Трябваше да продължа да им изпращам съобщения и да им се ядосвам, след което публикувах тук за това, че не ми плащат реклама, на следващия ден беше платена
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Благодаря ви за това.👌 Беше наистина дълго чакане. Положителното е, че със сигурност сте получили парите си. Надяваме се, че следващия път няма да ви се налага да чакате толкова дълго. Не мисля обаче, че ще бъде в това казино, нали?
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Някой имал ли е опит с теглене на средства от Palace Chance Casino?
Като цяло ще съм много благодарен за вашата помощ.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Не мога да тегля пари
Момчета, може би някой знае как да се оттегли
Няма да съм длъжник
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Някой имал ли е опит с теглене на средства от Palace Chance Casino?
Като цяло ще съм много благодарен за вашата помощ.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Здравейте, няма нужда да разпространявате публикациите си из целия форум, моля. Преместих ги тук, в официалната нишка на казиното, така че ще можете да получите още отговори, надявам се.
Видях вашата жалба , където нашият екип вече е започнал да разследва вашия случай. Всъщност опитвали ли сте да се свържете с поддръжката на казиното и за това, за да разберете каква може да е причината, че не виждате никакви опции за методи за теглене в акаунта си, както и за да разберете дали акаунтът ви е напълно верифициран? Те трябва да могат да ви дадат отговорите. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.