НачалоФорумКазинаPin-Up Casino - обща дискусия

Pin-Up Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от nejnost607
|
19 083 преглеждания 119 отговора |
|
1 2 3...6
Basel999
преди 2 години

За съжаление, това, което току-що описахте, върви заедно с нашия преглед:

„Инструменти за отговорен хазарт: Много лошо"

Бих казал, че всички реални средства трябва да бъдат върнати и след това сметката трябва да бъде закрита. Правилно ли разбирам, че по някакъв начин ви е разрешено да играете игри с ограничен достъп?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те ви таксуват автоматично...

Автоматичен превод:
joseburga
преди 1 година

Здравейте,

въз основа на вашата жалба виждам, че вашият депозит не е пристигнал във вашата казино сметка и процесът на получаване на „загубения депозит" беше добре, доста жалко.

Честно казано съм доста объркан, минаха вече 2 месеца и усещам, че заключението е още далече. Правилно ли разбирам, че свързването с info@paysafecard.com не е опция, защото сте използвали различно плащане - нещо като директно - за депозита?

Вие също написахте, че „Е, отказвам се, мислех, че Casino Guru ще бъде в брой, Pinup отново, без да се интересува от моя случай, казва, че е paysafecard, когато тази, която дебитирам, е „плащане в брой", няма какво да правя тук справедливостта ще бъде въздадена в противен случай."

За съжаление изглежда, че писмото за потвърждение, което поискахте от казиното да предостави, така че парите в замяна към вашата сметка, от друга страна, не е възможно да бъдат създадени от доставчика на плащания на казиното.

Е, доста проблем 🤔

Има ли шанс да ви помогнем по някакъв начин?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Уеб сайтът PIN UP е НЕЧЕСТЕН. Имах проблем със слот (точно по време на бонус рунда).

Поддръжката иска видеозапис на проблема.... КОЙ ПЛЕЪР ЗАПИСВА ЕКРАНА ПРЕЗ ПРЯКОТО ВРЕМЕ?


Оказа се, че този път успях да запиша проблема: може да се види в youtube (линк по-долу)


https://youtu.be/jK7b0a0Lolw


Това е НЕЧЕСТЕН начин да не решаваме проблеми и да ни крадат парите.


За да влоша нещата, няколко пъти поисках някакъв контакт с регулаторния орган и те не ме информираха.




Автоматичен превод:
Dgbranco
преди 1 година

Здравейте,

така че сте изпитали нещо като технически бъг, докато играете бонус рундове, досадно.

Според вашата повторно отворена жалба, казиното ви пита за уловките на браузъра. Моля, актуализирайте жалбата, можете да използвате тази връзка .

Не успях да разбера дали предишният бъг е разрешен и сега се появява отново или все пак става въпрос за същия технически проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Два пъти изпратих документите си на pin up за проверка на акаунта ми и двата пъти ги изтриха...


Ако отговаряха бързо на заявките, нямаше да има такъв проблем, но след като проучих разбрах, че проверката на акаунт е отнела няколко месеца...


И така, какво трябва да направя, ако всеки път, когато трябва да напусна страницата, те ще изтриват моите качени файлове?

Автоматичен превод:
ruben51jrrc
преди 1 година

Съжалявам, но вероятно не разбирам напълно проблема.

Отне няколко месеца, за да потвърдите акаунта си, но всички документи непрекъснато се изтриват всеки път, когато напуснете сайта. Правилно ли е, моля?

Вашият акаунт наистина ли е потвърден?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер. Исках да изтегля парите си и ми казва, че акаунтът ми не е правилен. Бихте ли обяснили защо?

Автоматичен превод:
ignaciocano333
преди 1 година

Здравейте!

Въпреки факта, че ние не сме служители на казиното тук, ще се опитам да ви помогна с това. Сигурни ли сте, че използвате правилните данни за вход? Знам, че звучи тривиално, но изглежда нещо не е наред.

Чувствайте се свободни да предоставите екранна снимка, показваща грешката и при какви обстоятелства е възникнала, ако можете. Това би било полезно.

Ще бъда тук.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Акаунтът ми е хакнат и парите ми са изгубени от хакер 54k inr, но те не ми връщат парите

Автоматичен превод:
bijdebnath2
преди 1 година

Значи вярвате, че някой е изиграл баланса, който сте имали в сметката си в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

да безследно изчезна. Оплаквам казино, но те отказват да ми върнат парите. искам да ми възстановят парите

Автоматичен превод:
bijdebnath2
преди 1 година

Това наистина е тъжно, но съм напълно убеден, че не можеш да докажеш, че не си ти загубил равновесие, нали?

Същото важи и за казиното, доколкото мога да предположа.

Според жалбата вие смятате, че казиното е замесено в това. Е, в този случай подозирам, че чакаме жалбата да премине на друг етап. Доказателствата ще бъдат изключително важни, бих казал... 🤔

Желая ти късмет!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, доказах, че не съм замесен. Моля, решете проблема ми и ми помогнете да върна парите си обратно

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bijdebnath2
преди 1 година

Доказал ли си това? Мога ли да знам как го направи? Вярвам, че това е изключително полезна информация.

За съжаление, това е форум, така че няма начин да ускоря оплакването ви - това е напълно различен процес.

Що се отнася до вашата жалба, виждам, че се нуждае от вашето внимание, а именно вашата история на игри е необходима, за да продължите.

Моля, използвайте тази връзка, за да актуализирате жалбата:

https://casino.guru/pin-up-casino-player-s-balance-disappeared


Автоматичен превод:
преди 1 година

Измамниците не ми плащат тегленето ми повече от 15 часа чакане. Ужасна подкрепа. Не препоръчвам да използвате това измамно казино. Те са крадци, решени да откраднат парите ви, казват, че обработваме вашата заявка, лъжат, че задържат парите, защото не плащат и са крадци

Автоматичен превод:
преди 1 година

Потвърждавам, че са измамници, чакам повече от 14 часа за моето теглене, което направих чрез мрежата за криптовалута usdt trc20, свързвам се с поддръжката и единственото, което могат да кажат, е изчакайте 1 час изчакайте 4 часа изчакайте 9 изчакайте 24. Не е фиаско използване, те могат да имат всичко проверено, да правят нещата правилно, така че няма да обработят вашето теглене, защото са измамници. Ако можех, бих ги докладвал на pinup, но нямам адреса им за връзка

Автоматичен превод:
francomersh
преди 1 година

Какво ще кажете да се успокоите за няколко минути? Според мен е твърде рано да се нарече някое казино измама. Какво те кара да мислиш, че няма да получиш парите? Понякога дори крипто транзакцията не е незабавна, разбирате ли?

Поемете дълбоко въздух и обяснете какво ви кара да се притеснявате толкова, можете ли да го направите?🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е измама, минаха повече от 24 часа, свързах се с поддръжката и ми казаха да чакам от 6 до 12 дни, за да ми платят. Те са измамници. Спрете да защитавате тези измамници.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
francomersh
преди 1 година

Ок, ти си бесен, 6-12 дни са доста време - спор няма. Казаха ли ви каква е причината?

И все пак не подкрепя идеята ви за измама, бих казал.

Искате ли да споделите коя опция за плащане в момента е толкова забавена? Всъщност можете да помогнете на други играчи в подобни ситуации да вземат по-информирани решения.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини