ФорумКазинаNine Win Casino - обща дискусия

Nine Win Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от Radka
|
2336 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Dm99
преди 4 месеца

Много благодаря за отговора. Така че виждам, че сте се верифицирали успешно и затова би било добре да кажете и на Кристина за това в жалбата. Просто кликнете върху линка, който Радка ви даде в предишния си отговор.

От това, което описвате, вероятно ще отнеме известно време, защото забелязвам, че не сте стигнали повече.

Въпреки това, ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Междувременно ще трябва да имате търпение и ако научите нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравей Радка, съжалявам, че те безпокоя, но трябва да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всичко. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам, че ви безпокоя отново, но вече се притеснявам, защото трябва спешно да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всички. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Публикация на huddy е изтрит
преди 4 месеца

Здравейте, моля, на какво основание казиното трябва да ви върне сумата? Можете ли да ни кажете малко повече и защо споменавате, че веднъж парите е трябвало да дойдат при вас, след това са ви казали, че няма да получите нищо, а сега пак е така, че трябва да ги получите? Малко съм изгубен от тази ситуация, така че бихте ли я обяснили малко по-добре, моля?

Виждам също, че вече сте отворили жалба, така че нека видим дали можем да ви помогнем. Вероника очаква вашия отговор, така че е достатъчно да използвате този линк и да й го дадете.

Ще чакам и твоето разяснение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам, че ви безпокоя отново, но вече се притеснявам, защото трябва спешно да се свържа с Йозеф, изпращах му имейли през целия месец юли и той не ми отговори, имам този имейл от него: jozef@casino.guru Все още ли работи в casinoguru? Тъй като аз съм всички. Юли му пише и той не отговаря. Бихте ли ми дали малко информация, ще съм много благодарен. 😊

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, писах му, така че се надявам скоро да се чуете. Както и да е, възможно ли е следващия път да създадете нова тема, в която публикувате подобни неща? Това е за въпросното казино и това, което пишете, няма много общо с опита от там, така че, моля, ако можете, би било идеално да не продължавате да пишете някъде другаде, че трябва да се свържете с него. 😉

Автоматичен превод:
huddy
преди 4 месеца

Добре тогава, благодаря ви за отговора. Виждам, че правиш това, което достатъчно играчи правят напоследък. Освен това забелязах, че ви е обещано възстановяване на суми, така че разбирам защо ги искате. Надявам се да получиш останалото и да нямаш подобни проблеми.

Така че, ако нещо се промени, определено ще бъда тук и можете да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това друго казино ли е, където има много проблеми за теглене, но 0 за депозиране? Имам приятели, които отлагат тегленето на печалби.

Автоматичен превод:
glocks
преди 3 месеца

Добре тогава, ако вашите приятели имат проблеми с тегленето, нека пишат и опишат какво се случва. Ще се опитаме да помогнем, ако можем.

Както и да е, имате ли същата ситуация тук или не?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, приключих, моите оплаквания казват, че не съм отговорил, тегля се, отказаха ми, тъй като криптирана валута 485,00 Нямам пари и се нуждая от печалбите си, това е отвратително и сега жалбата ми е затворена, защото не съм отговорил, отговорих и анало сам отговорих на казиното, боря се с това, наистина ме разстройва

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всичко, което искам, е моите 485,00, за да платя за няколко неща, след което свърших с всичко това, имам живот, не мога да седя тук и да моля за печалбите си без вина и това са почти 6 седмици, тегля парите си

Автоматичен превод:
Jowill123
преди 3 месеца

Здравейте, първо, защо казиното не иска да ви изплати? Казаха ли ви някаква причина?

Бих преминал и към жалбата. От това, което видях, не сте отговорили две седмици, затова беше затворено. Ако казвате, че сте отговорили, къде сте отговорили? 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини