преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Palace of Chance Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Oola Имам проблем с верификацията на акаунта и вече изпратих изискванията, че те искат от мен да проверя palace of chance casino, но нямам отговори и имам нужда от помощ, за да го проверя xplease
Oola I have a problem with the verification of the account and I already sent the requirements that they ask me to verify palace of chance casino but I have not had answers and I need help to verify it xplease
Oola tengo un problema con la verificación de la cuenta ya mande los requisitos que me piden para verificar palace of chance casino pero no e tenido respuestas y necesito ayuda para verificarlo xfavor
Здравейте,
любезно дайте на казиното малко време, за да прегледа документите ви. Понякога отнема дори седмица, особено ако подадете документи през уикенда.
Ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и свързаното теглене.
Бъдете търпеливи, моля.
Hello,
kindly give the casino some time to go through your documents. Sometimes it takes even a week, especially if you submit documents during the weekend.
We allow casinos 14 full days to proceed with the verification and associated withdrawal.
Be patient, please.
Опитвам се да потвърдя самоличността си, за да изтегля $100, но не получих никакъв отговор от казиното.
Казаха ми да преведа документите си за самоличност на английски, но беше много трудно. Занимавам се с това повече от месец. много изморен. Бих искал да изтегля парите възможно най-скоро.
I'm trying to verify my identity to withdraw $100, but I haven't received any response from the casino.
I was told to translate my identification documents into English, but it was very difficult. I've been dealing with this for over a month now. very tired. I would like to withdraw the money as soon as possible.
100ドルを引き出すのに本人確認をしているのですがカジノ側からの返信が一切ないです。
本人確認書類を英語に翻訳するよう言われましたがとても苦労しました。もう1ヶ月以上こことやりとりしています。とても疲れました。早く出金させて欲しいです。
Здравейте.
Повече от месец? Предполагам, че трябва да подадете жалба веднага , няма време за губене. Дайте ни възможност да ви помогнем.
ще го направиш ли
Hello.
Over a month? I guess that you should submit a complaint right now, no time to waste. Give us the chance to help you out.
Will you do that?
Моля, помогни ми. Дори не получих имейл обратно. Казаха ми да чакам и въпреки че чаках, нямаше отговор. колко време прекарахте...
please help me. I never even got an email back. I was told to wait, and even though I waited, there was no response. how much time did you spend...
助けて下さい。メールが返ってきた事すら一度もないんです。待つように言われ、待っていてもなんの返事もないのです。どれほど時間を使ったか…
Здравейте, вие сте на правилното място, не се притеснявайте.
Моля, щракнете/докоснете тази връзка и изпратете жалбата, както е предложено. Без това не можем да продължим.
Само се надявам, че казиното ще ни отговори, докато на вас все още не са отговорили... Желая ви успех с жалбата!
Hello, you are in the right place, do not worry.
Please click/tap this link and submit the complaint as suggested. We can't proceed further without that.
I just hope that the casino will respond to us, while they have not yet responded to you... I wish you luck with the complaint!
Защо ще верифицират акаунта ми като жител на Ню Йорк, ако не допускат играчи от Ню Йорк?? Сметката беше потвърдена, беше ми разрешено да играя, позволено ми беше да депозирам, но когато дойде време за теглене...? Щурците…🤔 Сега виждам, че играчи от Ню Йорк не се допускат. Защо изобщо ми позволи да се регистрирам и да депозирам??? Добре съм, че не получавам печалбите си, но трябва поне да възстановите парите, които са депозирани....
Why would they verify my account as a New Yorker if they don’t allow players from NY?? Account was verified, I was allowed to play, allowed to deposit, but when it comes time to withdraw….? Crickets…🤔 I now see that players from NY are not allowed. Why did you even allow me to sign up and deposit??? I’m ok with not getting my winnings but you should at least refund money that was deposited…..
Здравей.
Ние не сме казиното, нали? И не мисля, че трябва да се съгласявате да не получите печалбите си. Ако казиното ви позволи да депозирате и играете, трябва да бъдете третирани като нормален (неограничен) играч.
Казиното трябва да се увери, че това няма да бъде позволено - тяхна е грешката, ако се случи. След като успеете да спечелите според правилата и условията, печалбите трябва да бъдат изплатени - това е честно.
Радвам се да видя, че подадохте жалбата . Да видим докъде можем да стигнем.🤞🤞🤞
Hello there.
We are not the casino, ok? And I don't think you should be ok with not getting your winnings. If the casino allowed you to deposit and play, you should be treated like a normal (non-restricted) player.
The casino has to make sure this won't be allowed - it's their fault if it does. Once you manage to win according to rules and terms, the winnings must be paid - that's what's fair.
I'm happy to see you submitted the complaint. Let's see how far we can get.🤞🤞🤞
Здравейте 🙂Здравейте :-) миналата седмица в четвъртък направих заявка за теглене на биткойни, кой дворец на шанса рекламира, че е незабавно теглене? Сега е вторник късно сутринта и все още пише обработка. Попитах представители за обслужване на клиенти и те ми казаха, че може да отнеме до две седмици, преди да получа тегленето на биткойни? Какво, по дяволите, има нулев смисъл, че продължават да ми казват, че ще ескалират, но никога не правят това, което се случва?
Hello 🙂Hello :-) so last week on Thursday I made a Bitcoin withdrawal request which palace of chance advertises that it’s instant withdrawal well? It’s now Tuesday late morning and it still says processing. I’ve asked customer service reps and they told me it could take up to two weeks before I get my bitcoin withdrawal? What the heck that makes zero sense they keep telling me they’re gonna escalate it, but they never do what’s going on?
Здравейте, преместих публикацията под казиното, за което говорите.
Хм, мисля, че в този случай би било най-добре казината да бъдат по-внимателни, когато заявяват, че тегленето на биткойни е мигновено и след това разберете, че може да отнеме до 2 седмици. Все пак трябва да отбележа, че даваме на казината точно 2 седмици за разрешаване на заявките за теглене.
Както и да е, имам въпроси. Проверявана ли е вашата сметка някога и теглили ли сте някога от казино?
Защото, изглежда, ще трябва да имате търпение и да изчакате. Мислите ли, че можете да го направите?
Hi I moved the post under the casino you are talking about.
Hmm, I think in this case it would be best if casinos were more careful when they state that bitcoin withdrawals are instant and then you find out that they can take up to 2 weeks. However, I have to point out that we give casinos exactly 2 weeks to resolve withdrawal requests.
Anyway, I have a questions. Has your account ever been verified and have you ever withdrawn from a casino ?
Because, it looks like you will have to be patient and wait. Do you think you can do it?
Това е най-лошото онлайн казино, с което съм се сблъсквал. Спечелих 2000 и минаха 6 седмици и все още не ми е платено и не е като да не искам тези пари от промоция, това бяха пари, които всъщност депозирах и след това спечелих на и все още се разхождам, когато тегленето ми е одобрено от 4.12.2023 г
This is the worst online casino I have ever encountered I won 2000 and its been 6 weeks and still I haven't been paid and it's not like i won't this money off a promotion it was money I actually deposited and then won on and still I'm getting the run around when my withdrawal has been approved since 12/4/2023
Хей, каква причина ти дава казиното защо още не си получил парите и защо отне толкова време? Имате ли потвърдена сметка в това казино или имали ли сте успешни тегления в миналото?
Както и да е, ако имате подобен проблем и той продължава от доста време, бих ви препоръчал даподадете жалба на този линк .
Твърдо вярвам, че нашият екип ще може да ви помогне и в крайна сметка ще получите парите си.
Ако имате нещо ново, уведомете ме.
Hey, what reason does the casino give you for why you haven't got your money yet and why did it take so long ? Do you have a verified account at this casino or have you had any successful withdrawals in the past ?
Anyway, if you have a problem like this and it has been going on for quite a long time, I would recommend you to file a complaint on this link.
I firmly believe that our team will be able to help you and you will eventually get your money.
If you have anything new, let me know.
Сметката ми беше потвърдена, направих депозит, изчаках 7-10 работни дни за теглене и сега Ава Браун ескалира във финансовия отдел. Тя не можа да посочи къде мога да прочета за процеса на ескалация или колко време ще отнеме, за да получа оттеглянето си. Говорих с Хауърд Бъртън, Саманта Мърфи и Ава Браун. Никой от тези агенти за поддръжка на клиенти не разполага с точна информация. Изпратих имейли и те отговориха само с номер на случай, че някой ще се свърже в рамките на 72 часа.
My account has been verified, I made a deposit, waited the 7-10 business days for withdraw and now Ava Brown has escalated to the finance department. She could not point out where I can read about the escalation process or how long it will take to receive my withdraw. I've spoke to Howard Burton, Samantha Murphy, and Ava Brown. None of these customer support agents have had accurate information. I have sent emails and they only responded with a case number saying someone would be in touch within 72 hours.
Всички тези хора бяха ли агенти за чат на живо, така ли? Предполагам, че понякога не са толкова добре информирани за тегленията. Винаги е по-добре да се свържете с екипа за поддръжка по имейл, ако те желаят да ви дадат някои отговори, разбира се. Кога точно сте поискали оттеглянето, ако мога да знам? Ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, не се колебайте да подадете жалба. Просто следвайте тази връзка , моля.
Were all these people the live chat agents, is that right? Sometimes they are not that well informed about the withdrawals, I reckon. It is always better to contact the support by email, if they are willing to give you some answers, of course. So when exactly has you requested the withdrawal, if I may know? If you need the help of our complaint team, do not hesitate to submit a complaint. Just follow this link, please.
Да, всички те са специалисти по поддръжка на клиенти. Тази сутрин говорих с Кийт Ливайн, който ми каза, че тегленето ми е в ескалация, тъй като не са платили в рамките на 7-10 работни дни според техния процес. Сметката ми беше напълно потвърдена и направих значителен депозит. Изпращах имейл многократно с автоматичен отговор, предоставящ номерата на случаите.
Yes, they are all Customer Support Specialists. This morning I spoke with Keith Levine who told me my withdraw is in escalation as they did not pay within the 7-10 business days according to their process. My account has been fully verified and I made a substantial deposit. I have emailed numerous times with an auto reply providing case numbers.
Наистина се радвам за вас, че казиното плати в крайна сметка. И така, всъщност колко дни ви отне да получите парите?🤔
Ако искате да напишете за опита си в рецензия за това казино, ето връзката за вас.😉
I'm really glad for you, that the casino has paid at the end. So, how many days did it take you to get the money, actually?🤔
If you'd like to write about your experience in a review for this casino, here's the link for you.😉
Да, радвам се да напиша отзив. Поисках тегленето на 3/5 и го получих на 4/3. Малко под 30 дни. Сега има толкова много казина, които имат незабавно теглене или в някои случаи 2-3 дни, което ви кара да се чудите как се конкурират с толкова дълъг период от време за изплащане.
Yes, happy to write a review. I requested the withdraw on 3/5 and received on 4/3. Just under 30 days. There are so many casinos now that have instant withdraw or in some cases 2-3 days, makes you wonder how they compete with such a long payout time frame.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.