НачалоФорумКазинаPlanetaXbet Casino - обща дискусия

PlanetaXbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от glascan63
|
6 945 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlanetaXbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

блокирах акаунта, след като сложих парите при теглене. Поддръжката не отговаря. Скам казино

Автоматичен превод:
glascan63
преди 1 година

Здравейте,

Ако можех да предположа, бих казал, че акаунтът ви първо трябва да бъде потвърден, някои казина блокират акаунта, докато проверката не приключи. Мога ли да знам дали сте били проверявани някога преди в този?

Знам, че е наистина неудобно, ако нямате информация относно блокирания си акаунт директно от казиното, бих ви пращал редовно имейл за някакво обяснение.

Това е ново казино, така че може би на поддръжката липсва подходящ опит 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

сметката ми беше потвърдена, в противен случай нямаше да мога да тегля пари. Статусът на заявката за теглене беше одобрен, но след половин час просто бях изгонен от акаунта и когато влязох, ми пише, че съм блокиран

Автоматичен превод:
glascan63
преди 1 година

Здравейте и благодаря. Виждам, че ситуацията е неприятна, но бих ви препоръчал да останете малко търпеливи. Ако искате да разрешите проблема, като подадете жалба тук на нашия уебсайт, ние така или иначе не можем да го ускорим. Можем да се включим в случая едва след 14 дни, откакто сте започнали да се борите с казиното. Да те попитам кога точно поиска тегленето? Предполагам съвсем наскоро, нали?

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Поисках теглене и беше потвърдено, но не получих средствата.

Автоматичен превод:
glascan63
преди 1 година

Здравейте,

Ако акаунтът ви все още е блокиран и не можете да се свържете с казиното, бих помислил дали да подадете жалба. Без обяснението на казиното можем само да гадаем какъв е проблемът, така че жалбата трябва да помогне. За да научите повече за това как работи този процес, щракнете тук .

Ще изчакам няколко дни, но нямам представа кога точно е одобрено оттеглянето ви. Кажете ми какво мислите за това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е пълна измама. Те казват на хората, че създават няколко акаунта, за да не теглят средства. Моля за вашата помощ и сътрудничество с комисията по хазарта на Кюрасао, за да премахнете това казино от пазара.

Когато поисках ID на транзакцията, те казаха, че не могат да ми дадат.

Когато след 12 часа отново поисках теглене, тогава ми затвориха сметката. Нека честността надделее.

filefilefilefile

Автоматичен превод:
Anonymized713
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да чуя за вашия проблем.

Предполагам, че би било най-добре, ако можете да подадете жалба веднага. Просто щракнете върху тази връзка .

Също така би било добре да разберете какво означава да разгледате жалба, можете да намерите повече подробности за процеса тук .

Да се надяваме, че екипът за оплаквания ще може да ви помогне. 👍


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще добавя, че веднага след като ми блокираха акаунта, промениха правилата, че не приемат VPN. Преди това VPN беше разрешен :)

Автоматичен превод:
Anonymized713
преди 1 година

Здрасти,

вече внедрихме забранения VPN в прегледа. Въпреки че не знам кога точно се е случило.

Някакви актуализации за вашия проблем? Имаш ли нужда от помощ? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но знам кога се е случило - 20/01/23 или 21/01/23

Това са вътрешните процедури на казиното, но не се колебайте да ги попитате кога са направили тази промяна. Кълна се в здравето на майка ми, това се промени и това са смели думи (:

Автоматичен превод:
Anonymized713
преди 1 година

Наистина смел 🙂

В този случай подайте жалбата, бих казал, че можете да спечелите само от това.

Предполагам, че си струва да опитате и може да успеем да ви помогнем. Без натиск, разбира се, ако не сте сигурни в тази идея, може би тази статия с ръководство за оплакванията ще ви помогне.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Могат ли скрийншотовете в прикачения файл да бъдат основание за рекламация?

Според информация в мрежата от външни сайтове VPN е разрешено, така че има нещо в това 🙂

За съжаление не ми хрумна да направя скрийншот на регулациите точно преди плащането, но видях, че тогава все още е разрешено, т.е. 100% на 20/01/23

filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized713
преди 1 година

Честно казано, трудно е да се каже, предполагам, че ще ни трябва информация и от казиното, за да изслушаме и двете страни. Освен това, това са просто резултати от търсене в пълен текст, така че дори не е пълен преглед, а само част от текст, намиращ се в интернет.

Но бих казал, че като цяло най-лошото би било жалбата да бъде отхвърлена. Нищо по-лошо не може да се случи.

Това е ново казино, затова смятам, че можем да използваме поне повече прозрения 🙂.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм потребител на Planetaxbet, но сайтът им е недостъпен вече два дни. Прилагам екранна снимка на това, което виждам, когато отида на техния URL адрес. Опитах да използвам различен браузър, различно устройство, смяна на интернет доставчици и дори различни географски местоположения, но резултатът е същият. Вчера се свързах с техния екип за поддръжка, за да попитам за проблема, но не получих отговор. Някой знае ли какво се е случило с този оператор? Ще го видим ли отново?

file

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Имам същия проблем и бих искал да видя отговора.

Автоматичен превод:
pass67
преди 1 година

Ще се обърна към Радка и ще я помоля да ни помогне да изясним ситуацията.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър вечер Радка!

Бихте ли ни помогнали с този случай, като се опитате да разберете какво се е случило със сайта на Planetaxbet и като цяло каква е съдбата на тази компания?


Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Здравейте, опитах се да проверя уебсайта дори с VPN и получавам същите резултати. Намерих 2 различни Skype контакта в нашата база данни, така че се опитах да се свържа с тях по този начин. Ще ви уведомя, ако успея да получа отговор от тях.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини