преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nummus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
Със съжаление трябва да ви информирам, че тъй като този играч наруши нашите правила, всичките му акаунти бяха забранени. В резултат на това Casino Guru не успя да отговори на тревогата си.
I regret to inform you all that because this player violated our policies, all of his accounts have been banned. As a result, Casino Guru was unable to address his concern.
здрасти Регистрирал съм се в това казино. Изисках бонус за добре дошли и успешно го заложих. Спечелих 4926,55 USDT. След като направих първото теглене (3000 USDT - това е лимит на ден), получих заявка за проверка на акаунта ми. Преминах го, но оттеглянето ми все още чакаше. След няколко дни направих второ теглене 1926 USDT и след 3 дни те го потвърдиха. Моят платежен оператор отбеляза, че това е теглене на „мръсна крипто", след което трябваше да потвърдя, че това е личното ми теглене от това казино и това теглене беше кредитирано на моя адрес. След това анулирах 3000 USDT и направих нова заявка за теглене към друг доставчик на плащания, беше 23 септември 2024 г. От този момент досега казиното не обработи заявката ми за теглене. Асистентът по поддръжката ми дава същия отговор "Финансовият отдел все още чака отговора от доставчика." през последните две седмици. Моля, помогнете ми с този случай.
Hi. I have registered at this casino. I have claimed a welcome bonus and successfully wagered it. I won 4926.55 USDT. After I made first withdrawal (3000 USDT - it's limit per day) I got request about verification of my account. I have passed it, but my withdrawal was still pending. After few days I made second withdrawal 1926 USDT and after 3 days they have confirmed it. My payment operator noted that it was "dirty crypto" withdrawal, after that I had to confirm that it's my personal withdrawal from this casino, and this withdrawal was credited to my address. Then I have cancelled 3000 USDT and made new withdrawal request to another payment provider, it was 2024-09-23. From that time till now casino didn't process my withdrawal request. Support assistant is giving me the same answer "The finance department is still waiting for the answer from the provider." during last two weeks. Please help my with this case.
Така че сте получили второто теглене, но не и първото. Нали?🤔
Но и двете бяха към един и същ доставчик на плащания в началото. Попитахте ли банката си и за тегленето на 3000 USDT?
Вярвам, че ще научим повече във вашата жалба , след като предоставите някои допълнителни въпроси, които нашият екип има, за да може да продължи напред. Моля, актуализирайте ги, когато е възможно.
So, you received the second withdrawal but not the first one. Right?🤔
But both were to the same payment provider at the beginning. Did you ask your bank about the 3000 USDT withdrawal as well, though?
I believe we'll learn more in your complaint after you provide some additional questions our team has, so they can move forward. Please update them whenever possible.
Да, получих второто теглене (1926 USDT). И двете бяха към един и същ доставчик на плащания (Trustee Plus) в началото. Анулирах 3000 USDT и направих ново теглене към доставчика на плащания „Bitpay".
Yes, I have received the second withdrawal (1926 USDT). And both were to the same payment provider (Trustee Plus) at the beginning. I cancelled 3000 USDT and made new one withdrawal to "Bitpay" payment provider.
Просто е странно, че са продължили с втория, а не с първия.🤔
Виждам, че не сте отговорили в темата за оплакване, така че, моля, направете го, когато е възможно.🙏
В противен случай не можем да продължим със случая.
It's just weird that they did proceed with the second one and not the first one.🤔
I can see that you did not reply in your complaint thread, so please do so whenever possible.🙏
Otherwise, we can't move forward with the case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.