ФорумКазинаOcean Breeze Casino - обща дискусия

Ocean Breeze Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Sabsta
|
17125 преглеждания 96 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
pmoraes2022
преди 2 години

Здравейте,

Преместих публикацията ви в темата за обща дискусия на казиното Ocean Breez, за да можете да я прочетете цялата.

Е, трябва да се притеснявате, това казино има репутация от 0 от 10, просто защото е несправедливо, няма лиценз и се отнася лошо към играчите.

Вижте сами: https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

😔

На всичкото отгоре няма подадени оплаквания през 2022 г., отговарящи от служителите на казиното. Така че с нищо не можем да помогнем.

Ако успеете да получите печалбите си и дори когато не, трябва да избягате от този сайт.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

За съжаление не знаех.

нека видим какво ще се случи в рамките на 21 работни дни, които говорят.

но наистина съм тъжен, защото ако не платят е несправедливо, играх, спечелих парите, които спечелих, са заслужени.

Автоматичен превод:
pmoraes2022
преди 2 години

Здравейте.

Съжалявам, че трябва да научите урока по този начин 😔.

Чувствайте се свободни да разгледате нашия уебсайт, за да намерите подходящо и безопасно казино .

Може да е добре, ако прочетете тази статия за това как да изберете подходящо казино .

Не бъдете тъжни, сега знаете как работят нещата малко. 🙂


Автоматичен превод:
pmoraes2022
преди 2 години

Сериозно, страхувам се, че нищо няма да се случи през 21 работни дни въз основа на опита на други играчи. Те просто ви дават тази времева рамка, за да се отърват от вас за 3 седмици. Някои хора губят печалбите си през това време, така че няма нужда да се занимават повече с тях.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Говорих с тях няколко пъти и винаги казват, че е в срока, който трябва да изчакам.

600,01 евро са на изчакване, сега направих изчисленията и на 5/5/2022 са 21 дни. Наистина е разочароващо за казиното да прави това с клиенти, 1 седмица за приемливо изплащане, но 21 работни дни е сюрреалистично. Ще чакам и ще се оплаквам, докато получа печалбите си.

Автоматичен превод:
pmoraes2022
преди 2 години

Въпреки че е добре, че си толкова упорит,

в този случай те вероятно ще игнорират всеки опит за разрешаване на всеки проблем и ще ви накарат да чакате.

Опасявам се, че това не е казиното, това е компания за измама.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

здравей ! Колко дни получихте плащането си от океански бриз?

Чакам от 06.04.2022г.

🙁 Винаги казват, че е до 21 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И аз от OCEAN breeze cazino на 24/5 получих парите си след месец 700 евро

Автоматичен превод:
1966A
преди 1 година

Е, това е нещо!

Не бих се осмелил да бъда толкова оптимист. Поздравления! 😀

Все пак ви призовавам да играете другаде, Ocean Breeze удари дъното:

file



Автоматичен превод:
1966A
преди 1 година

Поздравления! Вие определено сте един от късметлиите. Можете да бъдете наистина щастливи 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много ме е яд, 42 дни ми се подиграват, чакат... А и в чата са груби, жалко, престъпници са

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да се възползвам от такива хора е нещо, което не оправдавам, но да се обзаложим, че ще ги намеря? Този път те хванаха грешното пиле, престъпници и измамници, те трябва да купят важни лекарства с парите, които измамиха всички ни

Автоматичен превод:
dino10446
преди 1 година

За съжаление, не бих очаквал нищо друго от казиното с репутация 0 от 10...

Проверете подробностите тук .

Мога да кажа, че съжалявам, че избрахте такова наистина лошо казино, следващия път любезно обърнете повече внимание на подготовката. Проверете всяко казино, в което планирате да играете. 🙏

Аз самият не бих очаквал плащане.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ocean Breeze не е просто бавен с изплащания.

*Получих неочакван бонус, когато имах голямо количество игра в акаунта си. По този начин трябваше да преведа много голяма сума, преди парите да станат отново налични.....разбира се, сметката беше изпразнена, тъй като тяхната "възвръщаемост" е изключително ниска.

*Около 4 месеца се опитвах да се блокирам от сайта им. Изпратих около 25 имейла, разговарях с тях. Когато поддръжката отговаря, трябва да се свържете с "Филип", но нищо не се случва.

Когато се блокирах и наложих ограничения на всички сайтове за хазарт, с които влязох в контакт, Ocean Breeze изглеждаха дяволски несериозни, когато не могат да поемат отговорност за исканията на клиентите си да ограничат хазарта си.

Бих препоръчал да НЕ използвате техните услуги. Надявам се да изчезнат от пазара възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
peterkreckel
преди 9 месеца

Здравейте, за да разбера по-добре вашата ситуация, бих искал да попитам какво имате предвид, че акаунтът ви е изпразнен? Имате предвид, че сте загубили парите, преди да успеете да закриете сметката?

Що се отнася до блокирането, съжалявам, че казиното не може да затвори акаунта ви и мисля, че трябва да се справят с подобни ситуации много по-професионално, тъй като това е сериозна тема.

В контекста на отговорния хазарт имаме добре написано ръководство, което може да бъде полезно и за вас, просто щракнете тук и може да попаднете на полезна информация.

Имате ли подобни проблеми с други казина, що се отнася до блокиране? Като алтернатива, когато споменахте бавни изплащания, все още ли имате проблем и с тях?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Благодаря за вашия отговор.

Веднъж получих необясним бонус, докато имах голяма сума пари в игралната сметка.

Като обяснение писаха, че съм добър клиент и ще ми възложат това. Въпреки това бях в процес на теглене на парите си, но с този бонус той беше заключен в изискванията за оборот.

Тъй като Ocean Breeze има най-лошото изплащане, което някога съм изпитвал, беше много бързо да се отърва от повече от 30 000 SEK (около 3 000 евро), които бяха в сметката. На няколко пъти проверих дали сумата може да бъде теглена, но нямаше нито един случай, докато парите не свършиха. Чувствах се като ваш грабеж!

Автоматичен превод:
peterkreckel
преди 9 месеца

О, виждам и е странно според мен.

Бих искал обаче да обърна внимание на индекса за безопасност на това казино, който можете да видите , като щракнете тук . Не мисля, че някой иска да попадне на казино като това и ви препоръчвам да избягвате това конкретно.

Освен това искам да ви попитам дали сте приели бонуса, който казиното ви предложи? Или получихте бонуса автоматично?

Ако бонусът ви е бил кредитиран автоматично и вие не сте го приели, това е нечестно откъм казиното от моя гледна точка.

Също така съжалявам, че загубихте парите, преди да успеете да ги изтеглите успешно и се надявам, че тази ситуация няма да се повтори.

Надяваме се, че вашата ситуация ще бъде видяна от други играчи, които ще бъдат толкова внимателни, колкото и вие, след това преживяване. Прав ли съм?

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини