ФорумКазинаNummus Casino - обща дискусия

Nummus Casino - обща дискусия

преди 1 месец от rafaelsanchesdepieri
|
553 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nummus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Със съжаление трябва да ви информирам, че тъй като този играч наруши нашите правила, всичките му акаунти бяха забранени. В резултат на това Casino Guru не успя да отговори на тревогата си.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти Регистрирал съм се в това казино. Изисках бонус за добре дошли и успешно го заложих. Спечелих 4926,55 USDT. След като направих първото теглене (3000 USDT - това е лимит на ден), получих заявка за проверка на акаунта ми. Преминах го, но оттеглянето ми все още чакаше. След няколко дни направих второ теглене 1926 USDT и след 3 дни те го потвърдиха. Моят платежен оператор отбеляза, че това е теглене на „мръсна крипто", след което трябваше да потвърдя, че това е личното ми теглене от това казино и това теглене беше кредитирано на моя адрес. След това анулирах 3000 USDT и направих нова заявка за теглене към друг доставчик на плащания, беше 23 септември 2024 г. От този момент досега казиното не обработи заявката ми за теглене. Асистентът по поддръжката ми дава същия отговор "Финансовият отдел все още чака отговора от доставчика." през последните две седмици. Моля, помогнете ми с този случай.

Автоматичен превод:
hanmagg
преди 1 месец

Така че сте получили второто теглене, но не и първото. Нали?🤔

Но и двете бяха към един и същ доставчик на плащания в началото. Попитахте ли банката си и за тегленето на 3000 USDT?

Вярвам, че ще научим повече във вашата жалба , след като предоставите някои допълнителни въпроси, които нашият екип има, за да може да продължи напред. Моля, актуализирайте ги, когато е възможно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, получих второто теглене (1926 USDT). И двете бяха към един и същ доставчик на плащания (Trustee Plus) в началото. Анулирах 3000 USDT и направих ново теглене към доставчика на плащания „Bitpay". file

Автоматичен превод:
hanmagg
преди 1 месец

Просто е странно, че са продължили с втория, а не с първия.🤔

Виждам, че не сте отговорили в темата за оплакване, така че, моля, направете го, когато е възможно.🙏

В противен случай не можем да продължим със случая.

Автоматичен превод:
hanmagg
преди 2 седмици

Nummus Casino обработи всички мои тегления. Дано е единичен случай.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
hanmagg
преди 2 седмици

Това е страхотно и се надяваме, че наистина няма да се повтори.

Как бихте оценили целия процес сега и ще продължите ли да играете там? какво мислиш

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини