преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ParamigoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
реши да опита това ново казино
направи малък депозит
спечели малко
Опитвам се да тегля пари
В момента съм в процес на проверка (проверката на документи отнема до 24 часа)
Да видим колко бързо теглят пари и дали изобщо ги теглят...
decided to try this new casino
made a small deposit
won a little
I'm trying to withdraw money
I am currently undergoing verification (document verification takes up to 24 hours)
Let's see how quickly they withdraw money and whether they withdraw it at all...
решила попробовать это новое казино
сделала небольшой депозит
чуть-чуть выиграла
пытаюсь вывести деньги
сейчас прохожу верификацию (до 24 часов проверка документов)
посмотрим в итоге как быстро выводят деньги и выводят ли вообще...
здравей Очаква се сложен доклад. 🙂
Сериозно, наличието на директна обратна връзка струва цяло състояние и се надявам, че казиното ще се справи с всички процеси по съответния начин.
Hello! Awaiting a complex report. 🙂
Seriously, having direct feedback available is worth a fortune and I hope the casino will handle all processes accordingly.
проверката е преминала
Да видим колко бързо се обработва тегленето.
като цяло ще продължа да наблюдавам 🙂
verification has been passed
Let's see how quickly the withdrawal is processed.
in general, I will continue to observe 🙂
верификация была пройдена
посмотрим как быстро обработают вывод средств.
в общем, буду продолжать наблюдение 🙂
това е вторият път, когато тегленето на средства е отменено
Не посочиха причина, в чата написаха, че ще пуснат молба до финансовия отдел.
Според мен това е безобразие; ако отменяте тегленето, трябва да го направите незабавно, като посочите причината.
Дотук всичко изглежда много несериозно.
this is the second time the withdrawal of funds has been cancelled
They didn't give a reason, they wrote in the chat that they would send a request to the financial department.
In my opinion, this is an outrage; if you are canceling the withdrawal, you must do so immediately with an indication of the reason.
So far everything looks very frivolous.
уже второй раз отменяют вывод средств
причину не указали, в чате написали что отправят запрос в финансовый отдел.
как по мне - то это безобразие, если уже отменяете вывод, так сразу с указанием причины необходимо это делать.
пока-что всё выглядит очень несерьезно.
О, не,... какво ще кажете да опитате друга опция за плащане? Ако казиното не е готово да обясни това, поне бих опитал нещо друго. Какви са вашите текущи опции за теглене, моля?
Може би можем да обмислим това междувременно.
Oh no,... how about trying another payment option? If the casino is not ready to explain that, I would at least try something else. What are your current withdrawal options, please?
Perhaps we can think that through in the meantime.
Е, създадох заявка за теглене на средства към същата криптовалута, с която направих депозит.
Този път избрах друга криптовалута, може би това е причината...
Е, минаха 6 часа, а аз все още нямам отговор.
Well, I created a request to withdraw funds to the same cryptocurrency that I made a deposit with.
This time I chose a different cryptocurrency, maybe that's the reason...
Well, 6 hours have passed, and I still haven’t received an answer.
Ну я создавала запрос на вывод средств на ту же криптовалюту которой делала депозит
В этот раз выбрала другую криптовалюту, может в этом дело...
Ну а так, 6 часов прошло, ответа я так и не получила.
Предполагам, че предстои да видим.
Вие сте много опитен играч, така че можете ли да опишете малко процеса на проверка, моля? Нещо, което си струва да се спомене? Изглежда, че имаме известно време, докато тегленето продължи.
Проверих сайта за кратко и що се отнася до оформлението, той изглежда горе-долу същият като стотици други сайтове. какво мислиш
I guess it remains to be seen.
You are a very skilled player, so can you describe the verification process a bit, please? Anything worth mentioning? It seems like we have some time until the withdrawal proceeds.
Checked the site briefly, and when it comes to layout, it looks more or less the same as hundreds of other sites. What do you think?
Мисля, че да, това казино изглежда като стотици други, но е идентично с един конкретен сайт за казино
Е, 99% съм сигурен чие е това дъщерно казино, защото в чата по погрешка изпратиха линк към правилата на друго казино (по-късно го изтриха, но успях да направя скрийншот)
I think yes, this casino looks like hundreds of others, but it is identical to one specific casino site
Well, I'm 99% sure whose subsidiary casino this is, because in the chat they mistakenly sent a link to the rules of another casino (they later deleted it, but I managed to take a screenshot)
Я думаю что да, это казино выглядит как сотни других, но одному конкретному сайту казино оно идентично
Ну и я на 99% уверена чьё это дочернее казино, потому что в чате по ошибке скинули ссылку на правила другого казино (потом удалили её, но я успела сделать скриншот)
наистина ли Винаги подготвяте изненади. 🙂
Въпреки че, доколкото ми е известно, много казина използват „споделена поддръжка", без да е необходимо да бъдат под едно и също ръководство или в една и съща група. Така че понякога мога да си представя да изпращам условията на другата страна. Както винаги - страхотно наблюдение. Искате ли да споделите другото име? Просто питам.
Really? You always come up with surprises. 🙂
Though as far as I know, many casinos use "shared support" without the necessity to be under the same management or in the same group. So, occasionally, I can imagine sending the other side's terms. Just like always - great observation. Do you care to share the other name? Just asking.
Все още не съм получил плащането, въпреки че те твърдяха, че тегленето на средства отнема до 48 часа... (ако не друго, говорим само за $33...)
Но вчера получих писмо, че съм спечелил техния вътрешен турнир и наградата ми е $150 (истински пари, без залог), разбира се, хубаво е, но все още не е ясно дали казиното е надеждно и дали обработват тегления...
I still haven't received the payment, although they claimed that the withdrawal of funds takes up to 48 hours... (if anything, we are talking about only $33...)
But yesterday I received a letter that I won their internal tournament and my prize was $150 (real money, no wager), it's nice of course, but it's still not clear whether the casino is reliable and whether they process withdrawals...
Выплату я так и не получила, хотя они утверждали что вывод средств занимает до 48 часов... (если что, то речь идёт всего о 33$...)
Зато вчера пришло письмо что я выиграла их внутренний турнир и мой приз составил 150$ (реальными деньгами, без вагера), приятно конечно, но не понятно еще - надежное ли казино и обрабатывают ли они выводы...
Само още въпроси на хоризонта...?
По един или друг начин, моите поздравления за спечелването на турнира. Оттеглянето обаче би било в реда на нещата; Само се надявам това да не е началото на поредната одисея!
Just more questions on the horizon...?
One way or another, my congratulations for winning the tournament. However, the withdrawal would be in order; I just hope this is not the start of another odyssey!
Те изтеглиха $33
Да видим дали ще изтеглят $150, спечелени в турнира
They withdrew $33
Let's see if they'll withdraw the $150 won in the tournament
33$ они вывели
посмотрим, выведут ли 150$ выигранных в турнире
Почти на половината път 🙂.
Просто от любопитство знаехте ли, че участвате в турнира? Ако не се лъжа, беше доста изненада, нали?
Almost half way there 🙂.
Just out of curiosity, were you aware of participating in the tournament? If I'm not mistaken, it was quite a surprise, wasn't it?
Записах се, но не очаквах нищо, така че да, беше доста неочаквано 🙂
I signed up for it, but I didn't expect anything, so yes, it was quite unexpected 🙂
Я в нем зарегистрировалась, но ни на что не надеялась, так что да, это было довольно неожиданно 🙂
Забравих да изпратя поздравленията си - съжалявам. Браво! ✨🐱🏍🚀
Между другото, има ли признаци на плащане?
I forgot to send my congratulations—I'm sorry. Nicely done! ✨🐱🏍🚀
Any signs of payment, by the way?
благодаря
все още няма признаци, според техните условия тегленето отнема до 48 часа, но е минало повече време и тегленето не е одобрено 🙁
Thank you
there are no signs yet, according to their terms the withdrawal takes up to 48 hours, but more time has passed and the withdrawal has not been approved 🙁
Спасибо
пока никаких признаков нет, по их условиям вывод занимает до 48 часов, но прошло уже больше времени, а вывод так и не одобрен 🙁
Парите все пак са изтеглени! 🙂
По принцип съм доволен, ще се опитам да играя отново в това казино, ще продължа да наблюдавам 🙂
The money was withdrawn after all! 🙂
In principle, I'm happy, I'll try to play in this casino again, I'll continue to observe 🙂
Все-таки деньги вывели! 🙂
В принципе я довольна, попробую ещё поиграть в этом казино, продолжу наблюдение 🙂
В началото ме накара да се тревожиш доста; Щастлив съм да видя, че накрая се получи добре. 🙂
Насладете се на престоя си там и ни дръжте в течение. Ще бъде тук и ще чака търпеливо.
You made me quite worried at first; I'm happy to see it went out well in the end. 🙂
Enjoy your stay there, and keep us posted. Will be here waiting patiently.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.