преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parimatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Може ли да бъдете по-конкретни, моля, и да ни кажете какъв точно е проблемът? Опитайте се да предоставите повече подробности, за да можем да ви помогнем по някакъв начин.
Hello. Could you be more specific, please and tell us what exactly the issue is? Try to provide more details, so we'll be able to assist you somehow.
На 02 април 2024 г. тегля 5000 рупии. Беше одобрено успешно, но парите така и не постъпиха по сметката ми. Всеки път, когато ги помоля, ми казват да представя банков отчет.
Сега на 19 май депозирах 9000 рупии. Парите бяха приспаднати от сметката ми, но депозитът не беше успешен. Всеки път, когато помоля за поддръжка, те просто отговарят със същото. Работим по вашата заявка.
On 02 April 2024 i withdraw 5000 rupees. It was approved successfully but the money never came to my account. Everytime i ask them they tell me to submit bank report.
Now on 19 may i deposited 9000 rupees. The money got deducted from my account but the deposit was not successful. Whenever i ask for support they just reply with same thing. We are working on your request.
Благодаря ви за изясняването на въпроса. Това звучи наистина зле и да ви кажа честно, индексът на безопасност на това казино също не ми изглежда добре.
Ако имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, моля, изпратете оплакване тук на нашия уебсайт. Безплатно е и те със сигурност ще разгледат по-добре този проблем и ще се опитат да го решат. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, и ни дръжте в течение как се справяте с това.
Thank you for clarifying the issue. This sounds really bad, and to tell you the truth, the safety index of this casino doesn't look well to me either.
If you need our complaint team to intervene, please submit a complaint here on our website. It is free of charge, and they will surely have a better look into this issue and will try to get it solved. Just follow this link to do so, and keep us informed on how you go with it.
Здравей Роми.
Подадох жалба. Минаха 4 дни, откакто депозирах. Всеки път, когато ги попитам, те казват, че работим по вашия проблем. Но всичко, което правят, е да мамят. Много хора в youtube изразиха същия проблем. Parimatch е пълен фруад. Разграбва парите.
Hello Romi.
I have filed a complaint. It has been 4 days since i deposited. Everytime i ask them they say we are working on your issue. But all they do is cheat. Many people on youtube have expressed same problem. Parimatch is a complete fruad. Its looting the money.
Видях жалбата ви, където Вероника е обяснила действителната ситуация. Моля, опитайте се да проверите при вашия доставчик на плащания и да ни информирате за това как върви. Надяваме се, че скоро ще успеят да намерят решението. Ще чакаме вашия отговор тук.
I have seen your complaint where Veronika has explained the actual situation. Try to check with your payment provider, please, and keep us updated about how it goes. Hopefully, they will be able to find the solution soon. We'll wait for your reply here.
Трябва да се свържете с вашата банка по този въпрос. Кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам?
You should contact your bank in that matter. Which payment method have you used, if I may ask?
Плащах с upi. Транзакцията е успешна. Сумата беше успешно удържана и достигната до сметката, показана в parimatch. Каква помощ може да направи моята банка по този въпрос?
I did payment by upi. The transaction is successful. The amount was successfully deducted and reached to account displayed in parimatch. What help can my bank do in this matter
Не съм много запознат с UPI, честно казано. Всъщност не е ли свързано с банковата ви сметка?🤔
Така че вашата банка трябва да потвърди, че е обработила плащането, бих казал.
I am not very familiar with UPI, to tell you the truth. Isn't it linked to your bank account, actually?🤔
So your bank should confirm that they processed the payment, I would say.
Правилно ли разбирам, че работите в банката, която е вашият доставчик на плащания? Добре, разбирам. Така че смятате, че е в ръцете на казината. Опитват ли се обаче да решат проблема? Може би сте получили някаква нова информация за вашия депозит?
Do I understand correctly that you work at the bank, which is your payment provider? Okay, I understand. So you reckon it is in the casinos hands. Do they try to solve the problem, though? Have you gotten any new information about your deposit, perhaps?
Не, те не правят нищо. Винаги, когато ги попитам, те отговарят с едно и също нещо „в момента работим по проблема ви". Но как да им вярвам, няма доказателства. Попитах това в youtube. Много хора имат същия проблем и депозитът им не се кредитира дори след два месеца.
No they are not doing anything. Whenever i ask them they reply with same thing "we are currently working on your issue". But how can i believe them there is no proof. I enquired this on youtube. Many people have same problem and their deposit is not credited even after two months.
Ако мога да кажа от нашия опит тук в Casino Guru, този вид разследване отнема време понякога. Много пъти парите се губят и е необходимо да се открие къде. Само се надявам скоро да се намерят, просто трябва да се опитате да бъдете по-търпеливи.
If I can tell from our experience here in Casino Guru, this kind of investigation takes time sometimes. Many times, the money gets lost, and it is needed to find out where. I just hope they will be found soon, you just need to try to be more patient.
Да ви кажа честно, много пъти може да отнеме може би дори месец за разследване, за съжаление, и се надявам, че това няма да е вашият случай.🤞 Моля, дръжте ни в течение за всякакви промени, ще чакаме вашия отговор.
To tell you the truth, many times it could take maybe even a month to investigate, unfortunately, and I hope this won't be your case.🤞 Please keep us updated about any changes, we'll wait for your reply.
Не съм получил сумата си за теглене от 30 000 от parimatch от 17 дни насам .... бихте ли могли да помогнете, моля???? Лъжат ме, че вече са превели сумата
I haven't received my 30000 withdrawal amount from parimatch since 17 days now ....could you plz help ???? They are lying to me that have already transferred the amount
Здравейте, виждам, че имате проблеми в казиното, което не е приятно, но нека ви задам няколко въпроса.
Когато казиното твърди, че ви е изпратило пари, опитахте ли да поискате разписката, за да видите дали наистина е вярно? Кога казиното ви съобщи този факт и какъв метод на плащане сте използвали за теглене?
Моля да ме уведомите.
Hi, I can see that you are having problems in the casino which is not pleasant but let me ask you a few questions.
When the casino claims to have sent you money, did you try to ask the receipt to see if it was really true ? When did the casino tell you this fact and what payment method did you use to withdraw ?
Please let me know.
Имам 24 000 Rs в акаунта си в Parimatch. Преди играех на aviator, но изведнъж акаунтът ми беше блокиран. Моят акаунт е напълно потвърден, но те го блокираха без предизвестие.
I have 24000 Rs in my Parimatch account. I used to play aviator but suddenly my account got blocked. My account is fully verified but they blocked it without any prior notice.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.