Скъпи играч,
Начинът, по който разбирам вашето съобщение, ние сме „фалшиви", защото се опитахме да ви помогнем. Е, както се казва в жалбата, казиното все още има време да отговори, така че ви предлагам да се успокоите. Можете ли по някакъв начин да принудите представителя на казиното да отговори веднага?
Бих казал, че е най-добре да оставим силните емоции настрана и да се съсредоточим върху основния факт, че оплакването все още не е приключило.
„Бихме искали да помолим казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни . Ако казиното не успее да отговори в зададения срок, ние ще затворим жалбата като „неразрешена", което може да се отрази негативно на нейния рейтинг ."
Надяваме се, че проблемът ви ще бъде решен, въпреки че не носим отговорност за неуспех.
Бъдете спокойни и позитивни, моля.
Dear player,
The way I understand your message, we are "fake" because we tried to help you out. Well, as being said in the complaint, the casino still has time to respond, so I suggest you calm down. Are you by any means able to force the casino representative to respond right away?
I'd say it would be best to put strong emotions aside and focus on the basic fact that the complaint has not ended yet.
"We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope your matter will be resolved, though we are not responsible for any failure.
Stay calm and positive, please.
Автоматичен превод: