ФорумКазинаPelican Casino - обща дискусия

Pelican Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от 66c7ktpj6f
|
2291 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Jaro
преди 1 месец

Според нашия анализ открих, че това казино също има фалшиви игри, но от доставчика на игри Novomatic.

Вие ли казахте това или е грешка в превода?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Говорих за фалшивите игри, не говорих за акаунта си, казах, че ако има фалшиви игри как е рейтингът над средния, ако има фалшиви игри, казиното нарушава правилата и условията, просто исках да знам , нали ставаше дума за сигнализиране на фалшивите игри на компетентните органи?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Този отговор също ще бъде доста ясен, предполагам.

Индексът на безопасност стои така, защото досега не е представено доказателство за „фалшиви игри". щяхме да предупредим, че „това казино използва фалшиви игри", ако знаехме по-добре.

Ето защо, ако имате какво да добавите в това отношение, моля, използвайте формата за контакт, намираща се в долната част на всеки отделен раздел за преглед на казиното 👈, и представете всичко, което имате на разположение.

Надявам се, че е разбираемо, че такова деликатно обвинение не може да се приеме за даденост само защото казвате, че тези игри са фалшиви. Ние не вършим работата си, за да предоставяме подвеждаща информация; вместо това ние вършим работата си, за да предоставим доказана информация. Затова ни помогнете, като предоставите доказателства, за да можем да действаме в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не аз казах за фалшиви игри, беше в поста по-горе.

В този пост:

Хей, как разбра, че имат фалшиви игри от този доставчик?


Според нашия анализ разбрах, че това казино също има фалшиви игри, но от доставчика на игри Novomatic.


Уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Истината е следната: оценката на casinoguru за това казино е над средната, оценката на играчите за това казино е 1.0.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, не е толкова вярно според нашата база данни. Ако погледнете раздела, наречен „ потребителски отзиви "👈, намиращ се на всяка страница с преглед на казино, ще видите, че пише „ОТЗИВИ НА ПОТРЕБИТЕЛИ: НЯМА ДОСТАТЪЧНО ОТЗИВИ, оценени от 2 потребители"

Наясно съм, че не сте доволни от това конкретно казино и наистина мисля, че не сте сами. Потребителският рейтинг обаче остава непроменен, докато играчите се откажат от шанса да оставят отзив за казиното тук.

Освен това бих искал да ви напомня за нещо, което вече споменах: Индексът на безопасност се основава на проверени факти, докато по-голямата част от потребителските рецензии, публикациите във форума и отзивите на потребителите не са. Всъщност по-голямата част от тази информация дори не може да се измери, поради което потребителската оценка е отделна от окончателното изчисление на безопасността.

Мога да продължа вечно по тази тема, добавяйки препратки към нашите ръководства, които преминават през процеса. Ще се радвам да предложа повече информация или подробности, ако искате да знаете повече.

Разбирам как трябва да се чувстваш за момента. Ще се радвам да ви обясня как подхождаме към нашата мисия. Многобройни отлични казина са получили отрицателни отзиви от клиенти, което може да се дължи на различни фактори. Така че имайте предвид, че Индексът е само едно парче от пъзела; винаги четете и потребителски отзиви, форуми и оплаквания.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Когато оценяваме казината отрицателно, вие не одобрявате оценката, особено ако казиното има висок резултат.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 1 месец

разбирам

Позволете ми да обясня малко логиката зад потребителските отзиви:

Както можете също да видите във вашия профил, вие изпращате предимно само много отрицателни потребителски отзиви, но повечето от тях са одобрени. Толкова за „Когато оценяваме казината отрицателно, вие не одобрявате оценката, особено ако казиното има висок резултат."

Освен това много от вашите оплаквания бяха разрешени и в крайна сметка ви беше платено. По този начин, всеки път, когато по-рано сте заявявали в прегледа на потребителя, че казиното не изплаща печалбите, вашите горепосочени разрешени оплаквания доказват, че грешите, нали? Вярваме, че би било крайно безотговорно да одобряваме нещо, което е пристрастно или невярно.

Сега има ли по-добър смисъл за вас? Наистина не е нужно да се опитваме да манипулираме потребителския рейтинг. Излишно е да казвам, че докато потребителската оценка не е част от индекса за безопасност, това би било просто загуба на време.

Чувствайте се свободни да проверите казината с най-високи оценки за безопасност, в много случаи ще намерите потребителската оценка като ужасна - доста видима.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Според нашия анализ открих, че това казино също има фалшиви игри, но от доставчика на игри Novomatic.

Вие ли казахте това или е грешка в превода?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда, че това може да е било така в миналото, когато написах това. Но тъй като вече не е в рецензията, това се промени. Току-що имах дискусия за това с друг колега вчера и може да изглежда, че Novomatic прави това от време на време, защото те предоставят игри чрез агрегатори. Но винаги се консултираме с казиното и, ако е необходимо, с доставчика на играта.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини