Ocean Breeze не е просто бавен с изплащания.
*Получих неочакван бонус, когато имах голямо количество игра в акаунта си. По този начин трябваше да преведа много голяма сума, преди парите да станат отново налични.....разбира се, сметката беше изпразнена, тъй като тяхната "възвръщаемост" е изключително ниска.
*Около 4 месеца се опитвах да се блокирам от сайта им. Изпратих около 25 имейла, разговарях с тях. Когато поддръжката отговаря, трябва да се свържете с "Филип", но нищо не се случва.
Когато се блокирах и наложих ограничения на всички сайтове за хазарт, с които влязох в контакт, Ocean Breeze изглеждаха дяволски несериозни, когато не могат да поемат отговорност за исканията на клиентите си да ограничат хазарта си.
Бих препоръчал да НЕ използвате техните услуги. Надявам се да изчезнат от пазара възможно най-скоро.
Ocean Breeze isn't just slow with payouts.
*I received an unexpected bonus when I had a high amount of play in my account. In this way I had to transfer a very high amount before the money became available again.....of course the account was emptied as their "payback" is extremely low.
*For about 4 months, I tried to block myself from their site. Have sent about 25 emails, chatted with them. The times the support answers, you should contact a "Philip" but nothing happens.
When I blocked myself and set restrictions on all gambling sites I came into contact with, Ocean Breeze appears to be damn unserious when they cannot take responsibility for their customers' requests to limit their gambling.
Would recommend NOT to use their services. My hope is that they disappear from the market as soon as possible.
Ocean Breeze är inte bara långsamma med utbetalningarna.
*Jag fick en oväntad bonus då jag hade ett högt spelbelopp på mitt konto. På så sätt blev jag tvungen att omsätta ett väldigt högt belopp innan pengarna blev tillgängliga igen.....givetvis tömdes kontot då deras "payback" är extremt låg.
*Har under ca 4mån försökt spärra mig från deras sida. Har skickat ca 25 mail, chattat me dem. De gånger supporten svarar så skall man kontakta en "Philip" men inget händer.
Då jag spärrat mig och satt begränsningar på alla spelsidor jag kommit i kontakt med så framstår Ocean Breeze jävligt oseriösa när de inte kan ta ansvar för deras kunders önskemål om att begränsa sitt spelande.
Skulle rekommendera att INTE använda deras tjänster. Min förhoppning är att de försvinner från marknaden snarast möjligt.
Автоматичен превод: