преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NolimitWay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Проблемът ви с тегленето все още ли е същият? Нашият екип скоро ще отговори на жалбата ви, както виждам на таймера. Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, преди да можем да се намесим. Това не брои уикендите, разбира се.
Уведомете ни, ако имате актуализации, моля.
Is your issue with the withdrawal still the same? Our team will soon respond to your complaint as I can see on the timer. Just bear in mind that we give casinos 14 full days before we can intervene. This doesn't count the weekends, of course.
Let us know if you have any updates, please.
От 17.10. Подадох молба за теглене на моите спечелени 18 000,- независимо от факта, че те взеха такава такса, че съм оценен само на 16 848,- CZK....
Документите, които изпратих там, са четливи и все още искам всичко отначало
From 17.10. I have submitted a request to withdraw my won 18,000,- regardless of the fact that they took such a fee that I am assessed only 16,848,- CZK....
The documents I sent there are all legible and I still want it all over again
Od 17.10. mám podanou žádost o výběr mích vyhraných 18000,- nehledě na to že si vzali takový poplatek že se mi posuzuje jen 16848,- Kč....
Doklady co jsem tam poslala jsou všechny čitelné a furt to chcou dokola
Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?
Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.
Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?
Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?
Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.
Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?
Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Да, всичко е с нормално качество, другите казина го взеха добре, също се чете..
Когато играех там, таксите не бяха записани в правилата, но там беше написано, че те действително могат да променят правилата по време на курса, така че вече е написано там
Yes, everything is in normal quality, the other casinos took it just fine, it's readable too..
When I played there, the fees were not written in the rules, but it was written there that they can actually change the rules during the course, so it is already written there
Ano všechno je v normální kvalitě ostatní kasína to v pohodě vzali i čitelný to je..
Když jsem tam hrála já tak poplatky v pravidlech psaný nebyly ale bylo tam napsané že si můžou vlastně v průběhu měnit pravidla takže už to tam je dopsaný
И така, как е ситуацията сега? Има ли новини?
So how is the situation now, though? Is there any news?
Те не са едни и същи отново и отново
They are not the same over and over again
Nejsou furt jedu dokola to stejný
Така че може би е време да подадете жалба. какво ще кажеш
Нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да разбере повече за това какво точно се случва там.
Моля, следвайте тази връзка , където обяснявате всичко относно вашето теглене и се надяваме, че ще успеем да стигнем до решението на този проблем заедно.
Ще опиташ ли това?
So maybe is time to file a complaint. What do you say?
Our team will try to get in touch with the casino and find out more information about what exactly is going on there.
Please follow this link where you explain everything regarding your withdrawal, and hopefully we'll be able to get to the solution of this issue together.
Will you try that?
Здравейте, регистрирах се в казиното и исках да депозирам, за да може методът ми на плащане да бъде проверен и след това да мога да тегля, но когато искам да депозирам, ме отвежда на страница, която телефонът ми генерира като опасна за мен и устройството ми. Така че това измама ли е? Те не отговарят на имейла, който им писах и нямат опция за превод на пари от банката, искат само данни за картата.
Hello, I registered at the casino and wanted to deposit so that my payment method could be verified and then I could withdraw, but when I want to deposit, it takes me to a page that my phone generated as dangerous for me and my device. So is this a scam? They are not responding to the email I wrote to them and they do not have the option of transferring money from the bank, they only want card details.
Dobrý den registrovala jsem se na casino a chtěla vložit aby se mi ověřila platební metoda a mohla poté vybrat ale když chci vložit převede mě to na stránku kterou můj telefon vygeneroval jako nebezpečnou pro mě a moje zařízení. Jedná se tedy o podvod? Na email který jsem jim psala nereagují a možnost převodem z banky nemají pouze chtějí údaje od karty.
Здравейте, просто искам данните чрез проверка...отне ми месец и половина да изтегля моите 20 хиляди вона, но ДОРИ ВЪПРЕКИ ТЕХНИТЕ ПРЕЧКИ, останах упорит и търпелив и както казах, след МЕСЕЦ И ПОЛОВИНА те най-накрая ми бяха изпратени...начислиха ми такса от почти 3 хиляди
♡◇♡◇♡◇♧♤НО МИСЛЯ, ЧЕ ОТ 500 CZK, ТОВА, КОЕТО ПОЛУЧАВАТЕ ЗА ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ВАШИЯ ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР И ИМЕЙЛ... ПЛЮС ЕДИН ДЕПОЗИТ НА МИНИМАЛЕН ЗАЛОГ ОТ 170 CZK ЧРЕЗ КАРТА VISA Е ДОБРЕ ...◇♡◇♡◇♤♧
(ДРУГ КРИТЕРИЙ), ЧЕ ТРЯБВА ДА ПРЕВЪРНЕТЕ 500 В 30000, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ТЕГЛИТЕ
ОТ 170 CZK ТРЯБВА ДА ДЕПОЗИРАТЕ 20 000, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ИЗТЕГЛИТЕ ВСЯКАКВИ СРЕДСТВА
Трябва да им изпратите различна снимка на вашата лична карта или потвърждение, че картата наистина е ваша х пъти на ден
Милион телефонни обаждания до тяхната линия за помощ и всеки път, когато споменаха бутона за отказ....
Hello, I just want the data through verification...it took me a month and a half to withdraw my 20 thousand won, but EVEN DESPITE THEIR OBSTACLES, I remained persistent and patient and as I say, after A MONTH AND A HALF they were finally sent to me...they charged me a fee of almost 3 thousand
♡◇♡◇♡◇♧♤BUT I THINK THAT OUT OF 500 CZK, WHAT YOU GET FOR VERIFYING YOUR PHONE NUMBER AND EMAIL... PLUS ONE DEPOSIT OF A MINIMUM BET OF 170 CZK VIA VISA CARD IS GOOD ...◇♡◇♡◇♤♧
(ANOTHER CRITERION) THAT YOU HAVE TO TURN 500 INTO 30000 TO BE ABLE TO WITHDRAW
FROM THE 170 CZK YOU HAVE TO RE-DEPOSIT 20,000 TO BE ABLE TO WITHDRAW ANY FUNDS
You have to send them a different photo of your ID card or verification that the card is really yours x times a day
A million phone calls to their helpline and every time they mentioned the cancel button....
Zdravím chcou jen udaje skrz ověření....sice mě trvalo měsíc a půl abych tam vybrala svých VYHRANÝCH 20tisíc ale I PŘEZ TY JEJICH PŘEKÁŽKY jsem zůstala vytrvalá a trpělivá a jak říkám, po MĚSÍCI A PŮL mi byli konečně zaslány.. sice si strhli poplatek skoro 3tisice
♡◇♡◇♡◇♧♤ALE JÁ SI MYSLIM ŽE Z 500kč CO DOSTANETE ZA OVĚŘENÍ TEL ČÍSLA A EMAILU... PLUS JEDEN VKLAD MINIMÁLNÍ SÁZKY 170 KČ PŘEZ VISA KARTU DOBRÝ ...◇♡◇♡◇♤♧
(DALŠÍ KRITERIUM), ŽE 500 MUSÍTE PROTOČIT 30000 ABYSTE MOHLA VYBRAT
A Z TĚCH 170KČ MUSÍTE ZNOVA PRPOTOČIT 20000 ABY STE MOHLA VYBÍRAT NĚJAKÉ PROSTŘEDKY
Musíte jim každý den xkrat za sebou posílat jinak vyfoceno obcanku nebo ověření ze karta je vaše doopravdy
Milion telefonních hovoru s infolinku od nich a pokaždé zmínili tlačítko zrušit....
И не е като големи пари, изглежда много непрофесионално и някак тъжно от името на финансов субект като казино...
And its not like any major money, feels very unprofessional and kinda sad on behalf of a financial entity such as a casino...
Защо някой друг трябва да се занимава с това? Почти 2 месеца по-късно го получих.... Всъщност, почти веднага след като го написах публично...
Why should anyone else bother with this? Almost 2 months later, I got it.... Actually, almost as soon as I wrote it publicly...
Proč by se tím měl ještě někdo zabívat skoro po 2mesicich necelich sem to dostala .... No vlastně skoro hned co jsem to napsala veřejně...
Отивам в казиното, за да спечеля, а не да загубя... така че 150 CZK не са голяма работа? Но моля те.
I go to the casino to win, not to lose...so 150 CZK is not a big deal? But please.
Na casino chodím vyhrávat a ne prohrávat ....takže ze150 Kč žádné velké peníze? Ale prosimtě
Хей, какво конкретно ви казва казиното за това забавяне? Бих се опитал да изчакам още малко какво ще се случи следващата седмица и тогава да помисля за подаване на жалба.
Това първото ви теглене ли е? Трябваше ли да проверявате?
Hey, what specifically is the casino telling you about this delay? I would try to wait a bit longer what will happen this next week and then think about filing a complaint.
Is this your first withdrawal? Was it necessary for you to verify?
По-конкретно те цитират напредъка на някаква сложна проверка на сигурността. На практика си търсят извинение да ме освободят от скапаните 300$, които извадих късмет и спечелих без да депозирам и цент... И тъй като не са регулирани, не мога да направя много. Само напомняне, че алчните хора са гадни)
Specifically they quoting some complex security check progress. Practically they looking for a excuse to relieve me of the lousy 300$ I got lucky and won without depositing a cent ... And since their unregulated there's not much I can do. Just a reminder that greedy people suck )
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.