преди 1 година
Намерих нов адрес:
https://staging.planetaxbet.com/en/live
Можете ли да потвърдите, че това е новият им адрес?
I found a new address:
https://staging.planetaxbet.com/en/live
Could you confirm that is their new address?
0
Намерих нов адрес:
https://staging.planetaxbet.com/en/live
Можете ли да потвърдите, че това е новият им адрес?
I found a new address:
https://staging.planetaxbet.com/en/live
Could you confirm that is their new address?
Думата "staging" преди името на домейна на Planetaxbet вероятно означава, че това е тестова версия на уебсайта, която не е предназначена за широка аудитория.
Тук можете да видите колко дълго сайтът им е бил неактивен:
https://status.planetaxbet.com/
Досега писах на:
Не получих отговор от никого. Писах също на хостинг компанията на support@cloudflare.com, но поради защита на поверителността те не предоставят информация за уебсайтовете на своите клиенти.
Да се надяваме, че екипът на Casinoguru ще успее да установи личен контакт с представител на Planetaxbet и да ни информира за ситуацията.
The word "staging" before the domain name of Planetaxbet probably means that this is a test version of the website, not intended for a broad audience.
Here, you can see how long their site has been inactive:
https://status.planetaxbet.com/
So far, I have written to:
I have not received a response from anyone. I have also written to the hosting company at support@cloudflare.com, but due to privacy protection, they do not provide information about their clients' websites.
Let's hope that the Casinoguru team will be able to establish personal contact with a representative of Planetaxbet and inform us about the situation.
Bestbets е прав, stagings са тестовите версии за стандартните уебсайтове. За съжаление виждам два контакта в Skype в нашата база данни, но никой от тях не ми е отговорил. Един от контактите има и следващо Skype име "...", което е доста странно. Като се има предвид, че е ново казино, доста се притеснявам, че може да са затворени.
Току-що изпратих информацията до нашия екип за данни и те ще маркират казиното като затворено. След това ще го тестваме отново след няколко седмици.
Bestbets is right, stagings are the test versions for the standard websites. Unfortunately I see two Skype contacts in our database, but none of them have replied to me. One of the contacts also has a following Skype name "...", which is quite strange. Considering it's a new casino, I'm quite worried they might be closed.
I just sent the info to our Data team and they're going to mark the casino as closed. Then we're going to test it once again after a few weeks.
Да, виждам, че вече официално сте обявили казиното за затворено.
Миналата година имах подобен опит с Casino360 и дори подадох жалба. Техният уебсайт спря да работи и те не реагираха. По-късно беше открито, че всички потребителски акаунти и баланси са прехвърлени на друга компания, където ни посрещнаха топло.
Опасявам се, че ситуацията с Planetaxbet е различна. Според тяхното съобщение компанията е основана от група любители на хазарта. Струва ми се, че те просто изчезнаха с парите на потребителите.
Скъпи Даниел,
Бихте ли проверили дали има някаква яснота какво точно се е случило? Спомням си, че преди много години базираните в Обединеното кралство компании изрично подчертаха, че средствата на клиентите се съхраняват в отделни банкови сметки, а не смесени със собствените средства на компанията. Има ли някакви предпазни мерки за компании, лицензирани в други юрисдикции?
Yes, I see that you have already officially declared the casino closed.
Last year, I had a similar experience with Casino360, and I even filed a complaint. Their website stopped working, and they were unresponsive. Later, it was discovered that all user accounts and balances were transferred to another company, where we were warmly welcomed.
I'm afraid the situation with Planetaxbet is different. According to their announcement, the company was founded by a group of gambling enthusiasts. It seems to me that they simply disappeared with the users' money.
Dear Daniel,
Could you please check if there is any clarity on what exactly happened? I recall that many years ago, UK-based companies explicitly emphasized that customer funds are held in separate bank accounts, not commingled with the company's own funds. Is there any precaution in place for companies licensed in other jurisdictions?
Здравейте!
Ако мога да се намеся, искам да кажа, че не е в нашата власт да разберем дали основателите са напуснали с парите на играчите. Въпреки факта, че и аз бих искал да знам.
Що се отнася до отделните банкови сметки, аз лично бих попитал бившия лицензиран орган. Това е доставчикът на подлиценз GCB Curacao, доколкото мога да преценя. 🤔 Смятам, че такова изискване може да бъде поискано по отношение на лиценза.
Така си мисля и аз.
Hello!
If I may step in, I want to say it's not within our power to find out whether the founders left with players' money. Despite the fact that I would also love to know.
As go for the separate banking accounts, I would personally ask its former licensed authority. It's sub-license provider GCB Curacao, as far as I can tell. 🤔 I feel such a requirement could be requested license-wise.
That's what I think.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.