преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Planet 7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се и играх в Planet 7. Спечелих, но каза, че трябва да депозирам $10 в биткойни, за да потвърдя. Така направих и се потвърди. Каза, че изплащането е изпратено, но това беше вчера. Изплащанията в биткойн моментални ли са или колко време отнема? Опитах да се обадя на отдела за обслужване на клиенти, но каза, че не е работещ номер и ми затвори...
I signed up and played at Planet 7. I won but it said I needed to deposit $10 in bitcoin to verify. So I did and it verified. Said the payout was sent but this was yesterday. Are payouts in bitcoin instant or how long does it take? I tried calling customer service but says it's not a working number and hangs up on me...
Актуализация, не получавам изплащане. Първо казаха, че имам няколко акаунта, което не е вярно. След това казаха, че не получавам изплащане, защото играх повече от един безплатен чип, което също не е вярно. Една дума за планета 7. ИЗМАМА!
Update, I am not receiving a payout. First they said I had multiple accounts which is not true. Then they said it I am not receiving a payout because I played more than one free chip which is also untrue. One word for planet 7. SCAM!
Здравейте, това звучи неудобно.
Извинете ме, че задавам такъв въпрос, но сигурни ли сте, че никой от вашите роднини или други хора, които вероятно живеят в същото домакинство, не е играл в същото казино, може би?
Знаеш ли, случва се често. Така че искам да бъда прав.
Е, не се колебайте да се запознаете с нашата безплатна процедура за оплакване:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Защото вярвам, че казиното трябва да разполага със сериозни доказателства, за да покаже ясно, че сте създали втори акаунт и сте спечелили нечестно предимство първо.
За да изпратите жалбата, използвайте тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Как се чувстваш за това?
Hello, that sounds awkward.
Forgive me for asking such a question, but are you sure none of your relatives or other people possibly living in the same household have not ever played in the same casino, perhaps?
You know, it happens a lot. So, I want to be straight.
Well, do not hesitate to get familiar with our free-of-charge complaint process:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Because I believe the casino should have strong proof to clearly show you did create a second account and gained an unfair advantage first.
To submit the complaint, use this link:
https://casino.guru/complaints/create
How do you feel about that?
Здравейте, страхувам се, че това може да се обясни само от отдела за техническа поддръжка на казиното. Изглежда, че това е грешка, свързана с тяхната база данни. Предполагам, че имейлът, който виждате на екрана, е ваш?
Hi, I'm afraid this can be explained only by the casino's tech support department. It seems to be a bug related to their database. I suppose the email you see on the screen is yours?
Направих депозит в казино Planet 7 на 27 ноември 2023 г., все още чакам потвърждение, за да може тегленето ми да бъде обработено, някой друг имал ли е през същото?
I have made a deposit on Planet 7 Casino on the 27 Nov 2023, i am still waiting for verification so that my withdrawal can be processed, has anyone else gone through the same experience?
Здравейте, виждам, че трябва да преминете през проверка на акаунта. Бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес. Обаче контактувал ли си с казиното или как са документите ти?
Кажи ми.
Hi, I see you need to go through account verification. I would like to say that we give casinos 14 days to resolve this process. However, have you been in contact with the casino, or how are your documents?
Let me know.
Добър ден Джаро,
Добре, ще изчакам останалото време, за да дам на казиното необходимото време за проверка, ако не са отговорили, ще се върна във форума и ще отговоря на този разговор.
Good day Jaro,
Okay, i will hang on for the remainder of the time to give the casino the time that they require for verification, if they have not responded then i will come back to the forum and reply to this conversation.
Хубав ден и на теб.
Предполагам, че такова чакане не е много приятна част от процеса, така че ако попаднете на нещо, което си струва да се каже или просто сте в настроение, елате тук и кажете. Чувствайте се свободни да ни уведомите как се справяте по пътя.
Понякога споделянето помага ✨
Във всеки случай ние сме тук.
Good day to you too.
I imagine such waiting is not a very pleasant part of the process, so if you come across anything worth saying or are just in the mood, come here and tell. Feel free to let us know how you're faring along the way.
Sometimes, sharing helps ✨
In any case, we're here.
Добър ден Радка,
Е, днес е ден 14, все още не съм получил обратна връзка или комуникация от Casino Planet 7. Какво предлагате?
за разбирането
Стивън Фин
0849459807
Good day Radka,
Well, today is day 14, I still have not received any feedback or communication from the Casino Planet 7. What do you propose?
Regards
Stephen Fynn
0849459807
Хей, ако не сте получили обратна връзка от казиното и не сте научили нищо ново за вашата ситуация, препоръчвам ви даподадете жалба на тази връзка .
Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигнете. влизаш ли
Hey, if you haven't got any feedback from the casino and you haven't learned anything new about your situation, I recommend you to file a complaint on this link.
Our team will try to help you and see where you get. Are you in?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.