НачалоФорумКазинаNine Win Casino - обща дискусия

Nine Win Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от Radka
|
3 099 преглеждания 47 отговора |
|
1 2 3
Dm99
преди 5 месеца

Много благодаря за отговора. Така че виждам, че сте се верифицирали успешно и затова би било добре да кажете и на Кристина за това в жалбата. Просто кликнете върху линка, който Радка ви даде в предишния си отговор.

От това, което описвате, вероятно ще отнеме известно време, защото забелязвам, че не сте стигнали повече.

Въпреки това, ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Междувременно ще трябва да имате търпение и ако научите нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радка, съжалявам, че те безпокоя, но трябва да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всичко. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че ви безпокоя отново, но вече се притеснявам, защото трябва спешно да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всички. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на huddy е изтрит
преди 5 месеца

Здравейте, моля, на какво основание казиното трябва да ви върне сумата? Можете ли да ни кажете малко повече и защо споменавате, че веднъж парите е трябвало да дойдат при вас, след това са ви казали, че няма да получите нищо, а сега пак е така, че трябва да ги получите? Малко съм изгубен от тази ситуация, така че бихте ли я обяснили малко по-добре, моля?

Виждам също, че вече сте отворили жалба, така че нека видим дали можем да ви помогнем. Вероника очаква вашия отговор, така че е достатъчно да използвате този линк и да й го дадете.

Ще чакам и твоето разяснение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че ви безпокоя отново, но вече се притеснявам, защото трябва спешно да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всички. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, писах му, така че се надявам скоро да се чуете. Както и да е, възможно ли е следващия път да създадете нова тема, в която публикувате подобни неща? Това е за въпросното казино и това, което пишете, няма много общо с опита от там, така че, моля, ако можете, би било идеално да не продължавате да пишете някъде другаде, че трябва да се свържете с него. 😉

Автоматичен превод:
huddy
преди 5 месеца

Добре тогава, благодаря ви за отговора. Виждам, че правиш това, което достатъчно играчи правят напоследък. Освен това забелязах, че ви е обещано възстановяване на суми, така че разбирам защо ги искате. Надявам се да получиш останалото и да нямаш подобни проблеми.

Така че, ако нещо се промени, определено ще бъда тук и можете да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това друго казино ли е, където има много проблеми за теглене, но 0 за депозиране? Имам приятели, които отлагат тегленето на печалби.

Автоматичен превод:
glocks
преди 5 месеца

Добре тогава, ако вашите приятели имат проблеми с тегленето, нека пишат и опишат какво се случва. Ще се опитаме да помогнем, ако можем.

Както и да е, имате ли същата ситуация тук или не?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, приключих, моите оплаквания казват, че не съм отговорил, тегля се, отказаха ми, тъй като криптирана валута 485,00 Нямам пари и се нуждая от печалбите си, това е отвратително и сега жалбата ми е затворена, защото не съм отговорил, отговорих и анало сам отговорих на казиното, боря се с това, наистина ме разстройва

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Всичко, което искам, е моите 485,00, за да платя за няколко неща, след което свърших с всичко това, имам живот, не мога да седя тук и да моля за печалбите си без вина и това са почти 6 седмици, тегля парите си

Автоматичен превод:
Jowill123
преди 4 месеца

Здравейте, първо, защо казиното не иска да ви изплати? Казаха ли ви някаква причина?

Бих преминал и към жалбата. От това, което видях, не сте отговорили две седмици, затова беше затворено. Ако казвате, че сте отговорили, къде сте отговорили? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица


защо да деактивирате моя акаунт? Предоставих ви всичко за проверка (свидетелство за брак).

означава, че сте фалшива агенция. мамите с хората. тъй като попитахте за документи, които ви предоставих. след това ви изпратих толкова много имейли.. преди 2 дни членът на вашия екип обсъди с мен всичко относно моето име моите проблеми, след което той каза, че ще говорете с ръководството на компанията, качих брачното си свидетелство, но вие не ми отговорихте. И сега вие дезактивирате акаунта ми. И докато не кажете, че трета страна използва. Как имате някакви доказателства ?защо акаунтът ми е деактивиран? filefile

Редактиран от Romi преди 1 седмица
Причина: Нефункционална връзка.
Автоматичен превод:
lovely7172g
преди 1 седмица

Правилно ли съм, че имате проблеми с тегленето си там?

Какво ще кажете да опитате да подадете жалба, за да може екипът ни да види какво точно се е случило там, когато са деактивирали акаунта ви?

Ето връзката, където можете да го направите.

Можете ли да ни кажете кога точно сте започнали процеса на проверка, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Те дезактивират акаунта ми 19 декември 2024 г. Когато се опитам да играя тази игра, аз печеля и играя, опитвам се да изтегля моите £22440, те ми разказват същата стара история и т.н. Те ми дават последната опция от моето брачно свидетелство, ще го направя, при условие че създам акаунт с моя име на съпруга и дата на раждане и аз предоставих свидетелство за брак същото име същата дата на раждане и адрес живеем заедно, ако искаш да провериш, ела и провери, но това не е добре за мен, добре, дай ми моето теглене %50 но имам всички проф пощи всичко file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Започнах това казино на 18 актьор все още играя За първи път ли съм казино Не знам за това създаде голям проблем 1000 пъти се опитвам да се свържа с него Дайте ми отговор е много грубо и ми каза окончателното решение акаунтът ви е затворен ние ви връщаме вашият депозит, но имам нужда от моите спечелени £22440, все още печеля 100 пъти, когато изпратих пощата, не получих добър отговор последния път, когато ти все още се нуждаеше от моето брачно свидетелство аз предвидени 3 дни се свързах с него, казаха ми, че брачното ви свидетелство е одобрено, моля, изчакайте, все още чакам след 4 дни, след това деактивирайте акаунта ми и ми изпратете имейли, последно решение, дайте ми теглене %50, след това блокирайте акаунта ми, моля, помогнете ми, аз съм в стрес file

Автоматичен превод:
lovely7172g
преди 1 седмица

здравей Някой от казиното обяснявал ли е защо сметката е затворена и печалбите са конфискувани? За мен изглежда, че по някаква неизвестна причина, според казиното, не сте преминали проверката на акаунта.

Колко вероятно ви звучи това, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Nine Win Casino изглежда обещаващо и нямам търпение да видя дали мога да спечеля. Търся всякакви съвети или стратегии, които могат да подобрят шансовете ми. Имате ли отзиви или съвети, които биха могли да бъдат полезни?

Автоматичен превод:
JochenBabo
преди 1 седмица

не използвай nine win казино фалшиво приложение Трябва да спечеля £22440 паунда ти деактивираш акаунта ми

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

когато стартирам казиното, това е първият ми път в живота ми, изтеглих nine win casino и играя без бонус, играя казино Когато стартирам казиното, името ми е Садаф Наз, съпругът ми се казва Сакиб Али. повечето интервали използвам името си Садаф Али, така че използвах името на съпруга ми, сър в казиното, те все още се нуждаеха от моето брачно свидетелство, предоставих, че всичко е добре 3 дни, все още чакам отговора, свързвам се с линията за помощ на девет победи, те ми казаха, че вашият брак сертификатът е преминал одобрение, моля, изчакайте 1 ден по-късно проверявам акаунта си е деактивиран много грубо поведение и те ми връщат депозита, но имам нужда от теглене, нямам нужда от депозит, все още съм в стрес, моля, помогнете ми и ми дайте моето теглене знам, че името е малка грешка, но брачното свидетелство е голямо доказателство, че те все още се нуждаят, тогава им предоставям акаунтът ми е деактивиран много грубо nine win casino, моля, помогнете ми, дайте ми моите %50 теглене, имам всички proff всички мейли екранни снимки всичко, ако вие имам нужда от предоставяне🙏

Автоматичен превод:
JochenBabo
преди 1 седмица

Отново и отново Питаш ме защо използваш името на съпруга си sar защо използваш името на съпруга си е първият ми път в казиното, когато депозирам и играя казино, тогава все още имам нужда от депозит, не съм създал проблем Не вярвам в това казино с девет победи мамка му казино, просто ми дайте моето теглене Ако те не ми дават теглене, тогава защо е необходимо моето теглене на подробности за банковата карта, проверката на изявлението в camara е голямо доказателство брачното ми свидетелство е Достатъчно за потвърждение. Не ми давайте причина, просто ми изпратете окончателното си решение за затворен акаунт и т.н. С молби T&Q помагате ми и ми давате моето теглене И проверявате всички потвърждения, благодаря, надявам се, че ми помагате 🙏

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини