ФорумКазинаPlayio Casino - обща дискусия

Playio Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от joannis
|
855 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playio Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Здравейте, чакам от 28 май да получа пари от PLAYIO CASINO, които спечелих, казаха 3 работни дни, вече е минало и не казват кога ще платят, само казват, че са забавени плащания, първо, казино, което не плаща навреме, е чист пиърсинг. Някой тук знае ли дали това казино плаща правилно? защото не го познавам. благодарен

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
joannis
преди 3 месеца

Здравейте, според нашия преглед това казино е все още съвсем прясно и някак си нямаме достатъчно информация за него.

Както и да е, единственото нещо, което казиното ви каза е, че имат забавяне в изпращането на пари? Трябваше ли да потвърдите тук или не беше необходимо?

Бих добавил, че казината имат 14 дни да платят на играч и ако не го направят, можете да подадете жалба при нас.

Така че се опитайте да бъдете търпеливи и ако чуете нещо ново, уведомете ме и ако ви пренебрегнат, тогава ще продължа към стъпката, която описах.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Все още не са платили от 28-ми, когато направих поръчката, казаха 3 работни дни, минаха 6, в понеделник ми казаха, че закъсняват с плащанията и че се извиняват, а днес ми казаха, че сега е само понеделник за възобновяване на плащанията Работно време на банката, понеделник Минаха 14 дни, уведомете ме тук.

Автоматичен превод:
joannis
преди 3 месеца

Опитайте се да бъдете малко търпеливи и изчакайте до понеделник, моля. Надяваме се, че ще направят както казаха. Уведомете ни тогава и ние ще бъдем готови да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

в събота, 8-ми ме попитаха за личната ми карта, вече я бях изпратил преди, защото играя само в казина, след като проверката беше наред, така че вече я бях изпратил преди, днес казаха, че ще отнеме още 3 работни дни, защото те само сега получиха документа, изчакаха 14 дни, за да поискат документа? и имам разпечатка, че акаунтът ми вече е потвърден преди заявката за теглене. file

Автоматичен превод:
joannis
преди 3 месеца

Бих предложил оплакване тук. Ако видите, че не води до никъде и имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, моля, последвайте тази връзка . Уведомете ни как сте решили, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Добро утро, получих парите сега, след 15 дни, благодаря ви за помощта


Автоматичен превод:
joannis
преди 3 месеца

Хей, какви страхотни новини! Честито! Радвам се, че най-накрая се получи. Струваше си да чакаме, нали? Ще останеш ли там или ще се преместиш някъде другаде сега след това преживяване? Говорейки за това, ако се интересувате, моля, напишете отзив за цялата ситуация. Никога не се знае, може да бъде наистина полезно за други. Ето линка 👈.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Харесах къщата, но не играя в къщи, които не плащат веднага, жалко

Автоматичен превод:
joannis
преди 3 месеца

Това означава, че това вероятно не е казиното за вас. Но може би някой ден ще се оправи и тегленията ще са по-бързи.

Както и да е, надявам се да се справиш някъде другаде. Чувствайте се свободни да пишете, ако имате още новини. 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини