преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OnLuck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Аз съм от Обединеното кралство, напълно съм верифициран и съм завършил процеса им на KYC. Чат на живо потвърди, че е добре, че съм от Обединеното кралство. Депозирах по банка чрез банков превод като единствен метод на плащане, но когато тегля чрез банков превод, заявката се отхвърля с причината за „грешка в платежната система с доставчик на платежни услуги от трета страна". Не мога да тегля по друг начин, защото трябва да отида по същия метод, от който съм депозирал. Някой друг имал ли е проблеми с това? Нямам представа как да си изтегля парите? Имам над 1600 паунда заседнали в сметката при тези престъпници?
I am from the UK, I am fully verified and completed their KYC process. Live chat confirmed it is ok that I am from the UK. I deposited via bank via bank transfer as my only method of payment, whenever I withdraw by bank transfer, the request gets rejected with the reason being "payment system error with third party payment provider", I can’t withdraw via any other method because it has to go to the same method I deposited from. Has anyone else had issues with this, I have no idea how to get my money out? I’ve got over £1,600 stuck in the account with these criminals?
Здравейте, от колко време продължава тази ситуация? Казиното предложило ли ви е алтернатива, като например да направите минимален депозит, използвайки различен метод на плащане, и да изтеглите парите си? Не е ваша вината, че има проблем с доставчика на плащания от трета страна. Може би бих искал да попитам дали имат поне приблизителен срок за разрешаването му.
Ако не можете да откриете нищо и не можете да изтеглите парите си, можете да опитате да подадете жалба при нас.
Hello, how long has this situation been going on? Has the casino offered you an alternative, such as making a minimum deposit using a different payment method and withdrawing your money? It's not your fault that there is a problem with the third-party payment provider. Perhaps I would ask if they have at least an approximate time frame for when it should be resolved.
If you can't find out anything and you can't withdraw your money, you can try filing a complaint with us.
Здравей, Джаро,
В чата на живо ми казаха да опитам да разделя баланса си на 2 тегления, едното чрез криптовалута, а другото чрез банков превод. Крипто преводът беше отхвърлен тази сутрин (въпреки че ми казаха, че портфейлът е потвърден). Банковият превод все още е в процес на обработка, но ще бъде отхвърлен, както винаги, и ще бъде приписан на техническа грешка. Те просто отказват да ми платят, наистина е отвратително.
Hi Jaro,
live chat told me to try splitting my balance into 2 withdrawals, one by crypto and one by bank transfer. The crypto one got rejected this morning (even though they told me the wallet was confirmed). The bank transfer is still pending, but it will get rejected like they always do, and it’ll be blamed on a technical error. They are just refusing to pay me out really, it’s disgusting.
Любопитен съм дали банковият превод ще се получи по същия начин. Моля, уведомете ме дали е така или не.
Не разбирам защо ти казват да поискаш теглене чрез криптовалута и след това да го отмениш.
Вече сте подали жалба, така че ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем.
I'm curious if the bank transfer will turn out the same way. Please let me know if it did or not.
I don't understand why they are telling you to request a withdrawal via crypto and then cancel it.
You've already opened a complaint, so if nothing happens, we'll try to assist you.
Здравей, Джаро,
Благодаря за отговора. Ето откъс от историята на чата. Вчера сутринта отхвърлиха тегленето на криптовалута. Няма други методи за депозиране, които мога да използвам, за да потвърдя, че бих опитал да тегля по друг начин. Може да се използва само банков превод или криптовалута, като и двете непрекъснато отхвърлят. Това е абсолютен кошмар. Честно казано, нямам представа как е позволено на тази компания да търгува, защото изглежда, че е едно и също за много хора, базирани в Обединеното кралство. Тегленията ми все още са в процес на обработка (въпреки че казаха, че ще бъдат приоритизирани в рамките на 24 часа), но съм сигурен, че ще го направят.
ще бъде отхвърлено отново днес и отново ще бъде приписано на „техническа грешка". За съжаление, нямам никаква увереност, че някога ще получа тези средства.


Hi Jaro,
Thanks for the response. Here is a snippet of the chat history. They rejected the crypto withdrawal yesterday morning. There are no other deposit methods I can use to verify to attempt withdrawing any other way. It is only bank transfer or crypto, both of which they are continuously rejecting. This is an absolute nightmare. I honestly have no idea how this company are allowed to trade because it seems to be the same for a lot of people based in the uk. My withdrawals are still pending for now (even though they said it’d be prioritised within 24 hours), but I’m sure they will
get rejected again today and it’ll be blamed on a "technical error" again. I have zero confidence in ever receiving these funds now sadly.


Разбирам разочарованието ви. Моят съвет обаче е да не се отказвате и определено да не играете хазарт с пари. Ще се опитаме да помогнем, доколкото можем.
I understand your frustration. However, my advice is not to give up and definitely not to gamble with money. As long as we can help, we will try to do so.
Благодаря, Джаро.
Минаха 10 дни и им казах „стига толкова, просто ми платете с криптовалута, ако имате проблеми с банковите преводи". Но те продължават да отхвърлят това искане. Не могат да кажат какъв е проблемът или кога ще бъде отстранен, просто казват, че не е тяхна вината и обвиняват трета страна, доставчик на платежни услуги. Честно казано, това е абсолютен позор, 1600 паунда са много пари, без които да си. Никога не съм имал работа с толкова съмнителна компания през целия си живот, нямам представа как е позволено на тази компания да търгува. Банковите преводи не работят и те не ми предлагат никаква алтернатива, така че средствата просто ще бъдат блокирани там завинаги.
Thanks Jaro
its been 10 days now and I’ve told them enough is enough just pay me by crypto if you’re having problems with bank transfers. But they continue to reject that request. They can’t say what the issue is or when it’s being fixed, they just say it’s not their fault and blame it on a third party payment provider. It’s an absolute disgrace to be honest, £1600 is a lot of money to be without. I’ve never dealt with such a dodgy company in my entire life, I have no idea how this company are allowed to trade. Bank transfer isn’t working and they won’t offer me any kind of alternative, so the funds will just be stuck there forever.
Здравей, Джаро, отново отхвърлиха тегленето ми с банков превод. Казах, че ако отново бъде отхвърлено, моля, платете с криптовалута, но те не ме послушаха и просто отхвърлиха тегленето и средствата вече са обратно в игралната ми сметка. 

hi Jaro, they rejected my withdrawal again by bank transfer. I did say if it rejects again please pay by crypto, however they didn’t listen and just rejected the withdrawal and the funds are now back in my gaming account. 

Моля, вижте повече информация от тях. Те твърдят, че не могат да обработват никакви тегления, това продължава вече повече от 10 дни. Тази компания е измама и сега осъзнавам, че няма да получа парите си изплатени, но тя трябва да бъде закрита, преди още жертви да попаднат в същия капан като мен.


Please see more info from them. They are claiming they can’t process any withdrawals at all now, this has now been ongoing for over 10 days. This company is a scam and I now realise I won’t get my money paid out, but this company needs to be closed down before any more victims fall into the same trap as me.


Бих казал за цялата ситуация, че трябва да се опитате да изчакате. Това е единственото нещо, което можете да направите. Писането им всеки ден вероятно няма да помогне, ако имат технически проблеми.
Истината е, че ако използват доставчик на плащания от трета страна, тогава целият процес на теглене не е в ръцете на казиното. Ако имат проблем, те трябва да го решат. Така че търпението ще е много необходимо.
Не мисля, че казиното е измама и оплакванията за него до голяма степен са разрешени. Така че вярвам, че това ще е така и сега, но не мога да кажа кога. Ще трябва да запазите хладнокръвие, въпреки че разбирам, че това не е лесно.
I would say about the whole situation that you should try to wait. That's the only thing you can do. Writing to them every day probably won't help if they have technical problems.
The truth is that if they use a third-party payment provider, then the entire withdrawal process is not in the casino's hands. If they have a problem, they have to solve it. So patience will be very necessary.
I don't think the casino is a scam, and complaints about this casino have mostly been resolved. So I believe that will be the case now, but I can't say when. You'll need to keep a cool head, even though I understand that's not easy.
Здравей, Джаро,
Благодаря за отговора. Но ако имат толкова сериозни технически проблеми, колкото невъзможността да обработват тегления, защо приемат депозити, защо това е продължило 12 дни и защо не са публикували предупреждение за всички клиенти на уебсайта си? 12 дни и проблемът все още не е решен, наистина е тревожно.
Hi Jaro,
thanks for the response. But if they are having technical problems as severe as not being able to process withdrawals, why are they accepting deposits, why has it lasted 12 days and why haven’t they got a warning for all customers on their website? 12 days in and it’s still not been sorted does raise alarm bells.
Това е казино уебсайт, най-вирусното нещо са тегленията. Казино уебсайт, който не може да обработва тегления в продължение на 12 дни, не би трябвало да има право да приема депозити, докато проблемът не бъде решен. Наистина ли? Също така не вярвам, че проблемът с тегленията е за всички клиенти. В чата на живо ми казаха, че е специфичен за мен.
It’s a casino website, the most viral thing is withdrawals, a casino website being unable to process withdrawals for 12 days should not be allowed to take deposits until the issue is resolved surely? I also don’t believe the withdrawal issue is for all customers, live chat have suggested its specific to me
Здравей, Джаро, тази сутрин ми казаха да анулирам чакащите си тегления от банката и да ги поискам чрез криптовалута. Крипто тегленето вече също беше отхвърлено. Ясно е, че се надяват да се откажа, но не мога да се откажа от 1604 паунда.
Hi Jaro, this morning they told me to cancel my pending bank withdrawals and to request it by crypto instead. The crypto one has now just been rejected too. It is clear they hope I give up, but I can’t give up on £1,604.
Определено съм съгласен, че ако това е широко разпространен проблем в казиното, другите играчи трябва да бъдат уведомени за него. Но ако е само във вашия случай, наистина не го разбирам.
Това, което ме притеснява най-много, е, че ти казват да използваш криптовалута и след това я отхвърлят. Винаги е едно и също нещо отново и отново.
Нещо може да не е наред, затова бих оставил екипа да работи по въпроса. Разбирам, че парите са важни за всички, но това е и процес. Така че нека си поемем дълбоко въздух и, както споменах, да му дадем още малко време.
I definitely agree that if this is a widespread problem at the casino, other players should be notified about it. But if it's just in your case, I don't really understand it.
What bothers me the most is that they tell you to use crypto and then reject it. It's always the same thing over and over again.
Something may not be right, so I would let the team work on it. I understand that money is important to everyone, but this is also a process. So let's take a deep breath and, as I mentioned, give it some more time.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.