza alcun vincolo in quanto il totale dei depositi supera la somma di euro 200,00 (pertanto la regola sui prelievi: deposito x 20 massimo prelevabile, non deve essere più applicata). A questo punto li ho diffidati legalmente ad effettuare il pagamento in giornata altrimenti mi rivolgerò alle Autorità Competenti del luogo. Nel frattempo ho aperto anche un reclamo sul vostro sito.
Здравейте,
Мисля, че би било по-добре да оставите оплакването си да продължи напред или може би да помолите казиното да се присъедини към него. Да видим какво следва, защото казиното не е сред най-добрите и предупреждаваме, че:
„Нечестно правило за максимална печалба въз основа на общата сума на депозитите. Това казино има нечестно правило, което ограничава колко играчи могат да спечелят въз основа на тяхната обща депозирана сума (дори когато играете без бонус). Ако депозирате само малка сума, вашият потенциал печалбите ще бъдат ограничени ."
Предполагам, че трябва да избирате казината по-внимателно, не се колебайте да прочетете отзивите за казина тук на Casino Guru, за да сте добре подготвени предварително.
Hello,
I think it would be better to let your complaint advance further or maybe ask the casino to join it. Let's what comes next, because the casino is not among th best ones and we warn that:
"Unfair maximum win rule based on the total amount of depositsThis casino has an unfair rule, which restricts how much players can win based on their total deposited amount (even when playing without a bonus). If you only deposit a small amount, your potential winnings will be restricted."
I guess you should pick up the casinos more carefully, feel free to read casino reviews here on Casino Guru to be well prapred in advance.
Здравей Радка, нечестното правило е записано в следната точка от техните условия:
7.7. Ако доживотните депозити на играч са по-малки или равни на € 200, тяхната максимална сума за теглене е 20 (X) пъти общата сума на доживотните им депозити, минус всички такси. Например, играч, чиито общи депозити за цял живот са 20 €, има право да тегли само максимум 20 x 20 = 400 €.
След депозиране на обща сума от € 205,00 това правило не трябва да се прилага.
Hi Radka, the unfair rule is written in the following point of their terms and conditions:
7.7. Should the lifetime deposits of a player be less than, or equal to € 200, their maximum withdrawal amount is 20 (X) times the total amount of their lifetime deposits, minus any fees. For example, a player whose total lifetime deposits are € 20 is only entitled to withdraw a maximum of 20 x 20 = € 400.
Having deposited a total of € 205.00 this rule must not be applied.
Ciao Radka, la regola ingiusta è scritta nel seguente punto dei loro termini e condizioni:
7.7. Should the lifetime deposits of a player be less than, or equal to €200, their maximum withdrawal amount is 20 (X) times the total amount of their lifetime deposits, minus any fees. For example, a player whose total lifetime deposits are €20 is only entitled to withdraw a maximum of 20 x 20 = €400.
Avendo depositato in totale euro 205,00 tale regola non deve essere applicata.
Здравейте и благодаря за това.
Повече причина да намерите казино, което не прилага такива правила толкова умишлено, нали? Предполагам, че казиното може да спомене някои такси, които намаляват доживотния ви депозит до слънцето под €200, какво ви казаха?
Hi and thank you for that.
More reason to find a casino that does not apply such rules so deliberately, right? I guess that the Casino can mention some fees that lower your lifetime deposit to the sun under €200, what did they tell you?
Не се прилага комисионна, направих 3 депозита за общо € 205,00. За да можете да изтеглите първите печалби от прибл. 1300,00 евро. В чата VIP мениджърът Силвио ми каза, че е достатъчно да депозирам втори път поне 100,00 € (дори депозирах 95 + 90 = 185,00 €). Таксите се прилагат според техните T & Cs извън 4-те тегления, необходими за месеца. Този месец поисках 3 тегления, от които само едно одобрено, едно отменено за по-висока сума, а другото чака вече почти месец. Междувременно акаунтът в играта беше спрян за вътрешна проверка след изпращане на известие за плащане и парите ми бяха незаконно задържани! Ако закрия акаунта си, те трябва да ми платят пълната сума в акаунта, в противен случай ще ги докладвам на местната комисия за регулиране на онлайн игрите. Ако не греша, те работят (може би) с един единствен правителствен лиценз, издаден от Gaming Curacao, точно n. 8048 / JAZ2021-065, който обаче не мога да намеря никъде и дори го няма на сайта. Ако подам жалба в GC, те почти сигурно няма да я приемат, така че търся асоциация на онлайн играчи, която може да се намеси директно срещу това измамно казино и като последна мярка мога да се свържа с някой местен министър (финанси или правосъдие ). Определено няма да спра до тук!
No commission applied, I made 3 deposits for a total of € 205.00. To be able to withdraw the first winnings of approx. 1,300.00 euros. I was told in chat by the VIP manager Silvio that it was enough for me to deposit a second time at least € 100.00 (I even deposited 95 + 90 = € 185.00). Fees are applied according to their T & Cs beyond the 4 withdrawals required in the month. I have requested 3 withdrawals this month of which only one approved, one canceled for a higher amount and the other pending for almost a month now. In the meantime, the game account was suspended for their internal verification after sending a payment notice and my money was illegally withheld! If I close my account, they must pay me the full amount in the account, otherwise I will report them to the local online gaming regulatory commission. If I am not mistaken they operate (perhaps) with a single government license issued by Gaming Curacao, exactly the n. 8048 / JAZ2021-065 which, however, I cannot find anywhere and there is not even the public certificate on the site. If I open a complaint with the GC they almost certainly do not accept it so I am looking for an online players association that can intervene directly against this scam casino and as a last resort I could get in touch with some local minister (finance or justice). I'm certainly not stopping here!
Nessuna commissione applicata, ho effettuato 3 depositi per totali euro 205,00. Per poter prelevare la prima vincita di euro 1.300,00 ca. mi era stato detto in chat dal VIP manager Silvio che bastava che depositassi una seconda volta almeno euro 100,00 (ho depositato addirittura 95 + 90 = euro 185,00). Le commissioni vengono applicate secondo i loro T&C oltre i 4 prelievi richiesti nel mese. Io di prelievi ne ho richiesti 3 in questo mese di cui solo uno approvato, uno cancellato di importo superiore e l'altro in attesa da oramai quasi un mese. Nel frattempo il conto gioco è stato sospeso per una loro verifica interna dopo aver inviato una diffida di pagamento ed i mie soldi sono stati trattenuti illecitamente! Se chiudo il conto devono saldarmi l'intero importo presente nel conto altrimenti li denuncio presso la Commissione Regolatoria del gioco on line del posto. Se non erro loro operano (forse) con una sola licenza governativa emessa dalla Gaming Curacao, esattamente la n. 8048/JAZ2021-065 che però non trovo da nessuna parte e non è presente nemmeno il certificato pubblico sul sito. Se apro un reclamo presso la GC quasi sicuramente non lo accettano quindi sto cercando un'Associazione dei giocatori on line che possa intervenire direttamente contro questo casinò truffaldino e come ultima spiaggia potrei mettermi in contatto con qualche Ministro del posto (finanze o giustizia). Di sicuro non mi fermo qui!
В този случай бих изчакал жалбата да се развие по-нататък по отношение на лиценза, не знам къде трябва да се обърнете: „Опитахме се да проверим и потвърдим този лиценз, но не успяхме да го направим. Поради тази причина не можем бъдете сигурни, че казиното наистина има този лиценз."
Казиното вече си е спечелило лоша репутация и намирам също едно оплакване срещу честния хазарт - добре, не е най-доброто място за игра. И все пак, ако лицензът е толкова неясен сега, бих дал на Ник повече време.
In this case, I would wait for the complaint to develop further, regarding the license, not sure where you should turn to: "We tried to check and verify this license, but we were unable to do so. For this reason, we cannot be certain that the casino actually has this license."
The casino has earned a bad reputation already and I also find one complaint against fair gambling - well, not the best place to play. Still, if the license is so unclear now, I would give Nick more time.
ПОВЕЧЕ ОТ МЕСЕЦ СЛЕД КАЗИНОТО, ВЪПРЕКИ ЧЕ МИ ДАДЕ ПРАВО (ВИЖТЕ ОТВОРЕНАТА ЖАЛБА), НЕ ОБРАБОТИ ТЕГЛЕНЕТО НА 1500,00 ЕВРО И ЗАТВОРИ МОЯ ИГРАЛЕН АКАУНТ С ДРУГИ ЗАКОННО СПЕЧЕЛЕНИ ВЪТРЕ ПАРИ. ОТКАЗАХ СЕ ГИ ДА ПЛАЩАТ ПЪЛНАТА СУМА (ПРЕДСТАВЕНА ЩЕТА) В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ СЕ ЗАЯВЯ ДО ФОНДАЦИЯТА SBGOK В ВИЛЕМЕНСТАД (КЮРАКАО), КАКТО И ДА ПРЕДУПРЕЖДЯ ВСИЧКИ МЕСТНИ ВЛАСТИ. ПОЛУЧАВАМ ОБАЖДАНИЯ ОТ INTENSE КАЗИНА, КЪДЕТО НИКОГА СЪМ ОТВАРЯЛ СМЕТКА ЗА ИГРИ, ЯВНО PLAYZAX СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ТЯХ, ПРОТИВНО НА ТОВА, КОЕТО Е ПУБЛИКУВАНО НА ТЕХНИЯ САЙТ!
MORE THAN A MONTH AFTER THE CASINO, EVEN THOUGH IT HAS GIVEN ME RIGHT (SEE OPEN COMPLAINT), HAS NOT PROCESSED THE WITHDRAWAL OF EURO 1,500.00 AND CLOSED MY GAMING ACCOUNT WITH OTHER MONEY LEGALLY WON INSIDE. I WAIVED THEM TO PAY THE FULL AMOUNT (PUT IN DAMAGE) OTHERWISE I WILL APPLY TO THE SBGOK FOUNDATION OF WILLEMSTAD (CURACAO) AS WELL AS ALERT ALL THE LOCAL AUTHORITIES. I RECEIVE CALLS FROM INTENSE CASINOS WHERE I HAVE NEVER OPENED A GAMING ACCOUNT, CLEARLY PLAYZAX IS MANAGED BY THEM, CONTRARY TO WHAT IS PUBLISHED ON THEIR SITE!
A DISTANZA DI OLTRE UN MESE IL CASINO', NONOSTANTE MI ABBIA DATO RAGIONE (VEDASI RECLAMO APERTO), NON HA ELABORATO IL PRELIEVO DI EURO 1.500,00 E MI HA CHIUSO IL CONTO GIOCO CON DENTRO ALTRI SOLDI VINTI LECITAMENTE. LI HO DIFFIDATI A PAGARE L'INTERO IMPORTO (MESSA IN MORA) ALTRIMENTI MI RIVOLGERO' ALLA FONDAZIONE SBGOK DI WILLEMSTAD (CURACAO) OLTRE CHE AD ALLERTARE TUTTE LE AUTORITA' DEL LUOGO. RICEVO CHIAMATE DA CASINO INTENSE DOVE NON HO MAI APERTO UN CONTO GIOCO, EVIDENTEMENTE PLAYZAX E' GESTITO DA LORO AL CONTRARIO DI QUANTO PUBBLICATO SUL LORO SITO!
Здравейте,
казиното все още има малко време, за да представи доказателства в подкрепа на изявлението, че сте създали няколко акаунта.
Моля, опитайте се да бъдете търпеливи 🙏
Hello,
the casino still has some time left to present shreds of evidence to support the statement about you creating multiple accounts.
Please, try to be patient 🙏
Ще бъде трудно за казиното да докаже нещо, което не съществува, тъй като долуподписаният е открил само една сметка и след направеното теглене би било лудост да отваря други, както твърдят. Освен това IP, който използвам, тъй като е PUBLIC (BASIC DYNAMIC) може да бъде използван след моята регистрация от други клиенти на телефонния доставчик! Твърдението, че други са използвали моя IP адрес, ми изглежда очевидно, тъй като IP адресът е публичен и е нает по природа! Във всеки случай те съобщиха в жалбата, че ще изплатят печалбите, но помощта по-късно по имейл каза точно обратното!!
It will be difficult for the casino to prove something that does not exist as the undersigned has opened only one account and after the withdrawal made it would have been insane to open others as they claim. Furthermore, the IP I use being PUBLIC (BASIC DYNAMIC) could have been used after my registration by other customers of the telephone provider! The statement that others have used my IP seems obvious to me as the IP is public and leased by nature! In any case, they communicated in the complaint that they would pay the winnings, but the assistance later via email said exactly the opposite!!
Sarà difficile che il casinò provi un qualcosa che non esiste in quanto la sottoscritta ha aperto un solo account e dopo il prelievo effettuato sarebbe stato demenziale aprirne altri come loro affermano. Inoltre l'IP che utilizzo essendo PUBBLICO (DINAMICO DI BASE) potrebbe essere stato utilizzato successivamente alla mia registrazione da altri clienti del gestore di telefonia! L'affermazione che altri abbiano utilizzato il mio IP mi sembra ovvia essendo per natura l'IP pubblico e concesso in affitto! Comunquesia loro hanno comunicato nel reclamo che avrebbero pagato la vincita, l'assistenza invece successivamente tramile email ha detto esattamente il contrario!!
Точно това е причината, поради която имаме нужда казиното да покаже нещо по-уместно, ако искаме да се съгласим по този въпрос. Обикновено не приемаме едно и също IP като доказателство, просто не е достатъчно.
Засега бих казал, че е най-добре да изчакаме по-нататъшното развитие.
This is exactly the reason why we need the casino to show something more relevant if we are to agree on that point. Normally, we do not take just the same IP as proof, it's simply not enough.
For now, I'd say we should best wait for further development.
Playzax се управлява от Sterinvest SE (Чехия), тази финансова компания също управлява Casino Intense, въпреки че не е публично оповестено. Tic Tac Toe BV не работи от няколко години, очевидно е включено в гореспоменатото дружество, но не е уредено според закона. И двете казина не изплащат печалби и затова ще бъда принуден да се свържа с Фондацията на жертвите на онлайн игрите във Вилемстад, както и да информирам министър-председателя, Министерството на финансите и правосъдието на Кюрасао какво се е случило.
Playzax is managed by Sterinvest SE (Czech Republic), this financial company also manages Casino Intense although not publicly disclosed. Tic Tac Toe BV has not been operating for several years now, evidently it has been incorporated into the aforementioned company but has not been regularized according to the law. Both casinos do not pay winnings and therefore I will be forced to contact the Online Gaming Victims Foundation in Willemstad as well as inform the Prime Minister, Ministry of Finance and Justice of Curacao what happened.
Playzax è gestito da Sterinvest SE (Repubblica Ceca), tale finanziaria gestisce anche Casino Intense anche se non dichiarato pubblicamente. La Tic Tac Toe BV non opera oramai da diversi anni, evidentemente è stata inglobata nella suddetta società ma non è stata regolarizzata a norma di legge. Entrambi i casinò non pagano le vincite e pertanto sarò costretta a contattare la Fondazione delle Vittime del gioco on line presente a Willemstad oltre che comunicare al Primo Ministro, Ministero delle Finanze e Giustizia di Curacao quanto accaduto.
Здравейте,
доста информация. За съжаление не можахме да потвърдим лиценза, това означава, че ако казиното не е лицензирано от органа на Кюрасао, вероятно никой няма да го е грижа и ще ми е много интересно, ако изобщо получите някакъв отговор. 🙁
„От наша гледна точка, следващата стъпка за вас би била да се свържете със самия Орган за игри на Кюрасао ( complaints@curacao-egaming.com ). Моля, уведомете ме как са отговорили ( tomas@casino.guru ). Съжалявам, че не можах бъдете повече полезни по този повод."
Съжалявам, но ако казиното не сътрудничи, ние не можем да помогнем.
Hello,
quite a bunch of information. Sadly, we could not validate the license, this means that if the casino is not licensed by the Curacao authority, no one will probably care and I would be very interested if you receive any reply at all. 🙁
"From our point of view, the next step for you would be to contact the Curacao Gaming Authority itself (complaints@curacao-egaming.com). Please let me know how they responded (tomas@casino.guru). I am sorry I could not be of more help on this occasion."
I'm sorry, but if the casino fails to cooperate, we can't help.
Здравейте Радка, Казиното ще бъде докладвано от мен на правителството на Холандия и Кюрасао, тъй като незаконно удържа парите ми и работи под фиктивни компании като Tic Tac Toe BV. Разбира се, няма да спра до тук и ще се свържа с пълномощния министър на Кюрасао и, ако е уместно, също и с правителството на Нидерландия, от което Кюрасао зависи, за да хвърли светлина по въпроса. Междувременно Sterinvet SE вече не плаща за Playzax Casino и Casino Intense и това говори много за това измамно управление!
Hi Radka, The casino will be reported by me to the Government of the Netherlands and Curacao as it is illegally withholding my money and operates under shell companies such as Tic Tac Toe BV. Certainly I will not stop here and will contact the Minister Plenipotentiary of Curacao and if appropriate also the Government of the Netherlands under which Curacao depends to shed light on the matter. In the meantime, Sterinvet SE no longer pays for Playzax Casino and Casino Intense and this speaks volumes about this fraudulent management!
Ciao Radka, il casinò sarà denunciato dalla sottoscritta presso il Governo dei Paesi Bassi e Curacao in quanto sta trattenendo illecitamente i miei soldi ed opera sotto società fantasma quale la Tic Tac Toe BV. Di sicuro non mi fermo qui e contatterò il Ministro plenipotenzairio di Curacao e se opportuno anche il Governo dei Paesi Bassi sotto il quale Curacao dipende affinchè facciano luce sulla questione. Nel frattempo la Sterinvet SE non effettua più i pagamenti per Playzax Casino e Casino Intense e questo la dice lunga su tale gestione truffaldina!
Здравейте, съжалявам, защото не познаваме тези "фиктивни компании", нямаме информация за тях. Бих пожелал успех и да видим дали някой ще говори с вас, моля, информирайте ни, ако получите нова информация. Благодаря ти
Hi, I am sorry, because we don't know those "shell companies", we don't have any information about it. I would say good luck and let's see if someone will be talking to you, please inform us if you get any new information. Thank you
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.