преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nummus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
Направих депозит с помощта на ethereum и той не влезе в сметката ми. Поддръжката каза, че ще го разгледат и не ми е дала отговор. Как да процедирам в този случай?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
Със съжаление трябва да ви информирам, че тъй като този играч наруши нашите правила, всичките му акаунти бяха забранени. В резултат на това Casino Guru не успя да отговори на тревогата си.
I regret to inform you all that because this player violated our policies, all of his accounts have been banned. As a result, Casino Guru was unable to address his concern.
здрасти Регистрирал съм се в това казино. Изисках бонус за добре дошли и успешно го заложих. Спечелих 4926,55 USDT. След като направих първото теглене (3000 USDT - това е лимит на ден), получих заявка за проверка на акаунта ми. Преминах го, но оттеглянето ми все още чакаше. След няколко дни направих второ теглене 1926 USDT и след 3 дни те го потвърдиха. Моят платежен оператор отбеляза, че това е теглене на „мръсна крипто", след което трябваше да потвърдя, че това е личното ми теглене от това казино и това теглене беше кредитирано на моя адрес. След това анулирах 3000 USDT и направих нова заявка за теглене към друг доставчик на плащания, беше 23 септември 2024 г. От този момент досега казиното не обработи заявката ми за теглене. Асистентът по поддръжката ми дава същия отговор "Финансовият отдел все още чака отговора от доставчика." през последните две седмици. Моля, помогнете ми с този случай.
Hi. I have registered at this casino. I have claimed a welcome bonus and successfully wagered it. I won 4926.55 USDT. After I made first withdrawal (3000 USDT - it's limit per day) I got request about verification of my account. I have passed it, but my withdrawal was still pending. After few days I made second withdrawal 1926 USDT and after 3 days they have confirmed it. My payment operator noted that it was "dirty crypto" withdrawal, after that I had to confirm that it's my personal withdrawal from this casino, and this withdrawal was credited to my address. Then I have cancelled 3000 USDT and made new withdrawal request to another payment provider, it was 2024-09-23. From that time till now casino didn't process my withdrawal request. Support assistant is giving me the same answer "The finance department is still waiting for the answer from the provider." during last two weeks. Please help my with this case.
Така че сте получили второто теглене, но не и първото. Нали?🤔
Но и двете бяха към един и същ доставчик на плащания в началото. Попитахте ли банката си и за тегленето на 3000 USDT?
Вярвам, че ще научим повече във вашата жалба , след като предоставите някои допълнителни въпроси, които нашият екип има, за да може да продължи напред. Моля, актуализирайте ги, когато е възможно.
So, you received the second withdrawal but not the first one. Right?🤔
But both were to the same payment provider at the beginning. Did you ask your bank about the 3000 USDT withdrawal as well, though?
I believe we'll learn more in your complaint after you provide some additional questions our team has, so they can move forward. Please update them whenever possible.
Да, получих второто теглене (1926 USDT). И двете бяха към един и същ доставчик на плащания (Trustee Plus) в началото. Анулирах 3000 USDT и направих ново теглене към доставчика на плащания „Bitpay".
Yes, I have received the second withdrawal (1926 USDT). And both were to the same payment provider (Trustee Plus) at the beginning. I cancelled 3000 USDT and made new one withdrawal to "Bitpay" payment provider.
Просто е странно, че са продължили с втория, а не с първия.🤔
Виждам, че не сте отговорили в темата за оплакване, така че, моля, направете го, когато е възможно.🙏
В противен случай не можем да продължим със случая.
It's just weird that they did proceed with the second one and not the first one.🤔
I can see that you did not reply in your complaint thread, so please do so whenever possible.🙏
Otherwise, we can't move forward with the case.
Nummus Casino обработи всички мои тегления. Дано е единичен случай.
Nummus Casino has processed all my withdrawals. Hope it was single case.
Това е страхотно и се надяваме, че наистина няма да се повтори.
Как бихте оценили целия процес сега и ще продължите ли да играете там? какво мислиш
That is great, and hopefully it really won't happen again.
How would you rate the whole process now, and will you continue playing there? What do you reckon?
определено казиното се превръща в измама или е напълно разорено, наскоро анулира реалния ми баланс, защото анулирах незалепващия бонус, когато изтеглих реалния си баланс.
тяхната подкрепа и представители са чист аматьоризъм, те струват по-малко от този скапан nummus токен и вероятно скоро ще изчезнат.
откраднаха $6300 от реалния ми баланс, играех спортни залагания и използвах незалепващ бонус и анулираха моите бонус средства и всички реални средства, те са просто крадци и престъпници.
definitely the casino is becoming a scam or is completely broke, recently it canceled my real balance because I canceled the non-sticky bonus when I did withdraw my real balance.
their support and representatives are pure amateurism, they are worth less than this shitty nummus token and will probably disappear soon.
they stolen $6300 from my real balance, I was playing sports bets and used a non sticky bonus, and they canceled my bonus funds and all real funds, they are just thieves and criminals.
Здравей, току-що ли ти казаха, че е защото си анулирал бонуса? Това не е начинът, по който незалепващият бонус трябва да работи.
Исках да ви помогна и да ви кажа да подадете жалба, но за съжаление ние не се занимаваме със спортни залагания, така че ако парите идват само от това, тогава това няма да е възможно от наша страна.
Но мога да се опитам да ви дам някои връзки, където може да са в състояние да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Опитайте и ми кажете, ако сте решили нещо?
Hi, did they just tell you it's because you cancelled your bonus? That's not how the non sticky bonus is supposed to work.
I wanted to help you and tell you to file a complaint, but unfortunately we don't deal with sports betting, so if the money only came from that then it won't be possible from our side.
But I can try to give you some links where they might be able to help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Try it and let me know if you have solved anything?
това е дълга история, взех незалепващ бонус и системата позволи залози за реални пари + бонус баланс, събрах $6300 реални средства и $5200 бонус средства, говорих в чат на живо с поддръжката и получих отговор, че мога да тегля реални средства по всяко време, след което след 10 дни ми писаха, че ще анулират и реални пари, защото ги използвах заедно с бонуса, но те не разбират, че средствата са в реалната ми сметка. средствата в реалната сметка бяха генерирани от реални средства (анулирах бонус средствата, когато поисках да изтегля реалния баланс)
така че Nummus casino scam едностранно промени условията от незалепващ бонус на залепващ бонус, когато беше изгодно за тях, те доброволно откраднаха истинските пари на играча.
Знам, че няма да имам оплаквания в casino.guru, защото се отнася за спортни залагания.
it's a long story, I took a non-sticky bonus, and the system allowed bets for real money + bonus balance, I collected $6,300 in real funds and $5,200 in bonus funds, I talked on live chat with the support and received an answer that I can withdraw real funds at any time, then after 10 days they wrote to me that they will also cancel real money because I used it together with the bonus, but they do not understand that the funds are on my real account. funds in real account were generated from real funds (I canceled the bonus funds when I requested to withdraw the real balance)
so Nummus casino scam unilaterally changed the terms from a non sticky bonus to a sticky bonus, when it was profitable for them, they willingly stolen the player's real money.
I know I won't complaints in casino.guru because it concerns Sports Betting.
Единственото жалко, че става въпрос за спортни залагания. Но определено опитайте да разгледате линковете, които ви изпратих, може би те ще могат да ви помогнат. Като алтернатива, ако знаете за сайт, който се занимава с подобни оплаквания, непременно се оплачете.
Иска ми се да беше станало по друг начин и да можеше да си получиш парите.
Ако обаче успеете да го разрешите, уведомете ме как сте се справили.
Съжалявам, че трябва да преминеш през това. 🙁
That's the only pity that it concerns sports betting. But definitely try to look at the links I sent you, maybe they will be able to help you. Alternatively, if you know of a site that deals with such complaints, by all means complain.
I wish it had turned out differently and you could have gotten your money.
However, if you do manage to resolve it, let me know how you got on.
I'm sorry you have to go through this. 🙁
Имах недоволството да играя в това казино веднъж, спомням си, че тегленето на парите отне много време и те винаги го обвиняваха за технически проблеми, накрая той ми изпрати парите, но вече не играя там и не го препоръчвам на никого, най-лошото нещо, което може да бъде да спечелиш голяма сума в такова мизерно казино, опасявам се, че в такъв случай тегленето ще отнеме цяла вечност, това казино няма голяма банка и много играчи, така че играта винаги има риск.
I had the displeasure of playing in this casino once, I remember that it took a very long time to withdraw the money, and they always blamed it on technical problems, he finally sent me the money, but I don't play there anymore and I don't recommend it to anyone, the worst thing that could be to win a large amount in such a miserable casino, I am afraid that in such a case the withdrawal would take forever, this casino does not have a large bankroll and many players, so playing there is always a risk.
И бихте ли ни казали колко време отне тегленето, моля?
Със сигурност разбирам, че не бихте искали да играете никъде отново, ако преживеете нещо негативно. нали
And could you tell us how long it took to withdraw, please?
I surely can understand that you wouldn't want to play anywhere again if you experience something negative. Right?
Не помня точно, но отне няколко седмици, над 14 дни, вярвам, че е най-добре да играете в компании, където плащанията са незабавни или в рамките на 24-48 часа, всяка компания, която плаща по-бавно, има проблеми с финансовата ликвидност, удивително, почти се оплакват от технически проблеми, това е най-често срещаното извинение.
I don't remember exactly, but it took a few weeks, over 14 days, I believe that it is best to play in companies where payments are immediate or within 24-48 hours, any company that pays slower has problems with financial liquidity, amazingly, they almost complain about technical problems, this is the most common excuse.
Тук със сигурност разбирам гледната ви точка.
Открихте ли истинската причина защо отне толкова време? 🤔
Ако желаете, като използвате тази връзка, можете да пишете и за вашия опит там.😉
I surely get your point here.
Have you found out the real reason why it took so long, though? 🤔
If you wish, by using this link you can write about your experience there as well.😉
Съветвам ви да не го правите, не играйте там, тази компания няма пари, анулираха моите залози и написаха, че имат проблем с доставчика на спортни залагания, но ние ще ви върнем депозита, така че нищо не се е случило, не сте претърпели загуба,
УАУ, много е смешно, в края на краищата, според техните разсъждения, винаги могат да анулират печалбите и да върнат депозита и въпросът е решен.
Дори имам разговори с човек на име Джесика, който казва:
върнахме депозита ви, не сте загубили нищо, трябва да сте доволни.
Залагам на футболни мачове от най-големите първенства в Европа с правилни коефициенти (без сигурни залози, грешки в коефициентите и т.н.)
това всъщност е добър бизнес, отворете букмейкър и казино, в случай на печалба на играч просто върнете депозита му, ако той загуби всичко е наред, вече си мислех, че никой няма да победи измамниците от betplays, но виждам, че Nummus е на добър начин да ги изравни, но може да е трудно, защото Nummus вероятно няма играчи.
I advise against it, don't play there, this company has no money, they cancelled my bets and wrote that they had a problem with the sports betting provider, but we will return your deposit so nothing happened, you did not suffer a loss,
WOOW, it's very funny, after all, according to their reasoning, can always cancel the winnings and return the deposit and the matter is settled.
I even have conversations with a person named Jessica who says:
we returned your deposit, you didn't lose anything, you should be happy.
I bet on football matches of the biggest leagues in Europe at correct odds (no surebets, odds errors etc.)
it's actually a good business, open a bookmaker and casino, in case of a player's win just return his deposit, if he loses everything is ok, I already thought that no one would beat the cheaters from betplays, but I see Nummus is on a good way to match them but it may be difficult because Nummus probably doesn't have any players.
Е, в това отношение, малко се колебая да сравня ситуацията с върнатия депозит, свързана със спортните залагания с казиното; все пак много благодаря за такава информация. Срещнахте ли и проблеми, докато играехте в казиното?
Това е, на първо място, темата на Casino Thread, затова питам.
Well, in that regard, I'm a bit hesitant to compare the returned deposit situation related to sports betting with the casino; however, thanks a lot for such an information. Did you also face problems while playing in the casino?
This is, first of all, the subject of Casino Thread, so I'm asking.
за съжаление, само най-големият боклук може да анулира залози, след като са били уредени, залози, които не са били грешки и са изиграни с правилните коефициенти, нулево уважение към боклука от Nummus Casino, хората, работещи там, са боклук и пълен добитък.
Уверявам ви, че никоя спортна компания с нормална репутация не би направила такава грубост и мръсотия.
Това очевидно е измамна компания, всеки, който направи депозит там, може да забрави за теглене, когато спечели.
те вече затвориха втората от своите марки, mustangCasino, и е ясно, че крадат парите на играчите и в Nummus, така че вероятно и това ще изчезне скоро.
unfortunately, only the biggest trash can do canceling bets after they have been settled, bets that were not mistakes and were played at the correct odds, zero respect for the trash from Nummus Casino, the people working there are trash and complete cattle.
I assure you that no sports company with a normal reputation would do such rudeness and scumbaghood.
This is obviously a scam company, anyone who makes a deposit there can forget about withdrawing when winning.
they have already closed second of their brands, mustangCasino, and it is clear that they are stealing players' money at Nummus as well, so that will probably disappear soon too.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.