Трябваше да продължа да им изпращам съобщения и да им се ядосвам, след което публикувах тук за това, че не ми плащат реклама, на следващия ден беше платена
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Благодаря ви за това.👌 Беше наистина дълго чакане. Положителното е, че със сигурност сте получили парите си. Надяваме се, че следващия път няма да ви се налага да чакате толкова дълго. Не мисля обаче, че ще бъде в това казино, нали?
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Някой имал ли е опит с теглене на средства от Palace Chance Casino?
Като цяло ще съм много благодарен за вашата помощ.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Не мога да тегля пари
Момчета, може би някой знае как да се оттегли
Няма да съм длъжник
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Някой имал ли е опит с теглене на средства от Palace Chance Casino?
Като цяло ще съм много благодарен за вашата помощ.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Здравейте, няма нужда да разпространявате публикациите си из целия форум, моля. Преместих ги тук, в официалната нишка на казиното, така че ще можете да получите още отговори, надявам се.
Видях вашата жалба , където нашият екип вече е започнал да разследва вашия случай. Всъщност опитвали ли сте да се свържете с поддръжката на казиното и за това, за да разберете каква може да е причината, че не виждате никакви опции за методи за теглене в акаунта си, както и за да разберете дали акаунтът ви е напълно верифициран? Те трябва да могат да ви дадат отговорите. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Получихте ли парите си? Искам да изтегля, но не знам дали да депозирам. Аз съм от Мексико.
Did you receive your money? I'm wanting to withdraw but I don't know if I should deposit. I'm from Mexico.
Recibiste tu dinero?, estoy queriendo retirar pero no sé si depositar soy de México
Здравейте, чакате ли теглене и казиното ви каза да депозирате? Това някакъв вид депозит за проверка на метода на плащане ли е? Питам, защото това е най-честата причина, поради която трябва да депозирате в казиното, но през повечето време това е просто по-малка сума.
Както и да е, бихте ли ми казали малко повече за вашата ситуация?
Hi, are you waiting for a withdrawal and the casino told you to deposit ? Is this some kind of verification deposit of the payment method ? I ask because that is the most common reason why you have to deposit into the casino, but most of the time it is just a smaller amount.
Anyway, could you please tell me a bit more about your situation ?
Да, депозирах $10 USD, аз съм от Мексико и прочетох един или два коментара, не с добър вкус, и искам да знам дали парите ми са в безопасност, за да мога да ги изтегля, никой не ми отговаря в ПОДКРЕПА, никъде !!!!!
Yes, I deposited $10 USD, I am from Mexico, and I have read one or two comments, not in good taste, and I want to know if my money is safe so I can withdraw it, no one answers me in SUPPORT, anywhere!!!!!
Si, que deposite $10 usd, soy de México, y eh leído uno que otro comentario, no de buen gusto, y quiero saber si está seguro mi dinero para poder retirar, nadie me responde en SOPORTE, por ningún lado!!!!!
Бих могъл да изтегля тези $10 USD, които трябва да депозирам, поне така ми каза поддръжката, но ме е страх да депозирам и да не ми изпратят парите...
I could withdraw those $10 USD that I have to deposit, at least that's what support told me, but I'm afraid to deposit and not have them send me the money...
Esos $10 usd que tengo que depositar los podría retirar, eso al menos me dijeron en soporte, pero tengo miedo depositar y que no me manden el dinero...
Просто ми отне почти 3 месеца, за да ги накарам да ми платят парите, които ми дължаха, така че внимавайте
It just took me almost 3 months to get them to pay me the money they owed me so be careful
Добре, колко ви казват да депозирате в казиното? $10 ли са? Както казах, обикновено трябва да потвърдите начина си на плащане с такъв депозит, но обикновено не е голяма сума.
Но не мога да ви гарантирам дали наистина ще се оттеглите.
Okay, so how much do they tell you to deposit into the casino ? Is it the $10? As I said, you usually have to verify your payment method with such a deposit, but it's not usually a big amount.
But I can't guarantee you if you will actually withdraw.
Депозиран в bitcoin спечели 72 големи и реши да тегли. Това беше 31 август. Току-що днес ми казаха, че оттеглянето ми е одобрено! Яя! След това в друг имейл казаха да изчакат още 7-10 седмични дни. При теглене на биткойни за 72 долара?! Малко прекалено нали? Трябваше да ги преследвам, за да стигна толкова много разочароващо, когато казват, че тегленето на биткойни е много по-бързо! Навремето щях да получавам хартиени чекове по пощата по-бързо! хаха
Освен това финансовият отдел НИКОГА не отговаря
Deposited in bitcoin won 72 big ones and decided to withdraw. That was August 31st. They just told me today that my withdrawal is approved! Yaya! Then in another email they said wait another 7-10 week days. On a bitcoin withdrawal for 72 bucks?! Little excessive right? I had to hound them to get this far soooo frustrating when they say bitcoin withdrawal is so much faster! Back in the day I would get paper checks in the mail faster! Lol
Also,the financial department NEVER replies
Това наистина звучи като твърде бавно изтегляне.
Получихте ли обаче някакво обяснение за забавянето?🤔
Чудя се дали продължавате да играете там сега.
This really sound like a way too slow withdrawal, indeed.
Did you get any explanation about the delay, though?🤔
I wonder if you continue playing there now.
Просто казват, че е така! Финансовите НИКОГА не отговарят, а денонощните момчета казват, че не са в ръцете им.
Никога няма да играя нито едно пени на този сайт.
They just say that's how it is! Financial NEVER responds and the 24/7 guys say it's out of they're hands.
I will never play another penny at this site.
Първи имейл
l1xohwkuq6
Забравили сте паролата си? Поздравления за първото ви теглене. Вашето теглене на $72,67 е одобрено и е на път. В зависимост от вашия метод на теглене, трябва да получите парите си скоро. Очакваме с нетърпение да ви видим отново да спечелите в Palace Of Chance съвсем скоро, Дрю! Имейл: help@palaceofchancemail.com
Чат: Чат на живо
Отписване от този списък | Управление на предпочитанията за имейл
2-ри имейл
Потребителско име: l1xohwkuq6
Забравена парола? Здравей Дрю,
Вашето плащане е на път.
И ще бъдат обработени в рамките на следващите 7-10 работни дни. Благодаря, че играете с нас.
Моля, свържете се с нас, ако имате въпроси или се нуждаете от помощ.
Екипът на Двореца на шанса
Отписване от този списък | Управление на предпочитанията за имейл
First Email
l1xohwkuq6
Forgot your password?Congrats on your first withdrawalYour withdrawal of $72.67 has been approved and is on its way. Depending on your withdrawal method, you should receive your money shortly.We look forward to seeing you win again at Palace Of Chance real soon, Drew!Email: help@palaceofchancemail.com
Chat: Live Chat
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
2nd email
Username: l1xohwkuq6
Forgot your password?Hi Drew,
Your payment is on the way.
And will be processed within the next 7-10 business days. Thanks for playing with us.
Please contact us if you have any questions or need assistance.
The Palace Of Chance Team
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.