преди 3 месеца
Означава ли това, че накрая сте получили печалбата си?
Does it mean that you received your winnings at the end, though?
ОтговорЦитат0
Означава ли това, че накрая сте получили печалбата си?
Does it mean that you received your winnings at the end, though?
Да, всичко е решено, благодаря, гуру на казиното
Yes All resolved ,Thanks Casino guru
Направих първото си теглене от казино Pistolo - 390 евро! Вторият ден е! Мислите ли, че ще трябва да страдам, за да си получа парите?
I made my first withdrawal from pistolo casino 390 euros! I'm on the second day! Do you think I'll have to suffer to get my money?
Έκανα πρώτη ανάληψη από pistolo casino 390 ευρώ ! Είμαι στην δεύτερη μέρα ! Πιστεύετε θα ταλαιπωρηθώ γι να πάρω τα λεφτά μου ;
И профилът ви вече напълно ли е потвърден или все още не?
Това понякога удължава и времето за чакане, когато първо трябва да ви проверят, нали знаете.
And is your account already fully verified or not yet?
It also sometimes adds to the waiting time when they need to verify you first, you know.
Според компанията, моят акаунт не изисква никаква идентификация.
My account does not require any identification according to the company.
Δεν χρειάζεται καμία ταυτοποίηση ο λογαριασμός μου σύμφωνα με την εταιρεία
Разбирам.
Каква е ситуацията сега, моля? Някакви новости от казиното?
Understand.
How is the situation now, please? Any updates from the casino?
Ситуацията не е добра! Вчера ми казаха, че тегленето ми е обработено, утре ще се появи в акаунта ми! Днес друг човек в чата на живо ми каза, че има голям обем заявки и ще се забави. Не знам на какво да вярвам вече! Жалко е! Пускам жалба от толкова много дни и не сте отговорили.
The situation is not good! Yesterday they told me that my withdrawal has been processed, tomorrow it will appear in my account! Today another live chat person told me that there is a large volume of requests and it will be delayed. I don't know what to believe anymore! It's a shame! I have opened a complaint for so many days and you haven't responded.
За съжаление, както е обяснено във вашата жалба, нашият екип не е в състояние да се намеси преди изтичането на 14-дневния срок, знаете, затова никой не е отговорил на вашата жалба.
Надявам се обаче наистина да бъде изплатено скоро, когато обработят всички заявки.
Unfortunately, as explained in your complaint, our team is unable to intervene before the 14-day time period passes, you know, so that is why no one responded to your complaint.
I hope, though, that it really be paid out soon, whenever they process all the requests.
14-те дни минаха! Шегуваш ли се? Чаках повече от две седмици.
The 14 days have been passed ! Are you kidding me ? Been waiting more than two eeeks
Ако отговаряше по-бързо, щеше да помогнеш на много хора! Вече чакам две седмици за възнесението си, няма да седя тук и да чакам повече! Не помагаш по никакъв начин! Съжалявам.
If you answered faster you would help a lot of people! I've already been waiting two weeks for my ascension, I won't sit here waiting any longer! You're not helping in any way! I'm sorry.
Αν απαντούσατε πιο γρήγορα θα βοηθούσατε πολύ κόσμο ! Εγώ περιμένω ήδη δύο εβδομάδες για την ανάληψη μου , δεν θα κάτσω να περιμένω και άλλο εδώ ! Δεν βοηθάτε έτσι ουσιαστικά ! Λυπάμαι
Кога точно поискахте тегленето, моля?
Ще се свържа с колегата си, за да разгледаме оплакването ви възможно най-скоро.
Също така, имайте предвид, че всеки ден трябва да обработваме стотици оплаквания и е невъзможно да отговаряме на всяко едно от тях всеки ден.
When exactly did you request the withdrawal, please?
I will check with my colleague to have a look at your complaint as soon as possible.
Also please know that we have to deal with hundreds of complaints every day, and it is impossible to reply to each one of them every day.
Добър вечер!
Имам проблем с плащане от казино Pistolo.
Чакам от неделя.
Надеждно ли е?
Говоря с тях и те все ми казват, че ще дойдат и да не се притеснявам.
Good evening!
I have an issue with a payment from pistolo casino..
I've been waiting since Sunday.
Is it reliable?
I talk to them and they keep telling me they'll come in and not to worry.
Καλησπέρα!
Έχω θέμα με μια πληρωμή από το καζίνο pistolo..
Από την Κυριακή περιμένω
Είναι έμπιστο?
Μιλάω μαζί τους κ μου λένε συνέχεια ότι θα μπουν κ να μην ανησυχω
Мога ли да попитам дали акаунтът ви вече е потвърден и дали това е първият ви опит за теглене от това казино?
Да се надяваме, че наистина ще го направят, както казват, разбира се.
May I ask if your account is already verified and if this is your first withdrawal attempt at this casino?
Hopefully they will really do so, as they say, of course.
Не са ме помолили да потвърдя акаунта си.
Да, това е първото възнесение..
Първоначално ми казаха, че ще отнеме три дни, а след три дни ми казаха, че са заети и да чакам.
They haven't asked me to verify my account.
Yes, it's the first ascension..
At first they told me it would take three days, and after three days they told me they were busy and to wait.
Δεν μου έχουν ζητήσει επαλήθευση του λογαριασμού. .
Ναι είναι η πρώτη ανάληψη..
Στην αρχή μου λέγανε ότι πρέπει να περάσουν τρείς μέρες κ μετά από τις τρείς μέρες μου λένε ότι έχουν φόρτο εργασίας κ να περιμένω
О, значи са ви казали, че е имало много заявки за теглене и че са претоварени?
Това всъщност понякога може да се случи, знаете; виждали сме го и преди. Да видим в понеделник как ще бъде тогава. Моля, уведомете ни.
Oh, so they told you that there have been many withdrawal requests and that they are overloaded?
This actually can happen sometimes, you know; we have seen it before. Let's see on Monday how it will be then. Let us know, please.
Това, което отговори, изглежда не съответства на това, което играчът казва. Забелязах, че предоставената екранна снимка съвпада с това, което казва играчът. И той спомена видео. Прочетох отговора ви и виждам, че разбирането ви за играта е много погрешно. Надявам се, че сте се поправили, но изглежда не сте го направили.
Не мисля, че по този начин отдаваш справедливост.
What you replied does not seem to track I notice the screenshot given appear to match what the player says. And he mention a video. I read ypur reponse I see you understanding of the game is very much flawed I hope you corrected yourself but it appears you haven't.
I don't think your serving any justice in this approach
Здравейте, чакам печалба от Pistolo от 9 дни и все още нищо. От отдела за обслужване на клиенти постоянно ми казват, че се проверява. Някакъв съвет какво да направя? Благодаря.
Hi, I've been waiting for a win from Pistolo for 9 days and still nothing. Customer service keeps telling me it's being checked. Any advice on what to do? Thanks.
Salve,sono 9 giorni che aspetto una vincita da Pistolo e ancora nulla. L'assistenza mi ripete sempre che è in fase di controllo. Consigli su cosa fare? Grazie
Информирали ли са ви обаче какво трябва да проверят?
Понякога проверката е по средата, но също така е необходимо да се направят някои проверки от доставчиците на игри, ако е приложимо, знаете.
Моля, кажете ни какво точно са ви казали за всичко това и дали акаунтът ви е вече напълно потвърден.
Have they informed you about what they need to check, though?
Sometimes the verification is in the middle, but also some checks from the game providers need to be done if applicable, you know.
Let us know, please, what exactly they told you about all this and if your account is already fully verified.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.