преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NolimitWay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Проблемът ви с тегленето все още ли е същият? Нашият екип скоро ще отговори на жалбата ви, както виждам на таймера. Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, преди да можем да се намесим. Това не брои уикендите, разбира се.
Уведомете ни, ако имате актуализации, моля.
Is your issue with the withdrawal still the same? Our team will soon respond to your complaint as I can see on the timer. Just bear in mind that we give casinos 14 full days before we can intervene. This doesn't count the weekends, of course.
Let us know if you have any updates, please.
От 17.10. Подадох молба за теглене на моите спечелени 18 000,- независимо от факта, че те взеха такава такса, че съм оценен само на 16 848,- CZK....
Документите, които изпратих там, са четливи и все още искам всичко отначало
From 17.10. I have submitted a request to withdraw my won 18,000,- regardless of the fact that they took such a fee that I am assessed only 16,848,- CZK....
The documents I sent there are all legible and I still want it all over again
Od 17.10. mám podanou žádost o výběr mích vyhraných 18000,- nehledě na to že si vzali takový poplatek že se mi posuzuje jen 16848,- Kč....
Doklady co jsem tam poslala jsou všechny čitelné a furt to chcou dokola
Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?
Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.
Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?
Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Така че правилно ли разбирам, че искат някакви документи, които вече сте изпратили?
Трябва да се уверите дали са в правилния формат и с добро качество, защото това може да е причината да не ги одобрят.
Можете ли да проверите това, моля, и да ни уведомите?
Също така относно таксата, която казахте. Прочетохте ли за това в условията на казиното, че ще има някаква такса при тегленето? Винаги трябва да бъде написано там, така че играчите да знаят за това предварително, знаете ли.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Да, всичко е с нормално качество, другите казина го взеха добре, също се чете..
Когато играех там, таксите не бяха записани в правилата, но там беше написано, че те действително могат да променят правилата по време на курса, така че вече е написано там
Yes, everything is in normal quality, the other casinos took it just fine, it's readable too..
When I played there, the fees were not written in the rules, but it was written there that they can actually change the rules during the course, so it is already written there
Ano všechno je v normální kvalitě ostatní kasína to v pohodě vzali i čitelný to je..
Když jsem tam hrála já tak poplatky v pravidlech psaný nebyly ale bylo tam napsané že si můžou vlastně v průběhu měnit pravidla takže už to tam je dopsaný
И така, как е ситуацията сега? Има ли новини?
So how is the situation now, though? Is there any news?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.