преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Play Fortuna Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добре на всички. Моля, обърнете внимание, че бонусът не е валиден в Португалия.
Good to all. Please note that the bonus is not valid in Portugal.
boas a todos.atençao que o bonus nao é valido em Portugal.
Здравейте pikos26.
Благодаря ви за прозрението. Проучих въпроса и сте прав. Бонусът без депозит не е наличен за играчите на Португалия, тъй като играта за безплатно завъртане е заключена за тази конкретна държава.
Hello pikos26.
Thank you for your insight. I have investigated the matter, and you are right. The no deposit bonus is not available for Portugal players, because the free spin game is locked for this specific country.
Лека нощ. Това казино не е лицензирано в Португалия и пропуска информация за държави, които смятат за „забранени" на самия сайт. Загубих над 100 000 евро за 2/3 месеца и писах на директора, обяснявайки, че нямам никаква правна защита по отношение на искове, защита на играчите и направени плащания. Те отказаха всякаква помощ и продължават да посочват, че приемат играчи от Португалия и че всичко е наред!!! Вероятно ще трябва да докладвам случая на португалските власти, за да се опитам да възстановя всички депозити. Не мисля, че е нормално те да работят в пълна нелегалност. Сумата, която загубих, е гигантска и не получих никаква връщане. Можеш ли да помогнеш?
Good night. This casino is not licensed in Portugal and omits information on countries that they consider "prohibited" on the site itself. I lost over €100,000 in 2/3 months and wrote to the Director, explaining that I didn't have any kind of legal protection over claims, player protection and payments made. They refused any kind of help and continue to indicate that they accept players from Portugal and that everything is fine!!! I will probably have to report the case to the Portuguese authorities to try to recover all the deposits. I don't think it's normal for them to be operating in complete illegality. The amount I lost is gigantic and I didn't get any return. Can you help?
Boa noite. Este casino não está licenciado em Portugal e omite a informação de países que consideram "proibidos" no próprio site. Perdi mais de €100.000 em 2/3 meses e escrevi ao Diretor, explicando que não tinha qualquer tipo de proteção legal sobre reclamações, proteção de jogador e pagamentos efetuados. Recusaram qualquer tipo de ajuda e continuam a indicar que aceitam jogadores de Portugal e que está tudo bem!!! Provavelmente vou ter que denunciar o caso às entidades portuguesas para tentar reaver todos os depósitos. Não acho normal estarem a operar em completa ilegalidade. O valor que perdi é gigantesco e não tive qualquer retorno. Podem ajudar?
Здравейте,
ние предоставяме информацията, че това казино не приема играчи за Португалия:
Попълнихте ли някакъв формуляр за регистрация, използвайки Португалия като наша страна на пребиваване, моля?
Hello,
we provide the information that this casino does not accept players for Portugal:
Did you fill up any registration form using Portugal as our country of residence, please?
Здравей Радка. Очевидно попълних пълния си адрес и дори ми поискаха документа за самоличност, който незабавно изпратих.
Hello Radka. Obviously, I filled in my complete address and they even asked for my identification document, which I promptly sent.
Olá Radka. É evidente que preenchi com morada completa e inclusive pediram meu documento de identificação que eu prontamente enviei.
Моля, бъдете информирани за скорошната актуализация на T&C на сайта на PlayFortuna, забраняваща броенето на карти, приравнявайки тази умствена дейност към „незаконни хазартни дейности" в съответствие с клауза 16.5 от T&C. Надяваме се, че това ще намери отражение във вашия сайт, тъй като това не е честно!!!
16.5. Play Fortuna си запазва правото да спре напълно или частично сметката на Играч и/или напълно или частично да изтегли средства от игралната сметка на Играч в случай, че ние и/или нашите партньори и/или други доставчици на услуги имаме някакви притеснения относно Играча, свързани с незаконни хазартни дейности (включително, но не само, броене на карти „Wonging", „Perfect Pair", броене на карти Dragon Tiger „Suit Tie" или всякакви други методи за броене на карти).
Please be infromed on recent T&C update at PlayFortuna site, forbidding card counting equalizing this mental activity to "illegal gambling activities" in accordance to clause 16.5 of T&C. Hope this will find reflection on your site as this is not fair!!!
16.5. Play Fortuna reserves the right to fully or partially suspend a Player's account and/or fully or partially withdraw funds from a Player's gaming account in the event that we and/or our affiliates and/or other service providers have any concerns regarding the Player related to illegal gambling activities (including, but not limited to, "Wonging", "Perfect Pair" card counting, Dragon Tiger "Suit Tie" card counting or any other card counting methods).
Здравейте,
ние в Casino Guru вярваме, че когато става въпрос за броене на карти, играчите трябва да се сблъскват със същите правила и условия, каквито биха имали в наземните казина.
Ние не признаваме броенето на карти като правна причина за оправдаване на анулирането на печалби. Казиното обаче може да блокира такъв акаунт.
Препратих тази информация на нашия екип за данни, благодаря ви за известието 👍.
Hello,
we in Casino Guru believe that when it comes to card counting, players should face the same terms and conditions as they would in land-based casinos.
We do not acknowledge card counting as a legal reason to justify voiding any winnings. The casino may, however, block such an account.
I forwarded this information to our Data Team, thank you for notice 👍.
това казино няма да ми позволи да депозирам всички аспекти на депозитите, които има.
И да ми кажеш в чата, че е моя грешка по някаква причина
this casino will not let me deposit with every aspect of deposits it has.
And telling me in the chat that is my fault for some reason
Хм, това е странно...
Какво според казиното правите погрешно? 🙁
Ако нямате нищо против да попитам.
Hmm, that's weird...
What the casino thinks you're doing wrongly? 🙁
If you don't mind me asking.
Предполагам, че днес сте избрали ден, за да похвалите някои казина. Що се отнася до този конкретен, успяхте ли да спечелите и да изтеглите тук вече?
Що се отнася до безплатните завъртания за депозит, колко получавате обикновено? Зависи ли от това колко депозирате или пак е същият пакет от безплатни завъртания за всеки депозит? 🙂
I guess today you picked a day to praise some casinos. As for this particular one, have you managed to win and withdraw here yet ?
As for free spins for deposit, how many do you usually get ? Does it depend on how much you deposit or is it still the same package of free spins for any deposit ? 🙂
Просто съм малко объркан. Явно имах някои безплатни завъртания без депозит в това казино на Eastern emeralds от quickspin. Когато отидох и потърсих играта, тя каза, че моят регион е блокиран за игра, което ми се стори странно, тъй като често играя игри с quickspin. Дори проверих дали регионът ми внезапно е бил блокиран в няколко други казина, докато чаках поддръжката да отговори, но успях да отворя и играя игрите без проблеми. Когато поддръжката отговори, всичко, което казаха, е, че понякога доставчиците блокират региони и не са успели да преиздадат безплатните завъртания на различна игра. И ми казаха, че може би трябва да помоля за поддръжка на доставчика, тъй като те не са представители на доставчиците, когато попитах защо моят регион е блокиран само в това казино. Така че освен че не беше много полезно, не отговори на въпроса ми. Блокирани ли са определени доставчици само в определени казина? Просто никога не съм срещал това преди и мога да играя игри с бързи завъртания буквално във всяко друго казино, но предполагам, че е възможно
I'm just a little confused. I apparently had some no deposit free spins at this casino on Eastern emeralds by quickspin. When I went and searched for the game, it said my region was blocked from playing which I found odd as I play quickspin games frequently. I even checked to see if my region was suddenly blocked at a couple other casinos while I waited for support to respond, but I was able to open and play the games without issues. When support replied all they said is that sometimes providers block regions and they weren't able to reissue the free spins on a different game. And I was told that maybe I should ask the provider's support as they were not the providers representatives, when I Asked why it was only at this casino that my region was blocked. So besides being not very helpful, it didn't answer my question. Are certain providers blocked only at certain casinos? I've just never encountered that before and am able to play quickspin games at literally every other casino, but I suppose it's possible
Здравейте, и аз не съм чувал за такъв случай, честно казано. Опитахте ли да пишете на поддръжката на доставчика на игри? Те отговориха ли или казаха нещо?
Първо си помислих, че самото казино може да блокира доставчика заради държавата, но не изглежда много вероятно това да е така, както го описвате. Очевидно наистина би било най-добре да попитате как е.
Също така, що се отнася до безплатните завъртания, казиното не предложи ли алтернатива?
Hello, I haven't heard of such a case yet either, if I'm honest. So have you tried writing to the game provider's support ? Did they reply or say anything ?
I thought first that the casino itself might block the provider because of the country, but it doesn't seem very likely that this would be the case as you describe it. Obviously it would really be best to ask how it is.
Also, as far as free spins are concerned, did the casino not come up with an alternative ?
Всъщност не се свързах с поддръжката на доставчика, почувствах се някак дребнаво (може би не съвсем точната дума), тъй като не беше много безплатни завъртания. Въпреки че съм любопитен... би било добре да знам за бъдещи справки, така че може би ще се свържа с тях.
И по отношение на завъртанията, които се кредитират в различна игра, това е отрицателно. Отново нещо, което не съм срещал често, ако изобщо някога съм го срещал.
I didn't actually contact the provider's support, it felt somewhat petty (perhaps not quite the right word) since it wasn't a lot of free spins. Though I am curious.... it'd be good to know for future reference, so maybe I will contact them.
And in regards to the spins being credited on a different game, that's a negative. Again, something I haven't encountered often, if ever.
Благодаря за екранната снимка. Може би е добра идея да попитате дали игрите от този конкретен доставчик на игри са забранени в това конкретно казино за играчи от вашата страна, тъй като казвате, че можете да ги играете в други казина без никакви проблеми. Би било голяма рядкост, но може би отново ще научим нещо ново. Така че, ако им изпратите имейл, не се колебайте да ми кажете какво сте научили, защото ще ми бъде много интересно.
Що се отнася до безплатните завъртания, нямам нищо против, предполагам, че ще можете да поискате някои за друга игра, която можете да играете, ако приемем, че останете в това казино.
Thanks for the screenshot. It might be a good idea to ask if games from this particular game provider are banned in this particular casino for players from your country, since you say you can play them in other casinos without any problems. It would be quite a rarity, but maybe we would learn something new again. So if you send them an email, feel free to let me know what you learned because I would be quite interested.
As for the free spins, I don't mind, I guess you'll be able to claim some for another game you can play, assuming you stay with this casino.
Все още не разбирам, че с казиното zplayfortyna всъщност искат многократни депозити
I still don’t understand that with the zplayfortyna casino they actually ask for multiple deposits
Я так и не понял што с казино zplayfortyna оно настоясчэе они запрашивают несколько депозитов
Бихте ли били по-конкретни, моля? Не разбирам напълно какво имаш предвид.
Опитайте се да напишете повече за това свое преживяване.
Could you be more specific, please? I do not completely understand what you mean.
Try to write more about this experience of yours.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.