ФорумКазинаPalace of Chance Casino - обща дискусия

Palace of Chance Casino - обща дискусия

преди 2 години от Luisangel17
|
5870 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Palace of Chance Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Oola Имам проблем с верификацията на акаунта и вече изпратих изискванията, че те искат от мен да проверя palace of chance casino, но нямам отговори и имам нужда от помощ, за да го проверя xplease

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може ли някой да ми помогне да проверя акаунта в xfabor, за да правя тегления

Автоматичен превод:
Luisangel17
преди 2 години

Здравейте,

любезно дайте на казиното малко време, за да прегледа документите ви. Понякога отнема дори седмица, особено ако подадете документи през уикенда.

Ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и свързаното теглене.

Бъдете търпеливи, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да потвърдя самоличността си, за да изтегля $100, но не получих никакъв отговор от казиното.

Казаха ми да преведа документите си за самоличност на английски, но беше много трудно. Занимавам се с това повече от месец. много изморен. Бих искал да изтегля парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
ayapopo
преди 1 година

Здравейте.

Повече от месец? Предполагам, че трябва да подадете жалба веднага , няма време за губене. Дайте ни възможност да ви помогнем.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моля, помогни ми. Дори не получих имейл обратно. Казаха ми да чакам и въпреки че чаках, нямаше отговор. колко време прекарахте...

Автоматичен превод:
ayapopo
преди 1 година

Здравейте, вие сте на правилното място, не се притеснявайте.

Моля, щракнете/докоснете тази връзка и изпратете жалбата, както е предложено. Без това не можем да продължим.

Само се надявам, че казиното ще ни отговори, докато на вас все още не са отговорили... Желая ви успех с жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо ще верифицират акаунта ми като жител на Ню Йорк, ако не допускат играчи от Ню Йорк?? Сметката беше потвърдена, беше ми разрешено да играя, позволено ми беше да депозирам, но когато дойде време за теглене...? Щурците…🤔 Сега виждам, че играчи от Ню Йорк не се допускат. Защо изобщо ми позволи да се регистрирам и да депозирам??? Добре съм, че не получавам печалбите си, но трябва поне да възстановите парите, които са депозирани....

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
cgeno2157
преди 1 година

Здравей.

Ние не сме казиното, нали? И не мисля, че трябва да се съгласявате да не получите печалбите си. Ако казиното ви позволи да депозирате и играете, трябва да бъдете третирани като нормален (неограничен) играч.

Казиното трябва да се увери, че това няма да бъде позволено - тяхна е грешката, ако се случи. След като успеете да спечелите според правилата и условията, печалбите трябва да бъдат изплатени - това е честно.

Радвам се да видя, че подадохте жалбата . Да видим докъде можем да стигнем.🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте 🙂Здравейте :-) миналата седмица в четвъртък направих заявка за теглене на биткойни, кой дворец на шанса рекламира, че е незабавно теглене? Сега е вторник късно сутринта и все още пише обработка. Попитах представители за обслужване на клиенти и те ми казаха, че може да отнеме до две седмици, преди да получа тегленето на биткойни? Какво, по дяволите, има нулев смисъл, че продължават да ми казват, че ще ескалират, но никога не правят това, което се случва?

Автоматичен превод:
madmilescoble
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията под казиното, за което говорите.

Хм, мисля, че в този случай би било най-добре казината да бъдат по-внимателни, когато заявяват, че тегленето на биткойни е мигновено и след това разберете, че може да отнеме до 2 седмици. Все пак трябва да отбележа, че даваме на казината точно 2 седмици за разрешаване на заявките за теглене.

Както и да е, имам въпроси. Проверявана ли е вашата сметка някога и теглили ли сте някога от казино?

Защото, изглежда, ще трябва да имате търпение и да изчакате. Мислите ли, че можете да го направите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е най-лошото онлайн казино, с което съм се сблъсквал. Спечелих 2000 и минаха 6 седмици и все още не ми е платено и не е като да не искам тези пари от промоция, това бяха пари, които всъщност депозирах и след това спечелих на и все още се разхождам, когато тегленето ми е одобрено от 4.12.2023 г

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
alisonfogerson1982
преди 10 месеца

Хей, каква причина ти дава казиното защо още не си получил парите и защо отне толкова време? Имате ли потвърдена сметка в това казино или имали ли сте успешни тегления в миналото?

Както и да е, ако имате подобен проблем и той продължава от доста време, бих ви препоръчал даподадете жалба на този линк .

Твърдо вярвам, че нашият екип ще може да ви помогне и в крайна сметка ще получите парите си.

Ако имате нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сметката ми беше потвърдена, направих депозит, изчаках 7-10 работни дни за теглене и сега Ава Браун ескалира във финансовия отдел. Тя не можа да посочи къде мога да прочета за процеса на ескалация или колко време ще отнеме, за да получа оттеглянето си. Говорих с Хауърд Бъртън, Саманта Мърфи и Ава Браун. Никой от тези агенти за поддръжка на клиенти не разполага с точна информация. Изпратих имейли и те отговориха само с номер на случай, че някой ще се свърже в рамките на 72 часа.

Автоматичен превод:
Shaneswife
преди 7 месеца

Всички тези хора бяха ли агенти за чат на живо, така ли? Предполагам, че понякога не са толкова добре информирани за тегленията. Винаги е по-добре да се свържете с екипа за поддръжка по имейл, ако те желаят да ви дадат някои отговори, разбира се. Кога точно сте поискали оттеглянето, ако мога да знам? Ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, не се колебайте да подадете жалба. Просто следвайте тази връзка , моля.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, всички те са специалисти по поддръжка на клиенти. Тази сутрин говорих с Кийт Ливайн, който ми каза, че тегленето ми е в ескалация, тъй като не са платили в рамките на 7-10 работни дни според техния процес. Сметката ми беше напълно потвърдена и направих значителен депозит. Изпращах имейл многократно с автоматичен отговор, предоставящ номерата на случаите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Актуализация - казиното е платило.

Автоматичен превод:
Shaneswife
преди 7 месеца

Наистина се радвам за вас, че казиното плати в крайна сметка. И така, всъщност колко дни ви отне да получите парите?🤔

Ако искате да напишете за опита си в рецензия за това казино, ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, радвам се да напиша отзив. Поисках тегленето на 3/5 и го получих на 4/3. Малко под 30 дни. Сега има толкова много казина, които имат незабавно теглене или в някои случаи 2-3 дни, което ви кара да се чудите как се конкурират с толкова дълъг период от време за изплащане.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини