ФорумКазинаOshi Casino - обща дискусия

Oshi Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от kaischildhauer
|
11521 преглеждания 108 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
Boss78
преди 1 година

Винаги тези казина Curazao правят такива неща, количеството престъпни неща, които правят, вече дори не е изненадващо 😆 всичко, управлявано от Dama NV, е лошо, опитайте се да избягвате казината/букмейкърите Curazao, по-специално Dama NV

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

За съжаление, това не е вината на рецензента и оценката, дадена там, не трябва да се използва като ръководство за използване на казино или не, това е по-скоро общо ръководство за информация, като максимални тегления, методи на плащане, всякакви T&C, които си струва да се отбележат, и т.н. да се използва като ръководство за използване на казино или не са отрицателните отзиви от потребители (ПРЕКАЛЕНО положителните вероятно са фалшиви), това е нещо, което научих наскоро, спрях да вземам под внимание оценката, дадена на който и да е сайт, и анализирам само ако са отрицателни прегледите получиха нещо, което може да ме спре да използвам споменатия сайт, това ме спасява от време на време, бих предложил на всеки да направи същото.

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

Не ми звучи така, сякаш не искат да ви позволят да направите тегленето. Това е просто технически проблем, който те трябва да коригират, за да ви позволят да теглите към друг имейл адрес на Skrill.

Напълно разбираемо е, че няма времева рамка, тъй като поддръжката на клиенти няма представа колко време отнема на ИТ отдела да поправи това 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Просто внимавайте с тях... те никога не ми плащаха, дори аз разбрах, че са коригирали някои залози чрез моята история на игрите, само за да има някакво доказателство, например, ако погледнете това


те са добавили на февруари/08/23 игра Star Spell със залог 0,00 и печалба 0,00, дори и да не бях влязъл от февруари/05/23, докато подадох жалба срещу тях, веднага знаех, че са готови към нещо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разглеждам жалбата ви и изглежда, че Star Spell не е причината да не искат да ви изплатят печалбите, а вие сте нарушили TC, като сте направили единичен залог над лимита. Както и да е, съгласихме се, че е несправедливо. Звездното заклинание, което се вижда в историята на акаунта ви, изглежда като друг технически проблем/бъг, тъй като дори не можете да правите 0,00 залагания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто не разбирам как имат толкова висок рейтинг за лоша и безполезна поддръжка на клиенти и за това, че не теглят парите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно съм сигурен, че ако не сте направили нищо лошо и те откажат да изплатят печалбите, защото няма да могат да променят имейл адреса на Skrill вместо вас, рейтингът им ще бъде повлиян негативно. От друга страна, не виждам причина да не ви позволят да завършите тегленето, когато го оправят.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Всъщност мога да се съглася с това, което описахте за оценките и отзивите. Дори когато купувам някакъв продукт, избирам ресторант или място за настаняване, проверявам отрицателните отзиви и след това решавам дали наистина е уместно и дали е нещо, което би ме попречило да използвам услугата или да купя продукта. Това, което някои хора виждат като негативно, не е необходимо да е негативно за вас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Продължават да ми казват, че е невъзможно да променя имейла, отказват да ме прехвърлят към мениджъра, също така продължават да казват, че е невъзможно... Дори на техния сайт в настройката на профила пише, че ако искате да промените някое поле, просто се свържете с отдела за поддръжка на клиенти на Разбира се, невъзможно е само защото... отворих жалба в askgamblers... надявам се, че ще помогне

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Но ми позволиха да депозирам от същия skrill, от който искам да тегля

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, боже мой..Това е най-лошото казино, когато се опитате да теглите...Поддръжката на клиенти изобщо е безполезна..Напълно съм проверен..и сайтът им не работи правилно..Поставят същия имейл, който аз регистрирах в това казино към секцията ми skrill автоматично и те не правят теглене да се случи..Казаха, че не могат да го променят, не могат да направят нищо, просто продължават да ми казват да чакам..Няма причина защо отнема толкова време, няма информация за времевата рамка за извършете тази много трудна работа, само за да промените имейл...Ужасно преживяване..Регистрирах се само заради добри отзиви и беше грешка..Защо да играя в казиното,ако не можете да теглите..Играх стотици онлайн казино, но никога не съм имал толкова лош опит.. Все още чакам няколко дни да пренапишат имейла ми, предполагам, че трябва да работи целият екип от ИТ специалисти, за да се случи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина неудобна ситуация. За съжаление такъв проблем може да се реши само от самото казино или това изглежда най-лесният начин - да, знам как звучи.

Ако те не успеят да разрешат проблема в рамките на 14 пълни дни от датата, на която сте изпратили оттеглянето, ще обмисля жалба.

Не мога да кажа много в момента. Надявам се, че казиното скоро ще реши това.

Уведомете ни как върви. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Просто внимавайте с тях... те никога не ми плащаха, дори аз разбрах, че са коригирали някои залози чрез моята история на игрите, само за да има някакво доказателство, например, ако погледнете това


те са добавили на февруари/08/23 игра Star Spell със залог 0,00 и печалба 0,00, дори и да не бях влязъл от февруари/05/23, докато подадох жалба срещу тях, веднага знаех, че са готови към нещо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях доста шокиран, когато видях, че жалбата ви е затворена като „ срещу честния хазарт "

Другият играч може да намери тази информация за полезна:

„След консултации по този случай с представителите на казиното, за съжаление, те не искат да правят никакви компромиси.

От гледна точка на казиното вие сте нарушили правило и технически те имат право да анулират печалбите ви.

От наша гледна точка вярваме, че сте нарушили правилото за максимален залог неволно и не сте спечелили нечестно предимство. Най-добрата практика е да се наложат такива условия от софтуера, така че на играча да не е позволено да го наруши от системата, въпреки че разбираме, че това не е стандарт в днешно време, ние вярваме, че всеки подобен случай трябва поне да бъде оценен индивидуално."


Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

Всеки път, когато открием нещо несправедливо - за предпочитане чрез жалба, казиното се наказва:

file

Други фактори, които се вземат предвид при изчисляването на прегледа, са обяснени в тази статия .

Не можем да намалим резултата единствено въз основа на публикации във форума с отзиви на играчи, първо се нуждаем от солидно доказателство, че казиното е направило нещо нечестно, а след това се изправяме срещу казиното, за да сме 100% сигурни в резултатите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Скъпи Радка и Даниел,


Бих искал да благодаря на вас и на екипа на Casino Guru за

положих всички усилия да ми помогнете с разрешаването на проблема

което имах с Оши!

Сега няма да бъда по-богат или по-беден, защото те

не ми плати, аз също попълних нова жалба срещу тях на сайта на Askgamblers, моята цел и цел е да

дайте полезна информация, за да защитите другите играчи да не попаднат на измами.

Ето няколко примера:

Три години игра, над 100 000+ направени залога, само един залог наруши техните T&C.

Игри, добавени към моята История на игрите, които никога не играя и със залог от 0,00 CAD

Те коригират залозите във вашата История на игрите, само за да имат някакви доказателства, за да докажат невинността си!

Депозитът е направен от 30 000+ изключително бързо в рамките на 2 секунди

тегленето направи 6700 и всяко едно теглене първо беше отменено, а след това платено, винаги имаха някакъв отговор!

Сега, ако те са ми причинили това, докато съм играл толкова дълго и очевидно са печелели пари от мен... какво мислите за по-новите играчи?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те деактивираха акаунта ми и ми казаха, че ще направят тегленето към моя skrill ръчно, чудя се колко време ще отнеме това?

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

Не мога да кажа, зависи кога ще продължи трансферът. Бих попитал казиното.

Автоматичен превод:
Boss78
преди 1 година

Здравей.

Вашето оплакване остава публично видимо, както е видимо сега. Надяваме се, че новите играчи ще го забележат.

Както казах, смятам, че е изключително сложно да се докаже, че казината са поправили нещо в сметките на играча, предполагам, че мога да разчитам само на вашата дума.

Бихте ли споделили напредъка си в AskGamblers, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Askgamblers ме помоли за допълнителна информация, но поддръжката на клиенти на oshi ми отговори днес, те деактивираха акаунта ми и ще направят ръчно теглене след 1-3 работни дни, доволен съм от това... надявам се, че ще мине гладко

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

Виждам. Пожелавам ви гладко теглене тогава 🙂

Бихте ли потвърдили, че сте получили парите, след като приключи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз ще ) все още не е пристигнал

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те всъщност получават наградата Casino Guru в най-прозрачния

Казино категория... и получих 20 завъртания, да, те всъщност си помислиха, че бих играл отново в тяхното казино, след като успокоих печалбите си.

Дори и да поставят 5000 $ бонус в сметката, аз дори няма да се притеснявам.

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

Хей тиегуан,

Получихте ли вече парите си?

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини