преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pit Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Предупреждавам всички да не използват pitbet, тъй като това е измама. Виждал съм хора да казват това за много сайтове за казино без gamstop и никога не съм имал проблеми. Докато не започнах да залагам с pitbet. Чаках 4 седмици за проверка на документите ми, които нарочно бавят, за да похарчите печалбата си. Да имате проблем с хазарта означава, че е трудно да не продължите да харчите печалбите, докато те просто стоят в баланса ви. Опитах се да се свържа с тях многократно, за да се опитам да верифицирам акаунта си. И дори се опитах да закрия акаунта си преди 4 седмици и все още нямам нито един отговор. Слушай ме, когато ти казвам това. НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ PITBET, ЩЕ ВИ СЪЗДАДЕ ПРОБЛЕМИ, използвайте други сайтове като goldenbet и др.
I warn anyone and everyone not to use pitbet, as it is a scam. I have seen people say this about loads of non-gamstop casino sites and never had any problems. Until I started gambling with pitbet. I have been waiting 4 weeks to have my documents verified, which they purposely delay so that you spend your winnings. Having a gambling problem means it is hard to not keep spending winnings while it just sits in your balance. I tried to contact them on many occasions to try to verify my account. And even tried to close my account 4 weeks ago and still haven’t had a single reply. Listen to me when I tell you this. DO NOT USE PITBET IT WILL CAUSE YOU PROBLEMS, use other sites such as goldenbet etc.
Наистина съжалявам, че трябва да изпитате това.
Освен това индексът на безопасност на това казино е много нисък, така че се надявам, че и другите ще го забележат и ще избягват подобни казина.
Винаги, когато намерите време, моля, отговорете на вашия отговорник за жалби в нишката за жалби , тъй като той се нуждае от допълнителна информация от вас и да се надяваме, че можем да помогнем в тази ситуация.
I am really sorry that you have to experience this.
Also, the safety index of this casino is very low, so I hope that others will notice it as well and avoid such casinos.
Whenever you find time, please reply to your complaint resolver in the complaint thread, as he needs some additional information from you, and let's hope we can help in this situation.
Сега отговорих, но не мисля, че може да се направи нещо по въпроса, възнамерявах да пусна жалбата, за да предупредя всеки друг относно използването на това казино. благодаря
I have now replied but don’t think anything can be done about it, I intended to put the complaint in to warn anyone else about using this casino. Thanks
Благодаря ви за това.
Съжалявам, че загубихте равновесие и не успяхте да стигнете до разрешаването на жалбата си.
За съжаление, сега със сигурност ще бъде отхвърлен, нали знаете. Нашият екип за оплаквания може да се намеси само ако има останали пари по сметката.
Моля, опитайте се да стоите далеч от това казино сега поне, тъй като виждате, че не е добро, като техния индекс за безопасност.
ще ти
И моля, знайте, че ние сме тук, ако имате нужда от помощ.
Thank you for that.
I'm sorry that you have lost your balance and were not able to get to the resolution of your complaint.
Unfortunately, now it will surely get rejected, you know. Our complaint team can intervene only if there is some money left in the account.
Please try to stay away from this casino now, at least, as you can see that it's no good, like their safety index.
Will you?
And please know that we are here if you need any help.
Те са шокиращи. Аз съм този, който замрази 7498, те определено са сайт за измама и също така са свързани с казино 7bets, които са известни с това, че не изплащат печалби. Моля всички да стоят далеч от това казино, престъпно е това, което правят 😢
They’re shocking I’m the one who had 7498 frozen they’re definitely a scam site and are also linked to 7bets casino who are notorious for not paying out winnings. Please everyone stay away from this casino it’s criminal what they’re doing 😢
Те са шокиращи. Аз съм този, който замрази 7498, те определено са сайт за измама и също така са свързани с казино 7bets, които са известни с това, че не изплащат печалби. Моля всички да стоят далеч от това казино, престъпно е това, което правят 😢
They’re shocking I’m the one who had 7498 frozen they’re definitely a scam site and are also linked to 7bets casino who are notorious for not paying out winnings. Please everyone stay away from this casino it’s criminal what they’re doing 😢
За съжаление и техният индекс на безопасност показва, че е по-добре да стоите настрана.
Просто се надявам, че повече няма да се сблъскате с проблем, както се случи в това казино.
Unfortunately, also their safety index shows that it is better to stay away.
I just hope that you won't come across any kind of issue anymore like you did at this casino.
Така че е добре, че изпратихте жалбата си тук, където нашият екип ще проучи целия въпрос.
Как така те винаги поставят някакъв бонус в акаунта ви, без дори да знаете за това?
Няма ли опция да отхвърлите бонусите или не сте забелязали, че играете с бонус навреме?
Също така по отношение на опцията за теглене, взета от вашия акаунт: опитахте ли да се свържете с тях или няма начин да се свържете?
So, it is good you submitted your complaint here, where our team will investigate the whole matter.
How come they always put some bonus into your account without you even knowing about it?
Isn't there an option to reject the bonuses, or you haven't noticed that you play with a bonus on time?
Also regarding the withdrawal option been taken from your account: have you tried to contact them, or there is no way of any contact?
те ми казаха, че автоматично стартирах бонуса и че сега трябва да заложа £6000, защото депозирах £200 и получих £5 бонус, така че сега трябва да заложа £6000, за да изтегля. как е възможно това и след това ме накараха да рестартирам залагането, защото очевидно съм нарушил там правилата за залагане, като съм надвишил максималния залог.
they have told me i have automatically started the bonus and that i must now wager £6000 because i deposited £200 and got given a £5 bonus, so now i must wager £6000 in order to withdraw. how is this possible? and they then made me restart the wagering because i apparently went against there wagering rules by going over the maximum bet.
Това имам предвид: как дават бонуси, без да знаете за тях, и защо не можете да ги отхвърлите?🤷♀️
Чел ли си обаче тези условия? Налични ли са за гледане?🤔
That is what I mean: how come they give bonuses without you knowing about them, and why couldn't you reject them?🤷♀️
Have you read those terms, though? Are they available for you to see?🤔
Искате ли да ни разкажете повече за случилото се?
Каква е причината за това?
Would you like to tell us more about what happened?
What is the reason for that?
отново е активен...но всяко изплащане се анулира
Въпреки че акаунтът ми е напълно верифициран и винаги съм депозирал без бонус...има ли смисъл да подавам жалба тук? Става дума за около 10 000 евро.
благодаря
is active again...but every payout is canceled
Even though my account is fully verified and I've always deposited without a bonus...does it make sense to file a complaint here? It's about 10,000 euros.
Thanks!
ist wieder aktiv...aber jeder Auszahlung wird storniert
obwohl mein account fully verified ist und ich immer ohne bonus eingezahlt habe...macht es sinn hier eine Beschwerde einzureichen? es geht um 10.000 euro
danke!
Със сигурност има смисъл да подадете жалба, особено ако акаунтът ви е напълно верифициран и нямате обяснение защо се закрива.
Моля, следвайте тази връзка, за да го направите , и ще изчакаме да видим какво ще може да разбере нашият екип.
Но някога теглили ли сте печалби от там?
It surely does make sense to file a complaint, especially if your account is fully verified and you don't have any explanation about why it is being cancelled.
Please follow this link to do so, and we'll wait to see what our team will be able to find out.
Have you ever withdrawn any winnings from there before, though?
Съжалявам, но правилно ли разбирам, че не можете да подадете жалба?
Бихте ли ни казали какъв точно е проблемът, моля?
Ако е възможно, включете и екранни снимки.
Sorry, but do I understand correctly that you are not able to submit a complaint?
Could you tell us what exactly the problem is, please?
If possible, include some screenshots as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.