ФорумКазинаParimatch Casino - обща дискусия

Parimatch Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от kakurana
|
3171 преглеждания 52 отговора |
|
1 2 3
Weebin
преди 3 месеца

Хей, от казиното не ти казаха защо са блокирали акаунта ти? Не ти ли изпратиха общ отговор, че си нарушил някакви Условия? Играхте ли с бонуса или не?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца


Получих това съобщение от Пари мач.



Скъпи Джатин

Съгласно нашите правила и условия номер 92, ако е необходимо, компанията за залагания може да изисква допълнителни доказателства за самоличност по всяко време, независимо дали Клиентът е преминал основната проверка на акаунта.



не съм използвал никакъв бонус и парите ми са блокирани.

моля, дайте ми решение.

Автоматичен превод:
Weebin
преди 3 месеца

Добре, въз основа на това, което са ви написали, поискаха ли ви някакви доказателства за самоличност? Изглежда, че казиното иска да направите допълнителна проверка.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Вече предоставих всички документи, които поискаха, но те не отговарят на имейлите ми. Изпращал съм документите си по имейл 7-8 пъти. И все още не получава никакъв отговор.

Автоматичен превод:
Weebin
преди 3 месеца

Хм, в акаунта ви на играч също не ви показва нищо за проверка? Това е странно. Фактът, че не ви казват е доста досаден. Кога им предаде документите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Предадох документите на същия ден 4 август. И не получава никакъв отговор.

Автоматичен превод:
Weebin
преди 3 месеца

Е, наистина бихме могли да използваме малко подкрепа, за да продължим напред с резолюцията. Жалко, че изглежда, че сте игнорирани. Например, не съм сигурен дали акаунтът е в първия кръг или трябва да очаквате допълнителна проверка.

Проверих и обратната връзка на потребителя и открих, че не е много убедителна. Неговата поддръжка беше описана като груба и бавна.

Въпреки това се опасявам, че все още трябва да им дадем известно време, за да стигнат до вас. Бихте ли ни информирали за бъдещия ход на събитията?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, имам нужда от вашата подкрепа. Играя parimatch казино моят id на играч е 285679462 на 30.07.2024 г. Направих депозит 3500 inr чрез плащане по телефона плащането ми беше удържано от банката ми, но не е кредитирано в акаунта на parimatch Свързах се с поддръжката на клиенти на parimatch, те ме попитаха аз относно Моето фиш за плащане Дадох им, те ми казаха, че парите ми ще бъдат кредитирани след 5 до 7 работни дни в моята сметка след 7 дни парите ми не са кредитирани в моята сметка или parimatch сметка Свързах се отново с поддръжката на клиенти те ме попитаха изпратиха банка извлечение с текуща дата Дадох им банково извлечение с текуща дата, но парите ми не са възстановени, те ме питаха същите неща отново и отново днес 30/08/2024 парите ми не са възстановени в банковата ми сметка Надявам се да получа помощ от вас

благодаря ти

285679462 идентификатор на играч

T2407300105295325896361 ID на транзакция

421218832236 utr id

368644361 идентификатор на билета, плащане по телефона



Parimatch казино депозит измама

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Това е наистина неприятна ситуация, която сте описали тук и в жалбата си.

Доста е тъжно, защото в такава ситуация нашият екип не е в състояние да направи много и обикновено е между казиното и доставчика на плащания.

Просто се надявам, че скоро ще бъде намерено решение и ще си върнете парите.

Моля, дръжте ни в течение как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Надявам се, че ще получа помощ от вас, моля, вие сте последната ми надежда.

Измина един месец, но все още парите ми не са възстановени или кредитирани в акаунта ми в parimatch Споделих всички основни документи на поддръжката на parimatch, но те ме питат същото нещо отново и отново, губейки време, моля, помогнете

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Мога ли да попитам какво точно искат?

Възможно е някои от документите, които сте предоставили, да са били в грешен формат или да не са с добро качество, знаете ли.

Опитайте да проверите тази възможност и може би ще успеете да я поправите.

Уведомете ни, моля, ако разберете нещо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Благодаря ви за супер бързия отговор. Помолиха ме да се свържете с вашата банка

Много време им изпращах банково извлечение и разписка за плащане.

Вече се свързах с моята банка и те казаха, че плащането вече е изпратено до сметката на бенефициента, но това не е само първото оплакване за Parimatch. Прочетох много отрицателни отзиви, свързани с проблем с депозита на parimatch в други уебсайтове на казино. Вчера един от техните агенти каза, че ще получите сумата за максимум 12 часа, но сега са повече от 17 часа. Моля, проверете и помогнете, тъй като наистина се нуждая от вашата подкрепа, в противен случай те ще мамят по този начин в бъдеще.


Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

здравей

Съжалявам да чуя за вашето изпитание; Бих очаквал директен депозит да бъде уреден много по-бързо. Би било идеално, ако могат да намерят бързо решение, но искрено се надявам, че жалбата ще принуди персонала на казиното да предприеме някакви действия. Просто продължете с оплакването; Знам, че трябва да е трудно. Мразя да го кажа, но все пак трябва да дадем известно време, докато се събере цялата информация и процесът може да ескалира.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Благодарим ви за отговора 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Вчера един от техните агенти каза, че ще получите сумата за максимум 24 часа, но сега са повече от 24 часа. Моля, проверете и помогнете, тъй като наистина се нуждая от вашата подкрепа, в противен случай те ще мамят по този начин в бъдеще.

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Засега нищо не можем да направим, за съжаление, но изчакайте. Дано скоро има раздвижване в това отношение.

Моля, дръжте ни в течение и се опитайте да останете търпеливи.🙏

Автоматичен превод:
Mohdyawar123
преди 2 месеца

Виждам, че непрекъснато получавате различна информация кога трябва да бъде кредитиран вашият депозит, което не е най-приятното.

Въпреки това, колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да бъдем търпеливи, докато жалбата ви бъде разгледана, защото без това няма да можем да направим много.

Но се надяваме, че казиното ще може да депозира парите, без да се налага ние да настояваме за това.

Ако нещо се промени, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговора.

Но моля, направете нещо по-добро, за да може парите ми да бъдат кредитирани скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Трябва да настояваш за това, защото без натискане те не могат да кредитират парите ми, защото мина един месец, но все още парите ми не са кредитирани, затова дойдох тук за помощ и вярвам, че ще направиш нещо по-добро за парите ми.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини