преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Planet 7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се и играх в Planet 7. Спечелих, но каза, че трябва да депозирам $10 в биткойни, за да потвърдя. Така направих и се потвърди. Каза, че изплащането е изпратено, но това беше вчера. Изплащанията в биткойн моментални ли са или колко време отнема? Опитах да се обадя на отдела за обслужване на клиенти, но каза, че не е работещ номер и ми затвори...
I signed up and played at Planet 7. I won but it said I needed to deposit $10 in bitcoin to verify. So I did and it verified. Said the payout was sent but this was yesterday. Are payouts in bitcoin instant or how long does it take? I tried calling customer service but says it's not a working number and hangs up on me...
Актуализация, не получавам изплащане. Първо казаха, че имам няколко акаунта, което не е вярно. След това казаха, че не получавам изплащане, защото играх повече от един безплатен чип, което също не е вярно. Една дума за планета 7. ИЗМАМА!
Update, I am not receiving a payout. First they said I had multiple accounts which is not true. Then they said it I am not receiving a payout because I played more than one free chip which is also untrue. One word for planet 7. SCAM!
Здравейте, това звучи неудобно.
Извинете ме, че задавам такъв въпрос, но сигурни ли сте, че никой от вашите роднини или други хора, които вероятно живеят в същото домакинство, не е играл в същото казино, може би?
Знаеш ли, случва се често. Така че искам да бъда прав.
Е, не се колебайте да се запознаете с нашата безплатна процедура за оплакване:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Защото вярвам, че казиното трябва да разполага със сериозни доказателства, за да покаже ясно, че сте създали втори акаунт и сте спечелили нечестно предимство първо.
За да изпратите жалбата, използвайте тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Как се чувстваш за това?
Hello, that sounds awkward.
Forgive me for asking such a question, but are you sure none of your relatives or other people possibly living in the same household have not ever played in the same casino, perhaps?
You know, it happens a lot. So, I want to be straight.
Well, do not hesitate to get familiar with our free-of-charge complaint process:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Because I believe the casino should have strong proof to clearly show you did create a second account and gained an unfair advantage first.
To submit the complaint, use this link:
https://casino.guru/complaints/create
How do you feel about that?
Здравейте, страхувам се, че това може да се обясни само от отдела за техническа поддръжка на казиното. Изглежда, че това е грешка, свързана с тяхната база данни. Предполагам, че имейлът, който виждате на екрана, е ваш?
Hi, I'm afraid this can be explained only by the casino's tech support department. It seems to be a bug related to their database. I suppose the email you see on the screen is yours?
Направих депозит в казино Planet 7 на 27 ноември 2023 г., все още чакам потвърждение, за да може тегленето ми да бъде обработено, някой друг имал ли е през същото?
I have made a deposit on Planet 7 Casino on the 27 Nov 2023, i am still waiting for verification so that my withdrawal can be processed, has anyone else gone through the same experience?
Здравейте, виждам, че трябва да преминете през проверка на акаунта. Бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес. Обаче контактувал ли си с казиното или как са документите ти?
Кажи ми.
Hi, I see you need to go through account verification. I would like to say that we give casinos 14 days to resolve this process. However, have you been in contact with the casino, or how are your documents?
Let me know.
Добър ден Джаро,
Добре, ще изчакам останалото време, за да дам на казиното необходимото време за проверка, ако не са отговорили, ще се върна във форума и ще отговоря на този разговор.
Good day Jaro,
Okay, i will hang on for the remainder of the time to give the casino the time that they require for verification, if they have not responded then i will come back to the forum and reply to this conversation.
Хубав ден и на теб.
Предполагам, че такова чакане не е много приятна част от процеса, така че ако попаднете на нещо, което си струва да се каже или просто сте в настроение, елате тук и кажете. Чувствайте се свободни да ни уведомите как се справяте по пътя.
Понякога споделянето помага ✨
Във всеки случай ние сме тук.
Good day to you too.
I imagine such waiting is not a very pleasant part of the process, so if you come across anything worth saying or are just in the mood, come here and tell. Feel free to let us know how you're faring along the way.
Sometimes, sharing helps ✨
In any case, we're here.
Добър ден Радка,
Е, днес е ден 14, все още не съм получил обратна връзка или комуникация от Casino Planet 7. Какво предлагате?
за разбирането
Стивън Фин
0849459807
Good day Radka,
Well, today is day 14, I still have not received any feedback or communication from the Casino Planet 7. What do you propose?
Regards
Stephen Fynn
0849459807
Хей, ако не сте получили обратна връзка от казиното и не сте научили нищо ново за вашата ситуация, препоръчвам ви даподадете жалба на тази връзка .
Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигнете. влизаш ли
Hey, if you haven't got any feedback from the casino and you haven't learned anything new about your situation, I recommend you to file a complaint on this link.
Our team will try to help you and see where you get. Are you in?
Това казино и всичките му „сестри", всичките 24 от тях Ruby, Club Player и т.н. и т.н. ще направят всичко възможно, за да продължат да отхвърлят потвърждението ви многократно. Единственият начин, по който се потвърдих, беше, че рожденият ми ден беше неправилен, така че казаха на касиера abd те казаха да изпратят dl снимка за поддръжка, обясних, че имах 100 пъти, но те казват, че снимката трябва да бъде замъглена, той казва да му го изпрати, той ще я препрати към поддръжката и ще я ескалира в рамките на минути, беше правилна и ми показа като потвърдена два дни по-късно казва, че не е потвърдена снимка, която изпратих на замъглена отново казах, че беше тогава как промениха рождения ми ден, ако не можеха да видят снимката, знаеха, че съм ги проверил и го превключиха обратно на потвърдено. Изплащания, опитани два пъти, и двете отхвърлени множествени бонуси бяха използвани и аз прегледах и несъзнателно бях в грешка, така че сега имам две отделни изплащания, които се обработват, едно за 275, друго за 875, знам без съмнение, че спазих условията nn условия към T този път е изминаха 3 дни от заявката за едно, а другото беше днес, така че ще видим и ще ви държа в течение. Харесвам техните игри, чатът на живо е полезен в по-голямата си част за подпомагане, но що се отнася до препоръките и като цяло, не бих предложил да играете, освен ако не е враг, когото казвате, надявайки се да ударите от гнева, че се опитвате да преминете проверката и изключително бавен процес на теглене, ако плащат, не е известно. Никъде в tnc dizi read не може да изпраща криптовалута към приложение за пари или PP дигитален портфейл, но ми казват, че мога, когато се опитам да изтегля. Направете си услуга, намерете друга група от казино, те са измамници от това, което виждам
This casino and all its " sisters" all ,24 of them Ruby ,Club Player etc etc will do everything they can to first keep rejecting ur verification repeatedly only way i got verified was because my birthday was incorrect so told cashier abd they said send dl pic to support i explained i had 100 x but they say pic to blurry he says send to him he will fwd it to support and escalate it within minutes it was correct and showed me as verified two days later says not verified picture i sent to blurry again i said ig it was then how did they change my birthday if they couldn't see picture they knew i had them in check and switched it back to verified. Payouts tried twice both rejected multiple bonus had been used and i reviewed and i was unknowingly at fault so now i have two separate payouts being processed one for 275 another for 875 i know without doubt i followed the terms nn conditions to the T this time its been 3 days since requesting for one and other was today so will see and i will keep you posted. I love their games live chat is helpful for most part in helping but far as recommendations and overall i wouldn't suggest to play unless it's a enemy your telling hoping to give a stroke to from the anger of trying to get verification passed and the extremely slow process of withdrawal if they pay, tbd. No where in tnc dizi read can't send crypto to cash app or PP digital wallet but they tell me i can when i try to withdraw. Do yourself a favor find another group of casino they are con men from what i can see
Що се отнася до бонуса, мисля, че е най-добре да не използвате никакъв, играта е абсурдна за повечето от тях и ако е бонус без правила, какъвто и да е процентът, който добавят към вашия депозит, така или иначе автоматично се приспада от вашето теглене, така че какви са те всъщност "давайки" ви абсолютно нищо, освен стрес и като приемате всеки, който им дава амуниции, за да ви застреля, шансовете винаги са в тяхна полза, но казина като това няма да се спрат пред нищо, за да увеличат шансовете и печалбите си
Far as bonus i think it's best not to use any the playthrough is ridiculous on most all of them and if its a no rules bonus what ever amount the percentage is they add to your deposit is automatically deducted from your withdrawal anyway so what are they actually " giving" you absolutely nothing but stress and by accepting any ur giving them ammo to shoot you with the odds are always in their favor but casinos like this will stop at nothing to increase their odds and profits
Здравей, от това, което прочетох и разбрах, видях, че ти беше трудно с проверката и все още ти е трудно с тегленето, така ли е? Чакате няколко дни и ще се радвам да ме информирате как върви. Забелязах също, че сте играли с бонуса, така че сте изпълнили всички изисквания, да?
Hi, from what I have read and understood I saw that you had a hard time with the verification and you still have a hard time with the withdrawal, is that right ? You are waiting for a few days and I will be glad if you update me how it is going. I also noticed that you played with the bonus so you met all the requirements yes ?
Съмнявам се дали Planet 7 Casino е препоръчително място за игра. Голям брой отрицателни отзиви за това казино могат да бъдат намерени в порталите за онлайн казино прегледи, включително тук .
Също така се отбелязва, че това казино работи без лиценз. Много сериозен проблем, който позволява на казиното да прави каквото си иска и да не се подчинява на законите, установени от институциите, които издават лицензи за хазарт.
Въпреки отрицателните отзиви, все още има комарджии, които се регистрират за това казино. Предполагам, че това се случва заради примамливите им бонуси. Бонуси без необходимост от депозит.
I doubt if Planet 7 Casino is a recommended place to play. A large number of negative reviews of this casino can be found on online casino review portals, including here.
It is also noted that this casino operates without a license. A very serious issue, which allows the casino to do as it pleases and not obey the laws established by the institutions that issue gambling licenses.
Despite the negative reviews, there are still gamblers signing up for this casino. I guess it happens because of their tempting bonuses. Bonuses without the need for a deposit.
Да, уверих се, че отговарям на всички условия и няколко различни представители за обслужване на клиенти потвърдиха, така че преди да натисна оттегляне, за да започна тази фаза, която може да отнеме до 7 работни дни и още 7, след като бъде одобрена и изпратена на процесора, за да бъде платена напълно абсурдно и двата пъти плащане с биткойн отнема един ден, за да получа, просто нямам добро предчувствие относно шансовете си наистина някога да получа печалбите си resd вашите собствени отзиви на вашия сайт за тях, вярвам, че видях един човек да казва, че са му били платени след дълъг и тежък води битка, така че как е, че имат прилична оценка, когато рецензия след рецензия казва, че няма да плащат и не плащат на всички размери, всички те имат ужасни рецензии. Ще ви държа в течение и се моля да греша и те наистина плащат, но не бих заложил и стотинка, че ще го направят
Yes i made certain i met all terms and conditions and had several different customer service reps confirm so before hitting withdraw to begin this phase which can take up to 7 business days and another 7 once approved and sent to the processor to be paid totally ridiculous on both time a Bitcoin payment take a day tops to receive just not having a good feeling about my chances of actually ever getting my winnings resd your own reviews on your site about them i believe I seen one person say they were paid after a lengthy and hard fought battle so how is it they have a decent rating when review after review says they won't and don't pay on alll size they all sre horrible reviews. Ill keep you posted and i pray im wrong and they actually do pay but i wouldn't bet a penny that they will
Най-далечното нещо от мигновения, тъй като те биха могли да бъдат по-скоро несъществуващи от всички отзиви, които съм чел на този сайт и много много други сайтове. Техният трик за примамване на играчи, които вярват, че всъщност получават нещо от тези огромни бонуси, е това, което ги държи наоколо, когато приемайки техните бонуси в повечето случаи играчите всъщност просто увеличават шансовете, които ще загубят, защото огромната игра, свързана с тях 40x игра, е не помага на никого, освен на казиното, особено когато има и максимален кеш от 50 или 100, добавен към нелепата игра. Само мое мнение, но направи сметката и ми кажи
Furthest thing from instant as they could ever be more like non existent from all the feedback I've read on this site and many many other sites. It's their trickery of luring in players who believe they are actually getting something from these huge bonuses that keeps them around when by accepting their bonuses in most cases players are actually just increasing the odds they will loose because the huge playthrough attached to them 40x playthrough is not helping anyone but the casino especially when it also has a max cash out of 50 or 100 added to the ridiculous play through. Just my opinion but do the math and you tell me
Смятам, че е жалко, че трябва да се попълни жалба и ако не получа печалбите си, възнамерявам да пиша на всеки сенатор и конгресмен и да предложа законодателство, според което НИКАКВО нелицензирано казино не може да прави бизнес с лице, което е жител на САЩ някога.
I feel it's a shame that a complaint would need to be filled and if I don't receive my winnings I fully intend to write every senator and congressman and propose legislation that NO unlicensed casino may do business with any person that is a resident of the USA ever.
Съмнявам се дали Planet 7 Casino е препоръчително място за игра. Голям брой отрицателни отзиви за това казино могат да бъдат намерени в порталите за онлайн казино прегледи, включително тук .
Също така се отбелязва, че това казино работи без лиценз. Много сериозен проблем, който позволява на казиното да прави каквото си иска и да не се подчинява на законите, установени от институциите, които издават лицензи за хазарт.
Въпреки отрицателните отзиви, все още има комарджии, които се регистрират за това казино. Предполагам, че това се случва заради примамливите им бонуси. Бонуси без необходимост от депозит.
I doubt if Planet 7 Casino is a recommended place to play. A large number of negative reviews of this casino can be found on online casino review portals, including here.
It is also noted that this casino operates without a license. A very serious issue, which allows the casino to do as it pleases and not obey the laws established by the institutions that issue gambling licenses.
Despite the negative reviews, there are still gamblers signing up for this casino. I guess it happens because of their tempting bonuses. Bonuses without the need for a deposit.
Хей, благодаря за допълнението. Не мисля, че бих играл в това казино. Със сигурност имате добра гледна точка относно потребителските прегледи и лицензирането.
Мисля, че може да са бонусите и особено фактът, че играчите закъсняват да проверят информацията за казината, в които отиват, което според мен е грешка.
Както и да е, имате ли опит с това казино или не?
Hey, thanks for your addition. I don't think I would play at this casino. You certainly have a good point about user reviews and licensing.
I think it might be the bonuses and especially the fact that players are late to check the information about the casinos they go to, which I think is a mistake.
Anyway, do you have any experience with this casino or not ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.