НачалоФорумКазинаNolimitWay Casino - обща дискусия

NolimitWay Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Jonahanna76
|
1 367 преглеждания 8 отговора |
|
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NolimitWay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Здравейте, някой тук получил ли е одобрено теглене от неограничено казино?

Автоматичен превод:
Jonahanna76
преди 6 месеца

Проблемът ви с тегленето все още ли е същият? Нашият екип скоро ще отговори на жалбата ви, както виждам на таймера. Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, преди да можем да се намесим. Това не брои уикендите, разбира се.

Уведомете ни, ако имате актуализации, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От 17.10. Подадох молба за теглене на моите спечелени 18 000,- независимо от факта, че те взеха такава такса, че съм оценен само на 16 848,- CZK....

Документите, които изпратих там, са четливи и все още искам всичко отначало

Автоматичен превод:
kolakr1999
преди 2 месеца

Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?

Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.

Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?

Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?

Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.

Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?

Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, всичко е с нормално качество, другите казина го взеха добре, също се чете..

Когато играех там, таксите не бяха записани в правилата, но там беше написано, че те действително могат да променят правилата по време на курса, така че вече е написано там

Автоматичен превод:
kolakr1999
преди 2 месеца

И така, как е ситуацията сега? Има ли новини?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Те не са едни и същи отново и отново filefilefile

Автоматичен превод:
kolakr1999
преди 1 месец

Така че може би е време да подадете жалба. какво ще кажеш

Нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да разбере повече за това какво точно се случва там.

Моля, следвайте тази връзка , където обяснявате всичко относно вашето теглене и се надяваме, че ще успеем да стигнем до решението на този проблем заедно.

Ще опиташ ли това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини