НачалоФорумКазинаOnLuck Casino - обща дискусия

OnLuck Casino - обща дискусия

411 преглеждания 15 отговора |
преди 1 седмица
|
Добавете пост
преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OnLuck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 седмица

Аз съм от Обединеното кралство, напълно съм верифициран и съм завършил процеса им на KYC. Чат на живо потвърди, че е добре, че съм от Обединеното кралство. Депозирах по банка чрез банков превод като единствен метод на плащане, но когато тегля чрез банков превод, заявката се отхвърля с причината за „грешка в платежната система с доставчик на платежни услуги от трета страна". Не мога да тегля по друг начин, защото трябва да отида по същия метод, от който съм депозирал. Някой друг имал ли е проблеми с това? Нямам представа как да си изтегля парите? Имам над 1600 паунда заседнали в сметката при тези престъпници?

Автоматичен превод:
Sam_T92
преди 1 седмица

Здравейте, от колко време продължава тази ситуация? Казиното предложило ли ви е алтернатива, като например да направите минимален депозит, използвайки различен метод на плащане, и да изтеглите парите си? Не е ваша вината, че има проблем с доставчика на плащания от трета страна. Може би бих искал да попитам дали имат поне приблизителен срок за разрешаването му.

Ако не можете да откриете нищо и не можете да изтеглите парите си, можете да опитате да подадете жалба при нас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравей, Джаро,


В чата на живо ми казаха да опитам да разделя баланса си на 2 тегления, едното чрез криптовалута, а другото чрез банков превод. Крипто преводът беше отхвърлен тази сутрин (въпреки че ми казаха, че портфейлът е потвърден). Банковият превод все още е в процес на обработка, но ще бъде отхвърлен, както винаги, и ще бъде приписан на техническа грешка. Те просто отказват да ми платят, наистина е отвратително.

Автоматичен превод:
Sam_T92
преди 1 седмица

Любопитен съм дали банковият превод ще се получи по същия начин. Моля, уведомете ме дали е така или не.

Не разбирам защо ти казват да поискаш теглене чрез криптовалута и след това да го отмениш.

Вече сте подали жалба, така че ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, Джаро,


Благодаря за отговора. Ето откъс от историята на чата. Вчера сутринта отхвърлиха тегленето на криптовалута. Няма други методи за депозиране, които мога да използвам, за да потвърдя, че бих опитал да тегля по друг начин. Може да се използва само банков превод или криптовалута, като и двете непрекъснато отхвърлят. Това е абсолютен кошмар. Честно казано, нямам представа как е позволено на тази компания да търгува, защото изглежда, че е едно и също за много хора, базирани в Обединеното кралство. Тегленията ми все още са в процес на обработка (въпреки че казаха, че ще бъдат приоритизирани в рамките на 24 часа), но съм сигурен, че ще го направят.

ще бъде отхвърлено отново днес и отново ще бъде приписано на „техническа грешка". За съжаление, нямам никаква увереност, че някога ще получа тези средства.

filefile


Автоматичен превод:
Sam_T92
преди 1 седмица

Разбирам разочарованието ви. Моят съвет обаче е да не се отказвате и определено да не играете хазарт с пари. Ще се опитаме да помогнем, доколкото можем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Благодаря, Джаро.


Минаха 10 дни и им казах „стига толкова, просто ми платете с криптовалута, ако имате проблеми с банковите преводи". Но те продължават да отхвърлят това искане. Не могат да кажат какъв е проблемът или кога ще бъде отстранен, просто казват, че не е тяхна вината и обвиняват трета страна, доставчик на платежни услуги. Честно казано, това е абсолютен позор, 1600 паунда са много пари, без които да си. Никога не съм имал работа с толкова съмнителна компания през целия си живот, нямам представа как е позволено на тази компания да търгува. Банковите преводи не работят и те не ми предлагат никаква алтернатива, така че средствата просто ще бъдат блокирани там завинаги.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, Джаро, отново отхвърлиха тегленето ми с банков превод. Казах, че ако отново бъде отхвърлено, моля, платете с криптовалута, но те не ме послушаха и просто отхвърлиха тегленето и средствата вече са обратно в игралната ми сметка. filefile

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Моля, вижте повече информация от тях. Те твърдят, че не могат да обработват никакви тегления, това продължава вече повече от 10 дни. Тази компания е измама и сега осъзнавам, че няма да получа парите си изплатени, но тя трябва да бъде закрита, преди още жертви да попаднат в същия капан като мен.

filefile

Автоматичен превод:
Sam_T92
преди 1 седмица

Бих казал за цялата ситуация, че трябва да се опитате да изчакате. Това е единственото нещо, което можете да направите. Писането им всеки ден вероятно няма да помогне, ако имат технически проблеми.

Истината е, че ако използват доставчик на плащания от трета страна, тогава целият процес на теглене не е в ръцете на казиното. Ако имат проблем, те трябва да го решат. Така че търпението ще е много необходимо.

Не мисля, че казиното е измама и оплакванията за него до голяма степен са разрешени. Така че вярвам, че това ще е така и сега, но не мога да кажа кога. Ще трябва да запазите хладнокръвие, въпреки че разбирам, че това не е лесно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравей, Джаро,


Благодаря за отговора. Но ако имат толкова сериозни технически проблеми, колкото невъзможността да обработват тегления, защо приемат депозити, защо това е продължило 12 дни и защо не са публикували предупреждение за всички клиенти на уебсайта си? 12 дни и проблемът все още не е решен, наистина е тревожно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е казино уебсайт, най-вирусното нещо са тегленията. Казино уебсайт, който не може да обработва тегления в продължение на 12 дни, не би трябвало да има право да приема депозити, докато проблемът не бъде решен. Наистина ли? Също така не вярвам, че проблемът с тегленията е за всички клиенти. В чата на живо ми казаха, че е специфичен за мен.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Също така, въз основа на много подобни отзиви, тези „технически проблеми" датират отпреди месеци. Нещо тук не е наред. file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, Джаро, тази сутрин ми казаха да анулирам чакащите си тегления от банката и да ги поискам чрез криптовалута. Крипто тегленето вече също беше отхвърлено. Ясно е, че се надяват да се откажа, но не мога да се откажа от 1604 паунда.

Автоматичен превод:
Sam_T92
преди 1 седмица

Определено съм съгласен, че ако това е широко разпространен проблем в казиното, другите играчи трябва да бъдат уведомени за него. Но ако е само във вашия случай, наистина не го разбирам.

Това, което ме притеснява най-много, е, че ти казват да използваш криптовалута и след това я отхвърлят. Винаги е едно и също нещо отново и отново.

Нещо може да не е наред, затова бих оставил екипа да работи по въпроса. Разбирам, че парите са важни за всички, но това е и процес. Така че нека си поемем дълбоко въздух и, както споменах, да му дадем още малко време.

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини