преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlanetaXbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Ако можех да предположа, бих казал, че акаунтът ви първо трябва да бъде потвърден, някои казина блокират акаунта, докато проверката не приключи. Мога ли да знам дали сте били проверявани някога преди в този?
Знам, че е наистина неудобно, ако нямате информация относно блокирания си акаунт директно от казиното, бих ви пращал редовно имейл за някакво обяснение.
Това е ново казино, така че може би на поддръжката липсва подходящ опит 🤔
Hello,
If I could guess I would say that your account has to be verified first, some casinos block the account until the verification is done. So may I know whether you have been verified ever before in this one?
I know that it is truly inconvenient if you have no information regarding your blocked account directly from the casino, I'd email regularly for some explanation.
It's a fresh casino, so maybe the support is lacking proper experiences 🤔
сметката ми беше потвърдена, в противен случай нямаше да мога да тегля пари. Статусът на заявката за теглене беше одобрен, но след половин час просто бях изгонен от акаунта и когато влязох, ми пише, че съм блокиран
my account was verified otherwise I would not be able to withdraw money. The status of the withdrawal request was approved, but after half an hour I was simply kicked out of the account and when I logged in it says that I am blocked
Здравейте и благодаря. Виждам, че ситуацията е неприятна, но бих ви препоръчал да останете малко търпеливи. Ако искате да разрешите проблема, като подадете жалба тук на нашия уебсайт, ние така или иначе не можем да го ускорим. Можем да се включим в случая едва след 14 дни, откакто сте започнали да се борите с казиното. Да те попитам кога точно поиска тегленето? Предполагам съвсем наскоро, нали?
Hello, and thank you. I see it is unpleasant situation but I would suggest to stay patient a little. If you want to resolve the issue by submitting a complaint here on our website, then we can't speed it up anyway. We are only able to get involved in the case after 14 days since you started to struggle with casino. Let me ask you when exactly did you requested the withdrawal? I guess just recently, right?
Поисках теглене и беше потвърдено, но не получих средствата.
I requested a withdrawal and it was confirmed, but I did not receive the funds.
Здравейте,
Ако акаунтът ви все още е блокиран и не можете да се свържете с казиното, бих помислил дали да подадете жалба. Без обяснението на казиното можем само да гадаем какъв е проблемът, така че жалбата трябва да помогне. За да научите повече за това как работи този процес, щракнете тук .
Ще изчакам няколко дни, но нямам представа кога точно е одобрено оттеглянето ви. Кажете ми какво мислите за това.
Hello,
If your account is still blocked and you can't get in touch with the casino, I'd consider submitting a complaint. Without the casino's explanation, we can only guess what is the issue, so the complaint should help. To learn more about how this process works, click here.
I'll wait a few days, however, I have no clue when exactly your withdrawal was approved. Let me know what you think about that.
Това казино е пълна измама. Те казват на хората, че създават няколко акаунта, за да не теглят средства. Моля за вашата помощ и сътрудничество с комисията по хазарта на Кюрасао, за да премахнете това казино от пазара.
Когато поисках ID на транзакцията, те казаха, че не могат да ми дадат.
Когато след 12 часа отново поисках теглене, тогава ми затвориха сметката. Нека честността надделее.
This casino is a total scam. They tell people that they create multiple accounts so as not to withdraw funds. I am asking for your help and cooperation with the Curaçao Gaming commission to eliminate this casino from the market.
When I asked for the transaction ID they said they couldn't give me.
When after 12 hours I asked again for a withdrawal, that's when they closed my account. Let honesty prevail.
Здравейте, съжалявам да чуя за вашия проблем.
Предполагам, че би било най-добре, ако можете да подадете жалба веднага. Просто щракнете върху тази връзка .
Също така би било добре да разберете какво означава да разгледате жалба, можете да намерите повече подробности за процеса тук .
Да се надяваме, че екипът за оплаквания ще може да ви помогне. 👍
Hello sorry to hear about your issue.
I guess it would be best if you could submit a complaint right now. Just click this link.
Would also be good to find out what it means to deal with a complaint, you can find more details about the process right here.
Let's hope the complaint team will be able to assist you. 👍
Здрасти,
вече внедрихме забранения VPN в прегледа. Въпреки че не знам кога точно се е случило.
Някакви актуализации за вашия проблем? Имаш ли нужда от помощ? 🤔
Hi there,
we already implemented the forbidden VPN into the review. Though I do not know when exactly it happened.
Any update about your issue? Do you need help? 🤔
Но знам кога се е случило - 20/01/23 или 21/01/23
Това са вътрешните процедури на казиното, но не се колебайте да ги попитате кога са направили тази промяна. Кълна се в здравето на майка ми, това се промени и това са смели думи (:
But I know when it happened - 20/01/23 or 21/01/23
These are the casino's internal procedures, but feel free to ask them when they made this change. I swear on my mother's health this has changed and those are bold words (:
Наистина смел 🙂
В този случай подайте жалбата, бих казал, че можете да спечелите само от това.
Предполагам, че си струва да опитате и може да успеем да ви помогнем. Без натиск, разбира се, ако не сте сигурни в тази идея, може би тази статия с ръководство за оплакванията ще ви помогне.
Truly a bold one 🙂
In this case, submit the complaint, I'd say that you can only benefit from it.
I guess it is worth a try and we may be able to help you. No pressure of course, if you're not sure about that idea, maybe this guide article about complaints will help.
Могат ли скрийншотовете в прикачения файл да бъдат основание за рекламация?
Според информация в мрежата от външни сайтове VPN е разрешено, така че има нещо в това 🙂
За съжаление не ми хрумна да направя скрийншот на регулациите точно преди плащането, но видях, че тогава все още е разрешено, т.е. 100% на 20/01/23
Can the screenshots in the attachment be the basis for a complaint?
According to information on the web from external sites VPN was allowed, so there's something to it 🙂
Unfortunately, it slipped my mind to take a screenshot of the regulations just before the payment, but I saw that it was still allowed then, i.e. 100% on 20/01/23
Честно казано, трудно е да се каже, предполагам, че ще ни трябва информация и от казиното, за да изслушаме и двете страни. Освен това, това са просто резултати от търсене в пълен текст, така че дори не е пълен преглед, а само част от текст, намиращ се в интернет.
Но бих казал, че като цяло най-лошото би било жалбата да бъде отхвърлена. Нищо по-лошо не може да се случи.
Това е ново казино, затова смятам, че можем да използваме поне повече прозрения 🙂.
Honestly, hard to tell, I guess that we would need information from the casino as well, to hear out both sides. Furthermore, those are just full-text search results so, it is not even a full review, just a part of text located through the internet.
But I would say that in general, the worst thing would be, that the complaint may get rejected. Nothing worst can happen.
It's a fresh casino, hence I think that we could use more insights, at least 🙂.
Аз съм потребител на Planetaxbet, но сайтът им е недостъпен вече два дни. Прилагам екранна снимка на това, което виждам, когато отида на техния URL адрес. Опитах да използвам различен браузър, различно устройство, смяна на интернет доставчици и дори различни географски местоположения, но резултатът е същият. Вчера се свързах с техния екип за поддръжка, за да попитам за проблема, но не получих отговор. Някой знае ли какво се е случило с този оператор? Ще го видим ли отново?
I am a user of Planetaxbet, but their website has been inaccessible for two days now. I am attaching a screenshot of what I see when I go to their URL. I have tried using a different browser, a different device, changing internet providers, and even different geo locations, but the result is the same. I contacted their support team yesterday to inquire about the issue, but I have not received a response. Does anyone know what has happened to this operator? Will we see it again?
Ще се обърна към Радка и ще я помоля да ни помогне да изясним ситуацията.
I will turn to Radka and ask her to help us clarify the situation.
Добър вечер Радка!
Бихте ли ни помогнали с този случай, като се опитате да разберете какво се е случило със сайта на Planetaxbet и като цяло каква е съдбата на тази компания?
Good evening, Radka!
Would you help us with this case by trying to find out what happened to the Planetaxbet website and, in general, what is the fate of this company?
Здравейте, опитах се да проверя уебсайта дори с VPN и получавам същите резултати. Намерих 2 различни Skype контакта в нашата база данни, така че се опитах да се свържа с тях по този начин. Ще ви уведомя, ако успея да получа отговор от тях.
Hi, I tried to check the website even with VPN and I'm getting the same results. I found 2 different Skype contacts in our database so I tried to contact them this way. I'll let you know if I manage to get an answer from them.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.