ФорумКазинаPlayCroco Casino - обща дискусия

PlayCroco Casino - обща дискусия

преди 1 година от B31337
|
3773 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayCroco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

thrash AF сайт с 60x игра ($150 чип = $9,000) хахаха с максимален залог 10 и БЕЗ покупки на функции. избягвайте траш

Автоматичен превод:
преди 1 година

измами сайт избягвайте

Автоматичен превод:
B31337
преди 1 година

Хм, това е доста научено залагане, да. Все пак казиното е боклук само заради тъп бонус, прав ли съм?

Трудно ми е да повярвам. Нещо друго карало ли ви е да мислите толкова лошо за сайта? 🙂

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, просто се чудех дали някой наистина е осребрил кроко от играта? Разбрах, че минималната сума за теглене в казиното е $220, а купонът, който използвам за максимална сума за теглене, беше $180, как можете дори да теглите пари с тях, правейки такива сделки? Искам да кажа, че минимумът, който можете да изтеглите, е $220, но максимумът, който можете да изтеглите с кода, е $180, някой друг осъзнал ли е това?

Автоматичен превод:
JeanMarie77
преди 12 месеца

Здравейте, прочетох за ситуацията, за която пишете. Струва ми се доста нелогично. Опитахте ли да попитате казиното за това и как трябва да го разрешите, когато минималното теглене е $220, но максимумът от купона е $180? Мисля, че най-добрият отговор ще дойде от тях, за да разберете как работи. Възможно ли е да попитате и след това да го споделите с нас?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те вече не допускат играчи от САЩ

Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат. Както и да е, как разбрахте за тази информация? Искахте да се регистрирате тук и не беше възможно или по друг начин? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Бях член преди малко и загубих. Исках да отворя отново акаунта си, за да опитам отново и когато се свързах с тях чрез чат, те ми казаха това.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Според нашата информация не би трябвало да има проблеми с играчи от САЩ, които играят тук. Моят колега от екипа за данни потвърди, че всичко трябва да е наред и няма нито един блок, който да показва, че не е възможно играчи от САЩ да играят тук. Имате ли екранни снимки от разговора или от невъзможността да влезете в казиното?

Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Здравей!

Смятате ли, че това е, да кажем, голяма работа за вас? Опитвам се да разбера дали имате други казина, в които да играете.

Знаете ли какво изглежда доста интересно? Всички хора в тази тема са от Щатите, но казиното вече не приема американци... Е, просто ми е малко смешно.

С късмет скоро ще откриете готини казина. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не, нямам предишни чатове с тях, но ще се свържа с тях отново днес и след това ще запиша отговора им. Може би само един представител не знаеше. Ще те държа в течение.


Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Чудесно, ще бъдем тук!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Ами току що се свързах с тях. Представител на име Кени каза, че съм затворил акаунта, нали? Казах да, но бих искал да опитам отново. Отне 20 минути чакане и той най-накрая отговори и каза

Благодаря ви за проявеното търпение с мен, ще трябва да препратя вашия случай до съответния отдел за преглед и те ще се свържат с вас по имейл в рамките на 48 работни часа с актуална информация. Извинявам се за неудобството и ви благодаря за търпението .

ТРЯБВА ДА Е СПЕЦИАЛНО МЯСТО ЗА ИГРА. LOL

Закрих акаунта си поради голяма загуба. Никога не съм печелил тук. Повечето казина отварят отново сметки от предишни играчи.

Това изглежда трудно.


Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Изглежда, че имат процедура за това. Въпреки това, тъй като сте загубили доста тук, искате ли да опитате отново, за да видите дали това се е променило? Кога за последно играхте тук?

Когато получите актуализация на акаунта си, уведомете ни дали сте успели да го отворите отново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Моята сметка беше отворена и днес спечелих малка печалба... Добро начало за сега. Да видим как ще стане.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Както казах. Траш AF

Автоматичен превод:
B31337
преди 11 месеца

Какво имаш предвид ?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Моята сметка беше отворена и днес спечелих малка печалба... Добро начало за сега. Да видим как ще стане.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отлично, радвам се, че успяхте да качите нещо и акаунтът ви беше отворен отново. Така че изглежда, че играчите от САЩ могат да продължат да играят тук.

Е, успех на теб. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Както казах. Траш AF

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имахте ли някакъв проблем в казиното, когато имахте това мнение? Бихте ли казали нещо повече? 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини