НачалоФорумКазинаParimatch Casino - обща дискусия

Parimatch Casino - обща дискусия (страница 3)

 от kakurana
|
5 187 преглеждания 61 отговора |
|
12 3 4
Mohdyawar123

Нашият екип първо трябва да разполага с всичко необходимо, за да се свърже с казиното, така че е необходимо търпение. Вашето оплакване не е единственото, което е отворено. Ще направим всичко възможно.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви, чакам по-добро и моите 3500 рупии.

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Моля, не се колебайте да ни уведомите за всякакви актуализации. Пожелавам ви ефективно решаване на проблема ви.

Автоматичен превод:
Radka

Проблемът ми все още не е решен, но чакам и вярвам в теб


благодаря

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Ще следим внимателно как ще се развие жалбата.

Автоматичен превод:

На 4 септември получих имейл от parimatch, че парите ми ще бъдат кредитирани обратно в рамките на 24 часа, след като попълня всички необходими въпроси. Попълних всички необходими въпроси, но днес, 7 септември, но парите ми не са кредитирани, моля, трябва да се свържете с parimatch и да им кажете за моя проблем.

Благодаря ви много за отговора.

file

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Според това, което видях в жалбата ви, вече сме се свързали с казиното, така че се надяваме, че ще ви обяснят и ще получите парите си. Много съм любопитен и се надявам скоро да се чуя.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Депозирах 3000 на 4 септември чрез paytm, който е там автоматичен режим, в който влизате директно в приложението, което избирате, парите бяха преведени успешно и когато се свързах там с изпълнителния директор на клиента, изчакайте 5-7 дни, сумата ще бъде възстановена, изчаках 7 дни, след което ме помолиха отново да изчакам до 19 септември, сумата ще бъде възстановена, сега е 20-ти и сега ми казват, че вероятно сте го изпратили на грешен търговец, когато автоматично влизате в приложението без копиране, поставяне на UPI как е възможно да имам изпратено на грешен UPI, те просто правят измами с клиентите си, те са измамници, моля ви, моля, свържете се с parimatch и уредете моя спор възможно най-скоро file

Автоматичен превод:
sfimoazim25

Здравейте, чух какъв е проблемът ви и съм доста изненадан, че ако ви пренасочи автоматично, когато плащате в казиното, те ви казаха, че трябва да чакате доста дълго време, само за да разберете, че сте го изпратили някъде грешно. Нищо друго не ти казаха или препоръчаха какво да правиш? Проверихте ли също дали сте въвели всичко правилно? Изпратихте ли също на казиното идентификатор на транзакция, за да видите дали могат да го потвърдят?

Ако обаче не могат да ви помогнат, можете да опитате да подадете жалба при нас на нашия уебсайт и нашият екип ще разгледа и ще се опита да разбере какво се е объркало.

Просто щракнете тук, за да отворите жалба . ⬅️

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:

Какво ще кажете за жалбата ми parimatch casino не отговори.

Моля, направете нещо по-добро в моя полза

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Виждам, че таймерът все още е на страната на казиното във вашата жалба . За съжаление не можем да направим много по въпроса и само ако казиното комуникира, нашият екип ще може да разреши проблема ви.

Така че, моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да изчакате да видите как ще се развие оплакването.

Ще ти стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Казино гуру, вие сте фалшив, защото жалбата ми все още не е разрешена и parimatch не отговори на жалбата ми, вие нямате никакви правомощия да се свържете с parimatch, ако сте ги принудили да отговорят на жалбата ми

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Скъпи играч,

Начинът, по който разбирам вашето съобщение, ние сме „фалшиви", защото се опитахме да ви помогнем. Е, както се казва в жалбата, казиното все още има време да отговори, така че ви предлагам да се успокоите. Можете ли по някакъв начин да принудите представителя на казиното да отговори веднага?

Бих казал, че е най-добре да оставим силните емоции настрана и да се съсредоточим върху основния факт, че оплакването все още не е приключило.

„Бихме искали да помолим казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни . Ако казиното не успее да отговори в зададения срок, ние ще затворим жалбата като „неразрешена", което може да се отрази негативно на нейния рейтинг ."

Надяваме се, че проблемът ви ще бъде решен, въпреки че не носим отговорност за неуспех.

Бъдете спокойни и позитивни, моля.



Автоматичен превод:

Това е най-голямата болка в** онлайн казино


депозира 30 000 чрез neft на 11 октомври 2024 г. предостави всичко

екранни снимки,

банково извлечение,

писмо от моята банка, че сумата е кредитирана на получателя

скрийншот от тяхната банкова сметка, където ясно се вижда сумата


400 разменени имейла

100 чатове


но най-лошото е, че те не са готови да отстъпят или не разбират, че транзакциите на neft имат 16-цифрен буквено-цифров номер на транзакция или не искат да ми върнат парите


те просто продължават да искат 12-цифрено utr -- което е невъзможно да се даде в транзакция на neft


писнало ми е да ги преследвам ден и нощ


имайте предвид, че аз съм VIP клиент със загуба от повече от 20 лака с тях, но те ме накараха да моля/умолявам за 30 хиляди и все още да давам

Автоматичен превод:
Dijayu

Въпросът ми към вас е, ако сте имали или имате този проблем, защо спряхте да отговаряте на жалбата? Опитахме се да ви помогнем, но ако се откажете, тогава не е възможно. Не бихте ли искали да отворите отново жалбата, за да може екипът ни да разгледа допълнително и да се опита да направи нещо по въпроса?

Автоматичен превод:
Jaro

Жалбата ми все още е висяща през последната година

какво правиш????

Автоматичен превод:
Mohdyawar123

Ще пиша на отдела за киберпрестъпления. Всички трябва да пишем

Автоматичен превод:
Jaro

предоставих всички подробности на вас и на тях също


Вече изпратих заявка за повторно отваряне -- тя чака от вас за одобрение

Автоматичен превод:
Weebin

Изглежда, че всички ще продължим да се борим и parimatch ще задържи всички тези неотчетени пари.


много ясно е, че те нямат намерение да плащат


ако толкова много хора се оплакват, няма начин да са искрени


Казиното parimatch трябва да бъде категорично бойкотирано -- опитайте се да разпространите възможно най-много информация


Сигурен съм, че ще има много хора, които не съобщават за такива случаи


ние всички така или иначе губим толкова много пари от хазарт и отгоре на това толкова много отива поради злоупотреби на онлайн казина като batery / parimatch и други


някой замислял ли се е -- че няма лимит за депозиране, но има лимит от 2 лака или така при теглене за 24 часа защо?


ако депозитът ни е блокиран, трябва да предоставим хиляди доказателства, но ако тегленето им е блокирано, те няма да споделят никакви доказателства


в момента, в който спечелите големи пари, вашите тегления винаги ще блокират и парите ще бъдат върнати в игралната сметка и в крайна сметка ще загубите всичките си печалби


срамно от онлайн казина

Автоматичен превод:

Жалбата ми все още е висяща през последната година

какво правиш????

Автоматичен превод:

Вашата жалба не е отворена, а затворена като „политика без реакция" от казиното. Така че може да сте малко объркани.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини