ФорумКазинаParimatch Casino - обща дискусия

Parimatch Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от kakurana
|
2920 преглеждания 52 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parimatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Това са измами. Те не ми дадоха теглене и когато депозирах, не ми дадоха парите

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Здравейте. Може ли да бъдете по-конкретни, моля, и да ни кажете какъв точно е проблемът? Опитайте се да предоставите повече подробности, за да можем да ви помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

На 02 април 2024 г. тегля 5000 рупии. Беше одобрено успешно, но парите така и не постъпиха по сметката ми. Всеки път, когато ги помоля, ми казват да представя банков отчет.

Сега на 19 май депозирах 9000 рупии. Парите бяха приспаднати от сметката ми, но депозитът не беше успешен. Всеки път, когато помоля за поддръжка, те просто отговарят със същото. Работим по вашата заявка.

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Благодаря ви за изясняването на въпроса. Това звучи наистина зле и да ви кажа честно, индексът на безопасност на това казино също не ми изглежда добре.

Ако имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, моля, изпратете оплакване тук на нашия уебсайт. Безплатно е и те със сигурност ще разгледат по-добре този проблем и ще се опитат да го решат. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, и ни дръжте в течение как се справяте с това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Роми.

Подадох жалба. Минаха 4 дни, откакто депозирах. Всеки път, когато ги попитам, те казват, че работим по вашия проблем. Но всичко, което правят, е да мамят. Много хора в youtube изразиха същия проблем. Parimatch е пълен фруад. Разграбва парите.

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Видях жалбата ви, където Вероника е обяснила действителната ситуация. Моля, опитайте се да проверите при вашия доставчик на плащания и да ни информирате за това как върви. Надяваме се, че скоро ще успеят да намерят решението. Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но как мога да се свържа с доставчика на плащания. Прехвърлих парите си по сметката, която беше показана в платформата parimatch

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Трябва да се свържете с вашата банка по този въпрос. Кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Плащах с upi. Транзакцията е успешна. Сумата беше успешно удържана и достигната до сметката, показана в parimatch. Каква помощ може да направи моята банка по този въпрос?

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Не съм много запознат с UPI, честно казано. Всъщност не е ли свързано с банковата ви сметка?🤔

Така че вашата банка трябва да потвърди, че е обработила плащането, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Работя само в банка. Потвърдих, че плащането е кредитирано успешно.


Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Правилно ли разбирам, че работите в банката, която е вашият доставчик на плащания? Добре, разбирам. Така че смятате, че е в ръцете на казината. Опитват ли се обаче да решат проблема? Може би сте получили някаква нова информация за вашия депозит?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, те не правят нищо. Винаги, когато ги попитам, те отговарят с едно и също нещо „в момента работим по проблема ви". Но как да им вярвам, няма доказателства. Попитах това в youtube. Много хора имат същия проблем и депозитът им не се кредитира дори след два месеца.

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Ако мога да кажа от нашия опит тук в Casino Guru, този вид разследване отнема време понякога. Много пъти парите се губят и е необходимо да се открие къде. Само се надявам скоро да се намерят, просто трябва да се опитате да бъдете по-търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но сър, трябва да има известна отговорност. минаха 5 дни. Това бяха моите трудно спечелени пари. Изглежда не им пука за това

Автоматичен превод:
kingslayer17
преди 5 месеца

Да ви кажа честно, много пъти може да отнеме може би дори месец за разследване, за съжаление, и се надявам, че това няма да е вашият случай.🤞 Моля, дръжте ни в течение за всякакви промени, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм получил сумата си за теглене от 30 000 от parimatch от 17 дни насам .... бихте ли могли да помогнете, моля???? Лъжат ме, че вече са превели сумата

Автоматичен превод:
sahil648698
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблеми в казиното, което не е приятно, но нека ви задам няколко въпроса.

Когато казиното твърди, че ви е изпратило пари, опитахте ли да поискате разписката, за да видите дали наистина е вярно? Кога казиното ви съобщи този факт и какъв метод на плащане сте използвали за теглене?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам 24 000 Rs в акаунта си в Parimatch. Преди играех на aviator, но изведнъж акаунтът ми беше блокиран. Моят акаунт е напълно потвърден, но те го блокираха без предизвестие.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини