преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayCroco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хм, това е доста научено залагане, да. Все пак казиното е боклук само заради тъп бонус, прав ли съм?
Трудно ми е да повярвам. Нещо друго карало ли ви е да мислите толкова лошо за сайта? 🙂
Hmm, that's pretty taught wagering, yes. Still, the casino is trash only because of a dumb bonus, am I right?
I find that hard to believe. Has anything else made you think so badly about the site? 🙂
Здравейте, просто се чудех дали някой наистина е осребрил кроко от играта? Разбрах, че минималната сума за теглене в казиното е $220, а купонът, който използвам за максимална сума за теглене, беше $180, как можете дори да теглите пари с тях, правейки такива сделки? Искам да кажа, че минимумът, който можете да изтеглите, е $220, но максимумът, който можете да изтеглите с кода, е $180, някой друг осъзнал ли е това?
Hello I was just wondering if any has actually cashed out of play croco? I came to realize the casino minimum withdrawal amount is $220 and the coupon I use the max withdrawal Mount was $180 how can you even cash out with them doing deals like that? I mean the minimum you can withdraw it's $220 but maximum you can withdraw with the code is $180 has anybody else realized this?
Здравейте, прочетох за ситуацията, за която пишете. Струва ми се доста нелогично. Опитахте ли да попитате казиното за това и как трябва да го разрешите, когато минималното теглене е $220, но максимумът от купона е $180? Мисля, че най-добрият отговор ще дойде от тях, за да разберете как работи. Възможно ли е да попитате и след това да го споделите с нас?
Hi, I've read about the situation you're writing about. It strikes me as quite illogical. Did you try to ask the casino about this and how should you solve it when the minimum withdrawal is $220 but the maximum from the coupon is $180 ? I think the best answer would come from them to find out how it works. Would it be possible to ask and then share it with us ?
Здравейте и благодаря за информацията. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат. Както и да е, как разбрахте за тази информация? Искахте да се регистрирате тук и не беше възможно или по друг начин? 🤔
Hi and thank you for the information. I'll pass it on to our data team to have a look at it. Anyway, how did you find out about this information ? Did you want to register here and it wasn't possible or some other way ? 🤔
Бях член преди малко и загубих. Исках да отворя отново акаунта си, за да опитам отново и когато се свързах с тях чрез чат, те ми казаха това.
I was a member awhile ago and lost. I wanted to reopen my account to try again and when I contacted them via chat they told me this.
Според нашата информация не би трябвало да има проблеми с играчи от САЩ, които играят тук. Моят колега от екипа за данни потвърди, че всичко трябва да е наред и няма нито един блок, който да показва, че не е възможно играчи от САЩ да играят тук. Имате ли екранни снимки от разговора или от невъзможността да влезете в казиното?
According to our information there shouldn't be any problems with players from USA playing here. My colleague from the data team has confirmed that everything should be fine and there is not a single block that would indicate that it is not possible for players from the USA to play here. Do you have any screenshots from the conversation or from not being able to get into the casino?
Здравей!
Смятате ли, че това е, да кажем, голяма работа за вас? Опитвам се да разбера дали имате други казина, в които да играете.
Знаете ли какво изглежда доста интересно? Всички хора в тази тема са от Щатите, но казиното вече не приема американци... Е, просто ми е малко смешно.
С късмет скоро ще откриете готини казина. 😉
Hello there!
Do you consider it to be, let's say, a big deal for you? I'm trying to figure out whether you have any other casinos to play at.
You know what seems to be quite interesting? All the people in this thread are from the States, yet the casino does not accept Americans anymore... Well, I just find it a bit funny.
With luck, you'll find some cool casinos soon. 😉
Не, нямам предишни чатове с тях, но ще се свържа с тях отново днес и след това ще запиша отговора им. Може би само един представител не знаеше. Ще те държа в течение.
No I do not have any previous chats with them but I will contact them again today and then I will record their answer. Maybe it was just one rep that did not know. I will keep you updated.
Ами току що се свързах с тях. Представител на име Кени каза, че съм затворил акаунта, нали? Казах да, но бих искал да опитам отново. Отне 20 минути чакане и той най-накрая отговори и каза
Благодаря ви за проявеното търпение с мен, ще трябва да препратя вашия случай до съответния отдел за преглед и те ще се свържат с вас по имейл в рамките на 48 работни часа с актуална информация. Извинявам се за неудобството и ви благодаря за търпението .
ТРЯБВА ДА Е СПЕЦИАЛНО МЯСТО ЗА ИГРА. LOL
Закрих акаунта си поради голяма загуба. Никога не съм печелил тук. Повечето казина отварят отново сметки от предишни играчи.
Това изглежда трудно.
Well I just contacted them. A rep named Kenny said that I closed the account Correct? I said yes but I would like to try again. It took 20 minutes of waiting and he finally responded and said
Thank you for being patient with me, I will need to forward your case to a relevant department for a review and they will get back to you via email within 48 Business hours with an update, I apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
IT MUST BE A SPECIAL PLACE TO PLAY.LOL
I closed my account due to a lot of loss. I never won here. Most casinos reopen accounts from past players.
This one seems difficult.
Изглежда, че имат процедура за това. Въпреки това, тъй като сте загубили доста тук, искате ли да опитате отново, за да видите дали това се е променило? Кога за последно играхте тук?
Когато получите актуализация на акаунта си, уведомете ни дали сте успели да го отворите отново.
It looks like they seem to have a procedure for that. However, since you have lost quite a lot here, do you want to try again to see if that has changed ? When was the last time you played here?
When you get an update on your account, let us know if you managed to reopen it.
Моята сметка беше отворена и днес спечелих малка печалба... Добро начало за сега. Да видим как ще стане.
My account was opened and today I won a small win...Good start for now. Lets see how it goes.
Отлично, радвам се, че успяхте да качите нещо и акаунтът ви беше отворен отново. Така че изглежда, че играчите от САЩ могат да продължат да играят тук.
Е, успех на теб. ☘️
Perfect, so I'm glad you managed to upload something and your account was reopened. So it looks like US players can continue to play here.
Well, good luck to you. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.