преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playio Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, чакам от 28 май да получа пари от PLAYIO CASINO, които спечелих, казаха 3 работни дни, вече е минало и не казват кога ще платят, само казват, че са забавени плащания, първо, казино, което не плаща навреме, е чист пиърсинг. Някой тук знае ли дали това казино плаща правилно? защото не го познавам. благодарен
Hi, I've been waiting since 5/28 to receive money from PLAYIO CASINO that I won, they said 3 business days, it's already passed and they don't say when they're going to pay, they just say they're late in payments, firstly, a casino that doesn't pay on time is pure pierced. Does anyone here know if this casino pays correctly? because I don't know him. grateful
ola, estou esperando desde dia 28/5 para receber dinheiro no PLAYIO CASSINO que ganhei, falaram 3 dias úteis, já passou e não dizem quando vão pagar, só falam que estão atrasados nos pagamentos,primeiro que cassino que não paga na hora é pura furada. alguém aqui sabe se esse cassino paga direitinho? pq não conheço ele. grato
Здравейте, според нашия преглед това казино е все още съвсем прясно и някак си нямаме достатъчно информация за него.
Както и да е, единственото нещо, което казиното ви каза е, че имат забавяне в изпращането на пари? Трябваше ли да потвърдите тук или не беше необходимо?
Бих добавил, че казината имат 14 дни да платят на играч и ако не го направят, можете да подадете жалба при нас.
Така че се опитайте да бъдете търпеливи и ако чуете нещо ново, уведомете ме и ако ви пренебрегнат, тогава ще продължа към стъпката, която описах.
Hello, according to our review this casino is still quite fresh and we somehow don't have enough information about it.
Anyway, the only thing the casino told you is that they have a delay in sending money ? Did you need to verify here or was that not necessary ?
I would add that casinos have 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us.
So try to be patient and if you hear something new let me know and if they ignore you then I would proceed to the step I described.
Все още не са платили от 28-ми, когато направих поръчката, казаха 3 работни дни, минаха 6, в понеделник ми казаха, че закъсняват с плащанията и че се извиняват, а днес ми казаха, че сега е само понеделник за възобновяване на плащанията Работно време на банката, понеделник Минаха 14 дни, уведомете ме тук.
They still haven't paid since the 28th that I placed the order, they said 3 business days, it's been 6, they told me on Monday that they are late in payments and that they apologize and today they told me that now it's only Monday to resume payments banking hours, Monday It's been 14 days, let me know here.
ainda não pagaram desde dia 28 que fiz pedido, falaram 3 dias úteis, já passou 6, me falaram na segunda-feira que estão com pagamentos atrasados e que pedem desculpas e hj me falaram que agora só segunda feira para retomar pagamentos horário bancário, segunda fazem 14 dias, aviso aqui.
Опитайте се да бъдете малко търпеливи и изчакайте до понеделник, моля. Надяваме се, че ще направят както казаха. Уведомете ни тогава и ние ще бъдем готови да помогнем.
Try to be a bit patient and wait till monday, please. Hopefully, they will do as they said. Let us know then, and we will be ready to help.
в събота, 8-ми ме попитаха за личната ми карта, вече я бях изпратил преди, защото играя само в казина, след като проверката беше наред, така че вече я бях изпратил преди, днес казаха, че ще отнеме още 3 работни дни, защото те само сега получиха документа, изчакаха 14 дни, за да поискат документа? и имам разпечатка, че акаунтът ми вече е потвърден преди заявката за теглене.
on Saturday the 8th they asked me for my ID, I had already sent it before because I only play in casinos after the verification was ok, so I had already sent it before, today they said it would take another 3 working days because they only now got the document, they waited 14 days to request the document? and I have a printout that my account was already verified before the withdrawal request.
no sábado dia 8 me pediram a identidade, eu já tinha mandado antes pq só jogo em cassino após a vericaçao estar ok, então eu ja tinha mandado antes, hj falaram que vai demorar mais 3 dias úteis pq só agora pegaram o documento, esperaram 14 dias para pedir o documento? e tenho print que minha conta já estava verificada antes do pedido de saque.
Бих предложил оплакване тук. Ако видите, че не води до никъде и имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, моля, последвайте тази връзка . Уведомете ни как сте решили, моля.
I would suggest a complaint here. If you see that it is going nowhere and you need the help of our complaint team, please follow this link. Let us know how you have decided, please.
Добро утро, получих парите сега, след 15 дни, благодаря ви за помощта
Good morning, I received the money now, after 15 days, thank you for your help
bom dia, recebi o dinheiro agora, após 15 dias obrigado pela ajuda
Хей, какви страхотни новини! Честито! Радвам се, че най-накрая се получи. Струваше си да чакаме, нали? Ще останеш ли там или ще се преместиш някъде другаде сега след това преживяване? Говорейки за това, ако се интересувате, моля, напишете отзив за цялата ситуация. Никога не се знае, може да бъде наистина полезно за други. Ето линка 👈.
Hey, what great news! Congratulations! I am glad that it finally worked out. It was worth waiting for, right? Are you going to stay there or move somewhere else now after this experience? Speaking of which, if you are interested, please write a review about the whole situation. You never know, it could be really helpful to others. Here's the link 👈.
Това означава, че това вероятно не е казиното за вас. Но може би някой ден ще се оправи и тегленията ще са по-бързи.
Както и да е, надявам се да се справиш някъде другаде. Чувствайте се свободни да пишете, ако имате още новини. 😉
So that means this probably isn't the casino for you. But maybe one day it will get better and the withdrawals will be faster.
Anyway, I hope you'll do well somewhere else. Feel free to write if you have more news. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.