ФорумКазинаPlanetaXbet Casino - обща дискусия

PlanetaXbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от glascan63
|
6238 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Daniel
преди 1 година

Намерих нов адрес:

https://staging.planetaxbet.com/en/live

Можете ли да потвърдите, че това е новият им адрес?

Автоматичен превод:
pass67
преди 1 година

Думата "staging" преди името на домейна на Planetaxbet вероятно означава, че това е тестова версия на уебсайта, която не е предназначена за широка аудитория.

Тук можете да видите колко дълго сайтът им е бил неактивен:

https://status.planetaxbet.com/

Досега писах на:


  • тяхната поддръжка: support@planetaxbet.com;
  • два имейла на компанията собственик (Winfinity NV): hello@winfinity.live, hr@winfinity.live;
  • чрез лично съобщение на страницата им във Facebook: https://www.facebook.com/planetaxbet/.


Не получих отговор от никого. Писах също на хостинг компанията на support@cloudflare.com, но поради защита на поверителността те не предоставят информация за уебсайтовете на своите клиенти.

Да се надяваме, че екипът на Casinoguru ще успее да установи личен контакт с представител на Planetaxbet и да ни информира за ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Намерих нов адрес:

https://staging.planetaxbet.com/en/live

Можете ли да потвърдите, че това е новият им адрес?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Bestbets е прав, stagings са тестовите версии за стандартните уебсайтове. За съжаление виждам два контакта в Skype в нашата база данни, но никой от тях не ми е отговорил. Един от контактите има и следващо Skype име "...", което е доста странно. Като се има предвид, че е ново казино, доста се притеснявам, че може да са затворени.


Току-що изпратих информацията до нашия екип за данни и те ще маркират казиното като затворено. След това ще го тестваме отново след няколко седмици.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, виждам, че вече официално сте обявили казиното за затворено.

Миналата година имах подобен опит с Casino360 и дори подадох жалба. Техният уебсайт спря да работи и те не реагираха. По-късно беше открито, че всички потребителски акаунти и баланси са прехвърлени на друга компания, където ни посрещнаха топло.


Опасявам се, че ситуацията с Planetaxbet е различна. Според тяхното съобщение компанията е основана от група любители на хазарта. Струва ми се, че те просто изчезнаха с парите на потребителите.


Скъпи Даниел,


Бихте ли проверили дали има някаква яснота какво точно се е случило? Спомням си, че преди много години базираните в Обединеното кралство компании изрично подчертаха, че средствата на клиентите се съхраняват в отделни банкови сметки, а не смесени със собствените средства на компанията. Има ли някакви предпазни мерки за компании, лицензирани в други юрисдикции?

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Здравейте!

Ако мога да се намеся, искам да кажа, че не е в нашата власт да разберем дали основателите са напуснали с парите на играчите. Въпреки факта, че и аз бих искал да знам.

Що се отнася до отделните банкови сметки, аз лично бих попитал бившия лицензиран орган. Това е доставчикът на подлиценз GCB Curacao, доколкото мога да преценя. 🤔 Смятам, че такова изискване може да бъде поискано по отношение на лиценза.

Така си мисля и аз.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини