преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pelican Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този сайт е ужасен,
бонусът е заключен, докато не завършите играта. Така че вие използвате собствените си пари,
след това, ако направите лимита за теглене, те ще се извинят да не ви платят и ще ви върнат само депозита.
напр. добавете $25 играйте бонус, спечелете $100, акаунтът ви е $25 и вашият бонус, който не можете да използвате, е $100. Вие правите мисълта за играта, $3000 минути и след това ви дават $100. Опитайте се да го изтеглите, екипът ще намери начин да не ви плати.
стой настрана.
Регистрирах се само за да оставя това. Ето колко лошо оценявам този сайт.
This site is terrible,
the bonus is locked until you make the play through. So you are using your own money,
then if you do make the cash out limit, they will make excuses not to pay you and give you your deposit back only.
eg, add $25 play a bonus, win $100, your account is $25 and your bonus you can’t use is $100. You make the play thought, $3000min and they then give you the $100. Try to cash it out, the team will then find a way not to pay you.
stay away.
I registered just to leave this. That is how bad I rate this site.
Здравейте, много съжалявам за ситуацията, в която сте изпаднали. Малко е неудобно, когато първо трябва да заложите парите си като бонус, а след това, когато успеете да го завършите, не можете да ги изтеглите.
Мога ли да знам каква ви е посочила казиното като причина да не можете да теглите пари? Имате ли вече потвърден акаунт тук? В крайна сметка загубихте ли всичките си пари или все още имате малко в сметката си в казиното?
Hello, I'm quite sorry about the situation you've been in. It's kind of inconvenient when you first have to wager your money as a bonus and then when you manage to complete it, you can't withdraw it.
May I know what the casino gave you as a reason for not being able to withdraw money ? Have you already had a verified account here ? Did you end up losing all your money or do you still have some in your casino account ?
Хей, как разбра, че имат фалшиви игри от този доставчик?
Според нашия преглед разбрах, че това казино също има фалшиви игри, но от доставчика на игри Novomatic.
Кажи ми.
Hey, how did you find out that they have fake games from this provider ?
According to our review, I found out that this casino also has fake games but from the game provider Novomatic.
Let me know.
Разбирам, че къщата винаги печели, но смятам, че тези казино манипулирани слотове, правя тук много и много депозити, защото харесвам бонусите за мач от депозит от 300 процента - но моята максимална печалба беше x60 залог, също пари, ако спечелите в турнир трябва да заложите наградата си x30 за теглене, това никога няма да се случи, защото играта Evrey просто изяжда парите ви като нищо и това се случва постоянно с играта Evrey, ако някой има различен опит в това казино, моля, уведомете ме
I understand house always win,but I thing these casino rigged slots,I make here a lot and lot of deposits because I like the bonuses for exmp 300 procent deposit match - but my max win was x60 bet,also money if u win in tournament you need to wager your reward x30 for withdrawal,thats never gonna hapen because evrey game just eat your money like nothing,and thats hapen constatly with evrey game if someone have difreent experince at this caisno please let me know
Здравей, разбра ли какъв RTP имат игрите, които играеш? Не видях никакво споменаване на фалшиви игри в нашия преглед, така че да.
Турнирите, които споменавате, са страхотни за игри, но ако винаги трябваше да превъртам 30 пъти това, което съм спечелил, вероятно нямаше да се изкуша толкова да участвам. Никога не сте успявали да го управлявате?
Hi, did you also find out what RTP the games you play have ? I didn't see any mention of fake games in our review so yeah.
The tournaments you mention are so great for gaming but if I always had to reroll 30 times what I've won I probably wouldn't be so tempted to participate. You've never been able to manage it ?
Да, проверявам RTP на игрите, играх тези игри в други казино и някои игри изглеждат различно в казино pelican - приличат на оригинала. Проверете за exmp game book of ra в казино pelican или заложете на red casino
Също така други игри lucky lady charm, book of fallen и т.н.. Също така е невъзможно всеки път, когато играете, максималната печалба е може би x50 или x60, повярвайте ми, аз залагам повече от 6-7 години🙂
Yes ofc I check RTP of games,I played that games at others casino and some games look difrente at pelican casino - is similar like original. Check for exmp game book of ra at pelican casino or bet on red casino
Also anothers games lucky lady charm,book of fallen itc... Also is immposible to evrey time when you play max win is maybe x50 or x60 belive me I gambling more then 6-7 years🙂
И по какви специфични начини се различават, например? Ако смятате, че не можете да спечелите повече, бих отишъл в казино, където имах по-добър опит. Мислите ли, че бихте направили същото?
And in what specific ways do they differ, for example ? If you feel that you can't win more, I would go to a casino where I had better experience. Do you think you would do the same ?
Това се случи с мен, направих няколко депозита, имаше един, който успях да преодолея превъртането, казаха ми, че имам няколко акаунта и не съм платил, а casinoguru каза, че оплакването ми е неоснователно.
This happened to me, I made several deposits, there was one I managed to beat the rollover, they told me I had multiple accounts and didn't pay, and casinoguru said my complaint was unfounded.
Aconteceu isso comigo fiz vários depósitos, teve um que consegui bater o rollover, me disseram que eu tinha multiplas contas e não pagou, e ainda o casinoguru disse que minha reclamação era infundada.
Това казино няма да ви плати дори и да спечелите, те винаги имат някакво извинение, дори не знам защо рейтингът им е толкова висок.
This casino won't pay you even if you win, they always have some excuse, I don't even know why their rating is so high.
Esse Casino não ira te pagar mesmo de conseguir ganhos, sempre terão alguma desculpa, eu nem sei porque a nota desse Casino ë alta.
Има фалшиви игри с резултати над средните, разберете ли?
There are fake games with above-average scores, go figure?
Tem jogos falsos e com nota acima da média vai entender??
Аз също имах печалба и те блокираха акаунта за мулти акаунт. Не съм писал оплаквания, защото не виждам смисъл.
I also had a win, and they blocked the account for multi-account. I didn't write complaints, because I don't see the point.
Е, във вашия случай видях, че имате няколко акаунта с роднините си, което е нарушение на правилата. Дори сте вземали бонуси без депозит и подобни неща, така че въпреки че вероятно не харесвате това оправдание, това е основно нещо, за което трябва да се погрижите в казиното, за да избегнете всякакви неприятности.
Така че най-малкото е урок за бъдещето.
Well, in your case I saw that you had multiple accounts with your relatives, which is a violation of the rules. You were even taking no deposit bonuses and stuff like that, so even though you probably don't like this justification, it's a basic thing that you should take care of in the casino to avoid any unpleasantness.
So at the very least it's a lesson for the future.
Здравейте, ако смятате, че казиното ви е обвинило невярно и че това не е вярно, тогава определено ще пусна жалба. В случая с другия играч беше малко по-различно и можете да видите неговото оплакване.
Е, как беше във вашата ситуация?
Hello, if you think that the casino has accused you falsely and that this is not true, then I would definitely file a complaint. In the case of the other player, it was a bit different and you can look at his complaint.
So how was it in your situation?
Трябва ли да обикалям да питам всичките си роднини, хей направи си сметка в казиното така и така, мамо направи си сметка в казиното на крадеца, хей брат ти направи сметка в казиното, което не плаща, нали трябва да обикалям и да питам целия свят дали някой от моите роднини е направил сметка в казиното, която не плаща?
Do I have to go around asking all my relatives, hey you made an account at the casino so and so, mom you made an account at the thief casino, hey brother you made an account at the casino that doesn't pay, do I have to go around asking the whole world if any of my relatives made an account at the casino that doesn't pay?
Eu tenho que sair perguntando para todos meus parentes, hey você fez uma conta no casino tal, mãe voce dez uma conta no casino ladrão, hey irmão você fez uma conta no Casino que não paga, tenho que sair perguntando para o mundo inteiro se algum parente fez uma conta no Casino que não paga?
Говорих за фалшивите игри, не говорих за акаунта си, казах, че ако има фалшиви игри как е рейтингът над средния, ако има фалшиви игри, казиното нарушава правилата и условията, просто исках да знам , нали ставаше дума за сигнализиране на фалшивите игри на компетентните органи?
I talked about the fake games, I didn't talk about my account, I said that if there are fake games how is the rating above average, if there are fake games the Casino is violating the terms and conditions, I just wanted to know, wasn't it a question of reporting the fake games to the competent authorities?
Eu falei dos jogos falsos, não conversei a respeito da minha conta, disse que se tem jogos falsos como a nota é acima da média, se tem jogos falsos o Casino está infligindo os termos e condições, somente gostaria de saber, não era questão de denunciar aos órgãos competentes a respeito de jogos falsos?
Истината е следната: оценката на casinoguru за това казино е над средната, оценката на играчите за това казино е 1.0.
The truth is this: casinoguru's rating for this casino is above average, the players' rating for this casino is 1.0.
A verdade é o seguinte nota para esse Casino para o casinoguru acima da média, nota dos jogadores para esse Casino 1.0 baixo.
Ако сте съгласни с Правилата и условията на казиното, тогава трябва да ви е ясно какво означава множество сметки. Опитайте да направите това в няколко казина и ще видите, че резултатът ще бъде абсолютно същият.
Що се отнася до фалшивите игри, имате ли доказателство, че това е така? Това определено е важно за започване на разследване. Докладвал ли си го някъде? Това е доста сериозно обвинение, така че ще трябва нещо, което да го подкрепи.
If you agree to the casino's Terms and Conditions, then it must be clear to you what multiple accounts means. Try doing this at multiple casinos and you will see that the result will be exactly the same.
As for the fake games, do you have any proof that this is the case? That's definitely important to start some investigation. Did you report it somewhere? It's a pretty serious accusation, so it would need something to back it up.
Трябва ли да обикалям да питам всичките си роднини, хей направи си сметка в казиното така и така, мамо направи си сметка в казиното на крадеца, хей брат ти направи сметка в казиното, което не плаща, нали трябва да обикалям и да питам целия свят дали някой от моите роднини е направил сметка в казиното, която не плаща?
Do I have to go around asking all my relatives, hey you made an account at the casino so and so, mom you made an account at the thief casino, hey brother you made an account at the casino that doesn't pay, do I have to go around asking the whole world if any of my relatives made an account at the casino that doesn't pay?
Eu tenho que sair perguntando para todos meus parentes, hey você fez uma conta no casino tal, mãe voce dez uma conta no casino ladrão, hey irmão você fez uma conta no Casino que não paga, tenho que sair perguntando para o mundo inteiro se algum parente fez uma conta no Casino que não paga?
Здравейте
Точно поради тази причина ние от Casino Guru не приемаме такова събитие като „грешка на играча", докато казиното не докаже, че зад това има неетични усилия. Просто казано, докато не печелите предимство пред казиното, ние казваме, че казиното трябва да оцени всяко обстоятелство поотделно и справедливо да реши дали играчът е имал лоши намерения при създаването на акаунт, например да злоупотреби с бонуси за добре дошли, изключително за нови регистрации.
Пак казвам, точно това е причината Джаро да ти предложи жалбата. 😉 Беше добър съвет; Със сигурност бих обърнал внимание на предлаганата поддръжка.
Екип от експерти обяснява нашата позиция ежедневно на казината, за да помогне на играчите, които са хванати по средата.
Hey there.
This is exactly why we at Casino Guru do not take such an event as "player's fault" until the casino proves there was unethical effort behind this. Simply put, as long as you gain no advantage over the casino, we say the casino should evaluate each circumstance individually and fairly decide whether the player had bad intention upon creating an account, for instance, to missuse welcome bonuses exclusive to new registrations.
Again, this is exactly the reason why Jaro suggested the complaint to you. 😉 It was good advice; I would certainly pay attention to the offered support.
A team of experts explains our position on a daily basis to casinos in order to assist players who are caught in the middle.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.