ФорумКазинаParimatch Casino - обща дискусия

Parimatch Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 6 месеца от kakurana
|
3202 преглеждания 52 отговора |
|
12 3
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Нашият екип първо трябва да разполага с всичко необходимо, за да се свърже с казиното, така че е необходимо търпение. Вашето оплакване не е единственото, което е отворено. Ще направим всичко възможно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви, чакам по-добро и моите 3500 рупии.

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Моля, не се колебайте да ни уведомите за всякакви актуализации. Пожелавам ви ефективно решаване на проблема ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Проблемът ми все още не е решен, но чакам и вярвам в теб


благодаря

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Ще следим внимателно как ще се развие жалбата.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 4 септември получих имейл от parimatch, че парите ми ще бъдат кредитирани обратно в рамките на 24 часа, след като попълня всички необходими въпроси. Попълних всички необходими въпроси, но днес, 7 септември, но парите ми не са кредитирани, моля, трябва да се свържете с parimatch и да им кажете за моя проблем.

Благодаря ви много за отговора.

file

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Според това, което видях в жалбата ви, вече сме се свързали с казиното, така че се надяваме, че ще ви обяснят и ще получите парите си. Много съм любопитен и се надявам скоро да се чуя.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Депозирах 3000 на 4 септември чрез paytm, който е там автоматичен режим, в който влизате директно в приложението, което избирате, парите бяха преведени успешно и когато се свързах там с изпълнителния директор на клиента, изчакайте 5-7 дни, сумата ще бъде възстановена, изчаках 7 дни, след което ме помолиха отново да изчакам до 19 септември, сумата ще бъде възстановена, сега е 20-ти и сега ми казват, че вероятно сте го изпратили на грешен търговец, когато автоматично влизате в приложението без копиране, поставяне на UPI как е възможно да имам изпратено на грешен UPI, те просто правят измами с клиентите си, те са измамници, моля ви, моля, свържете се с parimatch и уредете моя спор възможно най-скоро file

Автоматичен превод:
sfimoazim25
преди 2 месеца

Здравейте, чух какъв е проблемът ви и съм доста изненадан, че ако ви пренасочи автоматично, когато плащате в казиното, те ви казаха, че трябва да чакате доста дълго време, само за да разберете, че сте го изпратили някъде грешно. Нищо друго не ти казаха или препоръчаха какво да правиш? Проверихте ли също дали сте въвели всичко правилно? Изпратихте ли също на казиното идентификатор на транзакция, за да видите дали могат да го потвърдят?

Ако обаче не могат да ви помогнат, можете да опитате да подадете жалба при нас на нашия уебсайт и нашият екип ще разгледа и ще се опита да разбере какво се е объркало.

Просто щракнете тук, за да отворите жалба . ⬅️

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какво ще кажете за жалбата ми parimatch casino не отговори.

Моля, направете нещо по-добро в моя полза

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Виждам, че таймерът все още е на страната на казиното във вашата жалба . За съжаление не можем да направим много по въпроса и само ако казиното комуникира, нашият екип ще може да разреши проблема ви.

Така че, моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да изчакате да видите как ще се развие оплакването.

Ще ти стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казино гуру, вие сте фалшив, защото жалбата ми все още не е разрешена и parimatch не отговори на жалбата ми, вие нямате никакви правомощия да се свържете с parimatch, ако сте ги принудили да отговорят на жалбата ми

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Скъпи играч,

Начинът, по който разбирам вашето съобщение, ние сме „фалшиви", защото се опитахме да ви помогнем. Е, както се казва в жалбата, казиното все още има време да отговори, така че ви предлагам да се успокоите. Можете ли по някакъв начин да принудите представителя на казиното да отговори веднага?

Бих казал, че е най-добре да оставим силните емоции настрана и да се съсредоточим върху основния факт, че оплакването все още не е приключило.

„Бихме искали да помолим казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни . Ако казиното не успее да отговори в зададения срок, ние ще затворим жалбата като „неразрешена", което може да се отрази негативно на нейния рейтинг ."

Надяваме се, че проблемът ви ще бъде решен, въпреки че не носим отговорност за неуспех.

Бъдете спокойни и позитивни, моля.



Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини